Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Τηλεόραση FAQs

Γενικές Ερωτήσεις

Ποιες είναι οι κύριες λειτουργίες χρήσης της υπηρεσίας;

Οι κύριες λειτουργίες της υπηρεσίας είναι οι εξής:

  • Ζωντανή θέαση τηλεοπτικών καναλιών σε Standard, High και Ultra-High Definition.
  • Ζωντανή θέαση ποδοσφαιρικών αγώνων είτε μέσω του Super pack ή με αγορά αγώνων (Pay per View).
  • Cytavision Go: μπορείς να παρακολουθήσεις Cytavision και έξω από το σπίτι, στην Κύπρο και στο εξωτερικό.
  • Ενοικίαση ταινιών Video on Demand για να απολαμβάνεις Ταινίες & Σειρές στην τηλεόραση και στις κινητές συσκευές.
  • Εγγραφή Βίντεο: μπορείς να αποθηκεύσεις το αγαπημένο σου πρόγραμμα για να το παρακολουθήσεις όποτε επιθυμείς.
  • Ετεροχρονισμένη θέαση μέχρι και 7 μέρες πίσω: αν χάσεις το πρόγραμμα που σε ενδιαφέρει, μπορείς να γυρίσεις 7 ημέρες πίσω και να το παρακολουθήσεις.
  • Παύση & επανεκκίνηση: μπορείς να διακόψεις τη θέαση προγράμματος για λίγη ώρα και να το επανεκκινήσεις από το σημείο που σταμάτησες.
  • Εκκίνηση από την αρχή: αν χάσεις μέρος από ένα πρόγραμμα, μπορείς να το εκκινήσεις από την αρχή.
  • Ενεργοποίηση Υπενθυμίσεων για προγράμματα ή σειρές.
  • Δημιουργία Προφίλ για τα μέλη της οικογένειάς σου, ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν τη Cytavision με εξατομικευμένη εμπειρία, από τις δικές τους συσκευές.
  • Ενεργοποίηση Γονικού Ελέγχου για προστασία των μελών της οικογένειας σου.
Τι πρέπει να κάνω για να γίνω συνδρομητής της υπηρεσίας Cytavision;

Μπορείς να γίνεις συνδρομητής της υπηρεσίας Cytavision με ένα από τους ακόλουθους τρόπους:

  • Καταχωρώντας ηλεκτρονικά την παραγγελία σου στη διεύθυνση www.cyta.com.cy/tv-packages.
  • Επικοινωνώντας με το Kέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή ηλεκτρονικά μέσω email, Live Chat, Facebook ή Twitter.
  • Σε οποιοδήποτε Cytashop σε όλη την Κύπρο.
Πώς μπορώ να επιλέξω το σωστό πακέτο για μένα;
H Cytavision παρέχει τρία πακέτα για τις ανάγκες των οικιακών συνδρομητών:
Αναλυτικές πληροφορίες για τα πακέτα και τα κανάλια που περιλαμβάνονται ανά πακέτο, μπορείς να βρεις στην διεύθυνση www.cyta.com.cy/tv-channel-numbering.
Ποιες είναι οι χρεώσεις του κάθε πακέτου;

Αναλυτικές πληροφορίες για τα πακέτα, τα κανάλια που περιλαμβάνονται ανά πακέτο και τις τιμές, μπορείς να βρεις στην διεύθυνση www.cyta.com.cy/tv-packages.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τον αποκωδικοποιητή μου την πρώτη φορά που θα τον χρησιμοποιήσω;

Νέος πελάτης - Κατά την εγκατάσταση του αποκωδικοποιητή (Set Top Box) θα ενεργοποιηθεί από τους τεχνικούς της Cyta με την ολοκλήρωση εγκατάστασης της υπηρεσίας Cytavision.

Υφιστάμενος πελάτης - Με την παράδοση του νέου αποκωδικοποιητή (Set Top Box) από τα καταστήματα Cyta θα σου δοθούν κωδικοί πρόσβασης στην υπηρεσία οι οποίοι αποτελούνται από το Όνομα Χρήστη & Κωδικό STB.

