Ηχογράφηση Κλήσεων

CYTA

Ηχογράφηση Κλήσεων: Ένα εργαλείο για να βελτιώσετε την απόδοση της εταιρείας σας

Χρησιμοποιήστε τη διευκόλυνση Ηχογράφησης Κλήσεων, για να βελτιώσετε την ποιότητα, την εναρμόνιση με κανονισμούς λειτουργίας και την ικανοποίηση των πελατών σας. Με μόνο μία μηνιαία συνδρομή, έχετε ένα εργαλείο που σας επιτρέπει να κατανοήσετε τις ανάγκες των πελατών σας σε βάθος και το πως ανταποκρίνεστε σε αυτές.

Με τη νέα διευκόλυνση Ηχογράφηση Κλήσεων, μπορείτε να καταγράφετε (από κινητό ή σταθερό) τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις από και προς τα σημεία εξυπηρέτησης της επιχείρησής σας. Όλες οι συνομιλίες που γίνονται μέσω τηλεφώνου για παραγγελίες, εξυπηρέτηση, κρατήσεις ή/και διαπραγματεύσεις, καταγράφονται και φυλάγονται ασφαλισμένα, ώστε να μπορείτε να ανατρέξετε σε αυτές, όταν και εφόσον τις χρειαστείτε. 

Επωφεληθείτε από τις ηχογραφημένες κλήσεις για να αξιολογήσετε και να βελτιώσετε την ποιότητα εξυπηρέτησής σας, να αναβαθμίσετε την απόδοση των  υπαλλήλων σας και να κατανοήσετε περισσότερο τις προτιμήσεις των πελατών σας κ.α. Τα στοιχεία αυτά μπορούν να δοθούν και ως απόδειξη  της συναλλαγής, στην περίπτωση που υπάρξει διαφωνία μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών. 

Ο καλούντας ενημερώνεται αυτόματα ότι η κλήση του καταγράφεται και εσείς μπορείτε ανά πάσα στιγμή, εύκολα, γρήγορα και απλά, να έχετε πρόσβαση στα ηχογραφημένα αρχεία.

Η διευκόλυνση αυτή προσφέρεται στις Υπηρεσίες Επιχειρηματικής Τηλεφωνίας (Business Telephony και Business Telephony for PBX καθώς επίσης και σε προγράμματα κινητής) και είναι πλήρως εναρμονισμένη με τα νομικά θέματα και τους κανόνες ασφαλείας, που πρέπει να διέπουν αυτού του είδους τις υπηρεσίες. 

Για να εξασφαλίσετε τη διευκόλυνση Ηχογράφηση Κλήσεων, καλέστε μας δωρεάν στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Επιχειρηματικών Πελατών, στον αριθμό 150.