Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Κινητή FAQs

Γενικές Πληροφορίες

Πώς μπορώ να κάνω νέα σύνδεση κινητής τηλεφωνίας;

Για να συνδεθείς σε κάποιο από τα προγράμματα κινητής τηλεφωνίας της Cytamobile-Vodafone πρέπει να επισκεφθείς ένα από τα καταστήματα της Cyta ή των συνεργατών μας, με το Δελτίο Ταυτότητας της Κυπριακής Δημοκρατίας (με υπηκοότητα Κυπριακή) ή άδεια οδήγησης ή εκλογικό βιβλιάριο. Αν πρόκειται για σύνδεση εταιρείας, θα πρέπει ο νόμιμος εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της εταιρείας να προσκομίσει άδεια οδηγού ή την ταυτότητα του, πιστοποιητικό Εγγραφής και πιστοποιητικό Διευθυντών και Γραμματέα.

Οι πολίτες ξένων χωρών που θέλουν να συνδεθούν με κάποιο από τα προγράμματα κινητής τηλεφωνίας της Cytamobile-Vodafone πρέπει να προσκομίσουν το Διαβατήριο της χώρας τους ή Δελτίο Ταυτότητας Κυπριακής Δημοκρατίας. Για πολίτες χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης γίνεται αποδεκτό και Δελτίο Ταυτότητας της χώρας τους (ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις).

Για περισσότερες διευκρινίσεις επικοινώνησε με το Κέντρο Επαφής Πελάτη ή επισκέψου ένα Cytashop.

Πώς μπορώ να μεταφέρω τον αριθμό μου από άλλο πάροχο στη Cytamobile-Vodafone;
Για να μεταφέρεις τον αριθμό σου στο δίκτυο της Cytamobile-Vodafone μπορείς να μεταβείς σε οποιοδήποτε κατάστημα πωλήσεων Cyta ή συνεργατών με την ταυτότητα σου και τον τελευταίο λογαριασμό που παρέλαβες από την άλλη εταιρεία. Αν η σύνδεση σου στην άλλη εταιρεία είναι προπληρωμένη τότε θα χρειαστείς μόνο την ταυτότητα και τη κάρτα SIM σου.
Τι πρέπει να κάνω αν θέλω να αλλάξω τον αριθμό του κινητού μου;
Μπορείς να αλλάξεις τον αριθμό του κινητού σου απλά με ένα τηλεφώνημα στο Κέντρο Επαφής Πελάτη 132 ή αν επισκεφθείς ένα από τα Cytashop. Η διαδικασία γίνεται μόνο με ταυτοποίηση του νόμιμου συνδρομητή.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το κινητό μου στο εξωτερικό; Ποιες χρεώσεις ισχύουν;

Οι κάρτες SIM είναι ρυθμισμένες να συνδέονται αυτόματα με τους παρόχους με τους οποίους υπάρχει διεθνής συμφωνία περιαγωγής στο εξωτερικό. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να γίνει καμία ρύθμιση στον αριθμό ή το κινητό σου πριν ταξιδέψεις στο εξωτερικό.

Για τους παρόχους και τις χρεώσεις ανάλογα με την χώρα που θα ταξιδέψεις δες εδώ.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσεις πρόβλημα περιαγωγής μπορείς να μας καλέσεις στο +357 22 880 100.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω μια νέα σύνδεση soeasy;
Αφού τοποθετήσεις την κάρτα SIM στο κινητό σου, κάλεσε το 1882 από το κινητό σου και ακολούθησε της οδηγίες (μόνο από Κύπρο).
Πώς μπορώ να ελέγχω το υπόλοιπο της soeasy σύνδεσής μου;
Μπορείς να μάθεις το υπόλοιπο της soeasy σύνδεσής σου, καθώς και οποιοδήποτε πακέτο περιλαμβάνεται στον αριθμό σου, πληκτρολογώντας *110# από το κινητό σου, καλώντας 1882 ή κατεβάζοντας την εφαρμογή Self Care.
Πώς μπορώ να πιστώνω τον soeasy αριθμό μου;

Αρχικά θα πρέπει να προμηθευτείς κάρτα πίστωσης ανάλογα με το ποσό που επιθυμείς είτε από οποιοδήποτε σημείο πώλησης (π.χ. Cytashop, καταστήματα συνεργατών, περίπτερα) είτε μέσω του συνδέσμου https://www.cyta.com.cy/soeasy-top-up.

