Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Κινητή FAQs

Επίλεξε κατηγορία

Γενικές Πληροφορίες

Πως μπορώ να κάνω νέα σύνδεση κινητής τηλεφωνίας;
Για να συνδεθείς σε κάποιο από τα προγράμματα κινητής τηλεφωνίας της Cytamobile-Vodafone πρέπει να επισκεφθείς ένα από τα καταστήματα της Cyta ή των συνεργατών μας, με το Δελτίο Ταυτότητας της Κυπριακής Δημοκρατίας (με υπηκοότητα Κυπριακή) ή άδεια οδήγησης ή εκλογικό βιβλιάριο. Αν πρόκειται για σύνδεση εταιρείας, θα πρέπει ο νόμιμος εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της εταιρείας να προσκομίσει άδεια οδηγού ή την ταυτότητα του, πιστοποιητικό Εγγραφής και πιστοποιητικό Διευθυντών και Γραμματέα.
Οι πολίτες ξένων χωρών που θέλουν να συνδεθούν με κάποιο από τα προγράμματα κινητής τηλεφωνίας της Cytamobile-Vodafone πρέπει να προσκομίσουν το Διαβατήριο της χώρας τους ή Δελτίο Ταυτότητας Κυπριακής Δημοκρατίας. Για πολίτες χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης γίνεται αποδεκτό και Δελτίο Ταυτότητας της χώρας τους.
Στα προγράμματα MYO ο συμπεριλαμβανόμενος χρόνος ομιλίας ισχύει και για το εξωτερικό;
Ο χρόνος ομιλίας στα προγράμματα MYO ισχύει σε κινητά και σταθερά όλων των δικτύων εντός Κύπρου μόνο.
Πώς μπορώ να εξοφλώ το λογαριασμό μου;

Ο λογαριασμός μπορεί να εξοφληθεί με τους εξής τρόπους:

  • Στα καταστήματα της Cyta
  • Στα καταστήματα των συνεργατών της Cyta
  • Στις τράπεζες
  • Μέσω Internet (www.cyta.com.cy)
  • Μέσω Αυτόματης Τραπεζικής Εντολής
  • Σε διάφορα σημεία (π.χ. περίπτερα) με την δυνατότητα EasyPay.
Τι πρέπει να κάνω αν έχασα ή μου έκλεψαν τη συσκευή μου;
Αν έχασες ή σου έκλεψαν το τηλέφωνο, ενημέρωσε μας άμεσα στο 132 ώστε να μπορέσουμε να απενεργοποιήσουμε προσωρινά τη SIM σου και να σε προστατέψουμε έτσι από ανεπιθύμητες χρεώσεις στο λογαριασμό σου. Το Πρόγραμμα Συμβολαίου σου δεν τερματίζεται εκτός και αν το ζητήσεις. Αν στη συνέχεια βρεις το τηλέφωνό σου, μπορείς να μας καλέσεις στο 132 ώστε να άρουμε την φραγή. Αν η απώλεια είναι οριστική, μπορείς να απευθυνθείς σε κατάστημα της Cyta, ώστε να προμηθευτείς μία νέα κάρτα SIM και να επανασυνδέσουμε τον αριθμό σου σε αυτήν, καθιστώντας τη SIM που εκλάπη ανενεργή. Αν το κινητό έχει κλαπεί πρέπει να αναφέρεις την κλοπή του στην αστυνομία όσο το δυνατό πιο σύντομα, δηλώνοντας τον κωδικό IMEI και βεβαιώσου ότι πήρες τη σχετική βεβαίωση για την καταγγελία που έκανες. Παρουσίασε τη βεβαίωση στο πιο κοντινό κατάστημα cytashop ή στείλε την με Φαξ στον αριθμό που θα λάβεις αφού καλέσεις το 132 (Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης). Αμέσως ο κωδικός IMEI της συσκευής σου καταγράφεται στη μαύρη λίστα και αναγνωρίζεται μόλις κάποιος την χρησιμοποιήσει.
Σε περίπτωση που το κινητό σου τηλέφωνο κλαπεί ενόσω βρίσκεσαι στο εξωτερικό, κάλεσε αμέσως το +357 22 880 100 που είναι ο Διεθνής Αριθμός για το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης για να αναφέρεις την κλοπή. Για 24ωρη εξυπηρέτηση καλέστε το +357 22 880 300.
Τι πρέπει να κάνω αν το τηλέφωνο ζητάει PUK;
Όταν αγόρασες την κάρτα SΙΜ, υπήρχαν οι πληροφορίες PIN & PUK στη συσκευασία. Σε περίπτωση που έχουν χαθεί αυτά τα στοιχεία θα χρειαστεί να καλέσεις 132 για να σου δοθεί το PUK και στη συνέχεια εσύ να ορίσεις το νέο σου PIN. Οι πληροφορίες θα δοθούν μόνο στον ιδιοκτήτη της κάρτας SIM.
Πώς μπορώ να κάνω απόκρυψη αριθμού;
Απόκρυψη αριθμού μπορείς να ενεργοποιήσεις επιλεκτικά για μια κλήση πληκτρολογώντας τον κωδικό #31# πριν τον αριθμό που θέλεις να καλέσεις. Αν επιθυμείς μόνιμη απόκρυψη μέσω της συσκευής σου, μπορείς να συμβουλευτείς το εγχειρίδιο του κατασκευαστή, ενώ αν επιθυμείς μόνιμη απόκρυψη μέσω δικτύου μπορείς να καλέσεις το 132.
Γιατί στον τελευταίο λογαριασμό ο προηγούμενος φαίνεται απλήρωτος ενώ τον έχω πληρώσει;
Έλεγξε μήπως η πληρωμή έγινε λίγο πριν ή ακόμα και μετά την έκδοση του τελευταίου λογαριασμού σου, οπότε είναι επόμενο να μην εμφανίζεται σ' αυτόν. Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να ενημερωθείς για το ακριβές υπόλοιπο του λογαριασμού σου από το 132. Για να είσαι σίγουρος για την εμπρόθεσμη πληρωμή των λογαριασμών σου, επίλεξε την αυτόματη εξόφληση μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Τι πρέπει να κάνω για να αλλάξω διεύθυνση αποστολής λογαριασμού;
Μπορείς να δηλώσεις την αλλαγή διεύθυνσης στα καταστήματα Cyta ή μέσω των καταστημάτων των συνεργατών μας, στο 132 ή μέσω internet με την προϋπόθεση ότι ο αριθμός σου δεν λαμβάνει αναλυτικό λογαριασμό. Αλλαγή διεύθυνσης μπορεί να γίνει με υπογεγραμμένη αίτηση όπου θα αναγράφονται ευκρινώς το ονοματεπώνυμό σου, ο αριθμός του κινητού σου, ο αριθμός δελτίου ταυτότητας σου και, φυσικά, η νέα σου διεύθυνση αποστολής λογαριασμών.
Πως μπορώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία ειδοποίησης χαμένης κλήσης MCN (Missed Call Notification);
Μπορείς να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία MCN αποστέλλοντας μήνυμα SMS με λεκτικό “On MCN” στο 8000 χωρίς χρέωση (από Κύπρο).
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το κινητό μου στο εξωτερικό;

Με τη Cytamobile - Vodafone σου προσφέρουμε υπηρεσίες διεθνούς περιαγωγής κρατώντας σε διαρκώς σε επικοινωνία. Ως μέλος της μεγαλύτερης οικογένειας κινητής επικοινωνίας διεθνώς, σου προσφέρουμε μια εύχρηστη, εμπλουτισμένη γκάμα υπηρεσιών κινητής επικοινωνίας, κάνοντας το ταξίδι σου ακόμα πιο ξέγνοιαστο και διασκεδαστικό.

Για εξερχόμενη κλήση από το εξωτερικό θα πρέπει να πληκτρολογήσεις τον κωδικό της χώρας που θέλεις να καλέσεις και στη συνέχεια τον κωδικό της περιοχής και τον αριθμό του τηλεφώνου (π.χ. για κλήση στην Κύπρο καλείς +357 9ΧΧΧΧΧΧΧ).

