Έχουμε καταρτίσει πλάνο σταδιακής μεταφοράς των επιχειρήσεων στο νέο δίκτυο. Η μεταφορά θα ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες.
Όλες οι επιχειρήσεις είτε εξυπηρετούνται από Επιχειρηματικό Σύμβουλο, είτε εξυπηρετούνται από τους λειτουργούς Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Επιχειρηματικών Πελατών (150), θα ενημερωθούν για:
- Τις υπηρεσίες ευρυζωνικής τηλεφωνίας που εξυπηρετουν καλύτερα τις ανάγκες τους και το οικονομικό όφελος που θα έχουν.
- το πρόγραμμα μετάβασης του στο νέο δίκτυο και τις αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν.
Στη συνέχεια, εξειδικευμένο συνεργείο της Cyta θα επισκεφτεί το υποστατικό σας για τις αναγκαίες τεχνικές αλλαγές.Το τεχνικό προσωπικό είναι άρτια καταρτισμένο για να εκτελέσει τις ενδεδειγμένες εργασίες γρήγορα, αξιόπιστα και με ασφάλεια.
Για να γίνει ακόμα πιο αποτελεσματική η μεταφορά της επιχείρησης σας, προτείνουμε όπως εντοπίσετε και καταγράψετε τα ακόλουθα:
- Όλα τα υποστατικά της επιχείρησης σας με συνδέσεις σταθερής τηλεφωνίας, τις τηλεφωνικές διευκολύνσεις που έχετε και την τεχνολογία που χρησιμοποιείτε σε κάθε υποστατικό (π.χ. αναλογική, ISDN κλπ).
- Τα σημεία με εγκατεστημένους ανελκυστήρες ή συστήματα συναγερμού συνδεδεμένα στη σταθερή τηλεφωνία.
- Τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείτε (π.χ. συσκευές, switches κλπ).
- Τις μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησης σας, αν τις γνωρίζετε.
Για επιχειρήσεις χωρίς Ιδιωτικό Τηλεφωνικό κέντρο (PBX) για την εγκατάσταση οποιασδήποτε ευρυζωνικής υπηρεσίας στα υποστατικά της, χρειάζεται εσωτερική καλωδίωση (διασύνδεση κάθε σημείου στο οποίο θα τοποθετηθεί τηλεφωνική συσκευή με καλώδιο στο modem).
Η καλωδίωση θα πρέπει να ολοκληρωθεί πριν την επίσκεψη του συνεργείου μας, το οποίο αναλαμβάνει μόνο την εγκατάσταση και ενεργοποίηση της υπηρεσίας αλλά και την ενημέρωση σας για τις δυνατότητες που θα έχετε στη διάθεση σας.
Για την καλωδίωση μπορείτε να απευθυνθείτε σε ηλεκτρολόγο δικής σας επιλογής. Εναλλακτικά, μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε μέσω της Cytacom Solutions, θυγατρικής εταιρείας της Cyta.