Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Φωνομήνυμα

CYTA

H αναβαθμισμένη διευκόλυνση Φωνομήνυμα, σας παρέχει ένα προσωπικό "αυτόματο τηλεφωνητή" όλο το 24ωρο για να μη χάνετε καμία εισερχόμενη κλήση αλλά και να ενημερώνετε με διαφορετικά μηνύματα όταν δεν μπορείτε να απαντήσετε. Σας παρέχει επίσης τη δυνατότητα, να λαμβάνετε τα φωνομηνύματά σας και στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο (Voice2Email) ώστε να βλέπετε άμεσα ποιος σας κάλεσε, από όπου κι αν βρίσκεστε και να ανταποκρίνεστε σε επείγοντα θέματα.

Φωνομήνυμα για την υπηρεσία Ευρυζωνικής Τηλεφωνίας (BBT Home)
Περιγραφή Τέλη Περίοδος Χρέωσης
Τέλος Σύνδεσης Δωρεάν -
Συνδρομή €1,19 Μηνιαία
Τέλος Ενεργοποίησης €0,13 Ανά χρήση

Σημειώσεις:
1. Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν το ΦΠΑ.
2. Κλήσεις προς φωνοκιβώτιο (124) χρεώνονται €0,04066 το λεπτό.

παραγγελία

Φωνομήνυμα για την υπηρεσία Telephony Small Business
Περιγραφή Τέλη Περίοδος Χρέωσης
Τέλος Σύνδεσης Δωρεάν -
Συνδρομή Δωρεάν -

...προσωπικός αυτόματος τηλεφωνητής όλο το 24ωρο
Παροχή προσωπικού "αυτόματου τηλεφωνητή" όλο το 24ωρο.

...για να μην χάνετε καμία εισερχόμενη κλήση
Όταν δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε, προωθείστε όλα σας τα μηνύματα στο φωνοκιβώτιο για να μη χάνετε καμία εισερχόμενη κλήση.

...για να μπορείτε να έχετε διαφορετικά μηνύματα χαιρετισμού
να καθορίζετε διαφορετικά μηνύματα χαιρετισμού του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου:

    • υποδοχής,
    • όταν δεν μπορείτε να απαντήσετε την κλήση,
    • όταν ο αριθμός είναι κατειλημμένος και
    • για παρατεταμένη απουσία, όπως όταν είστε σε διακοπές.

...για να μπορείτε να ενημερώνεστε και να ανταποκρίνεστε άμεσα σε αυτούς που σας καλούν!
να λαμβάνετε τα φωνομήνυματά σας (Voice2Email) σε μορφή wav file στην ηλεκτρονική διεύθυνση που εσείς θα καθορίσετε, με αποτέλεσμα να βλέπετε άμεσα ποιος σας έχει καλέσει, όπου κι αν βρίσκεστε και να ανταποκρίνεστε σε επείγοντα θέματα (ο τίτλος του email που λαμβάνετε, περιέχει και τον τηλεφωνικό αριθμό του ατόμου που σας κάλεσε).

...συνδύαστε διευκολύνσεις
Μεταβιβάστε κλήσεις στο φωνοκιβώτιό σας μόνο τις ώρες που εσείς επιθυμείτε ή μεταβιβάστε μόνο συγκεκριμένες κλήσεις με τη διευκόλυνση Call Forward Selective. Ενεργοποιήστε την από το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο 132 (εφαρμόζεται επιπρόσθετη χρέωση).

...εξυπηρετηθείτε από τη Cyta
Επωφεληθείτε από την αξιόπιστη υποστήριξη που σας παρέχει η Cyta, μέσω του Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο 132. Μπορείτε, επίσης, να διαχειριστείτε ηλεκτρονικά το Φωνοκιβώτιό σας, από την ιστοσελίδα της Cyta (www.cyta.com.cy), αφού εγγραφείτε στο My Cyta.