Εάν είσαι πελάτης soeasy pay as you go, οι πιο κάτω πληροφορίες θα σε βοηθήσουν να μάθεις όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις για να χρησιμοποιήσεις το κινητό σου τηλέφωνο στο εξωτερικό. Εσύ απλά, μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου το κινητό σου τηλέφωνο! Αν χρησιμοποιείς δίκτυο με δυνατότητα απευθείας κλήσης μπορείς να καλείς όπως ακριβώς και στην Κύπρο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να χρησιμοποιήσεις τον κατάλληλο κωδικό χώρας (π.χ. για κλήση στην Κύπρο καλείς +357 9ΧΧΧΧΧΧΧ). Αν συνδεθείς σε οποιοδήποτε άλλο δίκτυο τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσεις τα ακόλουθα: *111* κωδικός χώρας και αριθμός τηλεφώνου (π.χ. για κλήση στην Κύπρο καλείς *111*+357 9ΧΧΧΧΧΧΧ).

Για να σε καλέσουν από την Κύπρο απλά πληκτρολογούν τον αριθμό σου (π.χ. 9ΧΧΧΧΧΧΧ). Για να σε καλέσουν από οποιαδήποτε άλλη χώρα, θα πληκτρολογήσουν τον κωδικό της Κύπρου και μετά τον αριθμό σου (π.χ. +357 9ΧΧΧΧΧΧΧ).

Για την αποστολή SMS από το εξωτερικό σε κινητά τηλέφωνα κυπριακών δικτύων, απλά πληκτρολογείς τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου στο οποίο θέλεις να στείλεις το μήνυμα (π.χ. 9ΧΧΧΧΧΧΧ).

Λόγω της συνεργασίας της Cytamobile - Vodafone με την Vodafone μπορείς να επωφεληθείς φθηνότερα τέλη κλήσεων σε επιλεγμένα Vodafone δίκτυα με την προϋπόθεση ότι θα συνδεθείς σε ένα από αυτά.

