Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.
Skip Navigation Links.

11892 Πληροφορίες Καταλόγου

  • 11892
  • Υπηρεσίες
  • Πληροφορίες χρήσης
  • Επικοινωνία
  • Συχνές ερωτήσεις

Αποστολή και Όραμα της υπηρεσίας

Η Υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου της Cyta παρέχεται μόνο από τον αριθμό 11892. Οποιοιδήποτε άλλοι αριθμοί δεν έχουν καμία σχέση με τη Cyta.

Ο παλαιός αριθμός 192 της Υπηρεσίας Πληροφοριών Καταλόγου της Cyta, μετά από 45 χρόνια λειτουργίας, αποσύρθηκε στις 31 Ιανουαρίου 2006. Από την 1η Φεβρουαρίου 2006 λειτουργεί μόνο ο νέος αριθμός 11892. Η αλλαγή αριθμού έγινε μετά τη φιλελευθεροποίηση της αγοράς πληροφοριών τηλεφωνικού καταλόγου στην Κύπρο.

Η Υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου 11892 αποτελεί ένα από τα προϊόντα του Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Cyta. Αποστολή της είναι η παροχή τηλεφωνικών αριθμών πελατών της Κύπρου σε παγκύπρια κλίμακα, μέσω λειτουργών τηλεξυπηρέτησης. Μέσω του 11892, παρέχονται πληροφορίες τηλεφωνικώς για αριθμούς πελατών που είναι καταχωρημένοι στον έντυπο Τηλεφωνικό Κατάλογο, για αριθμούς νέων πελατών ή νέων αριθμών υφιστάμενων πελατών που δεν είναι ακόμα καταχωρημένοι στον έντυπο τηλεφωνικό κατάλογο και αριθμούς πελατών άλλων που έχουν δηλωθεί από αυτούς στην Cyta για συμπερίληψη στη Βάση Δεδομένων Τηλεφωνικού Καταλόγου Κύπρου.

Όραμα της Υπηρεσίας Πληροφοριών Καταλόγου 11892 είναι να αποτελεί την πρώτη επιλογή παροχής πληροφοριών καταλόγου και συναφών υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στους πελάτες, προσφέροντας ποιοτική εξυπηρέτηση και ικανοποιώντας πλήρως τις ανάγκες τους. Θέλουμε η επαφή με τον πελάτη μας να είναι μια ξεχωριστή εμπειρία γι’ αυτόν, μοναδική σε ταχύτητα και ποιότητα εξυπηρέτησης, που να ξεπερνά τις προσδοκίες του.

Τι προσφέρει η Υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου 11892;

  • Με μια κλήση προς την Υπηρεσία 11892 έχετε πρόσβαση σε όλους τους τηλεφωνικούς αριθμούς που είναι καταχωρημένοι στη Βάση Δεδομένων Τηλεφωνικού Καταλόγου Κύπρου.
  • Η Υπηρεσία 11892 μπορεί να σας εξυπηρετήσει οποιαδήποτε στιγμή, όλο το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.
  • Μπορείτε να καλέσετε στο 11892 από το σταθερό ή το κινητό σας τηλέφωνο και να λάβετε πληροφορίες καταλόγου για όλες τις ελεύθερες περιοχές της Κύπρου.
  • Οι πληροφορίες της Υπηρεσίας 11892 αναθεωρούνται καθημερινά με τις αλλαγές αριθμών που γίνονται και η Cyta μπορεί να σας διαβεβαιώσει ότι οι πληροφορίες που παρέχει είναι οι πιο αξιόπιστες και έγκυρες στην κυπριακή αγορά.

Πληροφορίες για τη χρήση της Υπηρεσίας Πληροφοριών Καταλόγου 11892

ΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 11892
Μέσα από το μενού διευκολύνσεων της Υπηρεσίας 11892 που περιγράφεται πιο κάτω, σας παρέχεται η δυνατότητα να διαλέξετε την επιλογή που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Το 11892 με την κίνηση αυτή πρωτοπορεί στην αγορά αφού είναι η πρώτη υπηρεσία που παρέχει με τρόπο απλό, πρακτικό, γρήγορο και φθηνό, τη δυνατότητα για καλύτερη εξυπηρέτηση.

ΚΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ
Όταν καλέσετε την Υπηρεσία 11892 από κινητό τηλέφωνο, μετά την ανακοίνωση του αριθμού που θα ζητήσετε, θα ακούσετε το ακόλουθο μενού:

  • Για να λάβετε τον αριθμό με μήνυμα SMS πιέστε 0.
  • Για να συνδεθείτε με τον αριθμό πιέστε 1.
  • Για να πάρετε κι άλλο αριθμό πιέστε 5.
  • Για να ξανακούσετε τον αριθμό πιέστε 6.
  • Σε περίπτωση προβλήματος πιέστε 9.

ΚΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΣΤΑΘΕΡΟ
Όταν καλέσετε την Υπηρεσία από σταθερό τηλέφωνο, μετά την ανακοίνωση του αριθμού που θα ζητήσετε, θα ακούσετε το ακόλουθο μενού:

  • Για να συνδεθείτε με τον αριθμό πιέστε 1.
  • Για να πάρετε κι άλλο αριθμό πιέστε 5.
  • Για να ξανακούσετε τον αριθμό πιέστε 6.
  • Σε περίπτωση προβλήματος πιέστε 9.

Δεν ανακοινώνεται στο μενού η επιλογή 0 που αφορά τη λήψη του αριθμού με SMS, η οποία ισχύει μόνο για κλήσεις από κινητά τηλέφωνα.

ΕΠΙΛΟΓΗ 0 – SMS
Αν θέλετε να λάβετε τον αριθμό ή τους αριθμούς με μήνυμα SMS, πρέπει πρώτα να πιέσετε το 0. Αφού πιέσετε το 0, θα λάβετε στο κινητό σας τον αριθμό ή τους αριθμούς που ζητήσατε με SMS. Στη συνέχεια μπορείτε να επιλέξετε από το μενού μια από τις άλλες διευκολύνσεις. (Αν πρώτα επιλέξετε άλλη επιλογή, τότε θα φύγετε από το μενού και δεν θα είναι δυνατό να λάβετε τον αριθμό με SMS).

ΕΠΙΛΟΓΗ 1 ΜΕΧΡΙ 4
Αν ζητήσετε από ένα μέχρι τέσσερις αριθμούς του ιδίου ή διαφορετικού πελάτη, που είναι το μέγιστο επιτρεπτό, θα ανακοινώνονται επιπλέον στο μενού οι αντίστοιχες επιλογές για σύνδεση με ένα από τους αριθμούς που ζητήσατε:

  • Για να συνδεθείτε με τον πρώτο αριθμό πιέστε 1.
  • Για να συνδεθείτε με το δεύτερο αριθμό πιέστε 2.
  • Για να συνδεθείτε με τον τρίτο αριθμό πιέστε 3.
  • Για να συνδεθείτε με τον τέταρτο αριθμό πιέστε 4.
  • Πιέζοντας μία εκ των επιλογών 1-4, μπορείτε να συνδεθείτε με τον αντίστοιχο αριθμό. Στην περίπτωση που ζητήσατε πέραν του ενός αριθμού, είναι δυνατό να συνδεθείτε μόνο με ένα απ’ αυτούς.

Γραμμή κατειλημμένη
Στην περίπτωση που επιλέξετε να συνδεθείτε με κάποιο αριθμό και η γραμμή είναι κατειλημμένη, τότε η κλήση επιστρέφει στο μενού και έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε εκ νέου αυτό που θέλετε.

Δεν απαντά ο αριθμός
Στην περίπτωση που κατά τη σύνδεση δεν υπάρχει απάντηση, μετά από 20 κτυπήματα επιστρέφετε αυτόματα πίσω στο μενού.

Η Ολοκλήρωση Κλήσης ή η σύνδεση με το ζητούμενο αριθμό, προσφέρεται μόνο προς γεωγραφικούς (2ΧΧΧΧΧΧΧ) και κινητούς αριθμούς (9ΧΧΧΧΧΧΧ) που είναι καταχωρημένοι στη βάση δεδομένων είτε είναι πελάτες της Cyta είτε άλλων πάροχων.

