My Cyta FAQ

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Τι είναι η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση;
Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση παρέχει τη δυνατότητα να λαμβάνεις το λογαριασμό των υπηρεσιών σου ηλεκτρονικά (σε PDF μορφή) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), καθώς επίσης και τη δυνατότητα να τον διαχειρίζεσαι μέσω του My Cyta λογαριασμού σου (προϋπόθεση είναι να είσαι πελάτης του ebill).

Θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά μόνο οι συνοπτικοί λογαριασμοί σου. Εάν λαμβάνεις αναλυτικούς λογαριασμούς (καταστάσεις κλήσεων) θα συνεχίσεις να τους λαμβάνεις όπως και σήμερα (ταχυδρομικώς/μέσω ebill). Οποιαδήποτε άλλη γραπτή επικοινωνία θα συνεχίσει να γίνεται ταχυδρομικώς (π.χ. προειδοποιητικές επιστολές για αποσύνδεση υπηρεσίας).
Γιατί να διαλέξω να λαμβάνω ηλεκτρονικά το λογαριασμό μου (Ηλεκτρονική Τιμολόγηση) και να διακόψω την αποστολή του λογαριασμού μου μέσω ταχυδρομείου;
Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση είναι ο πιο γρήγορος, εύκολος και ασφαλής τρόπος για να ενημερώνεσαι για το λογαριασμό σου. Συγκεκριμένα, θα σου αποστέλλεται ο λογαριασμός σου κάθε μήνα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα έχεις επιπλέον τη δυνατότητα να τον παρακολουθείς και να τον διαχειρίζεσαι μέσω του My Cyta.

Με την ηλεκτρονική τιμολόγηση, μπορείς να απολαμβάνεις πολλά πλεονεκτήματα όπως:
  • Άμεση ενημέρωση κάθε μήνα, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μόλις ο λογαριασμός σου είναι διαθέσιμος.
  • Εύκολη πρόσβαση, κατέβασμα/φύλαξη ή/και εκτύπωση των λογαριασμών σου όποτε εσύ το επιθυμείς 24 ώρες την ημέρα, επτά μέρες την εβδομάδα.
  • Ηλεκτρονική αποθήκευση των λογαριασμών σου για περίοδο 24 μηνών, αποφεύγοντας έτσι την αρχειοθέτηση και διατήρηση των έντυπων λογαριασμών σου (για πελάτες της υπηρεσίας ebill).
  • Ηλεκτρονική πληρωμή του λογαριασμού σου μέσω του My Cyta (για πελάτες της υπηρεσίας ebill).
  • Συμβολή στη μείωση κατανάλωσης χαρτιού (με τη διακοπή της ταχυδρομικής αποστολής του λογαριασμού σου) που αντιστοιχεί σήμερα σε 7,5 εκ. φύλλα χαρτιού ετησίως, σώζοντας έτσι περισσότερα από 1.400 δέντρα κάθε χρόνο!
Ποια είναι η διαδικασία εγγραφής/ενεργοποίησης της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης;
- Αν είσαι πελάτης του ebill κάνε login στο My Cyta και ενεργοποίησε την ηλεκτρονική τιμολόγηση από το οριζόντιο μενού πλοήγησης της ιστοσελίδας επιλέγοντας «Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης» κάτω από το υπομενού «My Cyta > ebill».

- Αν δεν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης του Μy Cyta μπορείς να ενεργοποιήσεις την ηλεκτρονική τιμολόγηση συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική σου διεύθυνση και τα στοιχεία πελάτη σου μέσω online αίτησης. Σημειώνεται ότι η ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης online προσφέρεται μόνο για Ιδιώτες. Οι Επιχειρήσεις παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με τον Τηλεπικοινωνιακό τους Σύμβουλο ή με τα κατά τόπους γραφεία εξυπηρέτησης Επιχειρηματικών Πελατών της Cyta.

