Μπορούν να
εγγραφούν όλοι οι πελάτες της Cyta είτε αυτοί είναι φυσικά είτε νομικά πρόσωπα (οργανισμοί, εταιρείες, συνεταιρισμοί κτλ).
Η Cyta παρέχει την πρόσβαση στο My Cyta εντελώς δωρεάν σε όλους τους πελάτες της.
Ολοκληρώνοντας την εγγραφή σου στο
My Cyta έχεις τη δυνατότητα να:
- Διαχειριστείς υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας και να ελέγξεις το υπόλοιπο και τη χρήση του Cytamobile-Vodafone λογαριασμού σου.
- Αποστείλεις δωρεάν Web SMS.
- Κάνεις top-up τον soeasy λογαριασμό σου.
- Διαχειριστείς υπηρεσίες Σταθερής, Cytanet και Cytavision.
- Ενεργοποιήσεις την υπηρεσία ebill η οποία σου παρέχει πρόσβαση στις πληροφορίες των λογαριασμών σου με δυνατότητα πληρωμής τους μέσω πιστωτικής κάρτας.
- Ενεργοποιήσεις τον Ηλεκτρονικό Λογαριασμό για να λαμβάνεις το λογαριασμό των υπηρεσιών σου ηλεκτρονικά (σε PDF μορφή) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω της υπηρεσίας ebill.
- Υποβάλλεις ηλεκτρονικές παραγγελίες μεγάλης γκάμας προϊόντων και υπηρεσιών με αποκλειστικά πλεονεκτήματα όπως γρήγορη online αγορά και παρακολούθηση της παραγγελίας.
Αφού συνδεθείς στο My Cyta, η αλλαγή του κωδικού πρόσβασης μπορεί να γίνει από το οριζόντιο μενού πλοήγησης της ιστοσελίδας επιλέγοντας «Αλλαγή κωδικού πρόσβασης» κάτω από το υπομενού «My Cyta > Πληροφορίες εγγραφής».
Εάν έχεις ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σου (password) που χρησιμοποιείς για να συνδεθείς στο My Cyta λογαριασμό σου, επίλεξε το σύνδεσμο «Ξέχασα τον κωδικό μου» (ο οποίος βρίσκεται κάτω από το κουμπί "Σύνδεση My Cyta" στο header της ιστοσελίδας). Στη συνέχεια θα σου ζητηθεί να πληκτρολογήσεις την ηλεκτρονική διεύθυνση που χρησιμοποιείς για να συνδεθείς στο My Cyta και ακολούθως θα σου αποσταλεί ηλεκτρονικό μήνυμα με οδηγίες για το πώς θα μπορέσεις να αλλάξεις τον κωδικό σου.
Σημ.: Σε περίπτωση που έχεις πρόσβαση σε αναλυτικούς λογαριασμούς, τότε θα πρέπει να γνωρίζεις ότι για λόγους ασφαλείας, με την αλλαγή του My Cyta κωδικού, η πρόσβασή σου στους αναλυτικούς λογαριασμούς μέσω ebill θα ακυρωθεί. Για να ανακτήσεις την πρόσβασή σου θα πρέπει να επισκεφθείς ένα από τα cytashop και να κάνεις εκ νέου αίτηση για την υπηρεσία.
Σε περίπτωση που ξεχάσεις το όνομα χρήστη σου (email) που χρησιμοποιείται ως username για να συνδεθείς στο My Cyta λογαριασμό θα πρέπει να δημιουργήσεις καινούριο My Cyta και να μεταφέρεις τις υπηρεσίες σου σε αυτό. Μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή ηλεκτρονικά μέσω LiveChat, Facebook ή Twitter για να σε βοηθήσουν να συνδεθείς.
Αν είσαι απλός επισκέπτης (guest user) έχεις:
- Απρόσκοπτη πλοήγηση στα προϊόντα & υπηρεσίες της Cyta.
