Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Business Telephony

CYTA
Xωρίς αρχική επένδυση σε ένα οικονομικό πακέτο προσαρμοσμένο στις δικές σου ανάγκες.

Περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες που παρέχονται από ένα τηλεφωνικό κέντρο (PBX) και πολλά περισσότερα.

δωρεάν και απεριόριστες ενδοεταιρικές κλήσεις
ηλεκτρονική διαχείριση της υπηρεσίας από οπουδήποτε και αν βρίσκεσαι εντός ή εκτός της επιχείρησης
χρήση όποιας συσκευή και αν επιλέξεις - κινητή ή σταθερή


» Δωρεάν απεριόριστες ενδοεταιρικές κλήσεις μεταξύ σταθερών και κινητών της επιχείρησης σου

Μια αξιόπιστη, οικονομική και ευέλικτη λύση για
τις τηλεφωνικές ανάγκες της επιχείρησής σου.
O Μάρκος την επέλεξε γιατί…
  • Τι κερδίζεις
    με την υπηρεσία
  • Χρεώσεις και
    τέλη κλήσεων

  • Διευκολύνσεις
  • Θέματα που
    ενδιαφέρουν
  • Οδηγίες Χρήσης
    Παροχής
Σημαντική εξοικονόμηση
σε ένα ενιαίο δίκτυο
Οι κλήσεις μεταξύ παραρτημάτων σε διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες είναι δωρεάν.
Τα παραρτήματα της εταιρείας ανήκουν σε ένα ενιαίο δίκτυο και μπορούν να καλεστούν με χρήση 3ψήφιο κωδικών.
Χρήση κινητών τηλεφώνων
Κινητά τηλέφωνα μπορούν να καταχωρηθούν ως εσωτερικοί αριθμοί στην επιχείρηση και να έχουν 3ψήφιο κωδικό.
Οι κλήσεις από κινητά που είναι καταχωρημένα στην Business Telephony υπηρεσία σου, προς άλλους αριθμούς (σταθερά ή κινητά), που ανήκουν στην ίδια υπηρεσία χρεώνονται με βάση το πακέτο λεπτών που έχεις επιλέξει.
Ένα σημείο εξυπηρέτησης
Η υποστήριξη και εξυπηρέτηση για όλη την επικοινωνία της επιχείρησης σας παρέχεται εξ ολοκλήρου από τη Cyta. Απλά καλέστε το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στο 8000-8040.
Σύγχρονες λύσεις για την επιχείρηση
Νέες και αναβαθμισμένες διευκολύνσεις είναι στη διάθεση σου μόλις κυκλοφορήσουν στην αγορά.
Ευελιξία για να καλύπτει μελλοντικές σας ανάγκες
Προσθέτει ευελιξία στην εταιρεία μου με δυνατότητα προσθαφαίρεσης αριθμών χωρίς άλλη επένδυση ή αναβάθμιση.
Μπορείς να μετακινήσεις εσωτερικούς αριθμούς για προσωπικό που δουλεύει από το σπίτι ή από διαφορετικά υποκαταστήματα.
Ηλεκτρονική διαχείριση
Διαχειρίζεσαι ηλεκτρονικά τις τηλεφωνικές σου διευκολύνσεις και διαμορφώνεις εσύ τον τρόπο που θα λειτουργεί. Για περισσότερες πληροφορίες πάτησε εδώ.
Εξειδικευμένη υποστήριξη
Έχεις υποστήριξη από έμπειρο προσωπικό και εξειδικευμένο προσωπικό.
Επιλογή συσκευών
Μπορείς να επιλέξεις τις συσκευές που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησής σου ώστε να γίνει πιο αποδοτική.
Έχεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιείς συσκευές διαφόρων τύπων όπως αναλογικά και DECT τηλέφωνα, κινητά τηλέφωνα, συσκευές ΙΡ και ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
Χρόνο για την επιχείρηση σου
Η αγορά, διαχείριση, συντήρηση αλλά και αναβάθμιση ενός τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να αποδειχθεί πολυέξοδη και χρονοβόρα εργασία. Με την υπηρεσία Business Telephony κερδίζεις χρόνο και χρήμα και μπορείς να επικεντρωθείς στα σημαντικά θέματα που αφορούν την επιχείρηση σου.
Τιμολόγηση ανά υποστατικό που συνδέεται στην υπηρεσία

