Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

My Cyta FAQs

My Cyta

Ποιοι μπορούν να εγγραφούν στο My Cyta;
Μπορούν να εγγραφούν όλοι οι πελάτες της Cyta είτε αυτοί είναι φυσικά είτε νομικά πρόσωπα (οργανισμοί, εταιρείες, συνεταιρισμοί κτλ).
Υπάρχει κόστος για την εγγραφή στο My Cyta;
Η Cyta παρέχει την πρόσβαση στο My Cyta εντελώς δωρεάν σε όλους τους πελάτες της.
Ποια τα πλεονεκτήματα εγγραφής στο My Cyta;
Ολοκληρώνοντας την εγγραφή σου στο My Cyta έχεις τη δυνατότητα να:
  • Διαχειριστείς υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας και να ελέγξεις το υπόλοιπο και τη χρήση του Cytamobile-Vodafone λογαριασμού σου.
  • Αποστείλεις δωρεάν Web SMS.
  • Κάνεις top-up τον soeasy λογαριασμό σου.
  • Διαχειριστείς υπηρεσίες Σταθερής, Cytanet και Cytavision.
  • Ενεργοποιήσεις την υπηρεσία ebill η οποία σου παρέχει πρόσβαση στις πληροφορίες των λογαριασμών σου με δυνατότητα πληρωμής τους μέσω πιστωτικής κάρτας.
  • Ενεργοποιήσεις την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση για να λαμβάνεις το λογαριασμό των υπηρεσιών σου ηλεκτρονικά (σε PDF μορφή) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω της υπηρεσίας ebill.
  • Υποβάλλεις ηλεκτρονικές παραγγελίες μεγάλης γκάμας προϊόντων και υπηρεσιών με αποκλειστικά πλεονεκτήματα όπως γρήγορη online αγορά και παρακολούθηση της παραγγελίας.
Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου (password);
Αφού συνδεθείς στο My Cyta, η αλλαγή του κωδικού πρόσβασης μπορεί να γίνει από το οριζόντιο μενού πλοήγησης της ιστοσελίδας επιλέγοντας «Αλλαγή κωδικού πρόσβασης» κάτω από το υπομενού «My Cyta > Πληροφορίες εγγραφής».
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου (password);
Εάν έχεις ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σου (password) που χρησιμοποιείς για να συνδεθείς στο My Cyta λογαριασμό σου, επίλεξε το σύνδεσμο «Ξέχασα τον κωδικό μου» (ο οποίος βρίσκεται κάτω από το κουμπί "Σύνδεση My Cyta" στο header της ιστοσελίδας). Στη συνέχεια θα σου ζητηθεί να πληκτρολογήσεις την ηλεκτρονική διεύθυνση που χρησιμοποιείς για να συνδεθείς στο My Cyta και ακολούθως θα σου αποσταλεί ηλεκτρονικό μήνυμα με οδηγίες για το πώς θα μπορέσεις να αλλάξεις τον κωδικό σου.
Σημ.: Σε περίπτωση που έχεις πρόσβαση σε αναλυτικούς λογαριασμούς, τότε θα πρέπει να γνωρίζεις ότι για λόγους ασφαλείας, με την αλλαγή του My Cyta κωδικού, η πρόσβασή σου στους αναλυτικούς λογαριασμούς μέσω ebill θα ακυρωθεί. Για να ανακτήσεις την πρόσβασή σου θα πρέπει να επισκεφθείς ένα από τα cytashop και να κάνεις εκ νέου αίτηση για την υπηρεσία.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω το όνομα χρήστη μου (email) ή άλλαξα email;
Σε περίπτωση που ξεχάσεις το όνομα χρήστη σου (email) που χρησιμοποιείται ως username για να συνδεθείς στο My Cyta λογαριασμό θα πρέπει να δημιουργήσεις καινούριο My Cyta και να μεταφέρεις τις υπηρεσίες σου σε αυτό. Μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή ηλεκτρονικά μέσω LiveChat, Facebook ή Twitter για να σε βοηθήσουν να συνδεθείς.
Πώς μπορώ να καταχωρίσω την παραγγελία μου (απλός επισκέπτης/ εγγεγραμμένος χρήστης);

Αν είσαι απλός επισκέπτης (guest user) έχεις:

  • Απρόσκοπτη πλοήγηση στα προϊόντα & υπηρεσίες της Cyta.
  • Δυνατότητα online αγοράς μεγάλης γκάμας προϊόντων & υπηρεσιών αφού δοθούν τα στοιχεία πελάτη σου.
  • Ηλεκτρονική επιβεβαίωση της παραγγελίας σου.
  • Εξέταση της παραγγελίας σου εντός 48 ωρών και ενημέρωση για την εξέλιξη της ηλεκτρονικά ή/και μέσω του Κέντρου Επαφής Πελάτη.
  • Αυτόματη εγγραφή στο Cyta Newsletter με μηνιαίες προσφορές.