- Δυνατότητα online αγοράς μεγάλης γκάμας προϊόντων & υπηρεσιών αφού δοθούν τα στοιχεία πελάτη σου.
- Ηλεκτρονική επιβεβαίωση της παραγγελίας σου.
- Εξέταση της παραγγελίας σου εντός 48 ωρών και ενημέρωση για την εξέλιξη της ηλεκτρονικά ή/και μέσω του Κέντρου Επαφής Πελάτη.
- Αυτόματη εγγραφή στο Cyta Newsletter με μηνιαίες προσφορές.
Αν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης (registered user) έχεις:
- Απρόσκοπτη πλοήγηση στα προϊόντα & υπηρεσίες της Cyta.
- Δυνατότητα γρήγορης online αγοράς μεγάλης γκάμας προϊόντων & υπηρεσιών ως ταυτοποιημένος πελάτης.
- Ηλεκτρονική επιβεβαίωση της παραγγελίας σου.
- Ενημέρωση για την εξέλιξη της ηλεκτρονικά ή/και μέσω του Κέντρου Επαφής Πελάτη.
- Online παρακολούθηση παραγγελίας (order tracking).
- Αυτόματη εγγραφή στο Cyta Newsletter με εξατομικευμένες προσφορές.
- Πρόσβαση σε πολλά άλλα πλεονεκτήματα (πχ. ανάλυση και εξόφληση του λογαριασμού σου, ενεργοποίηση και διαχείριση υπηρεσιών κινητής, αποστολή Web SMS, κλπ).
Τα προσωπικά σου στοιχεία ή τα στοιχεία λογαριασμών σου δεν θα διατεθούν σε οποιοδήποτε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο χωρίς τη συγκατάθεσή σου.
Αν έχεις ερωτήσεις, εισηγήσεις ή παρατηρήσεις, μπορείς να τις υποβάλεις επιλέγοντας από το οριζόντιο μενού πλοήγησης της ιστοσελίδας «Εξυπηρέτηση» και ακολούθως το υπομενού «Επικοινώνησε μαζί μας».
Ο λογαριασμός μπορεί να εξοφληθεί με τους εξής τρόπους:
- Στα καταστήματα της Cyta
- Στα καταστήματα των συνεργατών της Cyta
- Στις τράπεζες
- Μέσω Internet: https://www.cyta.com.cy/ebill-quick-pay
- Μέσω Αυτόματης Τραπεζικής Εντολής
- Μέσω του My Cyta-από το ebill
Εάν στον λογαριασμό που έχεις λάβει βλέπεις απλήρωτο τον λογαριασμό που έχεις ήδη πληρώσει, έλεγξε πάνω στον λογαριασμό την ημερομηνία έκδοσης του. Εάν η πληρωμή έγινε μετά την ημερομηνία έκδοσης, πιθανόν γι' αυτό βλέπεις να εκκρεμεί το ποσό. Για επιβεβαίωση της πληρωμής σου μπορείς να το ελέγξεις μέσω του My Cyta (από το ebill σου) ή επικοινώνησε με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή ηλεκτρονικά μέσω LiveChat, Facebook ή Twitter.
Μπορείς να δηλώσεις την αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού μόνο με προσωπική επίσκεψη στα καταστήματα Cyta ή μέσω των καταστημάτων των
συνεργατών μας. Μην ξεχάσεις να προσκομίσεις τα απαραίτητα έγγραφα (όπως ταυτότητα, διαβατήριο κ.λπ.).
Για υποβολή αίτησης παροχής αναλυτικού λογαριασμού χρειάζεται η φυσική παρουσία του νόμιμου συνδρομητή σε κάποιο Cytashop. Θα πρέπει απαραίτητα να προσκομίσεις την Ταυτότητά σου (για Κύπριους Πολίτες) ή το Διαβατήριο/Ταυτότητα (για Ευρωπαίους Πολίτες) ή το Διαβατήριο (για Πολίτες εκτός ΕΕ).
