Τηλεφωνία & Internet FAQs

Cytanet e-mail

Πώς μπορώ να αλλάξω το πρωτόκολλο POP που χρησιμοποιώ για να κατεβάζω τα ηλεκτρονικά μου μηνύματα σε πρωτόκολλο IMAP;

Για να αλλάξεις το πρωτόκολλο που χρησιμοποιείς για να κατεβάζεις τα ηλεκτρονικά σου μηνύματα βρες τις ρυθμίσεις που αντιστοιχούν στη δική σου περίπτωση πιο κάτω:

Πώς μπορώ να αποκτήσω ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail address @cytanet.com.cy) με τη Cyta και πώς μπορώ να δημιουργήσω καινούρια ηλεκτρονική διεύθυνση;

Για να αποκτήσεις ηλεκτρονική διεύθυνση με τη Cyta θα πρέπει να έχεις υπηρεσία σύνδεσης στο διαδίκτυο μαζί μας. Μαζί με την υπηρεσία σύνδεσης στο διαδίκτυο, σου παρέχουμε δωρεάν μία (1) ηλεκτρονική διεύθυνση την οποία δημιουργούμε εμείς με την σύνδεση σου στο Cytanet. Για πρόσθετες ηλεκτρονικές διευθύνσεις στο www.cyta.com.cy/additional-email-addresses

Μπορώ να έχω email @cytanet.com.cy χωρίς να είμαι συνδρομητής υπηρεσίας Ιnternet από τη Cyta;
Μπορείς να έχεις email @cytanet.com.cy με ένα μικρό κόστος το μήνα. Η υπηρεσία παρέχεται με κόστος €7,14/μήνα για 1 μία ηλεκτρονική διεύθυνση. Για επιπρόσθετες ηλεκτρονικές διευθύνσεις υπάρχει επιπρόσθετο κόστος.
Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στα e-mails μου;

Μπορείς να έχεις πρόσβαση στα e-mails σου μέσω της ιστοσελίδας https://mail.cytanet.com.cy ή μέσω κάποιου client, όπως Outlook, Android client, iOS client κ.α.

Πώς μπορώ να αλλάξω από μόνος μου τους κωδικούς πρόσβασης του e-mail μου;
Μπορείς να αλλάξεις τους κωδικούς πρόσβασης σου από το Web Mail της Cyta. Απλά πάτησε στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου που φαίνεται πάνω δεξιά στην οθόνη σου και ακολούθως την επιλογή «Αλλαγή κωδικού» (change password) στις επιλογές που θα εμφανιστούν.
Πόσο μεγάλο μπορεί να είναι το μέγεθος ενός e-mail;
Το μέγεθος του e-mail που μπορείς να στείλεις/λάβεις είναι 40ΜΒ.
Πόση είναι η χωρητικότητα του Mailbox;
Η χωρητικότητα του Mailbox είναι 10GB. Όταν η χωρητικότητα πλησιάζει το όριο, θα λάβεις σχετικό ενημερωτικό e-mail. Μπορείς επίσης να δεις το ποσοστό χρήσης του mailbox σου στο Web Mail της Cyta τοποθετώντας το mouse πάνω από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που φαίνεται πάνω δεξιά. Εκεί, βλέπεις και τη μπάρα ένδειξης χωρητικότητας το χρώμα της οποίας αλλάζει από πράσινο σε πορτοκαλί και ακολούθως κόκκινο ανάλογα με τον χώρο που απομένει. Μπορείς επίσης να ζητήσεις επιπρόσθετο χώρο φύλαξης: https://www.cyta.com.cy/personal-additional-mailbox-storage/el.
Είναι διαθέσιμη η ελληνική γλώσσα στο Web Mail της Cyta;

Ναι. Για να αλλάξεις τη γλώσσα επίλεξε "Preferences" , "General" και κάτω από το "Time Zone and Language" επιλέγεις τα Ελληνικά. Για να αποθηκευτεί η αλλαγή πάτα το Save πάνω αριστερά στην οθόνη.