Η Ολοκλήρωση Κλήσης, όπως προκύπτει από τις ρυθμιστικές υποχρεώσεις της Cyta δεν προσφέρεται προς αριθμούς υπηρεσιών υπερτιμημένων κλήσεων (90ΧΧΧΧΧΧ), αλλά ούτε και προς αριθμούς δωρεάν κλήσεων (800ΧΧΧΧΧ), καθολικής πρόσβασης ή προσωπικούς (7ΧΧΧΧΧΧΧ), ιδεατά δίκτυα (5ΧΧΧΧΧΧΧ) ή άλλους 3ψήφιους, 4ψήφιους ή 5ψήφιους αριθμούς.

Στην περίπτωση που ζητήσετε ένα αριθμό, ο οποίος εμπίπτει σε μη επιτρεπόμενη αρίθμηση, τότε θα ακούσετε το μήνυμα:

  • Η σύνδεση με τον αριθμό αυτό δεν είναι δυνατή.

Στη συνέχεια θα επιστρέψετε στο μενού.

ΕΠΙΛΟΓΗ 5
Η επιλογή 5 για λήψη κι άλλου αριθμού επιτρέπει την επιστροφή σε λειτουργό εξυπηρέτησης μέχρι δύο επιπλέον φορές, για να ζητήσετε και άλλους αριθμούς.

ΕΠΙΛΟΓΗ 6
Η επιλογή 6 ανακοινώνει ξανά τον αριθμό που δόθηκε στον πελάτη από το λειτουργό εξυπηρέτησης.

ΕΠΙΛΟΓΗ 9
Η επιλογή 9 σας παραπέμπει σε λειτουργό εξυπηρέτησης, μία φορά, για να αναφέρετε κάποιο πρόβλημα που παρουσιάστηκε, όπως για παράδειγμα την απουσία της αναφώνησης του αριθμού ή τη μη σύνδεση με τον αριθμό που ζητήσατε.

Επικοινωνία

Η Υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου 11892 είναι πάντα πρόθυμη να απαντήσει σε κάθε ερώτημα, σχόλιο, παράπονο ή απορίες σας.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο:
Τηλέφωνο: 80011892
Fax: 22702034
e-mail: 11892@cyta.com.cy

Αν έχετε να αναφέρετε κάποιο πρόβλημα, σχόλιο, παράπονο ή εισήγηση, μπορείτε επίσης να επικοινωνείσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικής φόρμας.

Συχνές ερωτήσεις

  1. Πόσο στοιχίζει μια κλήση στην Υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου 11892;
    Το τέλος κλήσης ανέρχεται σε €0,3457 πάγιο συν €0,01728 ανά 15 δευτερόλεπτα και είναι ένα από τα φθηνότερα τέλη της αγοράς.

  2. Μπορώ να πάρω τον ζητούμενο αριθμό μέσω μηνύματος SMS;
    Βέβαια, η Υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου 11892 παρέχει τη δυνατότητα αποστολής του τηλεφωνικού αριθμού μέσω μηνύματος SMS όταν ο πελάτης καλεί από κινητό τηλέφωνο χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, πληκτρολογώντας το «0» στο μενού της Υπηρεσίας.

  3. Πόσους αριθμούς μπορώ να ζητήσω σε κάθε τηλεφώνημα προς την Υπηρεσία 11892;
    Με κάθε τηλεφώνημα μπορείτε να ζητήσετε μέχρι 4 αριθμούς.

  4. Η Υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου 11892 έχει τη δυνατότητα να με συνδέσει με το ζητούμενο αριθμό;
    Βέβαια, η Υπηρεσία παρέχει την δυνατότητα άμεσης σύνδεσης με τον ζητούμενο αριθμό.

  5. Πώς μπορώ να συνδεθώ με το ζητούμενο αριθμό;
    Αφού ακούσετε τον αριθμό, μπορείτε να πιέσετε το 1 στο πληκτρολόγιο του τηλεφώνου σας για να συνδεθείτε μαζί του.

  6. Τι γίνεται σε περίπτωση που ο αριθμός που συνδέθηκε δεν απαντά ή είναι κρατημένος;
    Η κλήση σας επανέρχεται στο μενού της Υπηρεσίας για να πληκτρολογήσετε ξανά μια επιλογή.

