Περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες που παρέχονται από ένα τηλεφωνικό κέντρο (PBX) και πολλά περισσότερα.
Τι κερδίζεις με την υπηρεσία
Σημαντική εξοικονόμηση
σε ένα ενιαίο δίκτυο |
Οι κλήσεις μεταξύ παραρτημάτων σε διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες είναι δωρεάν.
Τα παραρτήματα της εταιρείας ανήκουν σε ένα ενιαίο δίκτυο και μπορούν να καλεστούν με χρήση 3ψήφιο κωδικών. |
Χρήση κινητών τηλεφώνων |
Κινητά τηλέφωνα μπορούν να καταχωρηθούν ως εσωτερικοί αριθμοί στην επιχείρηση και να έχουν 3ψήφιο κωδικό.
Οι κλήσεις από κινητά που είναι καταχωρημένα στην Business Telephony υπηρεσία σας, προς άλλους αριθμούς (σταθερά ή κινητά), που ανήκουν στην ίδια υπηρεσία χρεώνονται με βάση το πακέτο λεπτών που έχετε επιλέξει. |
Ένα σημείο εξυπηρέτησης |
Η υποστήριξη και εξυπηρέτηση για όλη την επικοινωνία της επιχείρησής σας παρέχεται εξ ολοκλήρου από τη Cyta. Απλά καλέστε το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στο 8000-8040. |
Σύγχρονες λύσεις για την επιχείρηση |
Νέες και αναβαθμισμένες διευκολύνσεις είναι στη διάθεσή σας μόλις κυκλοφορήσουν στην αγορά. |
Ευελιξία για να καλύπτει μελλοντικές σας ανάγκες |
Προσθέτει ευελιξία στην εταιρεία σας με δυνατότητα προσθαφαίρεσης αριθμών χωρίς άλλη επένδυση ή αναβάθμιση.
Μπορείτε να μετακινείτε εσωτερικούς αριθμούς για προσωπικό που δουλεύει από το σπίτι ή από διαφορετικά υποκαταστήματα. |
Ηλεκτρονική διαχείριση |
Διαχειρίζεστε ηλεκτρονικά τις τηλεφωνικές σας διευκολύνσεις και διαμορφώνετε εσείς τον τρόπο που θα λειτουργεί. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ. |
Εξειδικευμένη υποστήριξη |
Έχετε υποστήριξη από έμπειρο προσωπικό και εξειδικευμένο προσωπικό. |
Επιλογή συσκευών |
Μπορείτε να επιλέξετε τις συσκευές που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησής σας ώστε να γίνει πιο αποδοτική.
Έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε συσκευές διαφόρων τύπων όπως αναλογικά και DECT τηλέφωνα, κινητά τηλέφωνα, συσκευές ΙΡ και ηλεκτρονικούς υπολογιστές. |
Χρόνο για την επιχείρηση σας |
Η αγορά, διαχείριση, συντήρηση αλλά και αναβάθμιση ενός τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να αποδειχθεί πολυέξοδη και χρονοβόρα εργασία. Με την υπηρεσία Business Telephony κερδίζετε χρόνο και χρήμα και μπορείτε να επικεντρωθείτε στα σημαντικά θέματα που αφορούν την επιχείρησή σας. |
Ετοιμάστε μήνυμα για να ενημερώσετε τους πελάτες σας για το πως θα λειτουργεί η επιχείρηση σας σας αυτή την περίοδο. Στείλτε μας το – θα το ηχογραφήσουμε και θα τοποθετηθεί στον κεντρικό αριθμό της επιχείρησή σας, ώστε να ακούγεται σε κάθε εισερχόμενη κλήση.
Καθορίστε σειρά αριθμών για να απαντάει στις κλήσεις προς την επιχείρησή σας, ώστε να μπορούν οι υπάλληλοι σας να λαμβάνουν τις κλήσεις είτε στο σταθερό ή στο κινητό προσωπικό αριθμό τους. Οι υπάλληλοι σας θα λειτουργούν ως τηλεφωνικό κέντρο από το σπίτι τους.
Για κάθε αριθμό, καθορίστε το όνομα και το επίθετο του χρήστη όπως επιθυμείτε να παρουσιάζεται στις ενδοεταιρικές κλήσεις, καθώς και τον τριψήφιο κωδικό (extension) για κάθε αριθμό.
Για παράδειγμα: Αντρέας Ιωάννου Ext. 154.
Όλοι οι αριθμοί έχουν τη δυνατότητα αναγνώριση κλήσης και μεταφοράς κλήσης.