Πως χρεώνομαι αν χρησιμοποιήσω το κινητό μου στο εξωτερικό;
Όλοι οι συνδρομητές Cytamobile-Vodafone μπορούν να απολαμβάνουν χαμηλές χρεώσεις για την κίνηση που πραγματοποιούν όταν βρίσκονται σε περιβάλλον Περιαγωγής (κλήσεις φωνής, αποστολή SMS, διακίνηση δεδομένων/MMS), με την προϋπόθεση ότι θα συνδεθούν σε ένα από τα επιλεγμένα δίκτυα Vodafone. Για τις κλήσεις που κάνεις ή δέχεσαι, χρεώνεσαι βάσει ζώνης χρέωσης, ανάλογα με τη χώρα στην οποία βρίσκεσαι και το δίκτυο στο οποίο είσαι συνδεδεμένος. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επισκεφθείς την ιστοσελίδα www.cyta.com.cy/mobile και να επιλέξεις την κατηγορία Διεθνής Περιαγωγή κάτω από το κεφάλαιο Προγράμματα Κινητής.
Το soeasy λειτουργεί στο εξωτερικό;
Εάν είσαι πελάτης soeasy pay as you go και αποφάσισες ότι θέλεις να διενεργείς και να λαμβάνεις κλήσεις ενόσω βρίσκεσαι στο εξωτερικό βεβαιώσου πριν ταξιδεύσεις ότι η χώρα που θα επισκεφθείς έχει συμφωνία Διεθνούς Περιαγωγής με την Cytamobile-Vodafone. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επισκεφθείς την ιστοσελίδα www.cyta.com.cy/mobile και να επιλέξεις την κατηγορία Περιαγωγή με soeasy κάτω από την κατηγορία Διεθνής Περιαγωγή.
Πώς μπορώ να βρω τις κατάλληλες ρυθμίσεις για τη συσκευή μου;
Αν η συσκευή σου αγοράστηκε από το δίκτυο καταστημάτων της Cytamobile - Vodafone (Cytashops & καταστήματα συνεργατών), είναι πολύ πιθανόν να υπάρχουν ήδη εγκατεστημένες όλες οι απαραίτητες ρυθμίσεις. Σε περίπτωση που δεν έχεις τη δυνατότητα να στείλεις MMS ή να κάνεις χρήση Internet, μπορείς να αποστείλεις δωρεάν μήνυμα με λεκτικό “On MMS” στο 8000 για να σου αποσταλούν οι αντίστοιχες ρυθμίσεις με SMS (ισχύει για τις περισσότερες συσκευές). Στην αντίθετη περίπτωση μπορείς να τις βρεις στην ιστοσελίδα www.cyta.com.cy/mobile και χειροκίνητα να ρυθμίσεις τη συσκευή σου.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω ή να απενεργοποιήσω τα welcome tones;
Μπορείς να ενεργοποιήσεις ή να απενεργοποιήσεις τα welcome tones είτε μέσω της ιστοσελίδας www.cyta.com.cy/mobile είτε μέσω της ίδιας της συσκευής σου. Αν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης στο My Αccount μπορείς να κάνεις όλη τη διαχείριση μέσα από την υπηρεσία. Εναλλακτικά μπορείς να κάνεις τη διαχείριση μέσα από το μενού του Vodafone live! στο κινητό σου. Έχεις επίσης τη δυνατότητα να ενεργοποιήσεις/απενεργοποιήσεις την υπηρεσία αποστέλλοντας μήνυμα με λεκτικό On WT / Off WT στο 7122 ή πληκτρολογώντας *122# από το κινητό σου. Τέλος μπορείς αν θέλεις να επισκεφθείς την ιστοσελίδα http://wap.cybee.com.cy/wt με τη χρήση mobile internet από το κινητό σου.
Αν ο αριθμός που με καλεί έχει απόκρυψη υπάρχει τρόπος να μάθω ποιος είναι;
Υπάρχει η δυνατότητα άρσης απορρήτου πάντα βάσει του πλαισίου που ορίζει η νομοθεσία. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να απευθυνθείς σε ένα από τα καταστήματα της Cyta.
Τι πρέπει να κάνω αν στην περιοχή μου υπάρχει πρόβλημα κάλυψης δικτύου;
Θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις μέσω καταστήματος ή καλώντας το 132 για να ελέγξουμε αν υπάρχει κάποιο γενικευμένο πρόβλημα στην περιοχή σου και πώς μπορεί να επιλυθεί.
Πώς μπορώ να κάνω προώθηση κλήσεων και πως θα χρεώνομαι;
Με την Υπηρεσία Προώθησης Κλήσεων μπορείς να μεταφέρεις τις κλήσεις που δέχεσαι, σε οποιονδήποτε αριθμό τηλεφώνου επιθυμείς εντός Κύπρου. Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις προώθησης κλήσεων. Ανάλογα με την περίπτωση χρησιμοποιείς τον αντίστοιχο κωδικό για την ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση της υπηρεσίας. Μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα www.cyta.com.cy/mobile κάτω από "Προγράμματα Κινητής > Επιπρόσθετες Υπηρεσίες Κινητής > Διαχείριση Κλήσεων > Μεταβίβαση Κλήσεων". Στην περίπτωση που έχεις ενεργοποιήσει προώθηση προς κάποιον άλλο αριθμό από τη σύνδεσή σου, χρεώνεσαι ακριβώς σαν να πραγματοποιείς εσύ την κλήση από τον αριθμό σου προς αυτόν στον οποίον προωθείται. Δυνατότητα προώθησης των SMS ή MMS δεν παρέχεται από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τον τηλεφωνητή μου;
