Αν το σύστημα δεν σου επιτρέπει να υποβάλεις αίτηση για την υπηρεσία, παρουσιάζονται δύο πιθανά μηνύματα:
α. «Αίτηση για πρόσβασή σου στην υπηρεσία ebill έχει καταχωρηθεί ξανά στο παρελθόν. Η παρούσα αίτηση δεν έγινε αποδεκτή.» Το μήνυμα αυτό εμφανίζεται σε περίπτωση που αίτηση για τον ίδιο αριθμό πελάτη έχει ήδη καταχωρηθεί (ίσως από άλλο άτομο) και γίνεται δεύτερη προσπάθεια καταχώρησης. Σ' αυτή την περίπτωση, αν πιστεύεις ότι το άτομο που ίσως έλαβε τον κωδικό πρόσβασης δεν έπρεπε να έχει πρόσβαση στην υπηρεσία ή δεν γνωρίζεις ποιος έλαβε τον κωδικό πρόσβασης, παρακαλώ επικοινώνησε με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο 132.
β. «Ο αριθμός τηλεφώνου που καταχώρησες δεν σου ανήκει ή ο αριθμός πελάτη που καταχώρησες δεν υπάρχει.» Σ’ αυτή την περίπτωση, παρακαλώ κάνε τις απαραίτητες διορθώσεις και καταχώρησε ξανά την αίτησή σου.
Αφού συνδεθείς στο My Cyta κάτω από τη ενότητα «Υπηρεσία ebill» επίλεξε «Πρόσθεσε ebill».
Υπάρχουν δυο βασικές επιλογές:
(i) Να κάνεις αίτηση για πρόσβαση στην υπηρεσία ebill με χρήση συνδρομητικού κινητού ή
(ii) να κάνεις αίτηση για πρόσβαση στην υπηρεσία ebill με ταχυδρομική επιβεβαίωση.
1η επιλογή: Μπορείς να ενεργοποιήσεις την πρόσβασή σου στην υπηρεσία ebill χρησιμοποιώντας το συνδρομητικό κινητό σου (ισχύει μόνο για Ιδιώτες*).
Απλά καταχώρησε τον αριθμό πελάτη και τον αριθμό του κινητού που θέλεις να προσθέσεις και πάτησε «Επόμενο». Στη συνέχεια θα σου ζητηθεί να αποστείλεις συγκεκριμένο κείμενο με SMS από το κινητό σου στον αριθμό 1000 για να επιβεβαιώσεις ότι είσαι ο κάτοχος του κινητού. Αφού γίνει αυτό, επιστρέφοντας στο My Cyta, μπορείς πλέον να δεις το λογαριασμό ebill που έχεις προσθέσει και να προχωρήσεις στη διαχείρισή του, πατώντας «Περισσότερα».
*
Οι Επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν αίτηση για ταχυδρομική παραλαβή των κωδικών πρόσβασης ή να επικοινωνήσουν με τον Τηλεπικοινωνιακό τους Σύμβουλο ή με τα κατά τόπους γραφεία εξυπηρέτησης Επιχειρηματικών Πελατών της Cyta.
2η επιλογή: Εναλλακτικά μπορείς να ενεργοποιήσεις την πρόσβασή σου στην υπηρεσία ebill καταχωρώντας τον αριθμό πελάτη (ο οποίος αναγράφεται στο πάνω μέρος του έντυπου λογαριασμού σου) και τον αριθμό τηλεφώνου σου (σταθερού ή συνδρομητικού κινητού). Αφού καταχωρήσεις την αίτησή σου, ο κωδικός πρόσβασης (password) θα σου ταχυδρομηθεί το αργότερο σε πέντε εργάσιμες μέρες στη διεύθυνση αποστολής λογαριασμού του τηλεφώνου που έχεις συμπληρώσει. Στη συνέχεια, αφού λάβεις τον κωδικό πρόσβασης, μέσω του My Cyta κάτω από την ενότητα «Υπηρεσία ebill» επίλεξε «Ενεργοποίηση» και συμπλήρωσε τον αριθμό πελάτη σου και τον κωδικό πρόσβασης (που έχεις λάβει ταχυδρομικά) και επίλεξε «Πρόσθεσε ebill». Αφού γίνει αυτό, επιστρέφοντας στο My Cyta, μπορείς πλέον να δεις το λογαριασμό ebill που έχεις προσθέσει και να προχωρήσεις στη διαχείρισή του, πατώντας «Περισσότερα».
Προσφέρεται επίσης η δυνατότητα προσθήκης πολλαπλών ebill λογαριασμών στο My Cyta αναλόγως των αναγκών σου. Απλά κάτω από την ενότητα «Υπηρεσία ebill» του My Cyta επίλεξε ξανά «Πρόσθεσε ebill» και ακολούθησε τη διαδικασία που περιγράφεται πιο πάνω.
Για να αποσυνδέσεις την υπηρεσία ebill θα πρέπει πρώτα να συνδεθείς στο Μy Cyta και να επιλέξεις από το οριζόντιο μενού πλοήγησης της ιστοσελίδας «Αφαίρεση Υπηρεσίας» κάτω από το υπομενού «My Cyta > Πληροφορίες Εγγραφής».
Για να επανασυνδέσεις την υπηρεσία ebill στον ίδιο My Cyta λογαριασμό είτε σε άλλο My Cyta λογαριασμό επίλεξε από την οθόνη προσθήκης της υπηρεσίας ebill την επιλογή «Πρόσθεσε την υπηρεσία ebill στο My Cyta». Στη συνέχεια, για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, καταχώρησε τον αριθμό πελάτη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password) της υπηρεσίας ebill.
Αφού συνδεθείς στο My Cyta και ακολούθως στο ebill μπορείς να τερματίσεις την πρόσβασή σου στην υπηρεσία επιλέγοντας από το αριστερό μενού πλοήγησης το σύνδεσμο «Τερματισμός υπηρεσίας ebill».