Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Φωνητικό Μενού Επιλογών

Για αυτόματη απάντηση και γρήγορη δρομολόγηση των εισερχόμενων κλήσεων στην επιχείρηση σου.

Περιγραφή Τέλη Περίοδος Χρέωσης
Τέλος Σύνδεσης € 31,05 Εφάπαξ
Συνδρομή € 25,87 Μηνιαία

Σημείωση: Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν το ΦΠΑ.
 

Mε τη διευκόλυνση Φωνητικό Μενού Επιλογών (IVR) δίνεις στους πελάτες σου την ευελιξία να επιλέξουν μόνοι τους το τμήμα με το οποίο επιθυμούν να επικοινωνήσουν πληκτρολογώντας ένα νούμερο στο τηλέφωνο του:

  • Καθορίζεις ένα αριθμό για στον οποίο θα δρομολογούνται όλες οι εισερχόμενες κλήσεις για παράδειγμα 22123456. Ο αριθμός αυτός δεν είναι συνδεδεμένος με τηλεφωνική συσκευή.
  • Όταν κάποιος καλέσει τον συγκεκριμένο αριθμό ακούει ένα φωνητικό μενού με τις δυνατές επιλογές που έχεις καθορίσει. Για παράδειγμα: «Έχετε καλέσει την εταιρεία XX, επιλέξτε 2 για πωλήσεις, 3 για λογιστήριο, 4 για τεχνική υποστήριξη και 5 για την υποδοχή.»
  • Σε κάθε επιλογή έχεις τη δυνατότητα να δρομολογείς τις κλήσεις σε: (1) τηλεφωνικούς αριθμούς (σταθερά- κινητά) εντός ή εκτός επιχείρησης, (2) σε ένα Ring Group ή σε σειρά αριθμών με προτεραιοποίηση βάσει χρονολογικών κριτηρίων, (3) ηχογραφημένα μηνύματα, (4) νέο επίπεδο φωνητικού μενού επιλογών.
  • Για κάθε επιλογή που έχεις θέσει μπορείς να έχεις και στοιχεία με την κατανομή των κλήσεων (απαντημένες, αναπάντητες, σύνολο).
  • Καθόρισε τις ώρες λειτουργίας της επιχείρησης ώστε τις ώρες που η επιχείρηση είναι κλειστή να ενημερώνονται οι καλούντες με ηχογραφημένο μήνυμα και να υπάρχει επιλογή για αποστολή φωνομηνύματος (voicemail). Μπορείς να λάβεις το φωνομήνυμα στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο.

Με τη διευκόλυνση Φωνητικό Μενού Επιλογών:

Μειώνεις τις χαμένες κλήσεις.

Αποφορτίζεις την υποδοχή της επιχείρησης σου από το μεγάλο όγκο κλήσεων που πρέπει να απαντηθούν.

Μειώνεις το κόστος διαχείρισης των εισερχόμενων κλήσεων και κάνεις την επιχείρηση σου πιο αποδοτική αφού οι υπάλληλοι στην υποδοχή μπορούν να αναλάβουν και άλλες εργασίες πέραν της διαχείρισης των εισερχόμενων κλήσεων.

Επιταχύνεις την εξυπηρέτηση των πελατών της επιχείρησής σου.

Συμβουλή για την ενίσχυση της εικόνας της επιχείρησης σου: Ακόμα και αν η επιχείρηση σου είναι μικρή, μπορείς να την κάνεις μεγάλη στα μάτια των πελατών σου μέσω του IVR απλά δημιουργώντας επιλογές οι οποίες δρομολογούνται σε ένα μόνο εσωτερικό αριθμό.

Feedback