Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)

Σε περίπτωση που το ερώτημα ή η απορία σας δεν λύνεται από τις οδηγίες στην αρχική σελίδα της ηλεκτρονικής αίτησης ή/και από τα πιο κάτω, παρακαλώ επικοινωνήστε με τη Γραμμή Τηλεξυπηρέτησης των Υπηρεσιών Προσωπικού στο τηλέφωνο 22701888.

Οι ώρες λειτουργίας της Γραμμής Τηλεξυπηρέτησης είναι:
Δευτέρα - Παρασκευή, 8.00 - 13.30

Καταχώρηση Αίτησης

1. Προσπαθώ να κάνω Log-in στο σύστημα και μου βγάζει το μήνυμα «Η πρόσβασή σας έχει αποτύχει. Παρακαλώ δοκιμάστε ξανά αφού βεβαιωθείτε ότι (α) Έχετε κάνει Εγγραφή και (β) Καταχωρείτε ορθά την ηλεκτρονική διεύθυνση και τον κωδικό πρόσβασης σας.»

Σε περίπτωση που δεν έχετε κάνει ποτέ εγγραφή και ενεργοποίηση λογαριασμού υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης, πριν καταχωρήσετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail) και τον κωδικό πρόσβασής σας, θα πρέπει πρώτα να κάνετε «Εγγραφή». Για να κάνετε εγγραφή κάντε κλικ στον σύνδεσμο «Κάντε εγγραφή τώρα» που υπάρχει αριστερά στην οθόνη εισαγωγής.

Στη συνέχεια, αφού συμπληρώστε τα στοιχεία εγγραφής, θα πρέπει να ενεργοποιήστε τον λογαριασμό σας πατώντας τον σύνδεσμο στο ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) που σας έχει σταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας. Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει το ηλεκτρονικό μήνυμα στο inbox σας,  ελέγξτε και το spam/junk folder στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο. Ενεργοποίηση χρειάζεται να γίνει την πρώτη φορά μόνο.

Τυχόν εγγραφές που έγιναν για παλαιότερες προκηρύξεις δεν ισχύουν και θα πρέπει να κάνετε εκ νέου εγγραφή.

Αν έχετε κάνει πρόσφατα εγγραφή και ενεργοποίηση του λογαριασμού σας, τότε βεβαιωθείτε ότι η ηλεκτρονική διεύθυνση και ο κωδικός πρόσβασης που καταχωρείτε είναι ορθά. Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης σας τότε θα πρέπει να τον ρυθμίσετε ξανά κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας» που υπάρχει στα δεξιά της οθόνης εισαγωγής.  Σε περίπτωση που ξεχάσατε την απάντηση στη μυστική ερώτηση βλ. απάντηση στην ερώτηση 5 πιο κάτω.

2. Πριν κάποια χρόνια είχα κάνει ξανά εγγραφή στο σύστημα. Συνεχίζει να ισχύει εκείνη η εγγραφή;

Εγγραφές που έγιναν παλαιότερα για προηγούμενες προκηρύξεις δεν ισχύουν και θα πρέπει να γίνει ξανά εγγραφή στο σύστημα.

3. Ζήτησα από τη Cyta να μου αποστείλει κωδικό εγγραφής για την ιστοσελίδα της («Σύνδεση My Cyta») αλλά σε 5 μέρες θα τον παραλάβω. Δεν θα προλάβω να υποβάλω την αίτηση μου, τι να κάνω;

Δεν είναι απαραίτητος ο κωδικός εγγραφής στην ιστοσελίδα της Cyta («Σύνδεση My Cyta») για πρόσβαση στην ηλεκτρονική αίτηση πρόσληψης.  Η εγγραφή στο ηλεκτρονικό σύστημα για υποβολή αίτησης για θέσεις εργασίας στη Cyta είναι ξεχωριστό σύστημα (https://www.cyta.com.cy - Ευκαιρίες Εργοδότησης).  Για να κάνετε εγγραφή στο σύστημα υποβολής αιτήσεων για θέσεις, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Κάντε εγγραφή τώρα» που υπάρχει αριστερά στην οθόνη εισαγωγής και ακολουθείστε τις οδηγίες.

4. Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου.

Θα πρέπει να ρυθμίσετε ξανά τον κωδικό σας κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» που υπάρχει στα δεξιά της οθόνης εισαγωγής.

5. Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου και την ερώτηση ασφαλείας.

Θα πρέπει να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο vacancies@cyta.com.cy αναγράφοντας το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό ταυτότητας, την ηλεκτρονική διεύθυνση, το τηλέφωνο και τη διεύθυνση αλληλογραφίας που έχετε δηλώσει στην ηλεκτρονική αίτηση. Στη συνέχεια να επικοινωνήσετε με τη Γραμμή Τηλεξυπηρέτησης των Υπηρεσιών Προσωπικού στο 22701888 όπου θα πρέπει να σας γίνουν κάποιες ερωτήσεις για εξακρίβωση της ταυτότητάς σας έτσι ώστε να σας σταλεί με sms η απάντηση στην ερώτηση ασφαλείας σας (οι ώρες λειτουργίας της γραμμής  είναι Δευτέρα – Παρασκευή, 8.00 – 13.30). Στη συνέχεια, μέσω του συνδέσμου «Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου» θα πρέπει να ρυθμίσετε ξανά τον κωδικό πρόσβασης σας.  

Τονίζεται ότι η επικοινωνία με τις Υπηρεσίες Προσωπικού της Cyta θα πρέπει να γίνεται έγκαιρα, έτσι ώστε να υπάρχει αρκετός χρόνος για τις απαραίτητες ενέργειες για να μπορέσετε να υποβάλετε οριστικά την αίτηση σας πριν την λήξη της προκήρυξης.

6. Καταχώρησα λάθος αριθμό ταυτότητας στην αίτηση μου.

Θα πρέπει να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο vacancies@cyta.com.cy αναγράφοντας το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό ταυτότητας, την ηλεκτρονική διεύθυνση, το τηλέφωνο και τη διεύθυνση αλληλογραφίας που έχετε δηλώσει στην ηλεκτρονική αίτηση, επισυνάπτοντας και αντίγραφο της ταυτότητας σας και να ζητήσετε ΑΛΛΑΓΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ. Στη συνέχεια, θα σας ενημερώσουμε, με ηλεκτρονικό μήνυμα, ότι έχει γίνει η αλλαγή.

Τονίζεται ότι η επικοινωνία με τις Υπηρεσίες Προσωπικού της Cyta θα πρέπει να γίνεται έγκαιρα, έτσι ώστε να υπάρχει αρκετός χρόνος για τις απαραίτητες ενέργειες για να μπορέσετε να υποβάλετε οριστικά την αίτηση σας πριν την λήξη της προκήρυξης.

7. Καταχώρησα λάθος ηλεκτρονική διεύθυνση κατά την εγγραφή μου.

Για να μπορέσετε να προχωρήσετε με την αίτηση σας θα πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας μέσω του ηλεκτρονικού μηνύματος που θα σας σταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε. Αν έχετε δηλώσει λανθασμένη ηλεκτρονική διεύθυνση δεν θα μπορέσετε να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κάνετε εκ νέου νέα εγγραφή και να καταχωρήσετε την ορθή ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

8. Καταχωρώ την διεύθυνση και το τηλέφωνο μου και δεν αποθηκεύονται.

Βεβαιωθείτε ότι στα πεδία των στοιχείων επικοινωνίας («Κινητό Τηλ.», «Τηλ. Κατοικίας», «Άλλο Τηλ. Επικοινωνίας») καταχωρείτε τους σωστούς αριθμούς τηλεφώνων. Επιπρόσθετα, στα πεδία «Οδός και αρ./ΤΘ» και «Δήμος/Κοινότητα» βεβαιωθείτε ότι έχετε καταχωρήσει μόνο γράμματα και αριθμούς. Άλλοι χαρακτήρες όπως το κόμμα και η τελεία, δεν γίνονται αποδεκτά και δεν θα αποθηκεύεται η αίτηση σας.