Ο αναλυτικός λογαριασμός παρέχεται είτε σε έντυπη, είτε σε ηλεκτρονική μορφή. Για περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές έκδοσης αναλυτικού λογαριασμού δες
εδώ.
Μπορείς επίσης να έχεις πρόσβαση σε πλήρη αναλυτικό λογαριασμό και μέσω της υπηρεσίας ebill του My Cyta λογαριασμού σου αφού εξασφαλίσεις κωδικούς πλήρους πρόσβασης μετά από επίσκεψη σου σε ένα Cytashop.
Πρόκειται για δύο διαφορετικές υπηρεσίες:
H υπηρεσία ebill σου δίνει τη δυνατότητα -μέσω του My Cyta - να έχεις ασφαλή πρόσβαση σε πληροφορίες για τους λογαριασμούς σου μέσα από το διαδίκτυο. Πιο αναλυτικά, σου προσφέρει τη δυνατότητα να βλέπεις τις μηνιαίες χρεώσεις, πληρωμές και εκκρεμείς λογαριασμούς σου, καθώς και τη δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής των λογαριασμών σου με πιστωτική κάρτα. Σου προσφέρει επίσης πρόσβαση σε αναλυτικές καταστάσεις κλήσεων για τον τρέχοντα μήνα καθώς και για τους έξι προηγούμενους μήνες (μετά από υποβολή αίτησης σε ένα cytashop).
Ο ηλεκτρονικός λογαριασμός παρέχει τη δυνατότητα να λαμβάνεις το λογαριασμό των υπηρεσιών σου ηλεκτρονικά (σε PDF μορφή) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) αντί να σου αποστέλλεται σε έντυπη μορφή.
Η κάθε υπηρεσία ενεργοποιείται ξεχωριστά.
Αμέσως μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, θα έχεις λάβει στην ηλεκτρονική σου διεύθυνση ένα μήνυμα με σύνδεσμο επιβεβαίωσης, τον οποίο θα πρέπει να ακολουθήσεις εντός 48 ωρών.
Εάν έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία και εξακολουθείς να μην εντοπίζεις τον λογαριασμό σου, έλεγξε μήπως το ηλεκτρονικό μήνυμα αποθηκεύτηκε στον φάκελο "Ανεπιθύμητα" λόγω των ρυθμίσεων ασφαλείας του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου. Εάν δεν τον εντοπίσεις, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή να επισκεφθείς κάποιο Cytashop.
Για να γίνει επανασύνδεση της υπηρεσίας χρειάζεται να εξοφληθεί το σύνολο των καθυστερημένων οφειλών της υπηρεσίας. Στις περιπτώσεις σταθερού ή κινητού τηλεφώνου, αυτό θα επανασυνδεθεί (αποφραγή κλήσεων) στο τέλος της μέρας που έγινε η πληρωμή ή στο τέλος της επόμενης εργάσιμης μέρας. Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες η επανασύνδεση θα γίνει εντός κάποιων ωρών. Σε περίπτωση που η υπηρεσία έχει αποσυνδεθεί λόγω απλήρωτου λογαριασμού ή αντιμετωπίζεις οποιοδήποτε πρόβλημα με την επανασύνδεση, παρακαλούμε επισκέψου ένα από τα Cytashop ή επικοινώνησε με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή ηλεκτρονικά μέσω email, Live Chat, Facebook ή Twitter.
Ναι, μπορείς να αποσυνδέσεις προσωρινά κάποια από τις υπηρεσίες σου, με μειωμένο μηνιαίο πάγιο, επικοινωνώντας με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή ηλεκτρονικά μέσω email, Live Chat, Facebook ή Twitter.
Ο μέγιστος χρόνος αποσύνδεσης είναι 185 μέρες συνολικά, άνα ημερολογιακό έτος.