Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Λύσεις για ενοχλητικές κλήσεις

Ενοχλητικές ή Κακόβουλες κλήσεις;

Με τη Cyta μπορείς να αντιμετωπίσεις κάθε ανεπιθύμητη κλήση

Στη Cyta σχεδιάζουμε προσεκτικά και σας προσφέρουμε σύγχρονες και ολοκληρωμένες λύσεις για να επικοινωνείτε, να εργάζεστε, να ψυχαγωγείστε με άνεση, ευελιξία και προσωπική ασφάλεια.

Γι’ αυτό ταυτόχρονα σας προσφέρουμε λύσεις για να αντιμετωπίζετε ενοχλητικές ή κακόβουλες κλήσεις, απλά και με απόλυτη διασφάλιση του απορρήτου των προσωπικών σας δεδομένων.

Διαδικασία διερεύνησης ενοχλητικών ή κακόβουλων κλήσεων

Αν δεχτείτε ενοχλητικές ή κακόβουλες κλήσεις, στο κινητό ή στο σταθερό σας τηλέφωνο ακόμη και αν αυτές διενεργούνται με απόκρυψη, είμαστε σε θέση, μέσω της τεχνικής υποδομής που διαθέτουμε να διερευνήσουμε και να επιλύσουμε την κάθε περίπτωση ενοχλητικών κλήσεων σε συνεργασία με την Αστυνομία.

Απλά θα πρέπει να υποβάλετε παράπονο στην Αστυνομία και να προσκομίσετε προσωπικά σε ένα Cytashop τη Βεβαίωση υποβολής παραπόνου, που θα λάβετε από την Αστυνομία, μαζί με την ταυτότητά σας και να συμπληρώσετε την Αίτηση καταγραφής ενοχλητικών κλήσεων. Μπορείτε να επιλέξετε περίοδο καταγραφής ενοχλητικών κλήσεων 15 ημέρες (χρέωση €6,10 συμπ. ΦΠΑ  ) ή 30 ημέρες (χρέωση €12,20 συμπ. ΦΠΑ).

Η διαδικασία ισχύει για τους πελάτες της Cytamobile-Vodafone (προγραμμάτων συμβολαίου pay monthly και προπληρωμένης soeasy pay as you go) και της σταθερής τηλεφωνίας.

Σε περίπτωση που ο αριθμός που παρενοχλεί ανήκει σε πελάτη:

  • της Cyta (προγραμμάτων συμβολαίου Cytamobile-Vodafone ή σταθερής τηλεφωνίας) τότε τα στοιχεία του παραδίδονται στην Aστυνομία αμέσως.
  • της soeasy pay as you go και δεν υπάρχουν στοιχεία καταχωρημένα (ο πελάτης είναι ανώνυμος) και έχει αρνηθεί να υποβάλει τα στοιχεία του στη Cyta, η Cyta θα διακόπτει την υπηρεσία με βάση τον Κανονισμό 3 των περί Υπηρεσίας Τηλεπικοινωνιών Κανονισμών και τον Όρο 18 των Όρων παροχής της υπηρεσίας soeasy.
  • άλλου παροχέα, τότε ο αριθμός και το όνομα του παροχέα παραδίδονται στην αστυνομία.

Τα στοιχεία αυτού που παρενοχλεί σε καμιά περίπτωση δεν δίνονται στον πελάτη που υποβάλλει το παράπονο.
Σχετική διαδικασία εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις κακόβουλων ή ενοχλητικών μηνυμάτων SMS.

Υπηρεσία Απόρριψης Ανώνυμων Κλήσεων

Η υπηρεσία Απόρριψης Ανώνυμων Κλήσεων σας δίνει τη δυνατότητα να μην αποδέχεστε κλήσεις με απόκρυψη.

Από το κινητό σας

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία απλά, στέλνοντας ON ACR, με μήνυμα SMS, στο 7000 (χρέωση €2,03)  ενώ αντίστοιχα για απενεργοποίηση OFF ACR στον ίδιο αριθμό (χρέωση €1,03 ).

Μία κλήση θεωρείται ότι προέρχεται από απόκρυψη όταν αυτός που καλεί (από Κύπρο) βάζει το πρόθεμα #31# πριν από την κλήση ή έχει ενεργοποιημένη την υπηρεσία Απόκρυψης Αριθμού (CLIR).

Οι κλήσεις που προέρχονται από το εξωτερικό ή και εθνικές κλήσεις που δεν αναγνωρίζονται (ή δεν αποστέλλεται ο τηλεφωνικός αριθμός αυτού που καλεί), δεν θα απορρίπτονται αλλά θα αναγράφεται στην οθόνη του κινητού «άγνωστος αριθμός», όπως και σήμερα.