Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Επιπρόσθετες Υπηρεσίες Κινητής

Επιπρόσθετες Υπηρεσίες Κινητής

Η Cytamobile - Vodafone σου προσφέρει μια σειρά από προηγμένα προϊόντα και υπηρεσίες. Οι υπηρεσίες αυτές συνεχώς βελτιώνονται για να μπορούν να απαντούν στις επικοινωνιακές σου ανάγκες τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.


  • Διαχείριση Κλήσεων
  • Μηνύματα
  • Άλλες Υπηρεσίες & Διευκολύνσεις

Όταν συνδεθείς με τη Cytamobile-Vodafone θα έχεις άμεση πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών δικτύου.

Αναγνώριση Κλήσης
Ο αριθμός του τηλεφώνου (κινητού ή σταθερού) που σε καλεί από την Κύπρο εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού σου, φτάνει να μην έχει ενεργοποιημένη την υπηρεσία Απόκρυψης Αριθμού.
Απόκρυψη Κλήσης

Η υπηρεσία Απόκρυψης Κλήσεων σου δίνει τη δυνατότητα να μην εμφανίζεται ο αριθμός του κινητού σου στο τηλέφωνο (κινητό ή σταθερό) το οποίο καλείς.

Η υπηρεσία Απόκρυψης Κλήσης προσφέρεται σε 3 εκδοχές:

  • Απόκρυψη αριθμού ανά κλήση: Η δυνατότητα απόκρυψης του αριθμού σου πληκτρολογώντας πριν από κάθε κλήση: #31#[αριθμό του καλούμενου]
  • Μόνιμη Απόκρυψη αριθμού: Δυνατότητα απόκρυψης του αριθμού σε όλες τις εξερχόμενες κλήσεις που διενεργείς.
  • Απόκρυψη αριθμού Εισερχομένων Κλήσεων: Η δυνατότητα απόκρυψης του αριθμού για όλες τις κλήσεις που δέχεσαι.

Η Απόκρυψη αριθμού ανά κλήση παρέχεται χωρίς αίτηση σε όλους τους πελάτες της Cytamobile-Vodafone.

Η Μόνιμη Απόκρυψη αριθμού & Απόκρυψη αριθμού Εισερχομένων Κλήσεων παρέχεται με αίτηση και είναι διαθέσιμες μόνο για πελάτες Προγραμμάτων Συμβολαίου της Cytamobile-Vodafone.

Και οι 3 εκδοχές της υπηρεσίας Απόκρυψης Κλήσης είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Μεταβίβαση Κλήσεων

Μπορείς να χρησιμοποιείς την υπηρεσία Μεταβίβασης Κλήσεων για να μεταβιβάσεις τις κλήσεις σου στο φωνοκιβώτιό σου ή σε άλλο τηλέφωνο, κινητό ή σταθερό, στην Κύπρο. Έτσι, είσαι σίγουρος ότι δεν θα χάνεις καμία εισερχόμενη κλήση.

Έχεις 4 επιλογές Μεταβίβασης Κλήσεων:

  • Όταν δεν απαντήσεις το κινητό σου
  • Όταν το κινητό σου δεν είναι προσιτό (είναι κλειστό ή βρίσκεσαι εκτός περιοχής κάλυψης)
  • Όταν η γραμμή σου είναι κατειλημμένη
  • Πάντοτε και χωρίς όρους (όλες οι κλήσεις μεταβιβάζονται)


Πώς να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία Μεταβίβασης Κλήσεων στο φωνοκιβώτιό σου

Επιλογές Ενεργοποίηση Απενεργοποίηση
Όταν δεν απαντήσεις *61*1239XXXXXXX # OK #61# OK
Όταν το κινητό σου τηλέφωνο δεν είναι προσιτό *62*1239XXXXXXX # OK #62# OK
Όταν η γραμμή σου είναι κατειλημμένη *67*1239XXXXXXX # OK #67# OK
Πάντοτε και χωρίς όρους *21*1239XXXXXXX # OK #21# OK


Πως να ενεργοποιήσεις τη Μεταβίβαση Κλήσεων σε σταθερό τηλέφωνο

Επιλογές Ενεργοποίηση Απενεργοποίηση
Όταν δεν απαντήσεις *61*2XXXXXXX# OK #61# OK
Όταν το κινητό σου τηλέφωνο δεν είναι προσιτό *62*2XXXXXXX# OK #62# OK
Όταν η γραμμή σου είναι κατειλημμένη *67*2XXXXXXX# OK #67# OK
Πάντοτε και χωρίς όρους *21*2XXXXXXX# OK #21# OK


Πως να ενεργοποιήσεις τη Μεταβίβαση Κλήσεων σε άλλο κινητό τηλέφωνο

Επιλογές Ενεργοποίηση Απενεργοποίηση
Όταν δεν απαντήσεις *61*1239ΧΧΧΧΧΧΧ # ΟΚ #61# ΟΚ
Όταν το κινητό σου τηλέφωνο δεν είναι προσιτό *62*9XXXXXXX # OK #62# OK
Όταν η γραμμή σου είναι κατειλημμένη *67*9XXXXXXX # OK #67# OK
Πάντοτε και χωρίς όρους *21*9XXXXXXX # OK #21# OK


Οι πελάτες της soeasy μπορούν να χρησιμοποιούν τη Μεταβίβαση Κλήσεων μόνο προς το φωνοκιβώτιό τους.