Σημείωση:
O αριθμός 123 χρησιμοποιείται για πρόσβαση στην αναλογική τηλεφωνία η οποία καταργείται. Για περισσότερες πληροφορίες για τον αριθμό 123 πάτηστε εδώ. Ο αριθμός 123 παραμένει ΜΟΝΟ για να ακούτε τα μηνύματα που έχετε ήδη φυλαγμένα, τα οποία θα διαγραφούν σε ένα μήνα από την ημερομηνία που θα αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το 124.

Πώς να συνδεθείτε στο νέο σας Φωνοκιβώτιο:

  • Η διαχείριση της υπηρεσίας μπορεί να γίνει είτε μέσω τηλεφώνου (εντός ή εκτός Κύπρου) καλώντας το 124 είτε πληκτρολογώντας *86 από την τηλεφωνική συσκευή σας, ακολουθώντας τις αναλυτικές οδηγίες που σας δίνονται μέσω επιλογών, είτε μέσω του My Cyta.
  • Με την ενεργοποίηση της διευκόλυνσης Φωνομήνυμα θα λάβετε έναν αριθμό φωνοκιβωτίου, ο οποίος θα είναι ο ίδιος με τον αριθμό τηλεφώνου σας. Για να συνδεθείτε στο νέο φωνοκιβώτιο, καλέστε το 132. Για την ασφάλεια των μηνυμάτων σας εισηγούμαστε όπως αλλάξετε τον κωδικό την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσετε το φωνοκιβώτιό σας. Ο νέος κωδικός μπορεί να έχει 4-8 ψηφία.

Για να ακούσετε τα μηνύματα σας από το σταθερό σας τηλέφωνο:

  • Καλέστε 124 ή Πληκτρολογήστε  *86.

Για να ακούσετε τα μηνύματα σας από άλλο τηλέφωνο, σταθερό ή κινητό:

  • Καλέστε 124.

Για να μεταβιβάσετε όλες τις εισερχόμενες κλήσεις στο Φωνοκιβώτιό σας

  • Πληκτρολογήστε *42.
  • Πληκτρολογήστε *51* για να ελέγξετε αν είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία.
  • Πληκτρολογήστε #42# για να ακυρώσετε τη μεταβίβαση.

Για να μεταβιβάσετε τις εισερχόμενες κλήσεις στο Φωνοκιβώτιό σας, όταν το τηλέφωνο σας είναι απασχολημένο:

  • Πληκτρολογήστε *40.
  • Πληκτρολογήστε *52* για να ελέγξετε αν είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία.
  • Πληκτρολογήστε #40# για να ακυρώσετε τη μεταβίβαση.

Για να μεταβιβάσετε εισερχόμενες κλήσεις στο Φωνοκιβώτιό σας, όταν οι κλήσεις δεν απαντηθούν σε προκαθορισμένο χρόνο:

  • Πληκτρολογήστε *41.
  • Πληκτρολογήστε *54* για να ελέγξετε αν είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία.
  • Πληκτρολογήστε #41# για να ακυρώσετε τη μεταβίβαση.

Για να διαφοροποιήσετε τον αριθμό κουδουνισμάτων πριν τη μεταβίβαση:

  • Πληκτρολογήστε *64 (No Answer Timer).

Για να λαμβάνετε τα μηνύματά σας στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο και συνημμένα το φωνητικό αρχείο με το μήνυμα που σας έχουν αφήσει (Voice2Email):

Από την ιστοσελίδα διαχείρισης της τηλεφωνίας σας στο My Cyta επιλέξτε:

  • Διαχείριση υπηρεσίας

Messaging και καθορίστε ανάλογα την ηλεκτρονική διεύθυνση αποστολής των φωνομηνυμάτων.