Μπορείς να ενεργοποιήσεις τον τηλεφωνητή σου μέσω του μενού της συσκευής σου στις προωθήσεις κλήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να συμβουλευτείς τον οδηγό χρήσης της συσκευής σου ή να τηλεφωνήσεις στο 132.
Πώς μπορώ να ακούσω τα μηνύματα του προσωπικού μου τηλεφωνητή από άλλο τηλέφωνο;
Πληκτρολογώντας 123 και τον αριθμό του κινητού σου από οποιοδήποτε τηλέφωνο μπορείς να συνδεθείς με τον τηλεφωνητή του συγκεκριμένου αριθμού. Για να ακούσεις τα μηνύματα που σου έχουν αφήσει στον προσωπικό σου τηλεφωνητή πρέπει να διακόψεις τις ηχογραφημένες οδηγίες πληκτρολογώντας το # και ακολούθως το κωδικό φωνοκοιβωτίου και ξανά το #.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω/απενεργοποιήσω φραγή για το 900 (τηλεπληροφόρηση);
Μπορείς να ενεργοποιήσεις/απενεργοποιήσεις τη φραγή για το 900 είτε με ένα τηλεφώνημα στο 132, είτε μέσω του δικτύου καταστημάτων της Cyta.
Πώς μπορώ να βρω το τελευταίο Firmware για τη συσκευή μου;
Firmware δίνουν μόνο οι κατασκευάστριες εταιρίες και έτσι αντίστοιχα τα updates γίνονται μέσα από τις επίσημες ιστοσελίδες τους ή τα PC Suites που συνοδεύουν τις συσκευές τους. Μπορείς να επικοινωνήσεις με τον κατασκευαστή της συσκευής σου για να μάθεις περισσότερες λεπτομέρειες.
Γιατί δεν είναι πάντα σταθερό το σήμα στο κινητό μου;
Η απόσταση στην οποία βρίσκεσαι από την αντένα η οποία εκπέμπει το σήμα επηρεάζει άμεσα την ένταση του σήματος στο κινητό σου. Όσο απομακρύνεσαι από την αντένα εκπομπής τόσο μειώνεται η ένταση του σήματος μέχρι να συνδεθείς σε νέα αντένα εκπομπής σήματος που είναι πιο κοντά στο σημείο το οποίο βρίσκεσαι.
Γιατί δεν μπορώ να διενεργήσω κλήση;
Το πιο πιθανόν όταν δεν μπορείς να διενεργήσεις κλήση είναι να έχει ενεργοποιηθεί φραγή εξερχομένων στο κινητό σου είτε μέσω του μενού τις συσκευής είτε λόγω απλήρωτου λογαριασμού. Αν δεν ισχύει κάτι τέτοιο τότε θα πρέπει να καλέσεις 132 για να διενεργηθεί αναλυτικότερος έλεγχος στη γραμμή σου.
Δεν μπορώ να στείλω SMS. Τι πρέπει να κάνω;
Στη περίπτωση που δεν μπορείς να στείλεις SMS από το κινητό σου πρέπει να ελέγξεις τις ρυθμίσεις για SMS στη συσκευή σου και να βεβαιωθείς ότι στο κέντρο μηνυμάτων έχεις καταχωρημένο τον αριθμό +35799700000.
Δεν μπορώ να στείλω MMS. Τι πρέπει να κάνω;
Στη περίπτωση που δεν μπορείς να στείλεις ΜMS από το κινητό σου πρέπει να ελέγξεις τις ρυθμίσεις για ΜMS στη συσκευή σου και να βεβαιωθείς ότι έχεις καταχωρημένο σαν APN τη λέξη cytamobile με μικρούς χαρακτήρες. Για περισσότερες πληροφορίες σε ότι αφορά τις ρυθμίσεις ΜΜS μπορείς να επισκεφθείς την ιστοσελίδα μας στο www.cyta.com.cy/mobile-additional-services (tab Μηνύματα) ή να τηλεφωνήσεις στο 132.
Πώς μπορώ να έχω αναλυτικό λογαριασμό;
Μπορείς να απευθυνθείς με την ταυτότητά σου σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου πωλήσεων της Cyta και να ζητήσεις να λαμβάνεις αναλυτικό λογαριασμό.
Πώς μπορώ να σταματήσω τα μηνύματα από Υπηρεσίες Τρίτων;
Μπορείς να σταματήσεις τα μηνύματα από Υπηρεσίες Τρίτων αποστέλλοντας από το κινητό σου SMS στο 8888 με λεκτικό Off Lists.
Αν χρησιμοποιήσω το Vodafone Live! χρεώνομαι;
Είτε είσαι πελάτης Προγράμματος Συμβολαίου ή Προπληρωμένης soeasy, η πλοήγηση στο Vodafone live! είναι δωρεάν. Δηλαδή, η περιήγηση και η παραμονή σου στο μενού του Vodafone live! δεν χρεώνεται.