Τέλος Εγκατάστασης
Tέλος σύνδεσης υποστατικού (στην τιμή αυτή περιλαμβάνονται μέχρι και τέσσερις τηλεφωνικοί αριθμοί) €46,56
Σύνδεση Ευρυζωνικής Πρόσβασης €40,00
Ταυτόχρονη Σύνδεση δεύτερης ή και περισσότερων ευρυζωνικών προσβάσεων στο ίδιο υποστατικό €20,00
Προϋπόθεση για την παροχή της υπηρεσίας είναι η ύπαρξη ευρυζωνικής πρόσβασης (DSL Access/Ethernet)
Μηνιαία Συνδρομή ανά υποστατικό
Τηλεφωνικοί Αριθμοί Τιμή ανά αριθμό (€)
Πρώτοι 4 τηλεφωνικοί αριθμοί 28,99 (και για τους 4 αρίθμούς)
5ος 7,25
6-8 6,16
9-20 2,90
21+ 2,18
Μηνιαία Συνδρομή Πρόσβασης 12,26
Μηνιαία συνδρομή ανά αριθμό, σε σημείο εγκατάστασης με λιγότερους από 4 αριθμούς (προϋπόθεση ο πελάτης να έχει ήδη ένα σημείο με 4 αριθμούς) 7,25
Tέλος σύνδεσης επιπρόσθετου εξοπλισμού
Εξοπλισμός Τιμή (€)
- Τερματικός Προσαρμογέας ΑΤΑ - 2 υποδοχές €10,17
- Τερματικός Προσαρμογέας ΑΤΑ - 4 υποδοχές €23,80
- Τερματικός Προσαρμογέας ΑΤΑ - 8 υποδοχές €31,05
- Τερματικός Προσαρμογέας ΑΤΑ - 24 υποδοχές €62,08
- Μεταγωγέας Στρώματος 2 (layer 2 switch) - 8 υποδοχές €31,05
- Μεταγωγέας Στρώματος 2 (layer 2 switch) - 16 υποδοχές €46,56
- Μεταγωγέας Στρώματος 2 (layer 2 switch) - 24 υποδοχές €62,08
Τιμολόγηση επιπρόσθετων διευκολύνσεων
  Τέλος Εγκατάστασης Μηνιαία Συνδρομή
Διευκόλυνση γραμματέως €15,00 €5,18
Διευκόλυνση Ring Group €10,34 €5,18
Διευκόλυνση απομακρυσμένου γραφείου (Remote Office) / ανά χρήστη €10,34 €5,18
Διευκόλυνση Αυτόματη Φωνητική Εξυπηρέτηση €35,70 €15,00
Διευκόλυνση Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης €31,05 €25,87
Διευκόλυνση Ένδειξης Απασχολημένης Γραμμής (BLF) €10,35 €2,80
Διευκόλυνση Telephony OnTheGo €5,95 €2,00
Διευκόλυνση Διασύνδεσης Αναλογικού PBX στο PSTN δίκτυο (με 8 διεπαφές) €42,95 €11,90
Διευκόλυνση Fax-on-email €11,90 €6,55
Τιμολόγηση υπηρεσιών διαχείρισης και παραμετροποίησης
Τηλεφωνική διαχείριση και παραμετροποίηση υπηρεσίας από τη Cyta €124,18 μηνιαία συνδρομή
Τηλεφωνική διαχείριση και παραμετροποίηση υπηρεσίας (περιστασιακά) €25,87/ ανά κλήση
Τιμολόγηση καλωδίωσης υποστατικού και αγοράς τηλεφώνων

Μελέτη και προσφορά για την τηλεφωνική καλωδίωση ενός υποστατικού Προσφορά μετά από μελέτη της κάθε περίπτωσης
Αγορά και εγκατάσταση τηλεφώνων στην αρχική εγκατάσταση της υπηρεσίας Με βάση την τιμή των τηλεφωνικών συσκευών που επιθυμεί ο πελάτης
Σύνδεση επιπρόσθετων τηλεφωνικών συσκευών μετά την αρχική εγκατάσταση της υπηρεσίας/ ανά επίσκεψη €41,39
Πακέτα Ενδοεπικοινωνίας