Επιπρόσθετα οι πελάτες μας μπορούν να ενεργοποιήσουν την ηλεκτρονική τιμολόγηση σε οποιοδήποτε Cytashop δηλώνοντας την ηλεκτρονική τους διεύθυνση, ένα αριθμό υπηρεσίας τους και τον αριθμό του λογαριασμού τους.
Ποια στοιχεία περιλαμβάνει ο ηλεκτρονικός λογαριασμός;
Ο ηλεκτρονικός λογαριασμός είναι πιστό αντίγραφο του έντυπου λογαριασμού και περιλαμβάνει ακριβώς τα ίδια στοιχεία.
Με την εγγραφή μου στην Ηλεκτρονική Τιμολόγηση, θα συνεχίσω να λαμβάνω τον έντυπο λογαριασμό μου και μέσω ταχυδρομείου;
Με την εγγραφή σου στην Ηλεκτρονική Τιμολόγηση καταργείται η ταχυδρομική αποστολή του έντυπου λογαριασμού σου και θα λαμβάνεις το λογαριασμό σου μόνο ηλεκτρονικά (σε PDF μορφή).
Μπορώ να λαμβάνω κάποιους από τους λογαριασμούς μου ηλεκτρονικά και κάποιους σε έντυπη μορφή;
Όχι, ο τρόπος αποστολής λογαριασμών που θα επιλέξεις, θα εφαρμόζεται για όλους τους συνοπτικούς λογαριασμούς που λαμβάνεις. Αν λαμβάνεις αναλυτικούς λογαριασμούς θα συνεχίσεις να τους λαμβάνεις όπως και σήμερα (ταχυδρομικώς/μέσω email). Επιπρόσθετα οποιαδήποτε άλλη γραπτή επικοινωνία θα συνεχίσει να γίνεται ταχυδρομικώς.
Θα μπορώ να έχω ενημέρωση για λογαριασμούς προηγούμενων μηνών μέσω της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης;
Εάν επιλέξεις να λαμβάνεις το λογαριασμό σου μόνο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τότε θα έχεις τη δυνατότητα να βλέπεις online μόνο τον τελευταίο μηνιαίο σου λογαριασμό (έχοντας πλήρη δικαιώματα διαχείρισής του). Ως εκ τούτου, αν θες μπορείς να κατεβάσεις και να αποθηκεύσεις τους μηνιαίους σου λογαριασμούς τοπικά στο PC σου δημιουργώντας έτσι το δικό σου ηλεκτρονικό αρχείο λογαριασμών.

Εάν θέλεις να έχεις πρόσβαση σε παλαιότερους λογαριασμούς σου, θα πρέπει να κάνεις εγγραφή στην υπηρεσία ebill (επιλογή Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης «ebill + email») και έτσι θα σου παρέχεται αυτόματα ηλεκτρονική αποθήκευση των λογαριασμών σου για περίοδο 24 μηνών.
Αν χρειαστώ σε έντυπη μορφή το λογαριασμό συγκεκριμένου μήνα, θα μπορείτε να μου τον στείλετε;
Βεβαίως, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο 132 ή να επισκεφθείς οποιοδήποτε Cytashop και να ζητήσεις την έκδοση του συγκεκριμένου λογαριασμού σου. Ένα αντίγραφο του λογαριασμού σου θα ταχυδρομηθεί στη διεύθυνση που θα μας υποδείξεις.
Μπορεί ο λογαριασμός μου να μου αποστέλλεται σε περισσότερες από μια ηλεκτρονικές διευθύνσεις;
Ο κάθε λογαριασμός αποστέλλεται μόνο σε μια ηλεκτρονική διεύθυνση που εσύ θα καθορίσεις. Αν όμως λαμβάνεις περισσότερους από ένα λογαριασμούς, τότε μπορείς να συνδέσεις τον κάθε λογαριασμό σου με διαφορετική ηλεκτρονική διεύθυνση. Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να συνδεθείς στο My Cyta και να είσαι πελάτης της υπηρεσίας ebill.
Η μεταφορά μου στην Ηλεκτρονική Τιμολόγηση επηρεάζει τον τρόπο πληρωμής του λογαριασμού μου;
Όχι, ο τρόπος πληρωμής του λογαριασμού σου δεν θα αλλάξει.
Έχω ενεργοποιήσει την ηλεκτρονική αποστολή του λογαριασμού μου αλλά έχω αλλάξει γνώμη και θέλω να μου αποστέλλεται ο λογαριασμός μου μέσω ταχυδρομείου. Πώς μπορεί να γίνει αυτό;
Απλώς κάλεσε το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο 132 ή επισκέψου οποιοδήποτε Cytashop και ζήτησε να σε επαναφέρουν στον έντυπο λογαριασμό.
Παρόλο που έχω ενεργοποιήσει την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση έλαβα έντυπο λογαριασμό. Γιατί;
Εάν έχεις ζητήσει να λαμβάνεις το λογαριασμό σου ηλεκτρονικά πολύ κοντά στην ημερομηνία τιμολόγησης ενδεχομένως να μην προλάβαμε να ενεργοποιήσουμε το αίτημά σου. Εάν και τον επόμενο μήνα συνεχίσεις να λαμβάνεις το λογαριασμό σου ταχυδρομικώς, τότε παρακαλούμε όπως επικοινωνήσεις μαζί μας στο τηλέφωνο 132 ή στο Live Chat της ιστοσελίδας μας ή στο enquiries@cyta.com.cy για να διερευνήσουμε το πρόβλημα.
Σε περίπτωση που δεν λάβω κάποιο μήνα το λογαριασμό μου μέσω του ηλεκτρονικού μου ταχυδρομείου, τι πρέπει να κάνω;
Σε περίπτωση που δεν λάβεις το λογαριασμό κάποιου μήνα μέσω του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου, θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας στο τηλέφωνο 132 ή στο Live Chat της ιστοσελίδας μας ή στο enquiries@cyta.com.cy για να διερευνήσουμε το πρόβλημα.