Καθορίστε έναν αριθμό για να παρουσιάζεται στις εξερχόμενες κλήσεις κάθε ομάδας της επιχείρησής σας. Όταν η επιχείρηση είναι κλειστή ενημερώστε τους πελάτες σας για τις ώρες εργασίας της επιχείρησης. Δώστε στους πελάτες σας τη δυνατότητα να σας αφήσουν φωνητικό μήνυμα κατά της μη εργάσιμες ώρες και μεταφέρετε τις κλήσεις σε φωνοκιβώτιο. Λάβετε τα μηνύματα αυτά στην ηλεκτρονική διεύθυνση που εσείς θα καθορίσετε. Έτσι, θα μπορείτε να χειριστείτε επείγοντα θέματα και να δρομολογήσετε κάποια αλλά στο άτομο που πρέπει να τα χειριστεί.
Ενεργοποιήστε τη διαδοχική κλήση ώστε μια εισερχόμενη κλήση να ηχεί διαδοχικά σε πολλαπλούς αριθμούς, καθορίζοντας τη σειρά που εσείς επιθυμείτε να απαντηθεί. Ενεργοποιήστε τις ταυτόχρονες κλήσεις ώστε μια εισερχόμενη κλήση να ηχεί ταυτόχρονα σε πολλαπλούς αριθμούς.
Πληκτρολογήστε *98# για να μπορείτε να κάνετε pick-up μια κλήση που ηχεί σε μια τηλεφωνική συσκευή, από τη δική σας συσκευή ή και κάποια άλλη.
Διαχειριστείτε ηλεκτρονικά τις κλήσεις σας μέσω web phone με τη διευκόλυνση CommPilot. Ο CommPilot προσφέρεται χωρίς επιπρόσθετη χρέωση και παρέχει σωρεία διευκολύνσεων για πιο αποδοτική εργασία. Μπορείτε να εισάγετε και όλες τις επαφές σας από το Outlook ώστε να έχετε όλα τα τηλέφωνα σας μαζεμένα σε ένα εταιρικό εργαλείο. Επιπρόσθετα, μέσα από το CommPilot μπορείτε να πραγματοποιήσετε και συνδιάλεξη με μέχρι 7 άτομα.
Χρησιμοποιήστε τον CommPilot για μια ξεχωριστή εμπειρία που θα σας γίνει απαραίτητη.
Δώστε στους πελάτες σας την ευελιξία να επιλέξουν μέσω ηχητικού μηνύματος το τμήμα με το οποίο επιθυμούν να επικοινωνήσουν όταν καλέσουν την επιχείρησή σας. Για την ενεργοποίηση της διευκόλυνσης θα πρέπει να καθορίσετε έναν αριθμό ο οποίος θα παρέχει ένα εξατομικευμένο μήνυμα στους καλούντες. Ο αριθμός αυτός είναι ιδεατός, δηλαδή δεν μπορεί να προγραμματιστεί σε μια τηλεφωνική συσκευή. Το μήνυμα θα προτρέπει τους καλούντες να επιλέξουν που επιθυμούν να συνδεθούν. Για παράδειγμα επιλέξτε 1 για το λογιστήριο, 2 για το τεχνικό τμήμα κτλ. Επιπρόσθετα, υπάρχει η δυνατότητα οι καλούντες να έχουν την επιλογή να πληκτρολογήσουν το όνομα ή τον εσωτερικό αριθμό του ατόμου που θέλουν να συνδεθούν. Μπορείτε επίσης να καθορίσετε διαφορετικό μήνυμα για τις εργάσιμες και μη εργάσιμες ώρες της επιχείρησης.
Χρησιμοποιείστε τη διευκόλυνση Busy Lamp Field (BLF) για να έχετε τη δυνατότητα (μέσω συσκευής η κονσόλας) να βλέπετε από ένα ή περισσότερα κεντρικά σημεία ποιοι αριθμοί είναι απασχολημένοι, ώστε να δρομολογούνται οι εισερχόμενες κλήσεις στους τηλεφωνικούς αριθμούς που είναι διαθέσιμοι.