Αν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης (registered user) έχεις:

  • Απρόσκοπτη πλοήγηση στα προϊόντα & υπηρεσίες της Cyta.
  • Δυνατότητα γρήγορης online αγοράς μεγάλης γκάμας προϊόντων & υπηρεσιών ως ταυτοποιημένος πελάτης.
  • Ηλεκτρονική επιβεβαίωση της παραγγελίας σου.
  • Ενημέρωση για την εξέλιξη της ηλεκτρονικά ή/και μέσω του Κέντρου Επαφής Πελάτη.
  • Online παρακολούθηση παραγγελίας (order tracking).
  • Αυτόματη εγγραφή στο Cyta Newsletter με εξατομικευμένες προσφορές.
  • Πρόσβαση σε πολλά άλλα πλεονεκτήματα (πχ. ανάλυση και εξόφληση του λογαριασμού σου, ενεργοποίηση και διαχείριση υπηρεσιών κινητής, αποστολή Web SMS, κλπ).
Υπάρχει περίπτωση να διαθέσετε τα προσωπικά μου στοιχεία ή τα στοιχεία των λογαριασμών μου σε οποιοδήποτε άλλο άτομο;
Τα προσωπικά σου στοιχεία ή τα στοιχεία λογαριασμών σου δεν θα διατεθούν σε οποιοδήποτε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο χωρίς τη συγκατάθεσή σου.
Πώς μπορώ να αποστείλω γραπτώς απορίες ή εισηγήσεις για τον My Cyta λογαριασμό μου και τις υπηρεσίες που προσφέρει;
Αν έχεις ερωτήσεις, εισηγήσεις ή παρατηρήσεις, μπορείς να τις υποβάλεις επιλέγοντας από το οριζόντιο μενού πλοήγησης της ιστοσελίδας «Εξυπηρέτηση» και ακολούθως το υπομενού «Επικοινώνησε μαζί μας».


Γενικές ερωτήσεις Λογαριασμών

Πώς μπορώ να εξοφλώ το λογαριασμό μου;

Ο λογαριασμός μπορεί να εξοφληθεί με τους εξής τρόπους:

  • Στα καταστήματα της Cyta
  • Στα καταστήματα των συνεργατών της Cyta
  • Στις τράπεζες
  • Μέσω Internet: https://www.cyta.com.cy/ebill-quick-pay
  • Μέσω Αυτόματης Τραπεζικής Εντολής
  • Μέσω του My Cyta-από το ebill
Γιατί στον τελευταίο λογαριασμό ο προηγούμενος φαίνεται απλήρωτος ενώ τον έχω πληρώσει;
Εάν στον λογαριασμό που έχεις λάβει βλέπεις απλήρωτο τον λογαριασμό που έχεις ήδη πληρώσει, έλεγξε πάνω στον λογαριασμό την ημερομηνία έκδοσης του. Εάν η πληρωμή έγινε μετά την ημερομηνία έκδοσης, πιθανόν γι' αυτό βλέπεις να εκκρεμεί το ποσό. Για επιβεβαίωση της πληρωμής σου μπορείς να το ελέγξεις μέσω του My Cyta (από το ebill σου) ή επικοινώνησε με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή ηλεκτρονικά μέσω LiveChat, Facebook ή Twitter.
Τι πρέπει να κάνω για να αλλάξω διεύθυνση αποστολής λογαριασμού (έντυπης μορφής);
Μπορείς να δηλώσεις την αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού μόνο με προσωπική επίσκεψη στα καταστήματα Cyta ή μέσω των καταστημάτων των συνεργατών μας. Μην ξεχάσεις να προσκομίσεις τα απαραίτητα έγγραφα (όπως ταυτότητα, διαβατήριο κ.λπ.).
Πώς μπορώ να έχω αναλυτικό λογαριασμό;
Για υποβολή αίτησης παροχής αναλυτικού λογαριασμού χρειάζεται η φυσική παρουσία του νόμιμου συνδρομητή σε κάποιο Cytashop. Ο αναλυτικός λογαριασμός παρέχεται είτε σε έντυπη, είτε σε ηλεκτρονική μορφή. Για περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές έκδοσης αναλυτικού λογαριασμού δες εδώ.
Μπορείς επίσης να έχεις πρόσβαση σε πλήρη αναλυτικό λογαριασμό και μέσω της υπηρεσίας ebill του My Cyta λογαριασμού σου αφού εξασφαλίσεις κωδικούς πλήρους πρόσβασης μετά από επίσκεψη σου σε ένα Cytashop.
Ποια είναι η διαφορά ebill και Ηλεκτρονικής Tιμολόγησης;

