Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Τηλεόραση FAQs

Επίλεξε κατηγορία

Γενικές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τον αποκωδικοποιητή μου την πρώτη φορά που θα το χρησιμοποιήσω;

Νέος πελάτης - Κατά την εγκατάσταση του αποκωδικοποιητή (Set Top Box) θα ενεργοποιηθεί από τους τεχνικούς της Cyta με την ολοκλήρωση εγκατάστασης της υπηρεσίας Cytavision.

Υφιστάμενος πελάτης - Με την παράδοση του νέου αποκωδικοποιητή (Set Top Box) από τα καταστήματα Cyta θα σου δοθούν κωδικοί πρόσβασης στην υπηρεσία οι οποίοι αποτελούνται από το Όνομα Χρήστη & Κωδικό STB και θα πρέπει να τους εισάξεις στις σχετικές σελίδες για ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Θα σου δοθεί επιπρόσθετα ένας Κωδικό Πρόσβασης Μίας Χρήσης για να συνδεθείς στην υπηρεσία μέσω κινητών συσκευών.

Μπορώ να έχω περισσότερους από έναν αποκωδικοποιητές Cytavision στο σπίτι μου;
Μπορείς να έχεις και 2ο αποκωδικοποιητή (Set Top Box) ώστε να απολαμβάνεις ταυτόχρονα διαφορετικό περιεχόμενο σε δύο διαφορετικές τηλεοράσεις. Ο 2ος αποκωδικοποιητής (Set Top Box) παρέχεται με μικρή μηνιαία χρέωση.
Σε ποιες συσκευές λειτουργεί η υπηρεσία Cytavision;
Για να μπορεί να λειτουργήσει η υπηρεσία Cytavision απαιτείται η χρήση αποκωδικοποιητή (Set Top Box) για εγκατάσταση στο χώρο σου, το οποίο παρέχεται μόνο από τη Cyta ως μέρος της προσφοράς υπηρεσιών. Αυτό επιτρέπει στο συνδρομητή να απολαμβάνει τη Cytavision στην τηλεόρασή του. Επιπρόσθετα η υπηρεσία Cytavision λειτουργεί σε οποιαδήποτε άλλη προσωπική συσκευή, όπως κινητό, tablet και υπολογιστή.
Μπορώ να παρακολουθήσω όλα τα κανάλια που περιλαμβάνονται στο πακέτο Cytavision που έχω επιλέξει και να απολαύσω το ίδιο σύνολο λειτουργιών σε όλες τις συσκευές;
Μόνο ένα υποσύνολο καναλιών είναι διαθέσιμο μέσω της εφαρμογής Cytavision Go λόγω δικαιωμάτων περιεχομένου. Επίσης, κάποιες λειτουργίες μπορεί να μην είναι διαθέσιμες λόγω περιορισμών δικαιωμάτων στο περιεχόμενο. Αναλυτικές πληροφορίες μπορείς να βρεις στην διεύθυνση www.cyta.com.cy/tv-channel-numbering.
Μπορώ να αρχίσω να βλέπω περιεχόμενο σε μία συσκευή και να συνεχίσω σε άλλη;
Ναι μπορείς, εάν το πρόγραμμα ή το βίντεο είναι διαθέσιμο για προβολή και σε αυτή τη συσκευή.
Τι πρέπει να κάνω αν ξεχάσω τον κωδικό μου;

Από το Κινητό ή Tablet μέσω της εφαρμογής ή τον Πλοηγό Ιστοσελίδας

  1. Στην οθόνη που χρησιμοποιείς για να συνδεθείς στην εφαρμογή εμφανίζεται ένας σύνδεσμος «Ξέχασα τον Κωδικό».
  2. Επίλεξε τον σύνδεσμο ο οποίος σε κατευθύνει σε μια ιστοσελίδα όπως μπορείς να δεις και πιο κάτω.
  3. Καταχώρισε το όνομα χρήστη (319xxxxx) και επίλεξε τον τρόπο που θέλεις να λάβεις τις οδηγίες σχετικά με τον τρόπο αλλαγής του κωδικού πρόσβασής σου.

Από τον Αποκωδικοποιητή

Δεν μπορείς να επαναφέρεις τον κωδικό πρόσβασής σου από τον αποκωδικοποιητή STB. Μπορείς όμως να το πράξεις μέσω των εφαρμογών της υπηρεσίας ή να καλέσεις το Κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Cyta.

Πώς μπορώ να αναβαθμίσω τη συνδρομή μου ή να αγοράσω ένα πακέτο;

Από τον Αποκωδικοποιητή

Στην σελίδα ρυθμίσεων επίλεξε «Διαχείριση Συνδρομών».
Στην οθόνη αυτή έχεις την δυνατότητα να δεις:

  1. Το υφιστάμενο πακέτο Cytavision που έχεις ήδη.
  2. Τα διαθέσιμα πακέτα για αναβάθμιση.

Αφού επιλέξεις καινούργιο πακέτο θα ενημερωθείς με το μηνιαίο κόστος που θα χρεωθεί στον λογαριασμό σου και στην συνέχεια θα πρέπει να εισάξεις τον κωδικό αγοράς σου.

Από Browser

Στην σελίδα ρυθμίσεων επίλεξε «Οι Συνδρομές μου».
Στην οθόνη αυτή έχεις την δυνατότητα να δεις:

  1. Το υφιστάμενο πακέτο Cytavision που έχεις ήδη.
  2. Τα διαθέσιμα πακέτα για αναβάθμιση.

Αφού επιλέξεις καινούργιο πακέτο θα ενημερωθείς με το μηνιαίο κόστος που θα χρεωθεί στον λογαριασμό σου και στην συνέχεια θα πρέπει να εισάξεις τον κωδικό αγοράς σου.

Από iOS

Η αναβάθμιση ή αγορά ενός πακέτου από iOS δεν είναι προς το παρόν εφικτή.

Από Android

Η αναβάθμιση πακέτου από Android δεν είναι προς το παρόν εφικτή.

Πώς μπορώ να υποβαθμίσω το τρέχον πακέτο μου ή ακόμα και να τερματίσω την υπηρεσία μου;
Μπορείς να υποβαθμίσεις το πακέτο σου ή να τερματίσεις την υπηρεσία Cytavision καλώντας το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο 132 ή σε ένα από τα Cytashop.
Πώς μπορώ να αλλάξω το Sleep Mode (Αναστολή Λειτουργίας) στον αποκωδικοποιητή;

Μπορείς να αλλάξεις τις Ρυθμίσεις της Αναστολής Λειτουργίας (Sleep Mode) πατώντας το κλειδί για ρυθμίσεις «Setting» του εξοπλισμού στο τηλεχειριστήριο πάνω από το κλειδί VoD και στη συνέχεια, να επιλέξεις «More» και μετά «Sleep Settings». Με τα τόξα δεξιά & αριστερά είτε μπορεί απενεργοποιήσεις την λειτουργία (Disable) ή στη θέση (Enable) να ρυθμίσεις το STB ώστε να ενεργοποιείται η Αναστολή Λειτουργίας σε χρόνο που εσύ επιθυμείς.

Feedback