Μπορώ να έχω περισσότερους από έναν αποκωδικοποιητές Cytavision στο σπίτι μου;
Μπορείς να ζητήσεις εγκατάσταση δεύτερου αποκωδικοποιητή μέσω της ιστοσελίδας μας www.cyta.com.cy/tv-second-set-top-box, από ένα Cytashop ή καλώντας το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132. Ο 2ος αποκωδικοποιητής (Set Top Box) παρέχεται με μικρή μηνιαία χρέωση.
Ποιες ενδείξεις πρέπει να ανάβουν στον αποκωδικοποιητή μου;

Για να λειτουργεί ο αποκωδικοποιητής, θα πρέπει να ανάβουν δύο πράσινα λαμπάκια. Κάθε φορά που χρησιμοποιείς το τηλεχειριστήριο, πρέπει να ανάβει στιγμιαία και τρίτο πράσινο λαμπάκι. Εάν μία από τις δύο ενδείξεις είναι κόκκινη, τότε θα πρέπει να ελέγξεις την συνδεσμολογία του αποκωδικοποιητή σου με το modem και να σιγουρευτείς ότι το modem συγχρονίζει.

Μπορώ να παρακολουθήσω δύο κανάλια ταυτόχρονα από τον αποκωδικοποιητή μου;

Ναι, μπορείς να παρακολουθήσεις δύο κανάλια ταυτόχρονα μέσω της λειτουργίας Picture in Picture (PiP): https://cyta.co/PiP

Τι πρέπει να κάνω αν ξεχάσω τον κωδικό μου;

Εάν έχεις κάνει ηλεκτρονική ταυτοποίηση (μέσω Cytashop ή μέσω του Κέντρου Επαφής Πελάτη στο 132) μπορείς, μέσω της εφαρμογής CytavisionGo ή μέσω της ιστοσελίδας tvgo.cyta.com.cy, να πατήσεις τον σύνδεσμο «Ξέχασα τον Κωδικό μου» και να ακολουθήσεις τη διαδικασία.

Από τον Αποκωδικοποιητή ή αν δεν έχεις κάνει ηλεκτρονική ταυτοποίηση:
- Δεν μπορείς να επαναφέρεις τον κωδικό πρόσβασής σου από τον αποκωδικοποιητή STB. Θα πρέπει να καλέσεις το Κέντρο Επαφής Πελάτη της Cyta στο 132.

Πώς μπορώ να αλλάξω το Sleep Mode (Αναστολή Λειτουργίας) στον αποκωδικοποιητή;

Για να αλλάξεις τις ρυθμίσεις Αναστολής Λειτουργίας του αποκωδικοποιητή: https://cyta.co/SleepMode

Πώς μπορώ να να ενεργοποιήσω επιπλέον υπηρεσίες;

Μπορείς να ενεργοποιήσεις επιπλέον υπηρεσίες:

Τις υπηρεσίες αυτές μπορείς να τις ενεργοποιήσεις και μέσω του My Cyta ή καλώντας το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132.

Πώς μπορώ να αναβαθμίσω τη συνδρομή μου;

Από τον Αποκωδικοποιητή:
Στην σελίδα ρυθμίσεων επίλεξε «Διαχείριση Συνδρομών».
Στην οθόνη αυτή έχεις την δυνατότητα να δεις:
- Το υφιστάμενο πακέτο Cytavision που έχεις.
- Τα διαθέσιμα πακέτα για αναβάθμιση.
Αφού επιλέξεις καινούργιο πακέτο θα ενημερωθείς με το μηνιαίο κόστος που θα χρεωθεί στον λογαριασμό σου και στην συνέχεια θα πρέπει να εισάξεις τον κωδικό αγοράς σου.

Από Browser:
Στην σελίδα ρυθμίσεων επίλεξε «Οι Συνδρομές μου».
Στην οθόνη αυτή έχεις την δυνατότητα να δεις:
- Το υφιστάμενο πακέτο Cytavision που έχεις.
- Τα διαθέσιμα πακέτα για αναβάθμιση.
Αφού επιλέξεις καινούργιο πακέτο θα ενημερωθείς με το μηνιαίο κόστος που θα χρεωθεί στον λογαριασμό σου και στην συνέχεια θα πρέπει να εισάξεις τον κωδικό αγοράς σου.

Από iOS
Η αναβάθμιση ή αγορά ενός πακέτου από iOS δεν είναι προς το παρόν εφικτή.

Από Android
Η αναβάθμιση πακέτου από Android δεν είναι προς το παρόν εφικτή.

Πώς μπορώ να υποβαθμίσω το τρέχον πακέτο μου ή ακόμα και να τερματίσω την υπηρεσία μου;

Μπορείς να υποβαθμίσεις το πακέτο σου ή να τερματίσεις την υπηρεσία Cytavision καλώντας το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή να επισκεφτείς ένα από τα Cytashop.

Feedback