Διευκόλυνση Queuing

CYTA

Με τη διευκόλυνση Queuing εξυπηρετείτε όλους τους πελάτες που καλούν την επιχείρηση σας, εφαρμόζοντας σειρά προτεραιότητας.

Η διευκόλυνση είναι ιδανική λύση για εταιρείες με πολλές εισερχόμενες κλήσεις που επιθυμούν να αποφορτίσουν την υποδοχή και να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Με τη διευκόλυνση Queuing μπορείτε να έχετε:

Έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων για να μην χάνετε κλήσεις Εφαρμόστε σειρά προτεραιότητας στις κλήσεις που δέχεται η εταιρεία σας για να αποφύγετε την απόρριψη κλήσεων. Οι εισερχόμενες κλήσεις ταξινομούνται βάσει χρονολογικών κριτηρίων και αποστέλλονται εσωτερικά για εξυπηρέτηση μόλις κάποιος από τους αριθμούς ελευθερωθεί. Οι καλούντες που βρίσκονται σε αναμονή ακούνε μήνυμα καλωσορίσματος, μουσική ή τρέχουσες προσφορές.
Ευελιξία Μπορείτε να προσθαφαιρέσετε λειτουργούς εξυπηρέτησης εύκολα και γρήγορα ή να μεταφέρετε κλήσεις από ένα σημείο σε άλλο.
Τηλεργασία και εργασία εν κινήσει Οι λειτουργοί εξυπηρέτησης μπορεί να είναι εκτός των υποστατικών της εταιρείας, να εργάζονται από το σπίτι ή να βρίσκονται εν κινήσει εξασφαλίζοντας εξυπηρέτηση 24/7.
Χρήση διαφόρων τύπων συσκευών Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε συσκευή επιθυμείτε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο για να κάνετε το Queuing ακόμα πιο αποδοτικό.

Όλα αυτά χωρίς αρχικό κόστος επένδυσης για αγορά εξοπλισμού, σε ένα οικονομικό πακέτο με χαμηλή μηνιαία συνδρομή.

Για ικανοποίηση πιο εξειδικευμένων αναγκών όπως στατιστικά στοιχεία, ιστορικό κλήσεων, δυνατότητα supervisor, σύνδεση και αποσύνδεση χρηστών κλπ. ενημερωθείτε για τη Διευκόλυνση Call Center.