Διαδικασία Διερεύνησης Ενοχλητικών / Κακόβουλων Κλήσεων

Αν δεχτείς ενοχλητικές ή κακόβουλες κλήσεις, στο σταθερό σου τηλέφωνο ακόμη και αν αυτές διενεργούνται με απόκρυψη, είμαστε σε θέση να διερευνήσουμε, μέσω της τεχνικής υποδομής που διαθέτουμε και να επιλύσουμε την κάθε περίπτωση σε συνεργασία με την Αστυνομία.

Απλά θα πρέπει να υποβάλεις παράπονο στην Αστυνομία και να προσκομίσεις προσωπικά σε ένα Cytashop τη Βεβαίωση Υποβολής Παραπόνου, που θα λάβεις από την Αστυνομία, μαζί με την ταυτότητα σου και να συμπληρώσεις την Αίτηση Καταγραφής Ενοχλητικών Κλήσεων.

Μπορείς να επιλέξεις περίοδο καταγραφής ενοχλητικών κλήσεων 15 ή 30 ημέρες.

ΠεριγραφήΤέληΠερίοδος Χρέωσης
Καταγραφή Ενοχλητικών Κλήσεων για 15 Μέρες€ 7,14Εφάπαξ
Καταγραφή Ενοχλητικών Κλήσεων για 30 Μέρες€ 14,28Εφάπαξ
Σημείωση: Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν το ΦΠΑ.
Η διαδικασία ισχύει για τους πελάτες της σταθερής τηλεφωνίας και της Cytamobile-Vodafone (προγραμμάτων συμβολαίου pay monthly και προπληρωμένης soeasy pay as you go).

Όταν ο αριθμός που παρενοχλεί ανήκει σε πελάτη:
• της Cyta (σταθερής τηλεφωνίας ή προγραμμάτων συμβολαίου Cytamobile-Vodafone), τότε τα στοιχεία του παραδίδονται στην Aστυνομία αμέσως.
• της soeasy pay as you go και δεν υπάρχουν στοιχεία καταχωρημένα (ο πελάτης είναι ανώνυμος) και έχει αρνηθεί να υποβάλει τα στοιχεία του στη Cyta, η Cyta θα διακόπτει την υπηρεσία με βάση τον Κανονισμό 3 των περί Υπηρεσίας Τηλεπικοινωνιών Κανονισμών και τον Όρο 18 των Όρων παροχής της υπηρεσίας soeasy.
• άλλου παροχέα, τότε ο αριθμός και το όνομα του παροχέα παραδίδονται στην Αστυνομία.

Τα στοιχεία αυτού που παρενοχλεί σε καμιά περίπτωση δεν δίνονται στον πελάτη που υποβάλλει το παράπονο. Σχετική διαδικασία εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις ενοχλητικών ή κακόβουλων μηνυμάτων SMS.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επισκεφθείς ένα από τα cytashop, ή κάλεσε το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο 132.