2.1 Επιβεβαίωση της Παραγγελίας
Με τη λήψη μιας ηλεκτρονικής παραγγελίας για οποιοδήποτε προϊόν/υπηρεσία/αγαθό, η Cyta θα επικοινωνήσει με τον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (στην υποδειχθείσα από τον πελάτη ηλεκτρονική διεύθυνση) ή/και μέσω τηλεφώνου για να επιβεβαιωθεί η αγορά.
2.2 Ακύρωση Παραγγελίας
Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί:
- Όταν δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.
- Όταν η παροχή/παράδοση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός των χρονικών ορίων που έχουν τεθεί και πελάτης δεν επιθυμεί την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
- Όταν ο πελάτης δεν αποδέχεται το αγαθό (ισχύει μόνο σε περίπτωση παραγγελίας συσκευής πχ κινητό, tablet, laptop, κλπ) κατά την παράδοση της παραγγελίας για τους πιο κάτω λόγους:
(i) Ο πελάτης έχει αλλάξει γνώμη (σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης θα επωμιστεί τα έξοδα αποστολής).
(ii) Το αγαθό είναι ελαττωματικό και δεν μπορεί να αντικατασταθεί.
- Από τη Cyta σε περίπτωση περιορισμένης διαθεσιμότητας συσκευών, wearables ή/και αξεσουάρ.
Σημειώνεται ότι οι πελάτες έχουν επιπλέον το δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά αγαθών (=συσκευών) σύμφωνα με τους όρους 6 και 7 πιο κάτω.
2.3 Τροποποίηση Παραγγελίας
Μετά την ολοκλήρωση του κύκλου της παραγγελίας δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές στην παραγγελία. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να τροποποιήσει την παραγγελία του, θα πρέπει να προβεί σε ακύρωσή της εφόσον βρίσκεται σε ένα από τα πιο πάνω στάδια, και να επιλέξει να τοποθετήσει νέα παραγγελία εξ υπαρχής.
2.4 Διαθεσιμότητα Αγαθών
Αν κάποια από τα αγαθά/υπηρεσίες δεν είναι διαθέσιμα, θα πραγματοποιηθεί επικοινωνία με τον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και τηλεφώνου, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, ώστε να ενημερωθεί για τον πιθανό χρόνο παροχής/παράδοσής τους. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης έχει τη δυνατότητα, εφόσον κρίνει ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν τον ικανοποιεί, να ζητήσει την ανάκληση της παραγγελίας του εν λόγω αγαθού/υπηρεσίας.
Σημειώνεται ότι όσον αφορά την πώληση συσκευών, προτεραιότητα δίνεται στους πελάτες οι οποίοι προβαίνουν σε αγορά συσκευής μαζί με συνδρομητικά προγράμματα κινητής τηλεφωνίας.
2.5 Παραλαβή Παραγγελίας
Η παράδοση του αγαθού/υπηρεσίας γίνεται μόνο στον πελάτη με την επίδειξη της πρωτότυπης ταυτότητας του αιτηθέντος την παραγγελία.