Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Φωνομήνυμα

CYTA

H αναβαθμισμένη διευκόλυνση Φωνομήνυμα, σου παρέχει ένα προσωπικό "αυτόματο τηλεφωνητή" όλο το 24ωρο για να μη χάνεις καμία εισερχόμενη κλήση αλλά και να ενημερώνεις με διαφορετικά μηνύματα όταν δεν μπορείς να απαντήσεις. Σου παρέχει επίσης τη δυνατότητα, να λαμβάνεις τα φωνομηνύματά σου και στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο (Voice2Email) ώστε να βλέπεις άμεσα ποιος σε κάλεσε, από όπου κι αν βρίσκεσαι και να ανταποκρίνεσαι σε επείγοντα θέματα.

Φωνομήνυμα για την υπηρεσία Ευρυζωνικής Τηλεφωνίας (BBT Home)

Περιγραφή Τέλη Περίοδος Χρέωσης
Τέλος Σύνδεσης Δωρεάν -
Συνδρομή €1,19 Μηνιαία
Τέλος Ενεργοποίησης €0,13 Ανά χρήση

Σημειώσεις:
1. Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν το ΦΠΑ.
2. Κλήσεις προς φωνοκιβώτιο (124) χρεώνονται €0,04066 το λεπτό.

παραγγελία

Φωνομήνυμα για την υπηρεσία Telephony Small Business

Περιγραφή Τέλη Περίοδος Χρέωσης
Τέλος Σύνδεσης Δωρεάν -
Συνδρομή Δωρεάν -
Πλεονεκτήματα Διευκόλυνσης

...προσωπικός αυτόματος τηλεφωνητής όλο το 24ωρο
Παροχή προσωπικού "αυτόματου τηλεφωνητή" όλο το 24ωρο.

...για να μην χάνεις καμία εισερχόμενη κλήση
Όταν δεν μπορείς να ανταποκριθείς, προώθησε όλα σου τα μηνύματα στο φωνοκιβώτιο για να μη χάνεις καμία εισερχόμενη κλήση.

...για να μπορείς να έχεις διαφορετικά μηνύματα χαιρετισμού
να καθορίζεις διαφορετικά μηνύματα χαιρετισμού του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου:

    • υποδοχής,
    • όταν δεν μπορείς να απαντήσεις την κλήση,
    • όταν ο αριθμός είναι κατειλημμένος και
    • για παρατεταμένη απουσία, όπως όταν είσαι σε διακοπές.

...για να μπορείς να ενημερώνεσαι και να ανταποκρίνεσαι άμεσα σε αυτούς που σε καλούν!
να λαμβάνεις τα φωνομήνυματά σου (Voice2Email) σε μορφή wav file στην ηλεκτρονική διεύθυνση που εσύ θα καθορίσεις, με αποτέλεσμα να βλέπεις άμεσα ποιος σε έχει καλέσει, όπου κι αν βρίσκεσαι και να ανταποκρίνεσαι σε επείγοντα θέματα (ο τίτλος του email που λαμβάνεις, περιέχει και τον τηλεφωνικό αριθμό του ατόμου που σε κάλεσε).

...συνδύασε διευκολύνσεις
Μεταβίβασε κλήσεις στο φωνοκιβώτιό σου μόνο τις ώρες που εσύ επιθυμείς ή μεταβίβασε μόνο συγκεκριμένες κλήσεις με τη διευκόλυνση Call Forward Selective. Ενεργοποίησε την από το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο 132 (εφαρμόζεται επιπρόσθετη χρέωση).

...εξυπηρετήσου από τη Cyta
Επωφελήσου από την αξιόπιστη υποστήριξη που σου παρέχει η Cyta, μέσω του Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο 132. Μπορείς, επίσης, να διαχειριστείς ηλεκτρονικά το Φωνοκιβώτιό σου, από την ιστοσελίδα της Cyta (www.cyta.com.cy), αφού εγγραφείς στο My Cyta.