  Λεπτά ομιλίας για
ενδοεπικοινωνία
Τέλος
Σύνδεσης*
Μηνιαία συνδρομή
ανά κύκλωμα
Ενδοεταιρικό 90 90 €10,34 €4,65
Ενδοεταιρικό 200 200 €10,34 €9,21
Απεριόριστα Λεπτά Χωρίς όριο €10,34 €19,15
RED Απεριόριστα Λεπτά Χωρίς όριο €10,34 €2,00
    Τέλος Σύνδεσης Μηνιαία Συνδρομή
Πακέτο κλήσεων 100 λεπτών σε κινητά Business Telephony   €8,79 €4,08

* Ισχύει για μέχρι 30 αριθμούς του ιδίου πακέτου ανά παραγγελία.

Τέλη κλήσεων
  Εθνικές κλήσεις Διεθνείς κλήσεις
Κλήσεις προς σταθερό €0,02500 /λεπτό Ελλάδα: €0,07560 /λεπτό
Ην. Βασίλειο: €0,07080 /λεπτό
Κλήσεις προς κινητό €0,05000 /λεπτό
(Κλήσεις προς Κινητή Τηλεφωνία Cytamobile-Vodafone)
Ελλάδα: €0,25020 /λεπτό
Ην. Βασίλειο: €0,27360 /λεπτό
Εξοικονόμησε μέχρι 50% για κλήσεις προς κινητά εντός Κύπρου και για κλήσεις προς σταθερά εξωτερικού με ένα από τα οικονομικά προγράμματα Σταθερής Τηλεφωνίας »


Αναλυτικά όλα τα τέλη κλήσεων

Νέα Τέλη Business Telephony & RED Business από 1/9/16

Σημειώσεις:
1. Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν το ΦΠΑ.
2. Προϋπόθεση για την παροχή της υπηρεσίας είναι η ύπαρξη ευρυζωνικής πρόσβασης (DSL Access/Ethernet).

Προσωποποίησε την υπηρεσία για κάθε χρήσtη για να επιτύχεις πιο αποτελεσματική ενδο-εταιρική επικοινωνία
Για κάθε αριθμό καθόρισε το όνομα και το επίθετο του χρήστη όπως επιθυμείς να παρουσιάζεται στις ενδοεταιρικές κλήσεις καθώς και τον τριψήφιο κωδικό (extension) για κάθε αριθμό. Για παράδειγμα: Αντρέας Ιωάννου Ext. 154.

Όλοι οι αριθμοί έχουν τη δυνατότητα αναγνώριση κλήσης και μεταφοράς κλήσης.
Διαχειρίσου τις εισερχόμενες κλήσεις της επιχείρησης για να παρέχεις καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες σου
Καθόρισε έναν αριθμό για να παρουσιάζεται στις εξερχόμενες κλήσεις κάθε ομάδας της επιχείρησής σου. Όταν η επιχείρηση είναι κλειστή ενημέρωσε τους πελάτες σου για τις ώρες εργασίας της επιχείρησης. Δώσε στους πελάτες σου τη δυνατότητα να σου αφήσουν φωνητικό μήνυμα κατά της μη εργάσιμες ώρες και μετάφερε τις κλήσεις σε φωνοκιβώτιο. Λάβε τα μηνύματα αυτά στην ηλεκτρονική διεύθυνση που εσύ θα καθορίσεις. Έτσι, θα μπορείς να χειριστείς επείγοντα θέματα και να δρομολογήσεις κάποια αλλά στο άτομο που πρέπει να τα χειριστεί.
Μη χάσεις σημαντικές κλήσεις
Ενεργοποίησε τη διαδοχική κλήση ώστε μια εισερχόμενη κλήση να ηχεί διαδοχικά σε πολλαπλούς αριθμούς, καθορίζοντας τη σειρά που εσύ επιθυμείς να απαντηθεί. Ενεργοποίησε τις ταυτόχρονες κλήσεις ώστε μια εισερχόμενη κλήση να ηχεί ταυτόχρονα σε πολλαπλούς αριθμούς.
Πληκτρολόγησε *98# για να μπορείς να κάνεις pick-up μια κλήση που ηχεί σε μια τηλεφωνική συσκευή, από τη δική σου συσκευή ή και κάποια άλλη.
Επιπρόσθετα μπορείς να ρυθμίσεις τη ροή εισερχόμενων κλήσεων προσθέτοντας τη διευκόλυνση Ring Group
Καθόρισε ένα αριθμό ως τον κεντρικό αριθμό μιας ομάδας χρηστών. Ο αριθμός αυτός δεν πρέπει να ανήκει σε μια τηλεφωνική συσκευή και θα είναι πάντοτε διαθέσιμος. Καθόρισε επίσης τους αριθμούς των χρηστών που θα ανήκουν σε αυτή την ομάδα και με ποια σειρά θα ηχούν και στους οποίους θα δρομολογούνται οι εισερχόμενες κλήσεις προς τον κεντρικό αριθμό. Οι αριθμοί αυτοί μπορεί να ανήκουν σε οποιαδήποτε ομάδα της επιχείρησης και μπορείς να επιλέξεις να ηχούν με μια συγκεκριμένη σειρά: όλοι μαζί, ό αριθμός με τις λιγότερες κλήσεις ή ό αριθμός με το λιγότερο χρόνο ομιλίας κτλ, καθώς και να καθορίσεις το χρονοδιάγραμμα για το οποίο θα ισχύει η πιο πάνω ροή.