Πρόκειται για δύο διαφορετικές υπηρεσίες:

H υπηρεσία ebill σου δίνει τη δυνατότητα -μέσω του My Cyta - να έχεις ασφαλή πρόσβαση σε πληροφορίες για τους λογαριασμούς σου μέσα από το διαδίκτυο. Πιο αναλυτικά, σου προσφέρει τη δυνατότητα να βλέπεις τις μηνιαίες χρεώσεις, πληρωμές και εκκρεμείς λογαριασμούς σου, καθώς και τη δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής των λογαριασμών σου με πιστωτική κάρτα. Σου προσφέρει επίσης πρόσβαση σε αναλυτικές καταστάσεις κλήσεων για τον τρέχοντα μήνα καθώς και για τους έξι προηγούμενους μήνες (μετά από υποβολή αίτησης σε ένα cytashop).

Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση παρέχει τη δυνατότητα να λαμβάνεις το λογαριασμό των υπηρεσιών σου ηλεκτρονικά (σε PDF μορφή) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) αντί να σου αποστέλλεται σε έντυπη μορφή.

Η κάθε υπηρεσία ενεργοποιείται ξεχωριστά.

Ενώ έχω ενεργοποιήσει την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση, δεν λαμβάνω τον λογαριασμό μου ηλεκτρονικά.

Αμέσως μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, θα έχεις λάβει στην ηλεκτρονική σου διεύθυνση ένα μήνυμα με σύνδεσμο επιβεβαίωσης, τον οποίο θα πρέπει να ακολουθήσεις εντός 48 ωρών.

Εάν έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία και εξακολουθείς να μην εντοπίζεις τον λογαριασμό σου, έλεγξε μήπως το ηλεκτρονικό μήνυμα αποθηκεύτηκε στον φάκελο "Ανεπιθύμητα" λόγω των ρυθμίσεων ασφαλείας του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου. Εάν δεν τον εντοπίσεις, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή να επισκεφθείς κάποιο Cytashop.

Τι γίνεται εάν πληρώσω για μια υπηρεσία που είναι αποσυνδεδεμένη λόγω απλήρωτου λογαριασμού; Θα επανασυνδεθεί;
Για να γίνει επανασύνδεση της υπηρεσίας χρειάζεται να εξοφληθεί το σύνολο των καθυστερημένων οφειλών της υπηρεσίας. Στις περιπτώσεις σταθερού ή κινητού τηλεφώνου, αυτό θα επανασυνδεθεί (αποφραγή κλήσεων) στο τέλος της μέρας που έγινε η πληρωμή ή στο τέλος της επόμενης εργάσιμης μέρας. Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες η επανασύνδεση θα γίνει εντός κάποιων ωρών. Σε περίπτωση που η υπηρεσία έχει αποσυνδεθεί λόγω απλήρωτου λογαριασμού ή αντιμετωπίζεις οποιοδήποτε πρόβλημα με την επανασύνδεση, παρακαλούμε επισκέψου ένα από τα Cytashop ή επικοινώνησε με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή ηλεκτρονικά μέσω email, Live Chat, Facebook ή Twitter.
Μπορώ να διακόψω προσωρινά κάποια ευρυζωνική μου υπηρεσία (Internet Home, Cytavision, Broadband Telephony);

Ναι, μπορείς να αποσυνδέσεις προσωρινά κάποια από τις υπηρεσίες σου, με μειωμένο μηνιαίο πάγιο, επικοινωνώντας με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή ηλεκτρονικά μέσω email, Live Chat, Facebook ή Twitter.

Ο μέγιστος χρόνος αποσύνδεσης είναι 185 μέρες συνολικά, άνα ημερολογιακό έτος.

Feedback