  • Μπορείς να ενεργοποιήσεις ταυτόχρονα και τις 3 πρώτες επιλογές Μεταβίβασης Κλήσεων.
  • Όπου ΧΧΧΧΧΧΧΧ είναι ο αριθμός στον οποίο επιθυμείς να μεταβιβάζονται οι κλήσεις σου.
  • Η ενεργοποίηση / απενεργοποίηση της υπηρεσίας μπορεί να γίνει επίσης μέσω του μενού του κινητού σου.
Απόρριψη Ανώνυμης Κλήσης

Η υπηρεσία Απόρριψης Ανωνύμων Κλήσεων σου δίνει την δυνατότητα να απορρίπτεις όλες τις κλήσεις που δέχεσαι με απόκρυψη αριθμού.



Επιλεκτική Απόρριψη Κλήσεων

Η υπηρεσία Επιλεκτικής Απόρριψης Κλήσεων σου δίνει τη δυνατότητα να καθορίσεις μέχρι και πέντε αριθμούς από τους οποίους δεν επιθυμείς να λαμβάνεις κλήσεις.



Φραγή Κλήσεων

Μπορείς με την υπηρεσία Φραγής Κλήσεων να αποκλείσεις τη διενέργεια ή αποδοχή ορισμένων κλήσεων από / προς το κινητό σου.

Έχεις 5 επιλογές:

Επιλογές Ενεργοποίηση Απενεργοποίηση
Όλες τις εξερχόμενες κλήσεις *33*κωδικός φραγής # ΟΚ #33*κωδικός φραγής # ΟΚ
Όλες τις εισερχόμενες κλήσεις *35*κωδικός φραγής # ΟΚ #35*κωδικός φραγής # ΟΚ
Όλες τις εξερχόμενες διεθνείς κλήσεις *331*κωδικός φραγής # ΟΚ #331*κωδικός φραγής # ΟΚ
Όλες τις εισερχόμενες κλήσεις, ενόσω βρίσκεσαι στο εξωτερικό *351*κωδικός φραγής # ΟΚ #351*κωδικός φραγής # ΟΚ
Όλες τις εξερχόμενες διεθνείς κλήσεις, εκτός από αυτές που προορίζονται για την Κύπρο, ενόσω βρίσκεσαι στο εξωτερικό *332*κωδικός φραγής # ΟΚ #332*κωδικός φραγής # ΟΚ

  • Ο κωδικός φραγής για τους πελάτες Προγραμμάτων Συμβολαίου αναγράφεται στην επιστολή πελάτη κατά τη σύνδεση τους με τη Cytamobile-Vodafone ενώ για τους πελάτες της Προπληρωμένης soeasy αναγράφεται στην ξυστή κάρτα που βρίσκεται στο Πακέτο Σύνδεσης.
  • Η ενεργοποίηση / απενεργοποίηση της υπηρεσίας μπορεί επίσης να γίνει μέσω του μενού του κινητού σου.
Αναμένουσα Κλήση & Κράτηση Κλήσης

Αναμένουσα Κλήση - Αν την ώρα που μιλάς στο κινητό σου δεχτείς μια δεύτερη εισερχόμενη κλήση, ένας χαρακτηριστικός ήχος θα ακουστεί και παράλληλα στην οθόνη του κινητού σου θα υπάρχει μια ένδειξη ότι κάποιος προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί σου. Η υπηρεσία Αναμένουσα Κλήση & Κράτηση Κλήσης σου δίνει τη δυνατότητα να:

  • Θέσεις τέλος στη δεύτερη κλήση και να συνεχίσεις την υφιστάμενη συνομιλία σου με την πρώτη πληκτρολογώντας 0 και ΟΚ
  • Απαντήσεις τη δεύτερη κλήση και να τερματίσεις την υφιστάμενη συνομιλία σου, πληκτρολογώντας 1 και ΟΚ

Όταν μιλάς στο κινητό σου μπορείς να θέσεις τη συνομιλία σου σε αναμονή και να απαντήσεις ή να διενεργήσεις δεύτερη κλήση:

  • Θέσεις τέλος στη δεύτερη κλήση και να συνεχίσεις την υφιστάμενη συνομιλία σου με την πρώτη πληκτρολογώντας 0 και ΟΚ
  • Απαντήσεις τη δεύτερη κλήση και να τερματίσεις την υφιστάμενη συνομιλία σου, πληκτρολογώντας 1 και ΟΚ

Για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία πρέπει πρώτα να την ενεργοποιήσεις:

  • Για να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία, πληκτρολόγησε* 43 # και OK
  • Για να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία, πληκτρολόγησε# 43 # και OK

Η ενεργοποίηση / απενεργοποίηση της υπηρεσίας μπορεί επίσης να γίνει μέσω του μενού του κινητού σου.

Κλήσεις Συνδιάσκεψης

Η υπηρεσία Κλήσεις Συνδιάσκεψης σου προσφέρει τη δυνατότητα να επικοινωνείς μέσω του κινητού σου τηλεφώνου μέχρι και με 5 συνομιλητές ταυτόχρονα. Ειδικά αν είσαι επιχειρηματίας η υπηρεσία αυτή είναι ιδιαίτερα χρήσιμη γιατί περιορίζει την ανάγκη προσωπικών συναντήσεων εξοικονομώντας έτσι πολύτιμο χρόνο.