Ακολούθως μπορείς να πιστώσεις την κάρτα σου είτε καλώντας το 1882 και να ακολουθήσεις τις οδηγίες ή καλώντας τον κωδικό *115*16ψήφιο μυστικό αριθμό#.

Η υπηρεσία soeasy λειτουργεί στο εξωτερικό;
Ναι, η soeasy σου λειτουργεί στο εξωτερικό. Για όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι πριν ταξιδέψεις δες εδώ.
Τι πρέπει να κάνω για να μετατρέψω το soeasy μου σε συμβόλαιο και αντίστροφα;

Αν επιθυμείς να αλλάξεις τη σύνδεσή σου από Πρόγραμμα Προπληρωμένης soeasy σε Πρόγραμμα Συμβολαίου ή αντίστροφα, μπορείς να το κάνεις εύκολα και γρήγορα χωρίς να αλλάξεις τον αριθμό σου. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επισκεφθείς οποιοδήποτε Cytashop ή κατάστημα δικτύου συνεργατών, έχοντας μαζί σου την ταυτότητά σου.

ΣΗΜ. Ισχύουν όροι και χρεώσεις. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινώνησε με το Κέντρο Επαφής Πελάτη 132.

Τι πρέπει να κάνω αν το τηλέφωνο ζητάει PUK;
Όταν αγόρασες την κάρτα SΙΜ, υπήρχαν οι πληροφορίες PIN & PUK στη συσκευασία. Σε περίπτωση που έχουν χαθεί αυτά τα στοιχεία θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επαφής Πελάτη 132 για να σου δοθεί το PUK και στη συνέχεια εσύ να ορίσεις το νέο σου PIN. Οι πληροφορίες θα δοθούν μόνο στον ιδιοκτήτη της κάρτας SIM. Σε περίπτωση αριθμού soeasy που δεν έχει καταχωρισμένα στοιχεία γίνεται διαδικασία ταυτοποίησης.
Τι πρέπει να κάνω αν έχασα ή μου έκλεψαν τη συσκευή μου;
Αν έχασες ή σου έκλεψαν το τηλέφωνο, ενημέρωσε μας άμεσα στο 132 (από εξωτερικό +357 22 880 100) ώστε να μπορέσουμε να απενεργοποιήσουμε προσωρινά τη SIM σου και να σε προστατέψουμε έτσι από ανεπιθύμητες χρεώσεις στο λογαριασμό σου. Το Πρόγραμμα Συμβολαίου σου δεν τερματίζεται εκτός και αν το ζητήσεις. Αν στη συνέχεια βρεις το τηλέφωνό σου, μπορείς να μας καλέσεις στο 132 ώστε να άρουμε την φραγή. Αν η απώλεια είναι οριστική, μπορείς να απευθυνθείς σε κατάστημα της Cyta, ώστε να προμηθευτείς μία νέα κάρτα SIM και να επανασυνδέσουμε τον αριθμό σου σε αυτήν, καθιστώντας τη SIM που εκλάπη ανενεργή. Αν το κινητό έχει κλαπεί πρέπει να αναφέρεις την κλοπή του στην αστυνομία όσο το δυνατό πιο σύντομα, δηλώνοντας τον κωδικό IMEI και βεβαιώσου ότι πήρες τη σχετική βεβαίωση για την καταγγελία που έκανες. Στη συνέχεια παρουσίασε τη βεβαίωση στο πιο κοντινό κατάστημα cytashop. Αμέσως ο κωδικός IMEI της συσκευής σου καταγράφεται στη μαύρη λίστα και αναγνωρίζεται μόλις κάποιος την χρησιμοποιήσει (εντός ελεγχόμενων περιοχών της Κυπριακής Δημοκρατίας).
Η κάρτα SIM του κινητού μου έχει καταστραφεί/χαθεί, τι πρέπει να κάνω;
Αν είσαι πελάτης Προγράμματος Συμβολαίου της Cytamobile-Vodafone πρέπει να επισκεφθείς οποιοδήποτε Cytashop ή κατάστημα δικτύου συνεργατών με την ταυτότητα σου και να ζητήσεις αντικατάσταση της κάρτας SIM σου. Η ίδια διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί και αν είσαι πελάτης της προπληρωμένης υπηρεσίας soeasy με την διαφορά ότι πρέπει να έχεις μαζί σου, τον προσωπικό σου κωδικό που υπήρχε μέσα στο πακέτο σύνδεσής σου.
Πώς μπορώ να βρω το IMEI της συσκευής μου;
Ο αριθμός IMEI εμφανίζεται στην οθόνη σου όταν καλέσεις *#06#. Υπάρχει επίσης στη συσκευασία του κινητού σου. Συστήνουμε όπως σημειώσεις τον αριθμό IMEI της συσκευής σου γιατί θα τον χρειαστείς σε περίπτωση απώλειας του κινητού σου.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία ειδοποίησης χαμένης κλήσης MCN (Missed Call Notification);
Μπορείς να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία MCN αποστέλλοντας μήνυμα SMS με λεκτικό “On MCN” στο 8000 χωρίς χρέωση (από Κύπρο) ή μέσω της εφαρμογής SelfCare ή ακόμη και μέσω του My Cyta.
Πώς μπορώ να καλέσω με απόκρυψη αριθμού;
Απόκρυψη αριθμού μπορείς να ενεργοποιήσεις επιλεκτικά για μια κλήση πληκτρολογώντας τον κωδικό #31# πριν τον αριθμό που θέλεις να καλέσεις. Αν επιθυμείς μόνιμη απόκρυψη μέσω της συσκευής σου, μπορείς να συμβουλευτείς το εγχειρίδιο του κατασκευαστή.
Αν ο αριθμός που με καλεί έχει απόκρυψη υπάρχει τρόπος να μάθω ποιος είναι;
Δεν υπάρχει η δυνατότητα να δεις τον αριθμό που σε καλεί, βάσει του πλαισίου που ορίζει η νομοθεσία. Έχεις όμως τη δυνατότητα να καταγγείλεις το περιστατικό στην αστυνομία αν οι κλήσεις είναι ενοχλητικές για διερεύνηση. Για περισσότερες πληροφορίες δες εδώ.

