Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Τηλεόραση FAQs

Επίλεξε κατηγορία

Πιθανά προβλήματα

Συνέδεσα τον αποκωδικοποιητή με modem αλλά στην τηλεόραση εμφανίζεται η ένδειξη «Χωρίς Σήμα» και δεν βλέπω Cytavision. Τι μπορώ να κάνω;
Αρχικά, έλεγξε ότι ο αποκωδικοποιητής (STB) είναι συνδεδεμένος με την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. Ενεργοποίησέ τον πατώντας το μπλέ κουμπί στο πίσω μέρος. Επίλεξε από το μενού της τηλεόρασής σου την είσοδο HDMI στην οποία έχεις συνδέσει τον αποκωδικοποιητή. Στις περισσότερες τηλεοράσεις η ρύθμιση αυτή γίνεται με ένα από τα πλήκτρα SOURCE ή INPUT ή ΑV.
Τι μπορώ να κάνω αν βλέπω εικόνα χωρίς να ακούω ήχο;

Εάν το πρόβλημα εμφανίζεται σε όλα τα κανάλια έλεγξε τη σύνδεση του αποκωδικοποιητή με την τηλεόρασή σου και βεβαιώσου ότι η ένταση της φωνής της τηλεόρασης και του αποκωδικοποιητή δεν είναι κλειστή (mute) ή χαμηλωμένη.

Αν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, τότε επικοινώνησε με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 132.

Κατά την προβολή των προγραμμάτων εμφανίζονται περιστασιακά διακοπές ή σπασίματα (pixelation) στην οθόνη της τηλεόρασης. Τι μπορώ να κάνω;
Επικοινώνησε με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 132.
Όταν παρακολουθώ ένα ζωντανό πρόγραμμα βλέπω ότι υπάρχει καθυστέρηση με την τηλεόρασή μου ή με άλλες συσκευές άλλων χρηστών, γιατί;

Υπάρχει καθυστέρηση μικρότερη του ενός λεπτού που οφείλεται στον τρόπο μετάδοσης του σήματος για OTT (Over the Top) υπηρεσίες μέσω κινητών συσκευών.

Γιατί δεν μπορώ να αντικαταστήσω συσκευές που είναι τώρα συνδεδεμένες στο λογαριασμό μου και να προσθέσω νέες;

Όταν προσπαθήσεις να συνδέσεις πέραν των 5 συσκευών στο λογαριασμό σου (log-in από 6η συσκευή) η εφαρμογή σου ζητά να αντικαταστήσεις μια από τις υφιστάμενες συσκευές με τη νέα. Αυτή η λειτουργία μπορεί να γίνει μόνο 2 φορές μέσα σε ένα μήνα. Για υποστήριξη κάλεσε το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 132.

Τι γίνεται αν καταχωρήσω λανθασμένο Κωδικό για το Προφίλ Διαχειριστή;

Αν καταχωρήσεις λανθασμένο Κωδικό Διαχειριστή το σύστημα σου ζητά να καταχωρήσεις τον ορθό κωδικό. Μετά την 5η λανθασμένη καταχώρηση όλα τα Προφίλ και το Προφίλ Διαχειριστή κλειδώνονται και δεν είναι δυνατή η σύνδεση για διάστημα 20 λεπτών.

Τι γίνεται αν καταχωρήσω λανθασμένο Κωδικό για το Προφίλ μου (όχι ο Διαχειριστής);

Αν καταχωρήσεις λανθασμένο Κωδικό Διαχειριστή το σύστημα σου ζητά να καταχωρήσεις τον ορθό κωδικό. Μετά την 5η λανθασμένη καταχώρηση το Προφίλ σου κλειδώνεται δεν είναι δυνατή η σύνδεση από το STB για διάστημα 20 λεπτών. Τα υπόλοιπα Προφίλ λειτουργούν κανονικά.

Τι γίνεται αν καταχωρήσω λανθασμένο PIN αγοράς;

Αν καταχωρήσεις λανθασμένο PIN αγοράς το σύστημα σου ζητά να καταχωρήσεις τον ορθό κωδικό. Μετά την 5η λανθασμένη καταχώρηση η δυνατότητα αγοράς δεν είναι δυνατή για διάστημα 20 λεπτών.

Feedback