Πώς να χρησιμοποιείς την υπηρεσία:

  1. Δέχεσαι ή διενεργείς μια κλήση.
  2. Κατά την διάρκεια της κλήσης θέτεις σε αναμονή τον πρώτο συνομιλητή.
  3. Δέχεσαι ή πραγματοποιείς μια δεύτερη κλήση.
  4. Πάτησε το πλήκτρο στο κινητό σου που αντιστοιχεί στην επιλογή συνδιάσκεψης για να μπορέσεις να συνομιλήσεις ταυτόχρονα με όλους τους συμμετέχοντες (το πλήκτρο αυτό διαφέρει ανάλογα με τη συσκευή).
  5. Για κάθε επιπλέον συνομιλητή που επιθυμείς να εισέλθει στην συνομιλία επανάλαβε τα στάδια 2 μέχρι 4.

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία της υπηρεσίας είναι, το κινητό σου να υποστηρίζει την υπηρεσία.


Φωνοκιβώτιο

Το φωνοκιβώτιο είναι ο προσωπικός σου αυτόματος τηλεφωνητής που έχεις στη διάθεσή σου ολόκληρο το 24ωρο. Μπορεί να φυλάξει μέχρι και 20 μηνύματα. Η χρήση του φωνοκιβωτίου είναι απλή αφού υπάρχουν οι ηχογραφημένες οδηγίες που σε καθοδηγούν.

Πώς να καλέσεις το φωνοκιβώτιό σου για να ακούσεις τα μηνύματά σου

Από το κινητό σου τηλέφωνο (εύκολη πρόσβαση)

  • Πληκτρολόγησε 123 OK

Από σταθερό ή άλλο κινητό τηλέφωνο

  1. Πληκτρολόγησε 123 XXXXXXXX OK
  2. Πληκτρολόγησε # για να διακόψεις το μήνυμα καλωσορίσματος
  3. Πληκτρολόγησε κωδικό φωνοκιβωτίου #

Πως να καλέσεις απευθείας άλλο φωνοκιβώτιο για να αφήσεις μήνυμα

Από οποιοδήποτε τηλέφωνο

Πληκτρολόγησε 123 XXXXXXXX OK

  • Όπου ΧΧΧΧΧΧΧΧ είναι ο αριθμός στον οποίο επιθυμείς να αφήσεις μήνυμα.
  • Ο κωδικός φωνοκιβωτίου για τους πελάτες Προγραμμάτων Συμβολαίου αναγράφεται στην επιστολή πελάτη κατά τη σύνδεση του με τη Cytamobile-Vodafone ενώ για τους πελάτες της Προπληρωμένης soeasy αναγράφεται στην ξυστή κάρτα που βρίσκεται στο Πακέτο Σύνδεσης.
  • Ακόμα και αν δεν ακούσεις τα νέα σου μηνύματα, αυτά παραμένουν στο φωνοκιβώτιό σου μέχρι και 6 ημέρες.
  • Τα μηνύματα που έχεις ακούσει, αλλά δεν τα έχεις διαγράψει, παραμένουν στο φωνοκιβώτιό σου μέχρι και 24ώρες από τη στιγμή που τα άκουσες.
  • Τα μηνύματα που έχεις ακούσει και τα έχεις φυλάξει, παραμένουν στο φωνοκιβώτιό σου μέχρι και 5 ημέρες από τη στιγμή που τα φύλαξες.

Πως ειδοποιείσαι όταν έχεισ νέα μηνύματα

Λαμβάνεις στο κινητό σου γραπτό μήνυμα (SMS notification). Αν μέσα στα επόμενα 25 λεπτά δεν ακούσεις τα νέα σου μηνύματα, τότε λαμβάνεις μέχρι και δύο ειδοποιητικές κλήσεις ως υπενθύμιση: την πρώτη κλήση 5 λεπτά μετά το γραπτό μήνυμα και τη δεύτερη κλήση 20 λεπτά μετά την πρώτη.

  • Αν βρίσκεσαι εκτός περιοχής κάλυψης ή το κινητό σου είναι κλειστό, θα λάβεις το γραπτό μήνυμα μόλις επανέλθεις εντός περιοχής κάλυψης ή μόλις ανοίξεις το κινητό σου, νοουμένου ότι δεν έχουν περάσει 72 ώρες από την ώρα καταχώρησης του νέου μηνύματος.
  • Αν βρίσκεσαι στο εξωτερικό, θα λάβεις μόνο γραπτό μήνυμα.
  • Μπορείς να απενεργοποιήσεις τη λήψη του γραπτού μηνύματος ή / και των κλήσεων που σε ειδοποιούν για νέο μήνυμα στο φωνοκιβώτιό σου ακολουθώντας τις ηχογραφημένες οδηγίες του φωνοκιβωτίου.

Την πρώτη φορά που θα καλέσεις το φωνοκιβώτιό σου

Θα ακούσεις το μήνυμα καλωσορίσματος και αμέσως μετά, καθοδηγούμενος από τις ηχογραφημένες οδηγίες, μπορείς να:

  • Ηχογραφήσεις το προσωπικό σου μήνυμα καλωσορίσματος.
  • Καθορίσεις νέο κωδικό φωνοκιβωτίου.
  • Επιλέξεις τη γλώσσα που θέλεις να ακούεις τις ηχογραφημένες οδηγίες του φωνοκιβωτίου.