Με τη διευκόλυνση αυτή μπορείτε να βλέπετε ηλεκτρονικά μέσω web τις εισερχόμενες κλήσεις της επιχείρησης σας (όλες ή για κάποιους χρήστες) από ένα σημείο π.χ. γραμματέας/υποδοχή. Στο σημείο αυτό, παρουσιάζεται η διαθεσιμότητα των χρηστών (απουσιάζει, απασχολημένος, ελεύθερος κλπ) και μπορεί η υποδοχή/γραμματέας να εξυπηρετήσει ανάλογα τις εισερχόμενες κλήσεις χωρίς την ανάγκη κονσόλας. Η διευκόλυνση παρέχεται μέσω web και μπορείτε να διαχειρίζεστε τις κλήσεις σας από οπουδήποτε και αν βρίσκεστε. Έχετε επίσης στη διάθεσή σας στοιχεία για τις κλήσεις που δέχονται οι χρήστες που διαχειρίζεστε μέσω της ηλεκτρονικής πρόσβασης όπως διάρκεια κλήσης, όνομα ή τηλεφωνικό αριθμό με τον οποίο συνομιλούν κλπ.
Ποιότητα κλήσης
Οι τηλεφωνικές κλήσεις δρομολογούνται στο ιδιωτικό δίκτυο φωνής της Cyta διασφαλίζοντας άριστη ποιότητα κλήσης και ασφαλείς συνδιαλέξεις.
Κόστος σύνδεσης στην υπηρεσία
Υπάρχει ένα μικρό τέλος σύνδεσης στην υπηρεσία. Μηδενίζεται όμως το κόστος επένδυσης και περιοδικής συντήρησης εξοπλισμού ΡΒΧ.
Εργαλεία διαχείρισης και ελέγχου των κλήσεων
Μπορείτε να καθορίζετε τον τρόπο που κατανέμονται οι κλήσεις που δέχεται η εταιρεία σας και ποιος τις διαχειρίζεται. Έχετε επίσης την ευχέρεια να καθορίζετε τα επιτρεπόμενα είδη κλήσεων ανάμεσα στους χρήστες τις εταιρείας ώστε να αποφεύγονται ψηλές χρεώσεις.
Είναι η υπηρεσία κατάλληλη για την εταιρεία σας;
Με την υπηρεσία Business Telephony εξασφαλίζετε μια οικονομική λύση για τις επικοινωνιακές ανάγκες της εταιρείας σας που μειώνει τα έξοδα και αυξάνει την παραγωγικότητα της. Εξασφαλίζετε μια σύγχρονη και ευέλικτη λύση ιδανική για κάθε μεγέθους επιχείρηση την οποία έχουν ήδη εξασφαλίσει χιλιάδες εταιρείες στην Κύπρο, με την αξιοπιστία που προσφέρει η Cyta. Η μεταφορά της εταιρείας στην υπηρεσία μπορεί να γίνει σταδιακά.
Υποστήριξη Υπηρεσίας
Η εταιρεία σας έχει υποστήριξη από εξειδικευμένο προσωπικό από το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Cyta στο 8000-4000.
Προσθήκη νέων υπηρεσιών όπως Φωνητικό Μενού Επιλογών (IVR) Τηλεφωνικό Κέντρο (Call Center), Receptionist
Οι υπηρεσίες είναι ήδη διαθέσιμες με ένα τηλεφώνημα χωρίς την ανάγκη αγοράς πρόσθετου εξοπλισμού με μια μικρή πρόσθετη μηνιαία συνδρομή.
Τέλος Εγκατάστασης |
Tέλος σύνδεσης υποστατικού (στην τιμή αυτή περιλαμβάνονται η πρόσβαση και τέσσερις τηλεφωνικοί αριθμοί). To τέλος πληρώνεται σε δέκα μηνιαίες δόσεις των €8,656. |
€86,56 |
Ταυτόχρονη Σύνδεση δεύτερης ή και περισσότερων ευρυζωνικών προσβάσεων στο ίδιο υποστατικό |
€20,00 |
Προϋπόθεση για την παροχή της υπηρεσίας είναι η ύπαρξη ευρυζωνικής πρόσβασης (DSL Access/Ethernet) |
Συνδρομή ανά υποστατικό |
Τηλεφωνικοί Αριθμοί |
Τιμή ανά αριθμό |
Πρώτοι 4 τηλ. αριθμοί + πρόσβαση |
€41,25 (και για τους 4 αριθμούς) |
5ος τηλ. αριθμός |
€7,25 |
6-8 τηλ. αριθμοί |
€6,16 |
9-20 τηλ. αριθμοί |
