Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

My Cyta FAQs

Επίλεξε κατηγορία

My Cyta

Ποιοι μπορούν να εγγραφούν στο My Cyta;
Μπορούν να εγγραφούν όλοι οι πελάτες της Cyta είτε αυτοί είναι φυσικά ή νομικά πρόσωπα (οργανισμοί, εταιρείες, συνεταιρισμοί κτλ).
Ποια τα πλεονεκτήματα εγγραφής στο My Cyta;
Ολοκληρώνοντας την εγγραφή σου στο My Cyta έχεις τη δυνατότητα να:
  • Διαχειριστείς τα κινητά σου τηλέφωνα.
  • Ενεργοποιήσεις την υπηρεσία ebill η οποία σου παρέχει πρόσβαση στις πληροφορίες των λογαριασμών σου με δυνατότητα πληρωμής τους μέσω πιστωτικής κάρτας.
  • Ενεργοποιήσεις την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση για να λαμβάνεις το λογαριασμό των υπηρεσιών σου ηλεκτρονικά (σε PDF μορφή) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω της υπηρεσίας ebill.
  • Διαχειριστείς τις ηλεκτρονικές σου διευθύνσεις καθώς και τις επιπρόσθετες διευκολύνσεις που προσφέρονται με την Internet υπηρεσία σου.
Επίσης ως εγγεγραμμένος χρήστης θα έχεις τη δυνατότητα ηλεκτρονικής παραγγελίας μεγάλης γκάμας προϊόντων και υπηρεσιών με αποκλειστικά πλεονεκτήματα όπως γρήγορη online αγορά και κατά προτεραιότητα διεκπεραίωση των παραγγελιών σου.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου (password);
Εάν έχεις ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σου (password) που χρησιμοποιείς για να συνδεθείς στο My Cyta λογαριασμό σου, επίλεξε το σύνδεσμο «Ξέχασα τον κωδικό μου» (ο οποίος βρίσκεται κάτω από το κουμπί "Σύνδεση My Cyta" στο header της ιστοσελίδας). Στη συνέχεια θα σου ζητηθεί να πληκτρολογήσεις την ηλεκτρονική διεύθυνση που χρησιμοποιείς για να συνδεθείς στο My Cyta και ακολούθως θα σου αποσταλεί μήνυμα με οδηγίες για το πώς θα μπορέσεις να αλλάξεις τον κωδικό σου.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω το όνομα χρήστη μου (email);
Σε περίπτωση που ξεχάσεις το όνομα χρήστη σου (email) που χρησιμοποιείται ως username για να συνδεθείς στο My Cyta λογαριασμό σου μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης 132 για να σε βοηθήσουν να συνδεθείς.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που αλλάξω/τερματίσω το email που χρησιμοποιώ για να συνδεθώ στο My Cyta;
Σε περίπτωση που αλλάξεις ή/και τερματίσεις το email που χρησιμοποιείται ως username για να συνδεθείς στο My Cyta λογαριασμό σου μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης 132 για να σε βοηθήσουν να συνδεθείς.
Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου (password);
Αφού συνδεθείς στο My Cyta, η αλλαγή του κωδικού πρόσβασης μπορεί να γίνει από το οριζόντιο μενού πλοήγησης της ιστοσελίδας επιλέγοντας «Αλλαγή κωδικού πρόσβασης» κάτω από το υπομενού «My Cyta > Πληροφορίες εγγραφής».
Υπάρχει περίπτωση να διαθέσετε τα προσωπικά μου στοιχεία ή τα στοιχεία των λογαριασμών μου σε οποιοδήποτε άλλο άτομο;
Τα προσωπικά σου στοιχεία ή τα στοιχεία λογαριασμών σου δεν θα διατεθούν σε οποιοδήποτε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο χωρίς τη συγκατάθεσή σου.
Μπορεί οποιοσδήποτε άλλος να έχει πρόσβαση στα προσωπικά μου στοιχεία ή στα στοιχεία των λογαριασμών μου;
Πρόσβαση σε ορισμένα από τα προσωπικά σου στοιχεία και στοιχεία των λογαριασμών σου τα οποία είναι απαραίτητα για το χειρισμό της υπηρεσίας, μπορεί να έχουν μόνο υπεύθυνα άτομα της Cyta
Τι κοστίζει η πρόσβαση στο My Cyta και στις υπηρεσίες που προσφέρει;
Η Cyta παρέχει την πρόσβαση στο My Cyta και στις υπηρεσίες που προσφέρει εντελώς δωρεάν σε όλους τους πελάτες της.
Πώς μπορώ να αποστείλω γραπτώς απορίες ή εισηγήσεις μου για τον ενοποιημένο My Cyta λογαριασμό και τις υπηρεσίες που προσφέρει;
Αν έχεις ερωτήσεις, εισηγήσεις ή παρατηρήσεις για το My Cyta λογαριασμό σου και τις υπηρεσίες που προσφέρει, τις οποίες θέλεις να μας αναφέρεις τηλεφωνικώς ή γραπτώς, μπορείς να το κάνεις επιλέγοντας από το οριζόντιο μενού πλοήγησης της ιστοσελίδας «Επικοινώνησε μαζί μας» κάτω από το υπομενού της «Εξυπηρέτησης».