Οι ηχογραφημένες επιλογές του φωνοκιβωτίου

Μενού επεξεργασίας μηνυμάτων - 1

  • Επανάληψη μηνύματος - 1
  • Διαγραφή μηνύματος & επόμενο - 2
  • Αποθήκευση μηνύματος & επόμενο - 3
  • Ακρόαση ημερομηνίας, ώρας & καλούντα αριθμό του μηνύματος - 5
  • Διαγραφή όλων των μηνυμάτων - # (αφού ακούσετε όλα τα μηνύματα)
  • Επαναφορά διαγραμμένων μηνυμάτων - # (όταν έχεις διαγράψει όλα τα μηνύματα)
  • Βοήθεια - 0
  • Επιστροφή στο Βασικό Μενού - *

Ενώ ακούεις κάποιο μήνυμα, μπορείς να το:

  • Διακόψεις και να προχωρήσεις στο επόμενο - #
  • Επιστρέψεις 5 δευτερόλεπτα πίσω – 7
  • Θέσεις σε παύση για 60 δευτερόλεπτα – 8
  • Προχωρήσεις 5 δευτερόλεπτα μπροστά – 9

Μενού Ρύθμισης φωνοκιβωτίου

Μενού ρύθμισης φωνοκιβωτίου για βασική χρήση 7

  • Αλλαγή γλώσσας - 1
  • Ηχογράφηση προσωπικού μηνύματος καλωσορίσματος - 2
  • Ηχογράφηση ονόματος - 3
  • Αλλαγή κωδικού φωνοκιβωτίου - 4
  • Βοήθεια - 0
  • Επιστροφή στο προηγούμενο μενού - *

Μενού ρύθμισης φωνοκιβωτίου για εξειδικευμένη χρήση - 8

  • Επιλογές προσωπικού μηνύματος καλωσορίσματος - 1
  • Προσωπικές επιλογές (κωδικός φωνοκιβωτίου, αλλαγή γλώσσας κ.α.) - 2
  • Επιλογές ειδοποίησης για νέο μήνυμα στο φωνοκιβώτιο - 3
  • Επιστροφή στο βασικό μενού - *

Βοήθεια στο βασικό μενού - 0
Διακοπή - *

Δεν χάνω κλήση
Video- Κλήση

Με την υπηρεσία Video -Κλήση δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους πελάτες προγραμμάτων Συμβολαίου και Προπληρωμένης soeasy να επικοινωνούν με ήχο και εικόνα σε πραγματικό χρόνο. Δηλαδή, να μπορούν να βλέπουν απευθείας το συνομιλητή τους στη οθόνη του κινητού τους έστω κι αν βρίσκονται πολύ μακριά.

Εθνικές Video-Κλήσεις
Προϋπόθεση για τη λειτουργία της Video-Kλήσης είναι και οι δύο συνομιλητές να διαθέτουν κινητό 3G και να βρίσκονται σε περιοχές όπου υπάρχει κάλυψη του δικτύου 3G της Cytamobile-Vodafone, χωρίς να χρειάζεται οποιαδήποτε ενεργοποίηση της υπηρεσίας.
Χρεώσεις

Διεθνείς Video-Κλήσεις
Η υπηρεσία Video-Κλήση είναι διαθέσιμη και προς Διεθνείς προορισμούς με τους οποίους υπάρχει ειδική συμφωνία. Τα ενδεικτικά τέλη για Διεθνείς Video-Κλήσεις από Προγράμματα Συμβολαίου και soeasy είναι 62,99 σεντ/λεπτό συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Δεν υπάρχει ελάχιστη χρέωση και η χρέωση είναι ανά δευτερόλεπτο. Η χρέωση είναι σταθερή όλο το 24ωρο, όλη την εβδομάδα.

Διεθνής Περιαγωγή για Video-Κλήσεις
Ενόσω ταξιδεύεις στο εξωτερικό, η υπηρεσία είναι διαθέσιμη, τόσο για τα προγράμματα Συμβολαίου όσο και για την Προπληρωμένη soeasy, σε χώρες και δίκτυα με τις οποίες υπάρχει ειδική συμφωνία Διεθνούς Περιαγωγής για Video-Κλήσεις. Οι Video-Κλήσεις από το εξωτερικό χρεώνονται ως κλήσεις φωνής.

Μηνύματα MMS
Μηνύματα SMS

Πώς να στείλεις

  • Από το μενού ΜΗΝΥΜΑΤΑ επίλεξε σύνταξη μηνύματος.
  • Πληκτρολόγησε το μήνυμα (μέχρι και 160 χαρακτήρες ανάλογα με το αλφάβητο που επίλεξες στο κινητό) και πάτησε OK.
  • Πληκτρολόγησε τον αριθμό για τον οποίο προορίζετε το μήνυμα και πάτησε OK. 

Αν το κινητό στο οποίο στείλεις το μήνυμα είναι κλειστό ή βρίσκεται εκτός περιοχής κάλυψης, τότε θα λάβει το μήνυμά σου μόλις επανασυνδεθεί με το δίκτυο, νοουμένου ότι αυτό θα γίνει εντός 72 ωρών από την ώρα που στάλθηκε το μήνυμα. Μετά την πάροδο των 72 ωρών το μήνυμα θα διαγραφεί οριστικά.