9. Πρέπει απαραιτήτως να συμπληρώνονται όλες οι ενότητες της αίτησης;

Οι απαραίτητες ενότητες σημειώνονται με αστεράκι (*) και το σύστημα δεν επιτρέπει την οριστική υποβολή της αίτησης χωρίς τη συμπλήρωση όλων των απαιτούμενων πεδίων/ενοτήτων. Στην αίτηση θα πρέπει να συμπληρώνετε όλες τις ενότητες και πεδία που σας αφορούν.

10. Έχω υποβάλει οριστικά την αίτησή μου αλλά δεν έχω συμπληρώσει όλες τις πληροφορίες.

Για να μπορέσει να υποβληθεί η αίτηση θα πρέπει να έχουν συμπληρωθεί όλες οι απαραίτητες ενότητες (σημειώνονται με *). Δεδομένου ότι τα ελάχιστα απαιτούμενα στοιχεία θα έχουν συμπληρωθεί ορθά, οποιαδήποτε επιπρόσθετα στοιχεία μπορούν να αποσταλούν σε μετέπειτα στάδιο, όταν ζητηθούν τα προσόντα του υποψήφιου για να ληφθούν υπόψη κατά την αξιολόγηση της αίτησης, μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στο vacancies@cyta.com.cy.

11. Έχω υποβάλει οριστικά την αίτησή μου αλλά συμπλήρωσα λάθος το τηλέφωνο επικοινωνίας μου.

Σε περίπτωση που έχετε υποβάλει οριστικά την αίτηση σας αλλά συμπληρώσατε λάθος το τηλέφωνο επικοινωνίας σας, τότε θα πρέπει να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο vacancies@cyta.com.cy αναγράφοντας το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό ταυτότητας, την ηλεκτρονική διεύθυνση, το τηλέφωνο και τη διεύθυνση αλληλογραφίας που έχετε δηλώσει στην ηλεκτρονική αίτηση και τα διορθωμένα στοιχεία.  Θα σας ενημερώσουμε με ηλεκτρονικό μήνυμα ότι έχει γίνει η αλλαγή.

12. Δεν μου ανοίγει η σελίδα με την ηλεκτρονική αίτηση.

Για βέλτιστη απόδοση του συστήματος υποβολής αιτήσεων εισηγούμαστε όπως έχετε αναβαθμισμένο το πρόγραμμα περιήγησης, με ενημερωμένο το σύστημα ασφάλειάς του. Σε περίπτωση που δεν ανοίγει σωστά η σελίδα, δοκιμάστε να ανανεώσετε τη σελίδα (refresh page) με Ctrl+F5. Αν συνεχίζει το πρόβλημα επικοινωνήστε με το τηλέφωνο 22701888 (Γραμμή Τηλεξυπηρέτησης των Υπηρεσιών Προσωπικού) κατά τις ώρες λειτουργίας της γραμμής (Δευτέρα – Παρασκευή, 8.00 – 13.30).

13. Προσπαθώ να υποβάλω αίτηση μέσω του κινητού μου τηλεφώνου ή ταμπλέτας (tablet).

Η εφαρμογή λειτουργεί μόνο μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή.

14. Έχω υποβάλει την αίτηση μου. Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω ότι την έχετε παραλάβει;

Με την υποβολή της αίτησης αποστέλλεται αυτόματα ηλεκτρονικό μήνυμα, στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει όταν κάνατε εγγραφή στο σύστημα, στο οποίο αναφέρεται ότι η συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία και ότι η αίτηση σας έχει παραληφθεί.

Σε περίπτωση που δεν λάβετε επιβεβαίωση της υποβολής αίτησης και της πληρωμής θα πρέπει να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο vacancies@cyta.com.cy, στο οποίο να αναγράψετε τα εξής στοιχεία: ονοματεπώνυμο, αριθμό ταυτότητας, αριθμό τηλεφώνου και διεύθυνση αλληλογραφίας και θα σας σταλεί σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα.