Υπηρεσία ebill

Πώς μπορώ να κάνω αίτηση για εξασφάλιση πρόσβασης στην υπηρεσία ebill;
  • Για πρόσβαση στις πληροφορίες χρεώσεων και πληρωμών καθώς και για ηλεκτρονική πληρωμή των λογαριασμών σου: Η αίτηση μπορεί να υποβληθεί ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας μας αφού συνδεθείς στο My Cyta ή σε ένα από τα Cytashop.
  • Για πρόσβαση σε αναλυτικές καταστάσεις κλήσεων: Η αίτηση πρέπει να υποβληθεί προσωπικά στα Cytashop (με παρουσίαση της προσωπικής σου ταυτότητας αν είσαι φυσικό πρόσωπο ή από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο σε περίπτωση νομικού προσώπου).
Γιατί η ηλεκτρονική αίτησή μου δεν γίνεται αποδεκτή;
Αν το σύστημα δεν σου επιτρέπει να υποβάλεις αίτηση για την υπηρεσία, παρουσιάζονται δύο πιθανά μηνύματα:
α. «Αίτηση για πρόσβασή σου στην υπηρεσία ebill έχει καταχωρηθεί ξανά στο παρελθόν. Η παρούσα αίτηση δεν έγινε αποδεκτή.» Το μήνυμα αυτό εμφανίζεται σε περίπτωση που αίτηση για τον ίδιο αριθμό πελάτη έχει ήδη καταχωρηθεί (ίσως από άλλο άτομο) και γίνεται δεύτερη προσπάθεια καταχώρησης. Σ' αυτή την περίπτωση, αν πιστεύεις ότι το άτομο που ίσως έλαβε τον κωδικό πρόσβασης δεν έπρεπε να έχει πρόσβαση στην υπηρεσία ή δεν γνωρίζεις ποιος έλαβε τον κωδικό πρόσβασης, παρακαλώ επικοινώνησε με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο 132.
β. «Ο αριθμός τηλεφώνου που καταχώρησες δεν σου ανήκει ή ο αριθμός πελάτη που καταχώρησες δεν υπάρχει.» Σ’ αυτή την περίπτωση, παρακαλώ κάνε τις απαραίτητες διορθώσεις και καταχώρησε ξανά την αίτησή σου.
Ποια είναι η διαδικασία προσθήκης της υπηρεσίας ebill στο My Cyta;
Αφού συνδεθείς στο My Cyta κάτω από τη ενότητα «Υπηρεσία ebill» επίλεξε «Πρόσθεσε ebill».

Υπάρχουν δυο βασικές επιλογές:
(i) Να κάνεις αίτηση για πρόσβαση στην υπηρεσία ebill με χρήση συνδρομητικού κινητού ή
(ii) να κάνεις αίτηση για πρόσβαση στην υπηρεσία ebill με ταχυδρομική επιβεβαίωση.

1η επιλογή: Μπορείς να ενεργοποιήσεις την πρόσβασή σου στην υπηρεσία ebill χρησιμοποιώντας το συνδρομητικό κινητό σου (ισχύει μόνο για Ιδιώτες*).
Απλά καταχώρησε τον αριθμό πελάτη και τον αριθμό του κινητού που θέλεις να προσθέσεις και πάτησε «Επόμενο». Στη συνέχεια θα σου ζητηθεί να αποστείλεις συγκεκριμένο κείμενο με SMS από το κινητό σου στον αριθμό 1000 για να επιβεβαιώσεις ότι είσαι ο κάτοχος του κινητού. Αφού γίνει αυτό, επιστρέφοντας στο My Cyta, μπορείς πλέον να δεις το λογαριασμό ebill που έχεις προσθέσει και να προχωρήσεις στη διαχείρισή του, πατώντας «Περισσότερα».