Κλήσεις που δεν έχουν απαντηθεί μπορεί να μεταφέρονται στο φωνοκιβώτιο είτε σε οποιαδήποτε άλλο αριθμό σταθερό ή κινητό.
Διαχειρίσου τις κλήσεις σου μέσω web phone
Διαχειρίσου ηλεκτρονικά τις κλήσεις σου μέσω web phone με τη διευκόλυνση CommPilot. Ο CommPilot προσφέρεται χωρίς επιπρόσθετη χρέωση και παρέχει σωρεία διευκολύνσεων για πιο αποδοτική εργασία. Μπορείς να εισάγεις και όλες τις διεπαφές σου από το Outlook ώστε να έχεις όλα τα τηλέφωνα σου μαζεμένα σε ένα εταιρικό εργαλείο. Επιπρόσθετα, μέσα από το CommPilot μπορείς να πραγματοποιήσεις και συνδιάλεξη με μέχρι 7 άτομα.
Χρησιμοποίησε τον CommPilot για μια ξεχωριστή εμπειρία που θα σου γίνει απαραίτητη.
Διευκόλυνση Αυτόματης Φωνητικής Εξυπηρέτησης (IVR)
Δώσε σου στους πελάτες σου την ευελιξία να επιλέξουν μέσω ηχητικού μηνύματος το τμήμα με το οποίο επιθυμούν να επικοινωνήσουν όταν καλέσουν την επιχείρησή σου. Για την ενεργοποίηση της διευκόλυνσης θα πρέπει να καθορίσεις ένας αριθμό ο οποίος θα παρέχει ένα εξατομικευμένο μήνυμα στους καλούντες. Ο αριθμός αυτός είναι ιδεατός, δηλαδή δεν μπορεί να προγραμματιστεί σε μια τηλεφωνική συσκευή. Το μήνυμα θα προτρέπει τους καλούντες να επιλέξουν που επιθυμούν να συνδεθούν. Για παράδειγμα επιλέξτε 1 για το λογιστήριο, 2 για το τεχνικό τμήμα κτλ. Επιπρόσθετα, υπάρχει η δυνατότητα οι καλούντες να έχουν την επιλογή να πληκτρολογήσουν το όνομα ή τον εσωτερικό αριθμό του ατόμου που θέλουν να συνδεθούν. Μπορείς επίσης να καθορίσεις διαφορετικό μήνυμα για τις εργάσιμες και μη εργάσιμες ώρες της επιχείρησης.
Διευκόλυνση Busy Lamp Field (BLF)
Χρησιμοποίησε τη διευκόλυνση Busy Lamp Field (BLF) για να έχεις τη δυνατότητα (μέσω συσκευής η κονσόλας) να βλέπεις από ένα ή περισσότερα κεντρικά σημεία ποιοι αριθμοί είναι απασχολημένοι, ώστε να δρομολογούνται οι εισερχόμενες κλήσεις στους τηλεφωνικούς αριθμούς που είναι διαθέσιμοι.
Διευκόλυνση Αttendant Console για ηλεκτρονική διαχείριση των κλήσεων
Με τη διευκόλυνση αυτή μπορείς να βλέπεις ηλεκτρονικά μέσω web τις εισερχόμενες κλήσεις της επιχείρησης σου (όλες ή για κάποιους χρήστες) από ένα σημείο π.χ. γραμματέας/υποδοχή . Στο σημείο αυτό, παρουσιάζεται η διαθεσιμότητα των χρηστών (απουσιάζει, απασχολημένος, ελεύθερος κλπ) και μπορεί η υποδοχή/γραμματέας να εξυπηρετήσει ανάλογα τις εισερχόμενες κλήσεις χωρίς την ανάγκη κονσόλας. Η διευκόλυνση παρέχεται μέσω web και μπορείς να διαχειρίζεσαι τις κλήσεις σου από οπουδήποτε και αν βρίσκεσαι. Έχεις επίσης στη διάθεση σου στοιχεία για τις κλήσεις που δέχονται οι χρήστες που διαχειρίζεσαι μέσω της ηλεκτρονικής πρόσβασης όπως διάρκεια κλήσης, όνομα ή τηλεφωνικό αριθμό με τον οποίο συνομιλούν κλπ.

