Το CMSquick είναι ένα ευέλικτο και επεκτάσιμο σύστημα ολοκληρωμένης διαχείρισης περιεχομένου ιστοσελίδας για απλή, επαγγελματική παρουσία της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο, συνδεδεμένη με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσής σας.
- Πλήρης έλεγχος της ιστοσελίδας από λειτουργούς της επιχείρησης.
- Εύκολη διαχείριση περιεχόμενου από διαφορετικούς λειτουργούς.
- Δυνατότητα προσθήκης από μια μεγάλη γκάμα διευκολύνσεων.
- Αναβάθμιση από οποιοδήποτε υπολογιστή με απλή πρόσβαση στο διαδίκτυο.
- Μείωση κόστους συντήρησης της ιστοσελίδας.
- Ευελιξία μελλοντικής αναβάθμισης και επέκτασης της ιστοσελίδας.
- Εύκολη διασύνδεση με άλλα πληροφοριακά συστήματα.
- Σχεδιασμός βάσει των αναγκών της επιχείρησης σας.
- Γρήγορη φόρτωση και εύκολη πλοήγηση της ιστοσελίδας.
- Τυποποιημένες και εύκολες γραμματοσειρές.
- Σχεδιαστική συνέπεια, συμβατότητα σε όλους τους φυλλομετρητές (browsers).
- Ιστοσελίδα προσβάσιμη από κινητά (responsive design).
- Μελλοντική επέκταση (modular).
- Σύνδεση με κοινωνικά δίκτυα ( Facebook, Twitter, Google+).
- Συμβατή με τα WCAG 2.0 Guidelines για προσβασιμότητα από άτομα με αναπηρίες.
- Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO).
- Δυνατότητα σύνδεσης με άλλα συστήματα πληροφορικής
(π.χ. σύστημα μαζικής αποστολής SMS, σύστημα καταχώρησης παραπόνων, λογιστικά συστήματα, ERP, CRM κ.α.).
- Η ιστοσελίδα φιλοξενείται σε εξυπηρετητές που προσφέρουν ασφάλεια, ταχύτητα, υπηρεσία backups και τεχνικής υποστήριξης.
Η ιστοσελίδα παρέχεται με ένα αρχικό κόστος για τον σχεδιασμό και ανάπτυξη της υποδομής. Επιπρόσθετα δίδεται ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης της υποδομής, του περιεχομένου και της φιλοξενίας της ιστοσελίδας.
Το συμβόλαιο συντήρησης της υποδομής/περιεχομένου και φιλοξενίας ανανεώνεται ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης από έτος σε έτος.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες της επιχείρησης σας.
Τηλέφωνα: 70006000, +357 22707490
Email: info@cytacom.com
Μετά την παράδοση παρέχεται εκπαίδευση και εγχειρίδιo χρήσης.
E-Shop για διαδικτυακή πώληση των προϊόντων σας με ένα ευέλικτο και επεκτάσιμο σύστημα για πλήρη μετάβαση της επιχείρησης, έλεγχο των αποθεμάτων και ασφαλείς πληρωμές.
- Επιχειρησιακή συνέχεια. Χρησιμοποιώντας μια λύση τυποποιημένη στα μέτρα της επιχείρησης σας εξασφαλίζετε τη συνέχεια και την ανάπτυξη της επιχείρησης σε παγκόσμιες αγορές.
- Ευρεία γεωγραφική κάλυψη. Η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε πελάτες που βρίσκονται ανά το παγκόσμιο.
- Μείωση λειτουργικού κόστους. Το ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει μια εναλλακτική λύση προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών της κάθε επιχείρησης μειώνοντας σημαντικά το λειτουργικό κόστος.
- Συνεχής λειτουργία. Το διαδίκτυο είναι ίσως το μοναδικό κανάλι εξυπηρέτησης πελατών που επιτρέπει την πραγματοποίηση αγορών οποιαδήποτε στιγμή το 24ώρο.
- Βελτιώνει την επικοινωνία. Μια αναβαθμισμένη τεχνική υποδομή βοηθά μια επιχείρηση να επικοινωνεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της με εσωτερικό και εξωτερικό κοινό (υπαλλήλους, πελάτες και προμηθευτές).
- Ασφάλεια πληροφορίων. Χρήση SSL, κρυπτογραφημένα προσωπικά δεδομένα για αγορές με ασφάλεια.
- Διαχείριση περιεχομένου E-Shop αποκλειστικά βασισμένο στο διαδίκτυο (Web based) με εύκολο περιβάλλον διαχείρισης.
- Κατάλογος προϊόντων:
- Απεριόριστος αριθμός προϊόντων, κατηγοριών με αυτόματη αναπροσαρμογή εικόνων.
- Εισαγωγή πολλαπλών φωτογραφιών ανά προϊόν.