  7. Πόσο στοιχίζει να συνδεθώ με τον αριθμό;
    Δεν υπάρχει χρέωση για τη σύνδεση. Χρεώνεται μόνο η διάρκεια της κλήσης με το τέλος των €0,01713 ανά 15 δευτερόλεπτα.

  8. Γιατί δεν με συνδέει η τηλεφωνήτρια με το ζητούμενο αριθμό;
    Δεν επιθυμούμε να κρατούμε τον πελάτη στη γραμμή και να αυξάνουμε την χρέωση της κλήσης, αλλά ούτε και να πιέζουμε τον πελάτη να συνδεθεί. Αφήνουμε τον πελάτη να επιλέγει ο ίδιος τι θέλει να κάνει, χωρίς να επεκτείνουμε αχρείαστα τη διάρκεια της κλήσης.

  9. Η Υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου 11892 έχει τη δυνατότητα να με ενημερώσει σχετικά με την διεύθυνση του ζητούμενου αριθμού;
    Βέβαια, η Υπηρεσία μπορεί να ενημερώσει τους πελάτες της για την διεύθυνση του ζητούμενου αριθμού. Σε περίπτωση όμως απόρρητου αριθμού η Υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου 11892 δεν μπορεί να παρέχει αυτή τη δυνατότητα.

  10. Η Υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου 11892 έχει τη δυνατότητα να μου δώσει ένα απόρρητο αριθμό;
    Δυστυχώς, η Υπηρεσία δεν μπορεί να δώσει οποιαδήποτε στοιχεία που αφορούν απόρρητο αριθμό αφού δεσμεύεται από τη σχετική Νομοθεσία περί Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων.

  11. Πού βρίσκεται η Υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου 11892;
    Η Υπηρεσία βρίσκεται σε εγκαταστάσεις της Cyta στο κέντρο της Λευκωσίας.

  12. Η Υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου 11892 έχει την δυνατότητα να μου δώσει όνομα ή διεύθυνση πελάτη, αν δώσω τον αριθμό;
    Η διευκόλυνση αυτή προσφέρεται από την Υπηρεσία 11892 μόνο για καταχωρήσεις πελατών που έχουν δώσει εξουσιοδότηση για την χρήση αντίστροφης ανεύρεσης στα στοιχεία τους. Η διευκόλυνση αυτή παρέχεται για το 50% περίπου των καταχωρήσεων της Βάσης Δεδομένων Τηλεφωνικού Καταλόγου Κύπρου.

  13. Μπορώ να επικοινωνήσω με το 11892 εν΄όσο βρίσκομαι στο εξωτερικό;
    Όχι, δυστυχώς αυτό δεν είναι δυνατό. Μπορείτε όμως αν θέλετε να βρείτε κάποιο αριθμό από τον ηλεκτρονικό τηλεφωνικό κατάλογο της Cyta στην ιστοσελίδα www.cytayellowpages.com.cy

  14. Μπορώ να έχω καταχωρημένο ένα αριθμό με πολλαπλές καταχωρήσεις;
    Ναι, με μικρή χρέωση μπορείτε να καταχωρήσετε ένα αριθμό πέραν της μίας φοράς. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε το 80008888 χωρίς χρέωση.

  15. Το 11892 κάνει αλλαγές στις καταχωρήσεις των αριθμών;
    Όχι. Για αλλαγές υφιστάμενων καταχωρήσεων πελατών της Cyta επικοινωνήστε με τη Μονάδα Καταλόγων της Cyta στο 80008888.

  16. Η Cyta είναι αρμόδια να διορθώνει όλες τις λανθασμένες καταχωρήσεις;
    Η Cyta έχει την ευθύνη να διορθώνει καταχωρήσεις μόνο για αριθμούς πελατών της Cyta. Σε περίπτωση που υπάρχουν λανθασμένα στοιχεία αριθμών που ανήκουν σε ανταγωνιστικές εταιρείες, η Cyta δεν έχει καμία εξουσιοδότηση να προβαίνει σε αλλαγές.