Ποιότητα κλήσης
Οι τηλεφωνικές κλήσεις δρομολογούνται στο ιδιωτικό δίκτυο φωνής της Cyta διασφαλίζοντας άριστη ποιότητα κλήσης και ασφαλείς συνδιαλέξεις.

Κόστος σύνδεσης στην υπηρεσία
Υπάρχει ένα μικρό τέλος σύνδεσης στην υπηρεσία. Μηδενίζεται όμως το κόστος επένδυσης και περιοδικής συντήρησης εξοπλισμού ΡΒΧ.

Εργαλεία διαχείρισης και ελέγχου των κλήσεων
Μπορείς να καθορίζεις τον τρόπο που κατανέμονται οι κλήσεις που δέχεται η εταιρεία σου και ποιος τις διαχειρίζεται. Έχεις επίσης την ευχέρεια να καθορίζεις τα επιτρεπόμενα είδη κλήσεων ανάμεσα στους χρήστες τις εταιρείας ώστε να αποφεύγονται ψηλές χρεώσεις.

Είναι η υπηρεσία κατάλληλη για την εταιρεία μου;
Με την υπηρεσία Business Telephony εξασφαλίζεις μια οικονομική λύση για τις επικοινωνιακές ανάγκες της εταιρείας σου που μειώνει τα έξοδα και αυξάνει την παραγωγικότητα της. Εξασφαλίζεις μια σύγχρονη και ευέλικτη λύση ιδανική για κάθε μεγέθους επιχείρηση την οποία έχουν ήδη εξασφαλίσει χιλιάδες εταιρείες στην Κύπρο, με την αξιοπιστία που προσφέρει η Cyta . Η μεταφορά της εταιρείας στην υπηρεσία μπορεί να γίνει σταδιακά.

Υποστήριξη Υπηρεσίας
Η εταιρεία σου έχει υποστήριξη από εξειδικευμένο προσωπικό από το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Cyta στο 8000-4000.

Προσθήκη νέων υπηρεσιών όπως Φωνητικό Μενού Επιλογών (IVR) Τηλεφωνικό Κέντρο (Call Center), Receptionist.
Οι υπηρεσίες είναι ήδη διαθέσιμες με ένα τηλεφώνημα χωρίς την ανάγκη αγοράς πρόσθετου εξοπλισμού με μια μικρή πρόσθετη μηνιαία συνδρομή.

Επίλεξε τις τηλεφωνικές συσκευές που σου λύνουν τα χέρια.

περισσότερα »

Fax-on-Email

Στέλλεις και λαμβάνεις fax ηλεκτρονικά, χωρίς συσκευή, μελάνια και χαρτί!

περισσότερα »

Telephony OnTheGo

Πάρε μαζί σου το σταθερό τηλεφωνικό αριθμό σου οπουδήποτε και αν ταξιδεύεις.

περισσότερα »

Σχέδιο "Talk and save - business"

Επωφελείσου με μειώσεις μέχρι και 20% στις κλήσεις σου σε αριθμούς στην Κύπρο ή στο εξωτερικό.
περισσότερα »


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να αποταθείς στον Επιχειρηματικό σου Σύμβουλο ή κάλεσε την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Επιχειρηματικών Πελατών στο τηλέφωνο 150.
Feedback