Προσφέρετε εφεδρική φύλαξη (backup) της θυρίδας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mailbox); Τι περιλαμβάνει και πώς μπορώ να την ενεργοποιήσω;

Ναι, προσφέρουμε ημερήσια εφεδρική φύλαξη (backup) της θυρίδας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mailbox). Περιλαμβάνει εφεδρική φύλαξη των μηνυμάτων, των επαφών, των φακέλων και των ρυθμίσεων του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου, για περίοδο δύο εβδομάδων. Για να την ενεργοποιήσεις από τη σελίδα του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου, απλά επίλεξε στο μενού «Προτιμήσεις»/”Preferences”, στη συνέχεια την επιλογή «Αντίγραφο Ασφαλείας Γραμματοκιβωτίου»/ “Mailbox Backup” και τέλος, ενεργοποίησε την.

Πώς μπορώ να ανακτήσω τις πληροφορίες της θυρίδας του ηλεκτρονικού μου ταχυδρομείου σε περίπτωση που τις χάσω;

Μπορείς να ανακτήσεις τις πληροφορίες της θυρίδας του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου επικοινωνώντας με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132. Κάθε φορά που γίνεται ανάκτηση, υπάρχει χρέωση €5 (συμπ. ΦΠΑ).

Σημειώνεται ότι δεν θα μπορούν να ανακτηθούν πληροφορίες που αφορούν: οποιαδήποτε περίοδο πριν την ενεργοποίηση της διευκόλυνσης, μηνύματα που έχουν ληφθεί ή σταλεί πριν από την περίοδο των δύο εβδομάδων ή μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας ημερήσιας εφεδρικής φύλαξης (backup) και οποιεσδήποτε άλλες αλλαγές έχουν γίνει στη θυρίδα μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας ημερήσιας εφεδρικής φύλαξης.

Πώς μπορώ να αποκλείσω μια ανεπιθύμητη ηλεκτρονική διεύθυνση από το να μου στέλνει e-mails;

Στο Web Mail της Cyta, επίλεξε πάνω στο μενού το Preferences, και ακολούθως τις επιλογές Mail και Spam Mail Options και καταχώρισε στο πεδίο "Block Messages From" την ηλεκτρονική διεύθυνση που θέλεις να αποκλείσεις.

Φιλτράρονται τα εισερχόμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για ανεπιθύμητα μηνύματα (μηνύματα spam);
Ναι, για τη δική σας προστασία τα εισερχόμενα μηνύματα φιλτράρονται και κάποια μπορεί να κατηγοριοποιηθούν ως spam. Υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο μηνύματα που δεν είναι spam να κατηγοριοποιηθούν ως τέτοια.
Εάν ένα μήνυμα κατηγοριοποιηθεί ως spam (ανεπιθύμητα μηνύματα) που αποθηκεύεται;
Το μήνυμα θα αποθηκευτεί στο φάκελο Ανεπιθύμητα (Junk folder) για τριάντα (30) ημέρες και ακολούθως θα διαγραφεί αυτόματα. Εάν κάποιο email δεν το θεωρείς spam, μπορείς να το επιλέξεις και αφού πατήσεις δεξί κλικ επέλεξε το "Mark as not spam" και το μήνυμα θα μεταφερθεί στα εισερχόμενα σου.
Πόσο καιρό διατηρούνται τα μηνύματα στο φάκελο Διαγραμμένα (Trash folder);
Τα μηνύματα διατηρούνται στο φάκελο Διαγραμμένα (Trash folder) για εκατόν ογδόντα (180) ημέρες και ακολούθως διαγράφονται αυτόματα.
Μπορώ να εγκαταστήσω το Cyta email μου σε κάποιο client;

Ναι, μπορείς να εγκαταστήσεις το Cyta email σου σε κάποιο άλλο πρόγραμμα. Βρες τις ρυθμίσεις που αντιστοιχούν στην δική σου περίπτωση:

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να διαβάζω τα μηνύματα μου;

O καλύτερος τρόπος για να διαβάζεις τα μηνύματα σου είναι με το πρωτόκολλο IMAP χρησιμοποιώντας κρυπτογραφημένη σύνδεση (SSL/TLS) την οποία και συνιστούμε για τη δική σου ασφάλεια. Μπορείς να βρεις τις σχετικές ρυθμίσεις εδώ: https://www.cyta.com.cy/mp/informational/docs/cytanetemail-generalsettings.pdf ή μπορείς να καλέσεις το Κέντρο Επαφής Πελάτη.