Σημείωση:
Ο αριθμός 123 παραμένει ΜΟΝΟ για να ακούεις τα μηνύματα που έχεις ήδη φυλαγμένα, τα οποία  θα διαγραφούν σε ένα μήνα από σήμερα.

Οδηγίες Χρήσης/Παροχής

Πώς να συνδεθείς στο νέο σου Φωνοκιβώτιο:

  • Η διαχείριση της υπηρεσίας μπορεί να γίνει είτε μέσω τηλεφώνου (εντός ή εκτός Κύπρου) καλώντας το 124 είτε πληκτρολογώντας *86 από την τηλεφωνική συσκευή σου, ακολουθώντας τις αναλυτικές οδηγίες που σου δίνονται μέσω επιλογών, είτε μέσω του My Cyta.
  • Με την ενεργοποίηση της διευκόλυνσης Φωνομήνυμα θα λάβεις έναν αριθμό φωνοκιβωτίου, ο οποίος θα είναι ο ίδιος με τον αριθμό τηλεφώνου σου. Για να συνδεθείς στο νέο φωνοκιβώτιο, κάλεσε το 132. Για την ασφάλεια των μηνυμάτων σου εισηγούμαστε όπως αλλάξεις τον κωδικό την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσεις το φωνοκιβώτιό σου. Ο νέος κωδικός μπορεί να έχει 4-8 ψηφία.

Για να ακούσεις τα μηνύματα σου από το σταθερό σου τηλέφωνο:

  • Κάλεσε 124 ή πληκτρολόγησε *86.

Για να ακούσεις τα μηνύματα σου από άλλο τηλέφωνο, σταθερό ή κινητό:

  • Κάλεσε 124.

Για να μεταβιβάσεις όλες τις εισερχόμενες κλήσεις στο Φωνοκιβώτιό σου:

  • Πληκτρολόγησε *42.
  • Πληκτρολόγησε *51* για να ελέγξεις αν είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία.
  • Πληκτρολόγησε #42# για να ακυρώσεις τη μεταβίβαση.

Για να μεταβιβάσεις τις εισερχόμενες κλήσεις στο Φωνοκιβώτιό σου, όταν το τηλέφωνο σου είναι απασχολημένο:

  • Πληκτρολόγησε *40.
  • Πληκτρολόγησε *52* για να ελέγξεις αν είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία.
  • Πληκτρολόγησε #40# για να ακυρώσεις τη μεταβίβαση.

Για να μεταβιβάσεις εισερχόμενες κλήσεις στο Φωνοκιβώτιό σου, όταν οι κλήσεις δεν απαντηθούν σε προκαθορισμένο χρόνο:

  • Πληκτρολόγησε *41.
  • Πληκτρολόγησε *54* για να ελέγξεις αν είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία.
  • Πληκτρολόγησε #41# για να ακυρώσεις τη μεταβίβαση.

Για να διαφοροποιήσεις τον αριθμό κουδουνισμάτων πριν τη μεταβίβαση:

  • Πληκτρολόγησε *64 (No Answer Timer).

Για να λαμβάνεις τα μηνύματά σου στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο και συνημμένα το φωνητικό αρχείο με το μήνυμα που σου έχουν αφήσει (Voice2Email):

Από την ιστοσελίδα διαχείρισης της τηλεφωνίας σου στο My Cyta επίλεξε:

  • Διαχείριση υπηρεσίας
  • Messaging και καθόρισε ανάλογα την ηλεκτρονική διεύθυνση αποστολής των φωνομηνυμάτων.

    Για να ηχογραφήσεις τα μηνύματα χαιρετισμού του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου:

Από την τηλεφωνική συσκευή σου:

  • Πληκτρολόγησε *86 ή κάλεσε 124 και, αφού καταχωρήσεις τον κωδικό σου για να συνδεθείς στο φωνοκιβώτιό σου, επίλεξε το 1 και στη συνέχεια:
    2 – για να ηχογραφήσεις το μήνυμά σου όταν η γραμμή είναι απασχολημένη
    3 – για να ηχογραφήσεις το μήνυμά σου όταν δεν μπορείς να απαντήσεις
    4 – για να ηχογραφήσεις το μήνυμά σου, όταν θα απουσιάζεις για μεγάλο χρονικό διάστημα (όπως διακοπές)           
    9 – για να ηχογραφήσεις το μήνυμά σου, (μέχρι 10 δευτερόλεπτα)* στις περιπτώσεις που κάποιος συνδεθεί με το φωνοκιβώτιό σου.  