Συγκεκριμένα, πληρώνεις μόνο όταν επιλέξεις να αγοράσεις παιχνίδια ή ringtones ή να εγγραφείς για να λαμβάνεις υπηρεσίες όπως καθημερινή, εβδομαδιαία ή μηνιαία πρόσβαση σε διάφορες υπηρεσίες.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω μια νέα σύνδεση soeasy;
Μπορείς να ενεργοποιήσεις μια νέα σύνδεση soeasy καλώντας 1882 από το κινητό σου και ακολουθώντας της οδηγίες.
Πώς μπορώ να μεταφέρω τον αριθμό μου από άλλο πάροχο στη Cytamobile-Vodafone;
Για να μεταφέρεις τον αριθμό σου στο δίκτυο της Cytamobile-Vodafone μπορείς να μεταβείς σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου πωλήσεων Cyta με την ταυτότητα σου, την κάρτα SIM σου και τον τελευταίο λογαριασμό που παρέλαβες από την άλλη εταιρεία. Αν η σύνδεση σου στην άλλη εταιρεία είναι προπληρωμένη τότε θα χρειαστείς μόνο την ταυτότητα και τη κάρτα SIM σου.
Πώς μπορώ να αλλάξω ή να αναβαθμίσω το σχέδιο MYO που έχω;
Για να αλλάξεις ή να αναβαθμίσεις το σχέδιο MYO που έχεις πρέπει απλά να τηλεφωνήσεις στο 132 ή να επισκεφθείς κάποιο από τα καταστήματα του δικτύου πωλήσεων Cyta με την ταυτότητά σου.
Πώς μπορώ να ελέγχω το λογαριασμό μου;
Μπορείς να μάθεις το τρέχον ποσό για το υπόλοιπο των μέχρι στιγμής κλήσεων σου καλώντας το 80006090 (η κλήση είναι δωρεάν).
Πώς μπορώ να ελέγχω το υπόλοιπο της soeasy σύνδεσής μου;
Μπορείς να μάθεις το υπόλοιπο της soeasy σύνδεσής σου πληκτρολογώντας *110# από το κινητό σου.
Πώς μπορώ να πιστώνω τη soeasy σύνδεσή μου;
Καλώντας 1882 από το κινητό σου και ακολουθώντας τις ηχογραφημένες οδηγίες μπορείς να πιστώσεις τη soeasy σύνδεσή σου.
Πώς μπορώ να τερματίσω τη σύνδεση μου;
Αν για οποιοδήποτε λόγο θέλεις να τερματίσεις τη σύνδεσή σου πρέπει να τηλεφωνήσεις στο 132 ή να επισκεφθείς οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου πωλήσεων Cyta με την ταυτότητά σου.
Η κάρτα (SIM card) του κινητού μου έχει καταστραφεί/χαθεί, τι πρέπει να κάνω;
Αν είσαι πελάτης Προγράμματος Συμβολαίου της Cytamobile-Vodafone πρέπει να επισκεφθείς οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου πωλήσεων Cyta με την ταυτότητα σου και να ζητήσεις αντικατάσταση της κάρτας SIM σου. Η ίδια διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί και αν είσαι πελάτης της Προπληρωμένης υπηρεσίας soeasy με την διαφορά ότι πρέπει να έχεις μαζί σου, τον προσωπικό σου κωδικό που είχε δοθεί αρχικά με το πακέτο σύνδεσής σου.
Πώς μπορώ να μεταφέρω τις επαφές μου από την παλιά μου συσκευή στην καινούρια;
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να μεταφέρεις τις επαφές σου από ένα κινητό σε άλλο, με πιο δημοφιλή την αντιγραφή τους σε ηλεκτρονικό υπολογιστή και μετά τη μεταφορά τους στην καινούρια συσκευή. Αν δυσκολεύεσαι με την όλη διαδικασία μπορείς αν θέλεις να επισκεφθείς οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου πωλήσεων Cyta και να ζητήσεις την βοήθεια του προσωπικού εξυπηρέτησης πελατών.
Τι είναι και πού μπορώ να βρω το ICCID;
Κάθε κάρτα SIM είναι διεθνώς αναγνωρισμένη με ένα μοναδικό αριθμό. Ο αριθμός αυτός είναι το ICCID και είναι εργοστασιακά φυλαγμένος σε κάθε κάρτα SIM. Κατά την κατασκευή της ο αριθμός αυτός εκτυπώνεται πάνω στην ίδια την κάρτα. Αυτός ο αριθμός αναγνώρισης αναγράφεται επίσης στην επιστολή με τους κωδικούς που εκτυπώνεται με κάθε νέα σύνδεση ή αλλαγή κάρτας.
Πώς μπορώ να βρω το IMEI της συσκευής μου;
Ο αριθμός IMEI αναγράφεται κάτω από την μπαταρία της συσκευής σου και πάνω στο κουτί της συσκευασίας της. Επίσης εμφανίζεται στην οθόνη σου όταν πληκτρολογήσεις *#06#. Συστήνουμε όπως σημειώσεις τον αριθμό IMEI της συσκευής σου γιατί θα τον χρειαστείς σε περίπτωση απώλειας του κινητού σου.
Τι πρέπει να κάνω αν δέχομαι ενοχλητικές κλήσεις στο κινητό μου;
Αν δέχεσαι ενοχλητικές κλήσεις στο κινητό σου μπορείς να το καταγγείλεις σε ένα Αστυνομικό Σταθμό και ακολούθως με τη βεβαίωση της καταγγελίας σου, να προβείς, σε κάποιο από τα καταστήματα της Cyta, στην υποβολή παραπόνου για τον εντοπισμό τον ενοχλητικών τηλεφωνημάτων που δέχεσαι στο κινητό σου.
Τι πρέπει να κάνω αν θέλω να αλλάξω τον αριθμό του κινητού μου;
Μπορείς να αλλάξεις τον αριθμό του κινητού σου απλά με ένα τηλεφώνημα στο 132 ή αν επισκεφθείς ένα από τα καταστήματα του Δικτύου Πωλήσεων της Cyta.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία Vodafone Passport;
Για ενεργοποίηση της υπηρεσίας Vodafone Passport μπορείς να απευθυνθείς στην ιστοσελίδα http://www.cyta.com.cy/vodafone-passport ή στέλνοντας on Passport με SMS στο 8000.
Το κινητό μου αλλάζει σήμα συνεχώς από 3G σε 2G και αντίστροφα. Τι πρέπει να κάνω για να παραμένει στο 3G;
Μπορείς να αλλάξεις τον τύπο του δικτύου από τις ρυθμίσεις της συσκευής που χρησιμοποιείς. Η επιλογή που “κλειδώνει” τον τύπο του δικτύου στο 3G είναι το «3G MONO» ή «UMTS MONO».
Τι πρέπει να κάνω για να μετατρέψω το soeasy μου σε συμβόλαιο και αντίστροφα;
Αν είσαι πελάτης της Cytamobile-Vodafone και επιθυμείς να αλλάξεις τη σύνδεσή σου, από Πρόγραμμα Προπληρωμένης soeasy σε Πρόγραμμα Συμβολαίου ή αντίστροφα, μπορείς να το κάνεις εύκολα και γρήγορα χωρίς να αλλάξεις τον αριθμό σου. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επισκεφθείς οποιοδήποτε κατάστημα του Δικτύου Πωλήσεων της Cytamobile-Vodafone, έχοντας μαζί σου την ταυτότητά ή την άδεια οδηγού σου.
Τι είναι η υπηρεσία MyGroups και πώς μπορώ να την ενεργοποιήσω;