Ποιοι είναι οι incoming και outgoing mail servers της Cyta και ποιες θύρες (ports) χρησιμοποιούν;

Ο incoming mail server της Cyta είναι ο mail.cytanet.com.cy και υποστηρίζει το πρωτόκολλο IMAP με χρήση STARTTLS πάνω από τη θύρα 143. Ο outgoing mail server της Cyta είναι ο mail-out.cytanet.com.cy και υποστηρίζει χρήση της θύρας 587 μαζί με STARTTLS και αναγνώριση χρήστη. Μπορείς να βρεις τις σχετικές ρυθμίσεις εδώ.

Οι ρυθμίσεις του email είναι ίδιες όταν ο παροχέας του διαδικτύου είναι άλλος εκτός της Cyta;

Ναι, νοουμένου ότι χρησιμοποιούνται οι ρυθμίσεις που αναφέρονται στην πιο πάνω απάντηση.

Μπορώ να χρησιμοποιώ τους server της Cyta αλλά με δικό μου email domain name; Ποια είναι η διαδικασία για να μεταφέρω το domain name μου στους servers σας;

Ναι, μπορείς να έχεις το domain name σου στους servers της Cyta. Πρώτα πρέπει να επικοινωνήσεις με τον παροχέα του χώρου φιλοξενίας της σελίδας σου, για να ελευθερώσει τα DNS σου. Στην συνέχεια, πρέπει να μιλήσεις με τον παροχέα του domain name σου, για να ελευθερώσει τα DNS σου και να του δώσεις τα DNS της Cytanet, έτσι ώστε να μεταφερθούν κοντά μας. Τα DNS μας είναι:

ns1.cytanet.com.cy
ns2.cytanet.com.cy

Μπορεί επίσης ο διαχειριστής των DNS σου να αλλάξει μόνο τα MX records:
mx1.cytanet.com.cy - 195.14.130.164 - priority 10
mx2.cytanet.com.cy - 195.14.130.160 - priority 10
mail-relay.cytanet.com.cy - 195.14.130.181 - priority 15

ΣΗΜ. Πριν προχωρήσεις με τις αλλαγές αυτές στείλε το αίτημά σου στο support@cytanet.com.cy για να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από μέρους μας.

Μπορεί να αλλάξει η ηλεκτρονική μου διεύθυνση;

Μπορούμε να σου αλλάξουμε την ηλεκτρονική σου διεύθυνση, θα παραμείνει όμως το υφιστάμενο username που έχεις. Για να αλλάξεις την ηλεκτρονική σου διεύθυνση θα πρέπει να καλέσεις το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω την ηλεκτρονική μου διεύθυνση όταν είναι προσωρινά αποσυνδεδεμένη;
Ναι μπορείς.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τη λειτουργία ανάκτησης κωδικού πρόσβασης για το Cytanet email μου;
Για να ενεργοποιήσεις τη λειτουργία ανάκτησης κωδικού πρόσβασης για το Cytanet email σου ακολούθα τις οδηγίες στο «Cytanet Email: Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης ηλεκτρονικής διεύθυνσης».
Έχω δημιουργήσει μία δωρεάν ηλεκτρονική διεύθυνση με την υπηρεσία Internet Home μου αλλά δεν τη χρησιμοποιώ. Θα διαγραφεί ή θα μπορώ να τη διατηρήσω για όσο καιρό είμαι πελάτης της υπηρεσίας;
Όπως αναφέρεται και στα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας Internet Home σε περίπτωση που μία ηλεκτρονική διεύθυνση δεν χρησιμοποιείται για χρονική περίοδο πέραν των 6 μηνών, η ηλεκτρονική διεύθυνση θα απενεργοποιείται και το περιεχόμενο της θυρίδας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα διαγράφεται.