15. Μπορώ να αποθηκεύσω την αίτηση μου προσωρινά και να επανέλθω σε αυτήν πριν την υποβάλω οριστικά;

Θα πρέπει κατά την καταχώρηση της αίτησης σας να κάνετε ΣΥΧΝΑ Προσωρινή Αποθήκευση για να μην χάσετε τα δεδομένα που έχετε ήδη καταχωρήσει σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο αποσυνδεθείτε από το σύστημα. Το σύστημα θα σας εμφανίζει μήνυμα ότι τα στοιχεία σας έχουν αποθηκευτεί προσωρινά.  Μπορείτε να επανέλθετε στην αίτηση σας καταχωρώντας την ηλεκτρονική διεύθυνση και τον κωδικό πρόσβασης που δηλώσατε. Σημειώστε ότι σε περίπτωση που η ηλεκτρονική αίτηση παραμείνει αδρανής για κάποιο χρονικό διάστημα, λήγει αυτόματα η εφαρμογή για σκοπούς ασφάλειας και θα κατευθύνεστε εκ νέου στην αρχική σελίδα πρόσβασης.  Δεδομένα τα οποία δεν έχουν αποθηκευτεί θα χαθούν. Βεβαιωθείτε ότι υποβάλατε ΟΡΙΣΤΙΚΑ την αίτησή σας πριν την ημερομηνία και ώρα λήξης της προκήρυξης. Τονίζεται ότι η διαδικασία υποβολής της αίτησης ολοκληρώνεται μόνο όταν έχει καταβληθεί και το απαιτούμενο τίμημα υποβολής αίτησης. Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα τότε επικοινωνήστε με το τηλέφωνο 22701888 (Γραμμή Τηλεξυπηρέτησης των Υπηρεσιών Προσωπικού) κατά τις ώρες λειτουργίας της γραμμής (Δευτέρα – Παρασκευή, 8.00 – 13.30).

16. Προσπαθώ να υποβάλω οριστικά την αίτηση μου αλλά μου βγάζει μήνυμα «Παρακαλώ συμπληρώστε τη/τις θέση/εις για την οποία υποβάλλεται η αίτηση σας».

Βεβαιωθείτε ότι έχετε σημειώσει την/τις θέση/εις που σας ενδιαφέρει/ουν.

Αφού κάνετε την επιλογή σας, τότε να υποβάλετε  οριστικά την αίτηση σας και να προχωρήσετε με την πληρωμή του τιμήματος υποβολής αίτησης. 

Σε περίπτωση που είναι επιλεγμένη η θέση για την οποία ενδιαφέρεστε και συνεχίζει να εμφανίζεται το μήνυμα, τότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν οφειλές πατώντας στον σχετικό σύνδεσμο (στο σημείο επιλογής θέσεων): «Βεβαιωθείτε ότι ΜΕΤΑ την «Οριστική Υποβολή» έχετε καταβάλει το απαιτούμενο τίμημα υποβολής αίτησης, πατώντας ΕΔΩ.»

Σε περίπτωση που εμφανίζεται οφειλόμενο ποσό, τότε θα πρέπει να προχωρήσετε με την πληρωμή του εάν όντως επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την υποβολή της αίτησης, πριν την λήξη της προθεσμίας.

17. Πρέπει να αποστείλω τα απαιτούμενα αποδεικτικά πιστοποιητικά;

Κατά την υποβολή της αίτησης σας δεν πρέπει να στείλετε αποδεικτικά πιστοποιητικά. Οι υποψήφιοι που θα κληθούν σε προφορική εξέταση/συνέντευξη θα ενημερωθούν για να στείλουν τα απαιτούμενα αποδεικτικά πιστοποιητικά για να αξιολογηθεί κατά πόσο πληρούν τα απαιτούμενα προσόντα και προϋποθέσεις πρόσληψης.

18. Μετά την υποβολή της αίτησης μου άλλαξε κάποιο από τα στοιχεία επικοινωνίας μου (π.χ. ηλεκτρονική διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας). Τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να ενημερώσετε τις Υπηρεσίες Προσωπικού της Cyta μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στο vacancies@cyta.com.cy, στο οποίο να αναγράψετε τα εξής στοιχεία: ονοματεπώνυμο, αριθμό ταυτότητας, αριθμό υποψηφίου και τα στοιχεία επικοινωνίας που έχουν διαφοροποιηθεί.

