Διευκόλυνση Call Center

CYTA

Το τηλεφωνικό κέντρο στα μέτρα της επιχείρησής σας...

Αν η εταιρεία σας δέχεται μεγάλο όγκο εισερχόμενων κλήσεων, μπορείτε να αποφορτίσετε την υποδοχή και να εξυπηρετήσετε τους καλούντες. Εφαρμόστε σειρά προτεραιότητας στις κλήσεις που δέχεται η εταιρεία σας για να αποφύγετε την απόρριψη κλήσεων.

Με τη διευκόλυνση Call Center έχετε:

Έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων για να μην χάνετε κλήσεις Οι εισερχόμενες κλήσεις ταξινομούνται βάσει χρονολογικών κριτηρίων και αποστέλλονται εσωτερικά για εξυπηρέτηση μόλις κάποιος από τους αριθμούς ελευθερωθεί. Οι καλούντες που βρίσκονται σε αναμονή ενημερώνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα για τον αναμενόμενο χρόνο εξυπηρέτησής τους, ενώ ταυτόχρονα ακούνε ευχάριστη μουσική ή τρέχουσες προσφορές.
Ιστορικό εισερχόμενων κλήσεων Μπορείτε να δείτε το ιστορικό όλων των εισερχόμενων κλήσεων.
Στατιστικά στοιχεία κλήσεων Έχετε στη διάθεσή σας στατιστικά στοιχεία για την κατανομή των κλήσεων (απαντημένες, αναπάντητες, χαμένες), τον αριθμό των κλήσεων που εξυπηρέτησε κάθε λειτουργός, το μέσο χρόνο αναμονής των εισερχόμενων κλήσεων, το μέσο χρόνο εξυπηρέτησης κάθε κλήσης από το λειτουργό κτλ.
Καλύτερη υποστήριξη των λειτουργών εξυπηρέτησης Είναι εφικτή η επικοινωνία λειτουργού εξυπηρέτησης – προϊσταμένου ή και άλλων χρηστών, σε περιπτώσεις που ο λειτουργός χρειάζεται υποστήριξη.
Ευελιξία Μπορείτε να προσθαφαιρέσετε λειτουργούς εξυπηρέτησης εύκολα και γρήγορα ή να μεταφέρετε κλήσεις από ένα σημείο σε άλλο.
Τηλεργασία και εργασία εν κινήσει Οι λειτουργοί εξυπηρέτησης μπορεί να βρίσκονται εκτός των υποστατικών της εταιρείας, να εργάζονται από το σπίτι ή να βρίσκονται εν κινήσει εξασφαλίζοντας εξυπηρέτηση 24/7.
Χρήση διαφόρων τύπων συσκευών Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε συσκευή επιθυμείτε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, για να κάνετε το Call Center σας ακόμα πιο αποδοτικό.

Όλα αυτά χωρίς αρχικό κόστος επένδυσης για αγορά εξοπλισμού σε ένα οικονομικό πακέτο με χαμηλή μηνιαία συνδρομή.

Για πιο απλή και οικονομικότερη λύση δείτε και τη Διευκόλυνση Queuing.