Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Τηλεόραση FAQs

Πιθανά προβλήματα

Συνέδεσα τον αποκωδικοποιητή με το modem αλλά στην τηλεόραση εμφανίζεται η ένδειξη «Χωρίς Σήμα» και δεν βλέπω Cytavision. Τι μπορώ να κάνω;
Αρχικά, έλεγξε ότι ο αποκωδικοποιητής (STB) είναι συνδεδεμένος με την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. Ενεργοποίησέ τον πατώντας το μαύρο κουμπί στο πίσω μέρος. Επίλεξε από το μενού της τηλεόρασής σου την είσοδο στην οποία έχεις συνδέσει τον αποκωδικοποιητή (HDMI/AV/EXT). Στις περισσότερες τηλεοράσεις η ρύθμιση αυτή γίνεται με ένα από τα πλήκτρα SOURCE ή INPUT ή ΑV.
Τι μπορώ να κάνω αν βλέπω εικόνα χωρίς να ακούω ήχο;

Εάν το πρόβλημα εμφανίζεται σε όλα τα κανάλια έλεγξε τη σύνδεση του αποκωδικοποιητή με την τηλεόρασή σου και βεβαιώσου ότι η ένταση του ήχου της τηλεόρασης και του αποκωδικοποιητή δεν είναι απενεργοποιημένη (mute) ή χαμηλωμένη.

Αν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, τότε επικοινώνησε με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή ηλεκτρονικά μέσω email, Live Chat, Facebook ή Twitter.

Κατά την προβολή των προγραμμάτων εμφανίζονται περιστασιακά διακοπές, παγώματα (freezing) ή σπασίματα (pixelation) στην οθόνη της τηλεόρασης. Τι μπορώ να κάνω;
Έλεγξε αν συμβαίνει σε όλα τα κανάλια. Κάνε επανεκκίνηση του αποκωδικοποιητή σου από το ρεύμα. Εάν το πρόβλημα δεν επιλυθεί επικοινώνησε με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή ηλεκτρονικά μέσω email, Live Chat, Facebook ή Twitter.
Όταν παρακολουθώ ένα ζωντανό πρόγραμμα βλέπω ότι υπάρχει καθυστέρηση με την τηλεόρασή μου ή με άλλες συσκευές άλλων χρηστών, γιατί;

Υπάρχει καθυστέρηση μικρότερη του ενός λεπτού που οφείλεται στον τρόπο μετάδοσης του σήματος για OTT (Over the Top) υπηρεσίες μέσω κινητών συσκευών.

Γιατί δεν μπορώ να αντικαταστήσω συσκευές που είναι συνδεδεμένες στο λογαριασμό μου και να προσθέσω νέες;

Όταν προσπαθήσεις να συνδέσεις πέραν των 5 συσκευών στο λογαριασμό σου (log-in από 6η συσκευή) η εφαρμογή σου ζητά να αντικαταστήσεις μια από τις υφιστάμενες συσκευές με τη νέα. Αυτή η λειτουργία μπορεί να γίνει μόνο 2 φορές μέσα σε ένα μήνα. Για υποστήριξη επικοινώνησε με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή ηλεκτρονικά μέσω email, Live Chat, Facebook ή Twitter.

Τι γίνεται αν καταχωρίσω λανθασμένο Κωδικό για το Προφίλ Διαχειριστή;

Αν καταχωρίσεις λανθασμένο Κωδικό Διαχειριστή, το σύστημα σε ενημερώνει για τον αριθμό προσπαθειών που σου έχουν απομείνει. Μετά την 5η λανθασμένη καταχώριση, όλα τα Προφίλ και το Προφίλ Διαχειριστή κλειδώνονται και δεν είναι δυνατή η σύνδεση για διάστημα 20 λεπτών.

Τι γίνεται αν καταχωρίσω λανθασμένο Κωδικό σε ένα από τα επιπρόσθετα προφίλ μου;

Αν καταχωρίσεις λανθασμένο κωδικό το σύστημα σε ενημερώνει για τον αριθμό προσπαθειών που σου έχουν απομείνει. Μετά την 5η λανθασμένη καταχώριση το Προφίλ σου κλειδώνεται και δεν είναι δυνατή η σύνδεση για διάστημα 20 λεπτών. Τα υπόλοιπα Προφίλ λειτουργούν κανονικά.

Τι γίνεται αν καταχωρήσω λανθασμένο PIN αγοράς;

Αν καταχωρίσεις λανθασμένο PIN αγοράς το σύστημα σε ενημερώνει για τον αριθμό προσπαθειών που σου έχουν απομείνει. Μετά την 5η λανθασμένη καταχώριση η δυνατότητα αγοράς δεν είναι δυνατή για διάστημα 20 λεπτών.

Feedback