€2,90 |
21+ τηλ. αριθμοί |
€2,18 |
Μηνιαία συνδρομή ανά αριθμό, σε σημείο εγκατάστασης με λιγότερους από 4 αριθμούς
(προϋπόθεση ο πελάτης να έχει ήδη ένα σημείο με 4 αριθμούς) |
|
1ος τηλ. αριθμός + πρόσβαση |
€19,51 |
2ος τηλ. αριθμός |
€7,25 |
3ος τηλ. αριθμός |
€7,25 |
Εξοπλισμός |
Τιμή |
- Τερματικός Προσαρμογέας ΑΤΑ - 2 υποδοχές |
€10,17 |
- Τερματικός Προσαρμογέας ΑΤΑ - 4 υποδοχές |
€23,80 |
- Τερματικός Προσαρμογέας ΑΤΑ - 8 υποδοχές |
€31,05 |
- Τερματικός Προσαρμογέας ΑΤΑ - 24 υποδοχές |
€62,08 |
- Μεταγωγέας Στρώματος 2 (layer 2 switch) - 8 υποδοχές |
€31,05 |
- Μεταγωγέας Στρώματος 2 (layer 2 switch) - 16 υποδοχές |
€46,56 |
- Μεταγωγέας Στρώματος 2 (layer 2 switch) - 24 υποδοχές |
€62,08 |
|
Τέλος Εγκατάστασης |
Μηνιαία Συνδρομή |
Διευκόλυνση γραμματέως |
€15,00 |
€5,18 |
Διευκόλυνση Ring Group |
€10,34 |
€5,18 |
Διευκόλυνση απομακρυσμένου γραφείου (Remote Office) / ανά χρήστη |
€10,34 |
€5,18 |
Διευκόλυνση Αυτόματη Φωνητική Εξυπηρέτηση |
€35,70 |
€15,00 |
Διευκόλυνση Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης |
€31,05 |
€25,87 |
Διευκόλυνση Ένδειξης Απασχολημένης Γραμμής (BLF) |
€10,35 |
€2,80 |
Διευκόλυνση Telephony OnTheGo |
€5,95 |
€2,00 |
Διευκόλυνση Διασύνδεσης Αναλογικού PBX στο PSTN δίκτυο (με 8 διεπαφές) |
€42,95 |
€11,90 |
Διευκόλυνση Fax-on-email |
€11,90 |
€6,55 |
Τηλεφωνική διαχείριση και παραμετροποίηση υπηρεσίας από τη Cyta |
€124,18 μηνιαία συνδρομή |
Τηλεφωνική διαχείριση και παραμετροποίηση υπηρεσίας (περιστασιακά) |
€25,87/ ανά κλήση |
Μελέτη και προσφορά για την τηλεφωνική καλωδίωση ενός υποστατικού |
Προσφορά μετά από μελέτη της κάθε περίπτωσης |
Αγορά και εγκατάσταση τηλεφώνων στην αρχική εγκατάσταση της υπηρεσίας |
Με βάση την τιμή των τηλεφωνικών συσκευών που επιθυμεί ο πελάτης |
Σύνδεση επιπρόσθετων τηλεφωνικών συσκευών μετά την αρχική εγκατάσταση της υπηρεσίας/ ανά επίσκεψη |
€41,39 |
|
Λεπτά ομιλίας για ενδοεπικοινωνία |
Τέλος Σύνδεσης* |
Μηνιαία συνδρομή ανά κύκλωμα |
Ενδοεταιρικό 90 |
90 |
€10,34 |
€4,65 |
Ενδοεταιρικό 200 |
200 |
€10,34 |
€9,21 |
Απεριόριστα Λεπτά |
Χωρίς όριο |
€10,34 |
€19,15 |
RED Απεριόριστα Λεπτά |
Χωρίς όριο |
€10,34 |
€2,00 |
|
|
Τέλος Σύνδεσης |
Μηνιαία Συνδρομή |
Πακέτο κλήσεων 100 λεπτών σε κινητά Business Telephony |
|
€8,79 |
€4,08 |
* Ισχύει για μέχρι 30 αριθμούς του ιδίου πακέτου ανά παραγγελία.
|
Εθνικές κλήσεις |
Διεθνείς κλήσεις |
Κλήσεις προς σταθερό |
€0,02500 /λεπτό |
Ελλάδα: €0,067 /λεπτό
Ην. Βασίλειο: €0,065 /λεπτό |
Κλήσεις προς κινητό |
€0,05000 /λεπτό
(Κλήσεις προς Κινητή Τηλεφωνία Cytamobile-Vodafone) |
Ελλάδα: €0,194 /λεπτό
Ην. Βασίλειο: €0,194 /λεπτό |
Αναλυτικά όλα τα τέλη κλήσεων
Σημειώσεις:
1. Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν το ΦΠΑ.
2. Προϋπόθεση για την παροχή της υπηρεσίας είναι η ύπαρξη ευρυζωνικής πρόσβασης (DSL Access/Ethernet).