Σημειώνεται ότι ο αριθμός των χαρακτήρων ανά μήνυμα εξαρτάται από το αλφάβητο (κωδικοποίηση) που επίλεξες στο κινητό σου τηλέφωνο. Για παράδειγμα, η γραφή ελληνικών με μικρά γράμματα απαιτεί κωδικοποίηση Unicode με αποτέλεσμα ο αριθμός χαρακτήρων να περιορίζεται στους 70.

Οι 160 χαρακτήρες ανά μήνυμα SMS μπορεί να μην είναι αρκετοί για να εκφράσεις αυτό που θέλεις να πεις. Αν αυτό ισχύει τότε κάνε κλικ εδώ για να σου δώσουμε κάποιες συμβουλές για συντομογραφίες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις έτσι ώστε να κάνεις το μήνυμά σου πιο διασκεδαστικό.

Κέντρο μηνυμάτων

Ο αριθμός του Κέντρου Μηνυμάτων στο κινητό σου τηλέφωνο είναι +357 99700000.

Μηνύματα Αξίας

Υπηρεσίες SMS

Οι Υπηρεσίες Μηνυμάτων Αξίας είναι υπηρεσίες περιεχομένου που παρέχονται από εταιρίες που συνεργάζονται με τη Cyta οι οποίες είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για το περιεχόμενο και τον τρόπο που τις παρέχουν.

Παρέχονται 2 είδη υπηρεσιών:

1. Υπηρεσίες με χρέωση κατά την αποστολή μηνύματος.

Ο συνδρομητής στέλνει ένα μήνυμα σε συγκεκριμένο κωδικό (4ψηφιο αριθμό) για να λάβει την πληροφορία που επιθυμεί και χρεώνεται για το μήνυμα που στέλνει κάθε φορά.

2. Υπηρεσίες με χρέωση κατά τη λήψη μηνύματος (Συνδρομητικές).

Ο συνδρομητής στέλνει ένα μήνυμα σε συγκεκριμένο αριθμό για να εγγραφεί για να λαμβάνει την πληροφορία που επιθυμεί και χρεώνεται για το μήνυμα που λαμβάνει κάθε φορά.

Ένα συχνό είδος υπηρεσιών είναι οι υπηρεσίες περιεχομένου με συνδρομή, για τις οποίες ο συνδρομητής κατόπιν εγγραφής του σε αυτές μπορεί να χρεώνεται π.χ. με ένα ποσό με την παραλαβή κάποιου wallpaper κάθε εβδομάδα. Τα συνδρομητικά μοντέλα διαφέρουν ανά πάροχέα ενώ η χρέωση του SMS που εμφανίζεται στον λογαριασμό του παρόχου κινητής τηλεφωνίας του συνδρομητή, μπορεί να αφορά είτε την αποστολή είτε την λήψη του SMS.

Η εγγραφή μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Μέσω γραπτού μηνύματος: Η εγγραφή ολοκληρώνεται με την αποστολή του επιβεβαιωτικού μηνύματος.
  • Μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας: Η εγγραφή ολοκληρώνεται με την εισαγωγή του κωδικού PIN στην αντίστοιχη ιστοσελίδα της υπηρεσίας.

Σημαντικές συμβουλές:

  • Να μην καταχωρείται ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου σε ιστοσελίδα, αν δεν έχεις πρώτα διαβάσει προσεκτικά στην ιστοσελίδα, όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία.
  • Διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή συμμετοχή σε κληρώσεις, ενδέχεται να συνοδεύουν υπηρεσίες με συνδρομή.
  • Να διαβάζονται προσεκτικά όλοι οι όροι της διαφημιστικής καταχώρησης προκειμένου να είναι ξεκάθαρο το είδος και η χρέωση της παρεχόμενης υπηρεσίας καθώς και ο τρόπος παροχής της. Για παράδειγμα αν αφορά υπηρεσία με συνδρομή ή υπηρεσία που ολοκληρώνεται με περισσότερα από 1 SMS κλπ.

Διευκόλυνση φραγής και αποφραγής

Η διευκόλυνση φραγής και αποφραγής είναι ένας μηχανισμός ελέγχου πρόσβασης σε περιεχόμενο που προσφέρεται από την υπηρεσία cybee και την Υπηρεσία Μηνυμάτων Αξίας προς τρίτους, ανεξάρτητους παροχείς που προσφέρουν περιεχόμενο στους πελάτες της Cytamobile-Vodafone.

Οι διευκολύνσεις φραγής και αποφραγής προσφέρονται σε όλους τους πελάτες της Cytamobile-Vodafone (προγραμμάτων συμβολαίων και προπληρωμένης soeasy).