- Δυνατότητα παρουσίασης προϊόντων σε ειδικές προσφορές.
- Ενεργοποίηση/απενεργοποίηση προϊόντων και κατηγοριών.
- Έλεγχος αποθέματος.
- Μαζική ανανέωση τιμών προϊόντων από το σύστημα διαχείρισης.
- Ομαδοποιημένα προϊόντα.
- Εργαλεία προωθητικών ενεργειών εντός E-Shop:
- Δυνατότητα ειδικών προσφορών.
- Προβολή λίστας σχετικών προϊόντων.
- Προβολή προϊόντων που έχουν επισκεφθεί πρόσφατα οι χρήστες.
- Δημοσκοπήσεις.
- Δημιουργία και διαχείριση ενημερωτικών δελτίων.
- Διευκολύνσεις προς τον πελάτη:
- Πλήρης παραμετροποίηση αναζήτησης (product filtering).
- Ιστορικό παραγγελιών.
- Καταχώρηση διεύθυνσης χρέωσης ή/και παράδοσης.
- Δημιουργία Wish-list.
- Δυνατότητα προσθήκης σχολίων (Review).
- Πληρωμές:
- Παράδοση προϊόντων με χρέωση ανά προορισμό.
- Πλήρης υποστήριξη των περισσοτέρων online πληρωμών, PayPal, 2Check Out, JCC.
- Υποστήριξη πληρωμής τοις μετρητοίς κατά την παράδοση (cash on delivery).
- Διασύνδεση με άλλα συστήματα:
- Η πλατφόρμα μπορεί να διασυνδεθεί με διάφορα άλλα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης σας, εφόσον παρέχουν διασυνδέσεις, με αυτόματη καταχωρήση των προϊόντων.
Η ιστοσελίδα παρέχεται με ένα αρχικό κόστος για τον σχεδιασμό και ανάπτυξη της υποδομής του E-Shop. Επιπρόσθετα δίδεται ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης της υποδομής, του περιεχομένου και της φιλοξενίας του E-Shop.
Το συμβόλαιο συντήρησης της υποδομής/περιεχομένου του E-Shop και φιλοξενίας ανανεώνεται ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης από έτος σε έτος.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες της επιχείρησης σας.
Τηλέφωνα: 70006000, +357 22707490
Email: info@cytacom.com
Μετά την παράδοση παρέχεται εκπαίδευση και εγχειρίδιo χρήσης.
Μια ευέλικτη πλατφόρμα, για διαδικτυακή αυτοματοποίηση των διαδικασιών και εγγράφων της επιχείρησης με ψηφιακή ασφάλεια.
- Αύξηση της παραγωγικότητας, αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας της επιχείρησης από ηλεκτρονική καταχώρηση εγγραφών.
- Μείωση κόστους από εξοικονόμηση χαρτιού, ταχυδρομικών τελών και αποθηκευτικών χώρων.
- Πρόσβαση στην πλατφόρμα διαδικτυακά με δυνατότητα τηλεργασίας από οπουδήποτε.
- Βελτίωση επικοινωνίας και συνεργασίας με το πελατολόγιο.
- Η πλατφόρμα υποστηρίζει ανάμεσα σε άλλα τη δημιουργία ηλεκτρονικών εγγράφων, την αυτοματοποίηση των διαδικασιών για δημιουργία, φύλαξη, διακίνηση και ασφάλεια των εγγραφών καθώς και τη διαγραφή σύμφωνα με την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων.
- Δημιουργία χρηστών με διαφορετικούς ρόλους για πρόσβαση σε διαφορετικό περιεχόμενο (π.χ. πελάτες, προσωπικό, προμηθευτές).
- Ταυτόχρονη χρήση εγγράφων από πολλαπλούς χρήστες.
- Δυνατότητα πρόσβασης χρηστών για πληρωμές (πχ. τιμολογίων, συνδρομές μελών).
- Ασφάλεια πληροφοριών με χρήση SSL και κρυπτογράφηση δεδομένων.
- Διευκόλυνση για αποστολή μηνυμάτων SMS ή email για ενημέρωση σταδίου επεξεργασίας εγγράφων.
Η πλατφόρμα παρέχεται με ένα αρχικό κόστος για τον σχεδιασμό και ανάπτυξη της υποδομής βάσει των διαδικασιών της επιχείρησης σας. Επιπρόσθετα δίδεται ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης της πλατφόρμας, του περιεχομένου και της φιλοξενίας.
Το συμβόλαιο συντήρησης της υποδομής και περιεχομένου της πλατφόρμας, άλλα και η φιλοξενίας ανανεώνεται ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης από έτος σε έτος.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες της επιχείρησης σας.
Τηλέφωνα: 70006000, +357 22707490
Email: info@cytacom.com
Μετά την παράδοση παρέχεται εκπαίδευση και εγχειρίδιo χρήσης.