Ta MyGroups είναι σχέδιο επιβράβευσης της Cytamobile - Vodafone για τους συνδρομητές της. Μπορείς να κάνεις το δικό σου MyGroup μαζί με αυτούς που επικοινωνείς περισσότερο, εύκολα και γρήγορα από το κινητό σου ή από την ιστοσελίδα www.cyta.com.cy/mobile, για να απολαμβάνετε όλοι μαζί, μεταξύ άλλων:

  • Έκπτωση μέχρι και 20% στις μεταξύ σας κλήσεις και μηνύματα SMS.
    Όσο πιο μεγάλη η ομάδα τόσο μεγαλύτερο το όφελος.
  • Δωρεάν προνόμια και εκπτώσεις σε μία από τις πιο κάτω υπηρεσίες:
    Διεθνή Τηλεφωνία: Μέχρι και 37,50% έκπτωση (κάθε 5 λεπτά, τα επόμενα 3 λεπτά στην ίδια κλήση, δωρεάν).
    Διεθνή Περιαγωγή: 10% έκπτωση σε όλη την κίνηση.

Το σχέδιο MyGroup απευθύνεται σε όλους τους πελάτες των προγραμμάτων συμβολαίου.

Πώς μπορώ να έρθω σε επικοινωνία με τις Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών ενώ βρίσκομαι στο εξωτερικό;
Από το εξωτερικό μπορείς να καλέσεις την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών απλά καλώντας το +35722880100.
Feedback