Με τη διευκόλυνση αυτή οι πελάτες της Cytamobile-Vodafone έχουν τις πιο κάτω δυνατότητες:

  1. Φραγή και αποφραγή σε όλους τους τετραψήφιους αριθμούς (1000 - 9999).
  2. Φραγή και αποφραγή σε σειρά αριθμών π.χ. 6000-6999

Η φραγή παρέχεται δωρεάν.
Ισχύει χρέωση €1 συν ΦΠΑ για κάθε αίτημα αποφραγής είτε:

  • όλων των τετραψήφιων αριθμών ή
  • μιας επιμέρους σειράς αριθμών

Κώδικας δεοντολογίας

Στο πλαίσιο αυτορρύθμισης του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας και στοχεύοντας στην ενεργή συμμετοχή της κινητής τηλεφωνίας για την ορθή χρήση των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας από τους πελάτες στους οποίους απευθύνονται (για παράδειγμα υπηρεσίες περιεχομένου, videos, MMS), η Cyta και η MTN υπέγραψαν από κοινού έναν «Κώδικα Πρακτικής των παροχέων κινητής τηλεφωνίας της Κυπριακής Αγοράς για την υπεύθυνη και ασφαλή χρήση των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας», ο οποίος αφορά κυρίως τις υπηρεσίες με θεματικές ενότητες που απευθύνονται σε ενήλικες.

Η Cyta και η MTN συνεχίζουν να εργάζονται στην κατεύθυνση της περαιτέρω βελτίωσης του Κώδικα λαμβάνοντας υπόψη και τις εξελίξεις του κλάδου σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Σε αυτό το πλαίσιο, η Cyta μαζί με άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και παρόχεις περιεχομένου, με τη μεσολάβηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, υπέγραψε το Φεβρουάριο του 2007, Ευρωπαϊκό «Μνημόνιο για την ασφαλέστερη χρήση του κινητού τηλεφώνου από παιδιά και νέους εφήβους». Στο πλαίσιο της συμφωνίας αυτής, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στην Κύπρο, ενσωμάτωσαν στον ήδη υπάρχοντα Κώδικα, το Ευρωπαϊκό αυτό Μνημόνιο.

Ανατρέξτε στην τελευταία έκδοση του Κώδικα

Μηνιαίο Όριο Χρήσης

Η υπηρεσία Μηνιαίο Όριο Χρήσης σου παρέχει τη δυνατότητα καθορισμού μηνιαίου ορίου χρήσης έτσι ώστε να μπορείς να ελέγχεις καλύτερα το λογαριασμό των προγραμμάτων συμβολαίου σου.

Περιγραφή Τέλη Περίοδος Χρέωσης
ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Δωρεάν -
ΣΥΝΔΡΟΜΗ Δωρεάν -
ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗ € 2,03 ΕΦΑΠΑΞ

Σημείωση: Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν το ΦΠΑ.

Οδηγίες Χρήσης/ Παροχής

Την πρώτη φορά που θα ζητήσεις την υπηρεσία θα πρέπει να παρουσιαστείς προσωπικά σε κάποιο cytashop, αφού απαιτείται η υπογραφή συγκεκριμένων εντύπων.

Το Μηνιαίο Όριο Χρήσης μπορεί να προγραμματιστεί με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

  • λήψη ειδοποιήσεων SMS για το όριο του λογαριασμού σου,
  • λήψη ειδοποιήσεων SMS και με τη συμπλήρωση του ορίου χρήσης να αποσυνδέεται προσωρινά η σύνδεσή σου (δεν ισχύει για πελάτες προγραμμάτων RED),
  • με τη συμπλήρωση του ορίου χρήσης να αποσυνδέεται προσωρινά η σύνδεσή σου χωρίς καμία ειδοποίηση (δεν ισχύει για πελάτες προγραμμάτων RED).

Για επανασύνδεση της σύνδεσής σου μετά από προσωρινή αποσύνδεση, θα χρεώνεσαι με τέλος επανασύνδεσης.

Σημείωση:
Επειδή η επεξεργασία των στοιχείων κλήσεων για τιμολόγηση του πελάτη γίνεται περιοδικά και όχι σε πραγματικό χρόνο, υπάρχει πιθανότητα ο λογαριασμός στο τέλος του μήνα να υπερβεί το όριο χρήσης που έχει τεθεί. Χρήση με υπερτιμημένη χρέωση όπως κλήσεις προς αριθμούς τηλεπληροφόρησης, αποστολή/παραλαβή SMS προς/από 4-ψήφιους ενδεχομένως να σε θέσουν εκτός ορίου, και ως εκ τούτου θα συστήναμε για περαιτέρω προστασία σου την ταυτόχρονη παροχή των υπηρεσιών φραγής ή κρυπτοφραγής. Επίσης, στο Μηνιαίο Όριο Χρήσης συνήθως δεν περιλαμβάνονται όλες οι χρεώσεις που δημιουργούνται από τη χρήση των κινητών τηλεφώνων στο εξωτερικό, αφού για τη χρήση περιαγωγής τα αρχεία κλήσεων που στέλνουν τα ξένα δίκτυα στη Cyta για να καθοριστούν οι σχετικές χρεώσεις λαμβάνονται εκ των υστέρων.

Money Transfer

Mε την υπηρεσία soeasy Money Transfer μπορείς άμεσα να μεταφέρεις χρήματα από το soeasy λογαριασμό σου σε ένα άλλο soeasy!

Πληκτρολόγησε από το κινητό σου #105#, επίλεξε το ποσό που θέλεις να μεταφέρεις (€2 ή €3) και καταχώρησε τον soeasy αριθμό στον οποίο θα μεταφέρεις το ποσό.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα πάρεις SMS που θα επιβεβαιώνει τη μεταφορά.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία μέχρι 10 φορές το μήνα. Οι πρώτες 5 είναι δωρεάν και οι επόμενες 5 χρεώνονται με €0,25 για την κάθε μεταφορά. Το ποσό αφαιρείται από το soeasy που θα μεταφέρει τα χρήματα.

