Κινητή FAQs

VoLTE

Τι είναι το VoLTE;

Το VoLTE είναι η υπηρεσία Voice over LTE, δηλαδή οι φωνητικές κλήσεις εξυπηρετούνται μέσω του δικτύου 4G.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας VoLTE;
  • Γρηγορότερη διεκπεραίωση κλήσεων
  • Καλύτερη ποιότητα φωνής
  • Δυνατότητα χρήσης δεδομένων υψηλής ταχύτητας κατά τη διάρκεια τηλεφωνικών κλήσεων
  • Βελτίωση εμπειρίας χρήστη
  • Βελτίωση στη χρήση της μπαταρίας κινητού
Θα έχω επιπλέον χρεώσεις για κλήσεις VoLTE;

Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις για την υπηρεσία VoLTE. Όλες οι χρεώσεις για τη χρήση φωνής και δεδομένων θα είναι σύμφωνα με το υπάρχων πρόγραμμα.

Χρησιμοποιώ MB από το πακέτο όγκου δεδομένων για κλήσεις VoLTE;

Όχι, το VoLTE δεν χρησιμοποιεί ΜΒ/GB από το πακέτο σου.

Όταν είμαι συνδεδεμένος σε WiFi, έχω VoLTE;

Ναι, όταν συνδέεσαι στο WFi, η πρόσβαση στο Internet γίνεται μέσω WiFi και οι φωνητικές κλήσεις εξυπηρετούνται μέσω του δικτύου VoLTE.

Όταν απενεργοποιώ τα δεδομένα, έχω VoLTE;

Όταν τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας είναι απενεργοποιημένα στη συσκευή η υπηρεσία VoLTE είναι ακόμα ενεργή.

Όταν ταξιδεύω, θα μπορώ να χρησιμοποιώ την τεχνολογία VoLTE κατά τη διάρκεια Περιαγωγής;

Η τεχνολογία VoLTE είναι διαθέσιμη και κατά τη περιαγωγή σε ξένα δίκτυα στο εξωτερικό. Για την πραγματοποίηση τοπικών κλήσεων εντός της επισκεπτόμενης χώρας όπως επίσης και διεθνών κλήσεων ενώ σε περιαγωγή, πληκτρολόγησε τον κωδικό χώρας (π.χ. Κύπρος +357) μπροστά από τον αριθμό κλήσης.

Μπορώ να καλέσω άλλους αριθμούς που δεν είναι VoLTE?

Ναι, οι χρήστες VoLTE μπορούν να καλέσουν όλους τους αριθμούς.

Μπορώ να λαμβάνω/πραγματοποιώ κλήσεις όταν δεν υπάρχει κάλυψη 4G;

Ναι, όταν δεν υπάρχει κάλυψη 4G, οι χρήστες VoLTE εξυπηρετούνται από το δίκτυο 3G.

Όταν είμαι σε κλήση VoLTE και μετακινηθώ σε περιοχή εκτός 4G, θα διακοπεί η κλήση;

Όχι, κατά τη μετάβαση από περιοχή κάλυψης 4G σε 3G, η κλήση θα συνεχιστεί απρόσκοπτα.

Γιατί δεν μπορώ να έχω την υπηρεσία MultiSIM με VoLTE;

Η υπηρεσία MultiSIM δεν παρέχεται μαζί με VoLTE.

Η συσκευή μου έχει την επιλογή της ενεργοποίησης της τεχνολογίας VoLTE, γιατί δεν μπορώ να την ενεργοποιήσω;

Για τη διασφάλιση της καλύτερης ποιότητας υπηρεσιών που προσφέρουμε ως εταιρεία, οποιαδήποτε συσκευή που χρησιμοποιεί την υπηρεσία VoLTE πρέπει να είναι πιστοποιημένη από την Cytamobile-Vodafone. Η διαδικασία πιστοποίησης όλο και περισσότερων συσκευών από διαφορετικούς προμηθευτές είναι σε εξέλιξη. Oι συσκευές που πιστοποιούνται δημοσιεύονται στη σελίδα μας.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω το VoLTE;
  • Πρέπει να διαθέτεις πιστοποιημένη συσκευή VoLTE.
  • Πρέπει να έχεις την υπηρεσία VoLTE στο πρόγραμμα σου.
  • Το VoLTE πρέπει να είναι ενεργοποιημένο από τις ρυθμίσεις της συσκευής.
Τι γίνεται στην περίπτωση που δεν θέλω το VoLTE;

Μπορείς να απενεργοποιήσεις το VoLTE από τις ρυθμίσεις της συσκευής. Σε αυτή την περίπτωση οι τηλεφωνικές κλήσεις δε θα είναι VoLTE, όμως παραμένεις πελάτης VoLTE που σημαίνει ότι δε θα μπορείς να έχεις την υπηρεσία MultiSIM.

Το μοντέλο της συσκευής μου περιλαμβάνεται στις συσκευές VoLTE που διαφημίζονται στη σελίδα της CYTAMOBILE-VODAFONE. Γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το VoLTE;

Βεβαιώσου ότι το λογισμικό της συσκευής είναι ενημερωμένο. Κατά την ενημέρωση του λογισμικού, συνίσταται η χρήση σύνδεσης μέσω WiFi για να μην καταναλώνεται όγκος δεδομένων.

Πώς να ενημερώσω το λογισμικό της συσκευής μου;

Samsung
Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Ενημέρωση λογισμικού. Ελέγξτε εάν υπάρχει νέο λογισμικό και ενημερώστε το.

iPhone
Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Γενικά > και πατήστε «Ενημέρωση λογισμικού».