Η CYTA χρησιμοποιεί τα δεδομένα πελατών και τα δεδομένα κίνησης και τιμολόγησης για σκοπούς επικοινωνίας και προώθησης:
(α) Προϊόντων και Υπηρεσιών της Cyta (περιλαμβανομένων εκπτώσεων, διαγωνισμών ή ειδικών προωθητικών ενεργειών που μπορεί να ενδιαφέρουν τον πελάτη), παρόμοιων με αυτά που έχει ήδη παραγγείλει ο πελάτης, με την αυτοματοποιημένη κατάρτιση προφίλ.
(β) Εξατομικευμένες προσφορές και εισηγήσεις με βάση τη χρήση των υπηρεσιών και των προϊόντων από τον πελάτη που βασίζονται για παράδειγμα σε δεδομένα, κλήσεις και μηνύματα, την τοποθεσία ή τη διαδικτυακή του κίνηση, με την αυτοματοποιημένη κατάρτιση προφίλ.
(γ) Υπηρεσίες και Προϊόντα τρίτων (περιλαμβανομένων προσφορών, εκπτώσεων ή/και κοινωνικών εκδηλώσεων που διοργανώνει η CYTA για τους πελάτες της), σε περίπτωση που ο πελάτης έχει δώσει τη συγκατάθεσή του να ενημερώνεται για αυτά.
Οι προωθητικές ενέργειες αυτές θα είναι υπό μορφή τηλεφωνικών κλήσεων, μέσω ταχυδρομείου, μέσω τηλεομοιότυπου ή μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, όπως γραπτά μηνύματα, μηνύματα πολυμέσων, βίντεο, ηλεκτρονικά μηνύματα ή εφαρμογές.
Οι πελάτες της CYTA μπορούν να επιλέξουν να μην παραλαμβάνουν υλικό μάρκετινγκ από τη CYTA ή οι πληροφορίες τους να μην περιλαμβάνονται σε αυτοματοποιημένο προφίλ ή εξατομικευμένες προσφορές και εισηγήσεις με την επίσκεψη στην ιστοσελίδα της CYTA για τις επιλογές Ιδιωτικής Ζωής ή με τις επιλογές άρσης της συγκατάθεσής τους που τους παρέχει η CYTA. Σε περίπτωση που ο πελάτης διατηρεί πολλούς λογαριασμούς μπορεί να εξασκεί τις συγκαταθέσεις του ανά κύκλωμα. Σε περίπτωση προσθήκης κυκλώματος ή αλλαγής τηλεφωνικού αριθμού ο πελάτης οφείλει να επικαιροποιεί τις συγκαταθέσεις του.
Περαιτέρω, ο πελάτης μπορεί να άρει τη συγκατάθεσή του για τη λήψη υλικού μάρκετινγκ από τρίτους ξεχωριστά, είτε μέσω της σελίδας Ιδιωτικής Ζωής της CYTA, είτε μέσω προωθητικών ενεργειών, είτε με την επίσκεψή του σε ένα Cytashop.