Η μεταφορά ποσού με την υπηρεσία soeasy Money Transfer δεν θεωρείται top-up και συνεπώς δεν επηρεάζει τη διάρκεια ισχύος του soeasy αριθμού στον οποίο έχει μεταφερθεί το ποσό. Ισχύει η διάρκεια ισχύος του τελευταίου top-up. Για να επεκτείνεις τη διάρκεια ισχύος του soeasy σου, προτίμησε να κάνεις top-up.

Call me back

Μια νέα υπηρεσία που θα κάνει τη ζωή των soeasy πελατών μας ακόμα πιο εύκολη είναι η υπηρεσία ‘Call me back’. Αν ξέμεινες από Χρόνο Ομιλίας και χρειάζεσαι να επικοινωνήσεις με κάποιο άτομο επειγόντως μπορείς με τη νέα υπηρεσία ‘Call me back’ να ειδοποιείς δωρεάν όποιον θέλεις να σε καλέσει, αρκεί να πληκτρολογήσεις #120#.

Σύντομα θα πάρεις γραπτό μήνυμα που θα σου ζητά να πληκτρολογήσεις τον αριθμό αυτού που θέλεις να σε καλέσει, αρκεί να έχει σύνδεση Cytamobile-Vodafone.

Στη συνέχεια η υπηρεσία ‘Call me back’ θα στείλει το ακόλουθο γραπτό μήνυμα στον αριθμό του κινητού που θέλεις να σε καλέσει:
«Σε παρακαλώ τηλεφώνησε μου στο:ΧΧΧΧΧΧΧΧ
CALL ME BACK
Cytamobile-Vodafone”

Switch Plan

Έχεις Πρόγραμμα Συμβολαίου ή Προπληρωμένης soeasy και θέλεις να το αλλάξεις;
Η Cytamobile-Vodafone με τη νέα υπηρεσία ‘Switch Plan’ σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις το Πρόγραμμα που σου ταιριάζει, χωρίς να αλλάξεις τον αριθμό του κινητού σου.

Έτσι τώρα, εύκολα και γρήγορα μπορείς να μεταφερθείς από το Πρόγραμμα Προπληρωμένης soeasy σε Πρόγραμμα Συμβολαίου και αντίστροφα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επισκεφτείς οποιοδήποτε κατάστημα του Δικτύου Πωλήσεων μας έχοντας μαζί σου την ταυτότητά σου.

Πόσο στοιχίζει (με ΦΠΑ)
Μεταφορά από πρόγραμμα συμβολαίου σε
πρόγραμμα προπληρωμένης soeasy pay as you go
€20,34
(και €5 δωρεάν χρόνο ομιλίας)
Μεταφορά από πρόγραμμα προπληρωμένης soeasy pay as you go
σε πρόγραμμα συμβολαίου (Classic & MakeYourOwn)
€10,08
MultiSIM

Υπηρεσία MultiSIM
1 σύνδεση, 5 κάρτες SIM

Τώρα μπορείς να χρησιμοποιείς ταυτόχρονα όλες σου τις συσκευές, με την ίδια σύνδεση!

Mε την υπηρεσία MultiSIM, εκτός από την κάρτα SIM που παίρνεις αρχικά με το πρόγραμμα συμβολαίου σου, μπορείς να αποκτήσεις μέχρι και 4 επιπρόσθετες κάρτες SIM.

  • Μιλάς, στέλνεις SMS και σερφάρεις ταυτόχρονα από δύο συσκευές
    Μπορείς να καλείς, να στέλνεις SMS ή να σερφάρεις ταυτόχρονα από δύο κινητά. Το μόνο που χρειάζεσαι, είναι να αποκτήσεις τη δεύτερη κάρτα SIM, την οποία θα τοποθετήσεις στο δεύτερο σου κινητό.

    Θα δέχεσαι κλήσεις και SMS, μόνο στο ένα από τα δύο σου κινητά, το οποίο μπορείς να ενεργοποιήσεις ως ακολούθως:
     
    • Πληκτρολόγησε *103# από το κινητό, στο οποίο θέλεις να δέχεσαι κλήσεις & SMS
    • Πληκτρολόγησε *104# από το κινητό που ήδη χρησιμοποιείς, για να ενεργοποιήσεις το δεύτερο κινητό και να απενεργοποιήσεις το υφιστάμενο
       
    Η κάθε μια από τις δύο σου κάρτες SIM, μπορεί να έχει τις δικές της συμπληρωματικές ή πρόσθετες υπηρεσίες , όπως φραγή/αποφραγή κλήσεων, προώθηση κλήσεων, αναμένουσα κλήση, missed call notification, welcome tones και ringtones.
     
  • Σερφάρεις ξέγνοιαστα απ’ όλες σου τις συσκευές
    Μπορείς να σερφάρεις ξέγνοιαστα και να μοιράζεις τον όγκο mobile internet (MB) που συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα συμβολαίου σου, στο Smartphone, στο Tablet και στο Laptop σου. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να αποκτήσεις εκτός από τη δεύτερη κάρτα SIM, μέχρι και τρεις επιπρόσθετες κάρτες SIM, αποκλειστικά για χρήση mobile internet.

