Οι καταναλωτές έχουν σύμφωνα με τον περί Δικαιωμάτων των Καταναλωτών Νόμο Ν.133(Ι)/2013, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς αγαθών εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς τους μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Δείγμα του εντύπου υπαναχώρησης θα βρείτε εδώ.
H δυνατότητα τερματισμού των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, καθορίζεται στη Γενική Σύμβαση και τους Ειδικούς Όρους των Υπηρεσιών.
Αναφορικά με τις συσκευές που διατίθενται μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, επιστροφές ή ανταλλαγές γίνονται αποδεκτές νοουμένου ότι:
- Είναι σαν καινούργιες (είναι σε λειτουργήσιμη κατάσταση, δεν έχουν υποστεί σημαντικές φθορές, δεν είναι δηλωμένες ως κλεμμένες ή απωλεσμένες και δεν υπάρχουν προγράμματα για την ασφάλεια).
- Με όλα τα εξαρτήματα και την αρχική συσκευασία.
- Με όλα τα δώρα που υπήρχαν μαζί με την οποιαδήποτε τυχόν προσφορά.
- Η επιστροφή συνοδεύεται με την αυθεντική απόδειξη αγοράς του προϊόντος.
Αλλαγές ή επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές σε εργατικά ή/και εγκατάσταση υπηρεσιών, κάρτες χρόνου ομιλίας, αναλώσιμα προϊόντα, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά κάρτες μνήμης, λογισμικά, κλπ.
Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει ή να αλλάξει κάποιο προϊόν, δεδομένου ότι υφίστανται οι άνωθεν προϋποθέσεις, σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα του δικτύου της Cyta.
Μπορεί επίσης να αποστείλει τη συσκευή με εταιρεία ταχυμεταφορών στη διεύθυνση Cytashop Στροβόλου, Λεωφ. Στροβόλου 14, Μυρτιάνα Κωρτ, 2011 Στρόβολος, έπειτα από επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο enquiries@cyta.com.cy. Tα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη.
Σημειώνεται ότι σε περίπτωση επιστροφής, θα πρέπει να αφαιρούνται όλα τα προσωπικά δεδομένα (κινητού, tablet, ηλεκτρονικού υπολογιστή ή ασύρματα δεδομένα, ηχογραφήσεις, βιντεογραφήσεις). Η Cyta δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε προσωπικά δεδομένα που είναι μέσα στο επιστρεφόμενο προϊόν ή στο προϊόν για ανταλλαγή και δεν προσφέρει καμία εγγύηση για τη διατήρηση των δεδομένων (προσωπικών ή μη) κατά την επιστροφή, ανταλλαγή, επισκευή προϊόντων.