* Οι Επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν αίτηση για ταχυδρομική παραλαβή των κωδικών πρόσβασης ή να επικοινωνήσουν με τον Τηλεπικοινωνιακό τους Σύμβουλο ή με τα κατά τόπους γραφεία εξυπηρέτησης Επιχειρηματικών Πελατών της Cyta.

2η επιλογή: Εναλλακτικά μπορείς να ενεργοποιήσεις την πρόσβασή σου στην υπηρεσία ebill καταχωρώντας τον αριθμό πελάτη (ο οποίος αναγράφεται στο πάνω μέρος του έντυπου λογαριασμού σου) και τον αριθμό τηλεφώνου σου (σταθερού ή συνδρομητικού κινητού). Αφού καταχωρήσεις την αίτησή σου, ο κωδικός πρόσβασης (password) θα σου ταχυδρομηθεί το αργότερο σε πέντε εργάσιμες μέρες στη διεύθυνση αποστολής λογαριασμού του τηλεφώνου που έχεις συμπληρώσει. Στη συνέχεια, αφού λάβεις τον κωδικό πρόσβασης, μέσω του My Cyta κάτω από την ενότητα «Υπηρεσία ebill» επίλεξε «Ενεργοποίηση» και συμπλήρωσε τον αριθμό πελάτη σου και τον κωδικό πρόσβασης (που έχεις λάβει ταχυδρομικά) και επίλεξε «Πρόσθεσε ebill». Αφού γίνει αυτό, επιστρέφοντας στο My Cyta, μπορείς πλέον να δεις το λογαριασμό ebill που έχεις προσθέσει και να προχωρήσεις στη διαχείρισή του, πατώντας «Περισσότερα».

Προσφέρεται επίσης η δυνατότητα προσθήκης πολλαπλών ebill λογαριασμών στο My Cyta αναλόγως των αναγκών σου. Απλά κάτω από την ενότητα «Υπηρεσία ebill» του My Cyta επίλεξε ξανά «Πρόσθεσε ebill» και ακολούθησε τη διαδικασία που περιγράφεται πιο πάνω.
Πως μπορώ να αποσυνδέσω και να επανασυνδέσω την υπηρεσία ebill από το My Cyta;
Για να αποσυνδέσεις την υπηρεσία ebill θα πρέπει πρώτα να συνδεθείς στο Μy Cyta και να επιλέξεις από το οριζόντιο μενού πλοήγησης της ιστοσελίδας «Αφαίρεση Υπηρεσίας» κάτω από το υπομενού «My Cyta > Πληροφορίες Εγγραφής».
Για να επανασυνδέσεις την υπηρεσία ebill στον ίδιο My Cyta λογαριασμό είτε σε άλλο My Cyta λογαριασμό επίλεξε από την οθόνη προσθήκης της υπηρεσίας ebill την επιλογή «Πρόσθεσε την υπηρεσία ebill στο My Cyta». Στη συνέχεια, για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, καταχώρησε τον αριθμό πελάτη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password) της υπηρεσίας ebill.
Πώς μπορώ να τερματίσω την πρόσβασή μου στην υπηρεσία ebill;
Αφού συνδεθείς στο My Cyta και ακολούθως στο ebill μπορείς να τερματίσεις την πρόσβασή σου στην υπηρεσία επιλέγοντας από το αριστερό μενού πλοήγησης το σύνδεσμο «Τερματισμός υπηρεσίας ebill».


