Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Διαδίκτυο FAQs

Επίλεξε κατηγορία

Cytanet e-mail

Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στα e-mails μου;

Μπορείς να έχεις πρόσβαση στα e-mails σου μέσω της ιστοσελίδας mail.cytanet.com.cy ή μέσω κάποιου client, όπως Microsoft Outlook, Outlook Express, Windows Mail κ.α.

Ποιό client μου συνιστάτε να χρησιμοποιήσω στον ηλεκτρονικό μου υπολογιστή
Το Zimbra client είναι δωρεάν και σου προσφέρει πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο, διαθέτει επαφές και ημερολόγιο και είναι συγχρονισμένο με το Cytanet webmail σου. Επιπρόσθετα μπορείς να το συγχρονίσεις με το κινητό σου. Μπορείς να το βρεις στην ιστοσελίδα https://www.zimbra.com/downloads/zimbra-desktop
Ποιοί είναι οι incoming και outgoing mail servers της Cytanet και ποιες πόρτες (ports) χρησιμοποιούν;
Ο incoming mail server της Cytanet είναι ο mail.cytanet.com.cy και υποστηρίζει το πρωτόκολλο IMAP με χρήση TLS πάνω από τη πόρτα 143. Ο outgoing mail server της Cytanet είναι ο mail-out.cytanet.com.cy και υποστηρίζει χρήση της πόρτας 587 μαζί με TLS και αναγνώριση χρήστη. Μπορείς να βρεις τις σχετικές ρυθμίσεις ηλεκτρονικά στο Cyta Forum μέσω της ιστοσελίδας www.cyta.com.cy/forum ή μπορείς να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Cyta στο 132.
Είναι ίδιες οι ρυθμίσεις όταν ο παροχέας του διαδικτύου είναι άλλος εκτός της Cytanet;
Ναι, νοουμένου ότι χρησιμοποιούνται οι ρυθμίσεις που αναφέρονται στην πιο πάνω απάντηση.
Πόσο μεγάλο μπορεί να είναι το μέγεθος ενός e-mail;
Tο μέγεθος του e-mail που μπορείς να στείλεις/πάρεις είναι 40ΜΒ.
Πόση είναι η χωρητικότητα του Cytanet Mailbox;
Η χωρητικότητα του Cytanet Mailbox είναι 6GB. Όταν ο χώρος κοντεύει να γεμίσει, ο συνδρομητής λαμβάνει σχετικό ενημερωτικό e-mail. Μπορείς επίσης να δεις το ποσοστό χρήσης του mailbox σου τοποθετώντας το mouse πάνω από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που φαίνεται πάνω δεξιά.
Προσφέρετε εφεδρική φύλαξη (backup) της θυρίδας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mailbox); Τι περιλαμβάνει και πώς μπορώ να την ενεργοποιήσω;

Ναι, προσφέρουμε ημερήσια εφεδρική φύλαξη (backup) της θυρίδας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mailbox). Περιλαμβάνει εφεδρική φύλαξη των μηνυμάτων, των επαφών, των φακέλων και των ρυθμίσεων του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου, για περίοδο δύο εβδομάδων. Για να την ενεργοποιήσεις από τη σελίδα του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου, απλά επέλεξε στο μενού «Προτιμήσεις»/”Preferences”, στη συνέχεια την επιλογή «Αντίγραφο Ασφαλείας Γραμματοκιβωτίου»/ “Mailbox Backup” και τέλος, ενεργοποίησε την.

Πώς μπορώ να ανακτήσω τις πληροφορίες της θυρίδας του ηλεκτρονικού μου ταχυδρομείου σε περίπτωση που τις χάσω;

Μπορείς να ανακτήσεις τις πληροφορίες της θυρίδας του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου επικοινωνώντας με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Cyta στο 132. Κάθε φορά που γίνεται ανάκτηση των πληροφοριών θυρίδας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη Cytanet, υπάρχει χρέωση €5 (συμπ. ΦΠΑ).

Σημειώνεται ότι δεν θα μπορούν να ανακτηθούν πληροφορίες που αφορούν:

  • μηνύματα που έχουν ληφθεί ή σταλεί πριν από την περίοδο των δύο εβδομάδων ή μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας ημερήσιας εφεδρικής φύλαξης (backup) και
  • οποιεσδήποτε άλλες αλλαγές έχουν γίνει στη θυρίδα μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας ημερήσιας εφεδρικής φύλαξης.
Υποστηρίζετε πρωτόκολλα POP ή IMAP;
Ναι, υποστηρίζουμε και τα δύο πρωτόκολλα. Υποστηρίζουμε επίσης τα πρωτόκολλα POP και IMAP χρησιμοποιώντας κρυπτογραφημένη σύνδεση (SSL/TLS) την οποία και συνιστούμε για τη δική σου ασφάλεια. Μπορείς να βρεις τις σχετικές ρυθμίσεις ηλεκτρονικά στο Cyta Forum μέσω της ιστοσελίδας www.cyta.com.cy/forum ή μπορείς να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Cyta στο 132.
Ποια είναι η διαδικασία για να μεταφέρω το Domain Name μου στους servers της Cytanet;