* Σημείωση:
Για μηνύματα μεγαλύτερα από 10 δευτ., π.χ ώρες λειτουργίας ή για καλοκαιρινές διακοπές, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την επιλογή 3 και να κάνεις μεταβίβαση των εισερχόμενων κλήσεων, με τον κωδικό πρόσβασης *41.

Από την ιστοσελίδα διαχείρισης της υπηρεσίας στο My Cyta επίλεξε:

  • Διαχείριση υπηρεσίας
  • Επίλεξε Αποθήκευση Μηνυμάτων (Announcement Repository) και φόρτωσε προσωπικά αρχεία  φωνής (σε μορφή WAV), τα οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να ενημερώνεις τα άτομα τα οποία συνδέονται στο φωνοκιβώτίο σου, όταν δεν μπορείς να απαντήσεις στην κλήση τους*.
  • Επίλεξε Μηνύματα Χαιρετισμού (Greetings) και καθόρισε πότε θα ακούγεται το κάθε μήνυμα.

* Σημείωση:
Πιο κάτω, τα  χαρακτηριστικά, βάσει των οποίων θα γίνει η φύλαξη των audio files:

The audio (wav) characteristics of an audio file are:
1. Bit rate 64 kbps.
2. Audio sample size 8 bit.
3. Channels 1 (mono).
4. Audio sample rate 8KHz.
5. Audio format CCIT A-Law.

 

Για να λάβεις ειδοποίηση όταν υπάρχουν νέα μηνύματα στο φωνοκιβώτιό σου:

  • Σε συσκευές που διαθέτουν ένδειξη, θα δεις το φωτάκι να αναβοσβήνει στην τηλεφωνική σου συσκευή.
  • Σε IP συσκευές, θα δεις, επίσης και  φακελάκι με τον αριθμό μηνυμάτων στην οθόνη του τηλεφώνου.
  • Σε συσκευές που δεν διαθέτουν ένδειξη, θα ακούσεις το χαρακτηριστικό ήχο (stutter tone,) όταν σηκώσεις το ακουστικό. 

Για πρόσβαση στο φωνοκιβώτιό σου όταν βρίσκεσαι εκτός Κύπρου:
Στην περίπτωση που βρίσκεσαι εκτός Κύπρου, μπορείς να καλέσεις τον αριθμό +357124 ή +35722700124 για να συνδεθείς με το φωνοκιβώτιό σου.

Η διευκόλυνση Φωνομήνυμα είναι διαθέσιμη σε όλους τους συνδρομητές της Σταθερής Τηλεφωνίας της Cyta, κατόπιν αίτησης.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια, κάλεσε το 132.

Συστάσεις Πελατών

«Με τη διευκόλυνση φωνομηνύματος, έχω βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πελατών μου αφού ενημερώνονται όταν δεν μπορώ να απαντήσω ενώ ταυτόχρονα μπορούν να μου αφήσουν μήνυμα, το οποίο μπορώ να ακούσω ανά πάσα στιγμή από το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο και να απαντήσω.»
Αντρέας Ιωάννου, Αυτοεργοδοτούμενος, Μηχανολόγος


«Είναι τόσο εύκολο και γρήγορο να ακούσω τα μηνύματα μου, ιδιαίτερα όταν εργάζομαι εκτός γραφείου. Οι πελάτες μου εντυπωσιάζονται από το πόσο γρήγορα ανταποκρίνομαι στα μηνύματά τους.»

Αθηνά Κωνσταντίνου, Λογιστής

Feedback