Υπηρεσίες Cytamobile-Vodafone

Πως μπορώ να δημιουργήσω νέο λογαριασμό Cytamobile για διαχείριση των υπηρεσιών του κινητού μου στο My Cyta;
Συνδέσου στο My Cyta και κάτω από την ενότητα Υπηρεσίες Cytamobile επίλεξε «Πρόσθεσε Κινητό». Ακολούθως καταχώρησε τον αριθμό του κινητού σου (Προγράμματος Συμβολαίου ή Προπληρωμένης soeasy) και καθόρισε το όνομα χρήστη σου στο πεδίο «Όνομα Κινητού / Αποστολέας Web SMS». Αφού γίνουν τα πιο πάνω απέστειλε από το κινητό σου τηλέφωνο με SMS στον αριθμό 1000 τη λέξη κλειδί που εμφανίζεται στην οθόνη του PC σου για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Πως μπορώ να προσθέσω το κινητό μου με υφιστάμενο λογαριασμό Cytamobile στο My Cyta;
Συνδέσου στο My Cyta και κάτω από την ενότητα Υπηρεσίες Cytamobile επίλεξε «Πρόσθεσε Κινητό». Ακολούθως στο κάτω μέρος της οθόνης επίλεξε το σύνδεσμο «Αν έχεις ήδη κωδικούς Cytamobile πρόσθεσέ τους στο My Cyta».
Στη συνέχεια, για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, καταχώρησε το υφιστάμενο όνομα χρήστη (username) και κωδικό πρόσβασης (password) του Cytamobile λογαριασμού σου.
Τι κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω το όνομα χρήστη (username) του Cytamobile λογαριασμού μου και δεν μπορώ να προσθέσω το κινητό μου στο My Cyta;
Θα πρέπει να στείλεις από το κινητό σου (που χρησιμοποίησες για να εγγραφείς στην υπηρεσία), ένα SMS με το λεκτικό user στον αριθμό 1000 και θα λάβεις πίσω μήνυμα με το όνομα χρήστη σου.
Πως μπορώ να αλλάξω το όνομα χρήστη (username) του Cytamobile λογαρισμού μου;
Το όνομα χρήστη σου δεν μπορεί να αλλάξει.
Τι κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασης (password) του Cytamobile λογαριασμού μου και δεν μπορώ να προσθέσω το κινητό μου στο My Cyta;
Θα πρέπει να στείλεις από το κινητό σου (που χρησιμοποίησες για να εγγραφείς στην υπηρεσία), ένα SMS με το λεκτικό pass [username] στον αριθμό 1000 και θα λάβεις πίσω μήνυμα με τον κωδικό πρόσβασής σου.
Πόσα κινητά τηλέφωνα μπορώ να προσθέσω στο My Cyta;
Μπορείς να προσθέσεις όσα κινητά τηλέφωνα επιθυμείς (Προγράμματος Συμβολαίου ή Προπληρωμένης soeasy), δεν υπάρχει κανένας περιορισμός.
Πως μπορώ να αποσυνδέσω και να επανασυνδέσω κινητά τηλέφωνα από το My Cyta;
Για να αποσυνδέσεις κινητά τηλέφωνα θα πρέπει πρώτα να συνδεθείς στο My Cyta και να επιλέξεις από το οριζόντιο μενού πλοήγησης της ιστοσελίδας «Αφαίρεση Υπηρεσίας» κάτω από το υπομενού «My Cyta > Πληροφορίες Εγγραφής». Στην οθόνη της «Αφαίρεσης Υπηρεσίας» επίλεξε το κινητό που θέλεις να αποσυνδέσεις.

Για να επανασυνδέσεις κινητά τηλέφωνα στον ίδιο My Cyta λογαριασμό είτε σε άλλο My Cyta λογαριασμό ακολούθησε τη διαδικασία που περιγράφεται στην παράγραφο 2.
Τι κάνω σε περίπτωση που αλλάξει ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου μου;
Αφού συνδεθείς στο My Cyta και ακολούθως στις Υπηρεσίες Cytamobile, επίλεξε από το αριστερό μενού πλοήγησης το σύνδεσμο «Αλλαγή αριθμού τηλεφώνου» και καταχώρησε το νέο σου αριθμό. Ακολούθως θα σου ζητηθεί να στείλεις SMS στον αριθμό 1000 με τον κωδικό που θα εμφανιστεί στην οθόνη του PC σου για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Πως μπορώ να τερματίσω ένα λογαριασμό Cytamobile;
Αφού συνδεθείς στο My Cyta και ακολούθως στις Υπηρεσίες Cytamobile επίλεξε από το αριστερό μενού πλοήγησης το σύνδεσμο «Τερματισμός υπηρεσιών κινητού» και επίλεξε τον αριθμό κινητού που θέλεις να τερματίσεις. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που τερματίσεις έναν αριθμό κινητού ο αριθμός αυτός θα αφαιρεθεί από το My Cyta λογαριασμό με αποτέλεσμα να διαγράφονται όλες οι Web SMS επαφές του καθώς και η δυνατότητα αποστολής Web SMS. Επιπρόσθετα θα τερματίζονται για αυτό τον αριθμό όλες οι συνδρομές κινητής τηλεφωνίας που έχεις ενεργοποιήσει μέσω διαδικτύου ή/και με SMS.