Η υπηρεσία MultiSIM, προϋποθέτει σύνδεση με ένα από τα πιο κάτω Προγράμματα Συμβολαίου της Cytamobile-Vodafone:

  • RED ή
  • Classic ή
  • Make Your Own.

Είναι σημαντικό, να έχεις όλες σου τις κάρτες SIM στην κατοχή σου, εφόσον αυτές μπορούν πλέον να χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα. Πιθανόν να χρειαστεί να επανεκκινήσεις τις συσκευές στις οποίες βρίσκονται.

Πόσα στοιχίζει η υπηρεσία MultiSIM
Σύνδεση
Δεύτερη κάρτα SIM (για κλήσεις, SMS και mobile internet)
Mobile Internet κάρτα SIM (μέχρι 3)

(Η πρώτη Kάρτα SIM δίνεται με την αρχική σύνδεση με οποιοδήποτε
Πρόγραμμα Συμβολαίου Cytamobile-Vodafone (RED, MakeYourOwn, Classic))

€8,33 για κάθε κάρτα SIM
Μηνιαία Συνδρομή
Δεύτερη κάρτα SIM (για κλήσεις, SMS και mobile internet) €2,38
(δωρεάν μέχρι τέλος Δεκεμβρίου 2014)
Mobile Internet κάρτα SIM (μέχρι 3) €1,19 για κάθε κάρτα SIM
(δωρεάν μέχρι τέλος Δεκεμβρίου 2014)
Εναλλαγή μεταξύ Καρτών SIM Δωρεάν
Αντικατάσταση Κάρτας SIM €2

Οι πιο πάνω τιμές συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.

Άλλες Πληροφορίες

  • H κάθε κάρτα SIM έχει το δικό της PIN, PUK και Αριθμό Αναγνώρισης, τα οποία δίνονται αρχικά με την παροχή της υπηρεσίας.
  • Ο Τηλεφωνικός Κατάλογος και ο Φάκελος Εισερχομένων Μηνυμάτων SMS & MMS (Inbox), είναι ξεχωριστοί για κάθε κάρτα SIM.
  • Οι ρυθμίσεις για (το) GPRS και (τα) μηνύματα MMS, χρειάζεται να γίνουν ξεχωριστά για κάθε κάρτα SIM και κάθε μία συσκευή.
  • Για σκοπούς ασφάλειας δεν επιτρέπεται η ταυτόχρονη πρόσβαση στο internet σε περισσότερες από 2 συσκευές ενόσω ο πελάτης βρίσκεται στο εξωτερικό. Επιπλέον δεν επιτρέπεται η ταυτόχρονη χρήση καρτών SIM για Mobile Internet σε διαφορετικά δίκτυα.
Φαξ

Συνδέοντας το κινητό σου τηλέφωνο με έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, μπορείς να στέλλεις και να λαμβάνεις μηνύματα φαξ. Για τη λήψη μηνυμάτων φαξ, σου δίνεται επιπρόσθετος τηλεφωνικός αριθμός.

Για να επωφεληθείτε από την υπηρεσία Φαξ, χρειάζεσαι:

  • Κινητό τηλέφωνο που να υποστηρίζει την μεταφορά και λήψη μηνυμάτων φαξ.
  • Φορητό υπολογιστή με τουλάχιστον PCMCIA slot type II, ή μια φορητή συσκευή φαξ.
  • Κάρτα PCMCIA με καλώδιο σύνδεσης μεταξύ κινητού τηλεφώνου και φορητού υπολογιστή.
  • Κατάλληλο λογισμικό

Τα πιο πάνω αποτελούν τον πρότυπο εξοπλισμού που χρειάζεται, ενώ μπορεί να υπάρχουν διαφοροποιήσεις σύμφωνα με τον τερματικό εξοπλισμό που χρησιμοποιείς.

Ταχύτητα
Η υπηρεσία Φαξ υποστηρίζει ταχύτητες των 2400, 4800 και 9600 bps (Asynchronous connection), ανάλογα με τις δυνατότητες του εξοπλισμού σου. Όταν θα συμπληρώσεις την φόρμα αίτησης για την υπηρεσία, σιγουρέψου ότι καθορίζεις την ταχύτητα που χρειάζεσαι.

Επιπρόσθετες πληροφορίες
Η υπηρεσία Φαξ(αποστολή και λήψη μηνυμάτων φαξ) είναι διαθέσιμη για όλους τους πελάτες Προγραμμάτων Συμβολαίου. Δίνεται ένας ξεχωριστός αριθμός για κάθε νέα υπηρεσία, η οποία είναι απαραίτητη για εισερχόμενα μηνύματα Φαξ και / ή Δεδομένα που προέρχονται από το δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας.

Οι πελάτες της Προπληρωμένης soeasy μπορούν μόνο να στέλνουν μηνύματα Φαξ και όχι να λαμβάνουν.
Αιτήσεις για την υπηρεσία παρέχονται σε οποιαδήποτε από τα καταστήματα cytashop. Οι κύριες πληροφορίες που χρειάζονται για να προχωρήσει η αίτησή σου, είναι η εταιρεία κατασκευής και το μοντέλο του κινητού σου.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να αποταθείς στον Επιχειρηματικό σου Σύμβουλο ή κάλεσε την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Επιχειρηματικών Πελατών στο τηλέφωνο 150.