ΣΗΜ. Ισχύουν χρεώσεις: https://www.cyta.com.cy/id/m9005?CategoryGroupID=1&ServiceID=52

Πώς μπορώ να κάνω προώθηση κλήσεων και πώς θα χρεώνομαι;
Με την Υπηρεσία Προώθησης Κλήσεων μπορείς να μεταφέρεις τις κλήσεις που δέχεσαι, σε οποιονδήποτε αριθμό τηλεφώνου επιθυμείς εντός Κύπρου. Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις προώθησης κλήσεων. Ανάλογα με την περίπτωση χρησιμοποιείς τον αντίστοιχο κωδικό για την ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση της υπηρεσίας. Μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα https://www.cyta.com.cy/mobile-additional-services. Η χρέωση που θα έχεις στο κινητό σου θα είναι ακριβώς σαν να πραγματοποιείς εσύ την κλήση από τον αριθμό σου προς αυτόν στον οποίον προωθείται. Δυνατότητα προώθησης των SMS δεν παρέχεται από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω το φωνοκιβώτιο μου;
Η υπηρεσία φωνοκιβωτίου είναι ήδη ενεργοποιημένη σε κάθε κάρτα SIM που εκδίδεται. Για να διαχειριστείς το φωνοκιβώτιό σου κάλεσε τον αριθμό 123 από το κινητό σου και ακολούθησε τις οδηγίες. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να συμβουλευτείς τον σύνδεσμο https://www.cyta.com.cy/mobile-additional-services ή να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επαφής Πελάτη 132.
Πώς μπορώ να ακούσω τα μηνύματα του προσωπικού μου φωνοκιβωτίου από άλλο τηλέφωνο;
Καλώντας τον αριθμό 123xxxxxxxx (αριθμός κινητού) σου από οποιοδήποτε τηλέφωνο μπορείς να συνδεθείς με το φωνοκιβώτιο του αριθμού σου. Για να ακούσεις τα μηνύματα που σου έχουν αφήσει πρέπει να πληκτρολογήσεις # κωδικό φωνοκιβωτίου #. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να συμβουλευτείς τον σύνδεσμο https://www.cyta.com.cy/mobile-additional-services ή να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132.
Δεν μπορώ να στείλω SMS. Τι πρέπει να κάνω;
Στη περίπτωση που δεν μπορείς να στείλεις SMS από το κινητό σου πρέπει να ελέγξεις τις ρυθμίσεις για SMS στη συσκευή σου και να βεβαιωθείς ότι στο κέντρο μηνυμάτων έχεις καταχωρισμένο τον αριθμό +35799700000.
- Για Android συσκευές: http://cyta.co/smscenter
- Για iOS συσκευές: θα πρέπει να καλέσεις τον αριθμό **5005*7672*0035799700000# από τη συσκευή σου.
Εάν το πρόβλημα δεν επιλυθεί μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132.
Δεν μου επιτρέπει η συσκευή μου να στείλω μήνυμα σε τετραψήφιο αριθμό. Τι πρέπει να κάνω;
Θα πρέπει να σιγουρευτείς ότι δεν έχεις μόνιμη φραγή στην υπηρεσία Premium SMS επικοινωνώντας με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132. Διαφορετικά, έλεγξε τις ρυθμίσεις της συσκευής σου όπως φαίνονται εδώ.
Τι είναι η χρέωση Υπηρεσίες Μηνυμάτων Ανεξαρτήτων Εταρειών (Premium SMS) στον λογαριασμό μου;