Πρώτα πρέπει να επικοινωνήσεις με τον παροχέα του χώρου φιλοξενίας της σελίδας σου, για να ελευθερώσει τα DNS σου. Στην συνέχεια, πρέπει να μιλήσεις με τον παροχέα του domain name σου, για να ελευθερώσει τα DNS σου και να του δώσεις τα DNS της Cytanet, έτσι ώστε να μεταφερθούν κοντά μας. Τα DNS μας είναι:

  • ns1.cytanet.com.cy
  • ns2.cytanet.com.cy
Αν χρησιμοποιώ και κάποιο client, όπως Microsoft Outlook, Outlook Express, Windows Mail, πώς μπορώ να βλέπω τα e-mails μου και από το webmail της Cytanet;
Αν χρησιμοποιείς και κάποιο άλλο client, για να παραμένουν τα e-mails σου και στο webmail της Cytanet, σου συνιστούμε τη χρήση του πρωτόκολλου IMAP. Μπορείς να βρεις τις σχετικές ρυθμίσεις ηλεκτρονικά στο Cyta Forum μέσω της ιστοσελίδας www.cyta.com.cy/forum ή μπορείς να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Cyta στο 132.
Πώς μπορώ να αποκτήσω ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail address) με τη Cytanet και πώς μπορώ να δημιουργήσω καινούρια ηλεκτρονική διεύθυνση;
Για να αποκτήσεις ηλεκτρονική διεύθυνση με τη Cytanet θα πρέπει να έχεις υπηρεσία σύνδεσης στο διαδίκτυο μαζί μας. Μαζί με την υπηρεσία σύνδεσης στο διαδίκτυο με τη Cytanet, σου παρέχουμε δωρεάν τέσσερις (4) ηλεκτρονικές διευθύνσεις. Την πρώτη τη δημιουργούμε εμείς για σένα και τις άλλες τρεις, μπορείς να τις δημιουργήσεις μόνος σου. Για να δημιουργήσεις τις επιπρόσθετες ηλεκτρονικές διευθύνσεις σου, μπες στη σελίδα www.cyta.com.cy, κάνε εγγραφή στο “Μy Cyta” και στην συνέχεια δημιούργησε καινούργια ηλεκτρονική διεύθυνση.
Πώς μπορώ να αποκλείσω μια ανεπιθύμητη ηλεκτρονική διεύθυνση να μην μου στέλνει e-mails;
Επέλεξε πάνω στο μενού το Preferences, και ακολούθως τις επιλογές Mail και Spam Mail και καταχώρησε την ηλεκτρονική διεύθυνση που θέλεις να αποκλείσεις. Επίσης μπορείς να πατήσεις δεξί κλικ στο e-mail που παρέλαβες και να επιλέξεις την επιλογή “Mark as Spam”.
Μπορεί να αλλάξει η ηλεκτρονική μου διεύθυνση;
Μπορούμε να σου αλλάξουμε την ηλεκτρονική σου διεύθυνση, θα παραμείνει όμως το υφιστάμενο username που έχεις.
Γιατί ένα e-mail φιλτράρεται για Spam (ανεπιθύμητα μηνύματα);
Το φιλτράρισμα των e-mails σε προστατεύει από την ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Αυτό επιτυγχάνεται, κυρίως, διερευνώντας την πηγή προέλευσης των μηνυμάτων και του αποστολέα τους.
Εάν ένα μήνυμα κατηγοριοποιηθεί ως Spam (ανεπιθύμητα μηνύματα) που αποθηκεύεται;
Το μήνυμα θα αποθηκευτεί στο φάκελο Ανεπιθύμητα (Junk) για εφτά (7) ημέρες και ακολούθως θα διαγραφεί.

Εάν διαβάζεις τα μηνύματα σου μέσω του πρωτόκολλου IMAP τότε μπορείς να διαβάζεις και τα μηνύματα που περιλαμβάνονται στο φάκελο Ανεπιθύμητα (Junk folder) του Cytanet Webmail από ξεχωριστό φάκελο στον client που χρησιμοποιείς. Για να το επιτύχεις αυτό θα πρέπει να συγχρονίζεις και το φάκελο Ανεπιθύμητα (Junk folder).