Τονίζεται ότι είναι ευθύνη των αιτητών να ενημερώσουν τις Υπηρεσίες Προσωπικού της Cyta, σε περίπτωση που τα στοιχεία επικοινωνίας τους αλλάξουν, σε σχέση με αυτά που θα υποβάλουν αρχικά στην αίτηση τους.  Αυτό θα πρέπει να γίνει μέσω της αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στο vacancies@cyta.com.cy, στο οποίο θα πρέπει να αναγράψουν τα εξής στοιχεία: ονοματεπώνυμο, αριθμό ταυτότητας, αριθμό υποψηφίου και τα στοιχεία επικοινωνίας που έχουν διαφοροποιηθεί. Σε αντίθετη περίπτωση ενδέχεται να αποκλειστούν από τη διαδικασία αφού δεν θα είναι εφικτός ο εντοπισμός τους από τη Cyta.

19. Πώς θα πληρώσω για την αίτηση μου;

Μετά την οριστική υποβολή της αίτησης σας θα ανοίξει αυτόματα η σελίδα για την πληρωμή του τιμήματος υποβολής αίτησης. Το ύψος του τιμήματος είναι €30 ανά προκήρυξη. Για την πληρωμή θα πρέπει να καταχωρήσετε τα στοιχεία της κάρτας σας. Οι κάρτες που είναι αποδεκτές φαίνονται στην ιστοσελίδα.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος πληρωμής του τιμήματος παρά μόνο ηλεκτρονικά, μέσω του συστήματος με χρεωστική/πιστωτική κάρτα.  

20. Πώς μπορώ να δω αν δω αν εκκρεμεί τίμημα υποβολής αίτησης μετά την Οριστική Υποβολή;

Θα λάβετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε την Απόδειξη πληρωμής με το ποσό που πληρώθηκε και τις θέσεις για τις οποίες υποβλήθηκε αίτηση. 

Πριν την λήξη της υποβολής αιτήσεων μπορείτε να δείτε τυχόν οφειλές, μετά την εισδοχή σας στο σύστημα:

(α) Μέσω της επιλογής «Οφειλόμενο ποσό μετά από οριστική υποβολή» κάτω από το «Καταχώρηση Νέας Αίτησης»,
ή
(β) Πατώντας στον σχετικό σύνδεσμο (στο σημείο επιλογής θέσεων): «Βεβαιωθείτε ότι ΜΕΤΑ την «Οριστική Υποβολή» έχετε καταβάλει το απαιτούμενο τίμημα υποβολής αίτησης, πατώντας ΕΔΩ.»

Σε περίπτωση που εμφανίζεται οφειλόμενο ποσό, τότε θα πρέπει να προχωρήσετε με την πληρωμή του  εάν όντως επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την υποβολή της αίτησης, πριν την λήξη της προθεσμίας.
21. Έκλεισα τον περιηγητή μου χωρίς να πληρώσω. Τι θα κάνω τώρα;

Αιτήσεις θα λαμβάνονται υπόψη μόνο αφού πληρωθεί το τίμημα υποβολής αίτησης μετά την οριστική υποβολή.  Θα πρέπει να εισέλθετε στο σύστημα ξανά και να ολοκληρώσετε την πληρωμή για τη/τις θέση/θέσεις που ενδιαφέρεστε, πατώντας τον σύνδεσμο «Οφειλόμενο ποσό μετά από οριστική υποβολή».

Σε περίπτωση που έχετε ανοίξει την αίτηση σας, θα πρέπει να πατήσετε τον σύνδεσμο «Βεβαιωθείτε ότι ΜΕΤΑ την «Οριστική Υποβολή» έχετε καταβάλει το απαιτούμενο τίμημα υποβολής αίτησης, πατώντας ΕΔΩ.»

22. Υπέβαλα οριστικά την αίτηση και πλήρωσα το τίμημα συμμετοχής όμως δεν ενδιαφέρομαι τελικά για τις θέσεις.

Το τίμημα υποβολής αίτησης δεν επιστρέφεται.

Feedback