Η Υπηρεσία Μηνυμάτων Ανεξαρτήτων Εταρειών (Premium SMS) αναφέρεται σε χρεώσιμα μηνύματα τα οποία μπορεί να αποστείλεις από το κινητό σου προς 4ψήφιους ή 5ψήφιους αριθμούς (π.χ. ραδιοσταθμούς, χώρους σταύθμευσης, τηλεπαιχνίδια). Μπορεί επίσης να είναι υπηρεσίες μηνυμάτων οι οποίες αποστέλλονται στο κινητό σου από 4ψήφιους αριθμούς κατόπιν εγγραφής σου σε ιστοσελίδες εταιρειών που προσφέρουν υπηρεσίες διαδικτύου.
Πώς μπορώ να σταματήσω τα χρεώσιμα μηνύματα από Υπηρεσίες Μηνυμάτων Ανεξαρτήτων Εταρειών (Premium SMS);
Μπορείς να σταματήσεις χρεώσιμα μηνύματα από Υπηρεσίες Μηνυμάτων Ανεξαρτήτων Εταρειών (Premium SMS) αποστέλλοντας από το κινητό σου SMS στο 8888 με λεκτικό Off Lists και ακολούθως να καλέσεις το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 για μόνιμη φραγή τέτοιου είδους μηνυμάτων.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω/απενεργοποιήσω φραγή για τις κλήσεις τηλεπληροφόρησης (900/090);
Μπορείς να ενεργοποιήσεις/απενεργοποιήσεις τις συγκεκριμένες φραγές επικοινωνώντας με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132, είτε μέσω του δικτύου καταστημάτων της Cyta.
Γιατί δεν είναι πάντα σταθερό το σήμα δικτύου στο κινητό μου;
Η απόσταση στην οποία βρίσκεσαι από τον σταθμό βάσης ο οποίος εκπέμπει το σήμα, επηρεάζει άμεσα την ένταση του σήματος στο κινητό σου. Η ένταση του σήματος επηρεάζεται επίσης από άλλα εμπόδια όπως τη μορφολογία του εδάφους της περιοχής που βρίσκεσαι ή τις κτιριακές εγκαταστάσεις.
Γιατί πάνω στο κινητό μου βλέπω να εναλλάσονται οι συχνότητες δίκτυου (π.χ. 3G/H+/4.5G);
Ο λόγος που βλέπεις αυτήν την εναλλαγή είναι διότι το κινητό σου είναι ρυθμισμένο στην "Αυτόματη επιλογή Δικτύου", η οποία διασφαλίζει ότι το κινητό σου θα συνδέεται ανά πάσα στιγμή στο ταχύτερο δυνατό δίκτυο, ανάλογα με την τοποθεσία σου.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω ή να απενεργοποιήσω τα welcome tones;

Για να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία welcome tones θα πρέπει να επισκεφθείς την ιστοσελίδα https://wt.cyta.com.cy/, να επιλέξεις τον κωδικό του τραγουδιού που επιθυμείς και στη συνέχεια να αποστείλεις μήνυμα από το κινητό σου στο 7122 με το λεκτικό ON WT XXXXX (κωδικός τραγουδιού που επέλεξες). Αν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης στο My Cyta μπορείς να κάνεις όλη τη διαχείριση μέσα από την υπηρεσία. Εναλλακτικά μπορείς να κάνεις τη διαχείριση μέσα από το μενού του Vodafone live! στο κινητό σου. Έχεις επίσης τη δυνατότητα να ενεργοποιήσεις/απενεργοποιήσεις την υπηρεσία αποστέλλοντας μήνυμα με λεκτικό On WT / Off WT στο 7122 ή πληκτρολογώντας *122# από το κινητό σου. Για να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία θα πρέπει να αποστείλεις μήνυμα από το κινητό σου στο 7122 με το λεκτικό OFF WT ή να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132.

ΣΗΜ. Ισχύουν χρεώσεις: https://www.cyta.com.cy/welcome-tones-info

Feedback