Εάν διαβάζεις τα μηνύματα σου μέσω του πρωτόκολλου POP για να μπορείς να διαβάζεις και τα μηνύματα που περιλαμβάνονται στο φάκελο Ανεπιθύμητα (Junk folder) του Cytanet Webmail από τον client που χρησιμοποιείς, θα πρέπει να αλλάξεις τη σχετική ρύθμιση από το Cytanet Webmail σου. Επέλεξε πάνω στο μενού το Preferences και ακολούθως στο “Incoming Junk Messages” την επιλογή “Include Junk folder messages”. Με αυτό τον τρόπο όλα τα ανεπιθύμητα μηνύματα θα παρουσιάζονται στο Inbox σου. Για να τα βλέπεις σε διαφορετικό φάκελο θα πρέπει να χρησιμοποιείς το Cytanet Webmail ή το πρωτόκολλο IMAP.
Πόσο καιρό διατηρούνται τα μηνύματα στο φάκελο Διαγραμμένα (Trash);
Τα μηνύματα διατηρούνται στο φάκελο Διαγραμμένα για δεκατέσσερις (14) ημέρες και ακολούθως διαγράφονται.
Πώς μπορώ να ανακτήσω τους κωδικούς πρόσβασης στο email μου;

Τους κωδικούς πρόσβασης στο email μπορεί να τους ανακτήσει μόνο ο ιδιοκτήτης της υπηρεσίας καλώντας στο Κέντρο Τηλεφωνικής της Cyta στο 132. Σε περίπτωση εταιρείας θα πρέπει να σταλεί το αίτημα γραπτώς με φαξ στο 80008081 ή στο 22701017.

Πώς μπορώ να αλλάξω από μόνος μου τους κωδικούς πρόσβασης του e-mail μου;
Μπορείς να αλλάξεις τους κωδικούς πρόσβασης σου από τη σελίδα του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου. Απλά πάτησε στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου που φαίνεται πάνω δεξιά στην οθόνη σου και ακολούθως την επιλογή «Αλλαγή κωδικού» (change password) στις επιλογές που θα εμφανιστούν.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την ηλεκτρονική μου διεύθυνση όταν είναι προσωρινά αποσυνδεδεμένη;
Ναι μπορείς, είτε απευθείας μέσω του mail.cytanet.com.cy ή μέσω της ιστοσελίδας www.cyta.com.cy.
Μπορώ να συγχρονίσω τις επαφές μου με το κινητό μου;
Ναι, μπορείς χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο cardDav. Σε συσκευές iOS το πρωτόκολλο cardDAV υποστηρίζεται χωρίς τη χρήση επιπρόσθετου λογισμικού. Σε συσκευές android θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις επιπρόσθετο λογισμικό.

Το λογισμικό για συσκευές android μπορείς να το προμηθευτείς από το google play. Υπάρχουν διάφορες επιλογές, από τις οποίες μπορείς να διαλέξεις αυτή που ικανοποιεί περισσότερο τις δικές σου ανάγκες. Ενδεικτικά λογισμικά που υπάρχουν είναι το CardDAV – Sync Beta Marten Gajda που προσφέρεται δωρεάν και με χρέωση ανάλογα με τις διευκολύνσεις που επιθυμεί ο χρήστης. Σημειώνεται ότι η χρήση των λογισμικών αυτών θα γίνει με δική σου ευθύνη.
Μπορώ να συγχρονίσω το ημερολόγιο μου με το κινητό μου;
Ναι, μπορείς χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο calDav. Σε συσκευές iOS το πρωτόκολλο calDav υποστηρίζεται χωρίς τη χρήση επιπρόσθετου λογισμικού. Σε συσκευές android θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις επιπρόσθετο λογισμικό.

Το λογισμικό για συσκευές android μπορείς να το προμηθευτείς από το google play. Υπάρχουν διάφορες επιλογές, από τις οποίες μπορείς να διαλέξεις αυτή που ικανοποιεί περισσότερο τις δικές σου ανάγκες. Ενδεικτικά λογισμικά που υπάρχουν είναι το CalDAV – Sync Beta Marten Gajda και το calDav Sync Beta. Σημειώνεται ότι η χρήση των λογισμικών αυτών θα γίνει με δική σου ευθύνη.
Μπορώ να συγχρονίσω τις επαφές και το ημερολόγιο μου με τον client στον υπολογιστή μου, π.χ. Microsoft Outlook;
Ναι, μπορείς χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλα CardDAV και CalDav αντίστοιχα. Ενδεικτικό λογισμικό που μπορείς να χρησιμοποιήσεις είναι το iCAL4OL (http://ical.gutentag.ch/). Σημειώνεται ότι η χρήση των λογισμικών αυτών θα γίνει με δική σου ευθύνη.
Feedback