Για να ηχογραφήσεις τα μηνύματα χαιρετισμού του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου:

Από την τηλεφωνική συσκευή σας:

  • Πληκτρολογήστε  *86 ή καλέστε 124 και, αφού καταχωρήσετε τον κωδικό σας για να συνδεθείτε στο φωνοκιβώτιό σας, επιλέξτε το 1 και στη συνέχεια:
    2 – για να ηχογραφήσετε το μήνυμά σας όταν η γραμμή είναι απασχολημένη
    3 – για να ηχογραφήσετε το μήνυμά σας όταν δεν μπορείτε να απαντήσετε
    4 – για να ηχογραφήσετε το μήνυμά σας, όταν θα απουσιάζετε για μεγάλο χρονικό διάστημα (όπως διακοπές)           
    9 – για να ηχογραφήσετε το μήνυμά σας, (μέχρι 10 δευτερόλεπτα)* στις περιπτώσεις που κάποιος συνδεθεί με το φωνοκιβώτιό σας.  

* Σημείωση:
Για μηνύματα μεγαλύτερα από 10 δευτ., π.χ ώρες λειτουργίας ή για καλοκαιρινές διακοπές, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή 3 και να κάνετε μεταβίβαση των εισερχόμενων κλήσεων, με τον κωδικό πρόσβασης *41.

Από την ιστοσελίδα διαχείρισης της υπηρεσίας στο My Cyta επιλέξτε:

  • Διαχείριση υπηρεσίας
  • Επιλέξτε Αποθήκευση Μηνυμάτων (Announcement Repository) και φορτώστε προσωπικά αρχεία φωνής (σε μορφή WAV), τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ενημερώνετε τα άτομα τα οποία συνδέονται στο φωνοκιβώτίο σας, όταν δεν μπορείτε να απαντήσετε στην κλήση τους*.
  • Επιλέξτε Μηνύματα Χαιρετισμού (Greetings) και καθορίστε πότε θα ακούγεται το κάθε μήνυμα.

* Σημείωση:
Πιο κάτω, τα  χαρακτηριστικά, βάσει των οποίων θα γίνει η φύλαξη των audio files:

The audio (wav) characteristics of an audio file are:
1. Bit rate 64 kbps.
2. Audio sample size 8 bit.
3. Channels 1 (mono).
4. Audio sample rate 8KHz.
5. Audio format CCIT A-Law.

 

Για να λάβετε ειδοποίηση όταν υπάρχουν νέα μηνύματα στο φωνοκιβώτιό σας:

  • Σε συσκευές που διαθέτουν ένδειξη, θα δείτε το φωτάκι να αναβοσβήνει στην τηλεφωνική σας συσκευή.
  • Σε IP συσκευές, θα δείτε, επίσης και φακελάκι με τον αριθμό μηνυμάτων στην οθόνη του τηλεφώνου.
  • Σε συσκευές που δεν διαθέτουν ένδειξη, θα ακούσετε το χαρακτηριστικό ήχο (stutter tone,) όταν σηκώσετε το ακουστικό. 

Για πρόσβαση στο φωνοκιβώτιό σας όταν βρίσκεσαι εκτός Κύπρου:
Στην περίπτωση που βρίσκεστε εκτός Κύπρου, μπορείτε να καλέσετε τον αριθμό +357124 ή +35722700124 για να συνδεθείτε με το φωνοκιβώτιό σας.

Η διευκόλυνση Φωνομήνυμα είναι διαθέσιμη σε όλους τους συνδρομητές της Σταθερής Τηλεφωνίας της Cyta, κατόπιν αίτησης.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια, καλέστε το 132.

«Με τη διευκόλυνση φωνομηνύματος, έχω βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πελατών μου αφού ενημερώνονται όταν δεν μπορώ να απαντήσω ενώ ταυτόχρονα μπορούν να μου αφήσουν μήνυμα, το οποίο μπορώ να ακούσω ανά πάσα στιγμή από το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο και να απαντήσω.»
Αντρέας Ιωάννου, Αυτοεργοδοτούμενος, Μηχανολόγος


«Είναι τόσο εύκολο και γρήγορο να ακούσω τα μηνύματα μου, ιδιαίτερα όταν εργάζομαι εκτός γραφείου. Οι πελάτες μου εντυπωσιάζονται από το πόσο γρήγορα ανταποκρίνομαι στα μηνύματά τους.»

Αθηνά Κωνσταντίνου, Λογιστής