My Cyta App FAQs

Πως μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή;

Από το smartphone σου, επισκέπτεσαι το App Store ή Google Play, ανάλογα με τη συσκευή σου και κάνεις αναζήτηση για την εφαρμογή "My Cyta". Επιλέγεις "Εγκατάσταση" και όταν ολοκληρωθεί ανοίγεις την εφαρμογή.

Ποιοι μπορούν να εξυπηρετηθούν από την εφαρμογή My Cyta;

Το My Cyta app είναι ένα ηλεκτρονικό κανάλι εξυπηρέτησης για τους οικιακούς πελάτες της Cyta. Απευθύνεται τόσο σε πελάτες της Cyta που έχουν εγγεγραμμένες υπηρεσίες στο όνομά τους (ιδιοκτήτες υπηρεσιών Cyta), όσο και σε χρήστες υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας .

Υπάρχει κόστος για την εγγραφή στο My Cyta;

Η Cyta προσφέρει την εφαρμογή My Cyta εντελώς δωρεάν σε όλους τους πελάτες της.

Ποια τα πλεονεκτήματα του My Cyta app;

Με το My Cyta app μπορείς να:

Απολαμβάνεις δώρα από το Cyta Rewards
Απόλαυσε μοναδικά δώρα και προνόμια από τη Cyta και τα αγαπημένα σου brands! Όσο περισσότερο απολαμβάνεις τις υπηρεσίες μας και όσο πιο συχνά επισκέπτεσαι το Cyta Rewards, τόσo περισσότερα κερδίζεις.

Έχεις όλες τις υπηρεσίες στα χέρια σου
Μπορείς να διαχειριστείς όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου με το πάτημα ενός κουμπιού. Απόλαυσε ειδικές προσφορές και κάνε αγορές από το τηλέφωνό σου…εύκολα, απλά, ασφαλισμένα.

Διαχειρίζεσαι τον λογαριασμό σου…απλά
Μπορείς να δεις διαδραστικά αναλυτικά στοιχεία λογαριασμών, να πραγματοποιήσεις πληρωμές και top-up… τα πάντα, από όπου και αν βρίσκεσαι.

Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου (password);

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "My Cyta" κάτω δεξιά.

Βήμα 2:
Eπιλέγεις "Ρυθμίσεις λογαριασμού".

Βήμα 3:
Στη συνέχεια επιλέγεις "Κωδικός πρόσβασης".

Βήμα 4:
Ακολουθείς τις οδηγίες για την αλλαγή του κωδικού σου.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου (password);

Βήμα 1:
Επιλέγεις τον σύνδεσμο «Ξέχασα τον κωδικό μου» από την αρχική σελίδα σύνδεσης.

Βήμα 2:
Στη συνέχεια θα σου ζητηθεί να πληκτρολογήσεις την ηλεκτρονική διεύθυνση που χρησιμοποιείς για να συνδεθείς στο My Cyta.

Βήμα 3:
Ακολούθως θα σου αποσταλεί ηλεκτρονικό μήνυμα με οδηγίες για το πώς θα μπορέσεις να αλλάξεις τον κωδικό σου.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω το όνομα χρήστη μου (email) ή άλλαξα email;

Στο My Cyta δεν μπορείς να αλλάξεις το email σου. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει πρώτα να κάνεις Τερματισμό My Cyta και στη συνέχεια να δημιουργήσεις νέο λογαριασμό με email της επιλογής σου. Οποιαδήποτε στοιχεία συνδέονται με το υφιστάμενο email δεν θα μεταφερθούν στο νέο.

Υπάρχει περίπτωση να διαθέσετε τα προσωπικά μου στοιχεία ή τα στοιχεία των λογαριασμών μου σε οποιοδήποτε άλλο άτομο;

Τα προσωπικά σου στοιχεία ή τα στοιχεία λογαριασμών σου δεν θα διατεθούν σε οποιοδήποτε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο χωρίς τη συγκατάθεσή σου.

Ποιες υπηρεσίες μου περιλαμβάνονται το My Cyta app;

Αν έχεις εγγραφεί στο My Cyta ως ιδιοκτήτης υπηρεσίας, θα μπορείς να βλέπεις και να διαχειρίζεσαι όλες τις υπηρεσίες που σου ανήκουν. Επίσης θα μπορείς να προσθέσεις και να διαχειρίζεσαι υπηρεσίες κινητής soeasy και προγραμμάτων συμβολαίου που χρησιμοποιείς, αλλά δεν είναι στο όνομά σου.

Αν έχεις εγγραφεί στο My Cyta ως χρήστης υπηρεσίας κινητής, θα μπορείς βλέπεις και να διαχειρίζεσαι τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Επίσης θα μπορείς να προσθέσεις και να διαχειρίζεσαι υπηρεσίες κινητής της Cyta τις οποίες χρησιμοποιείς, αλλά δεν είναι στο όνομά σου (προγραμμάτων συμβολαίου ή soeasy).

Πόσα κινητά τηλέφωνα μπορώ να προσθέσω στο My Cyta;

Δεν υπάρχει περιορισμός.

Πώς μπορώ να αφαιρέσω κινητά τηλέφωνα από το My Cyta;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "My Cyta" κάτω δεξιά.

Βήμα 2:
Επιλέγεις "Ρυθμίσεις My Cyta".

Βήμα 3:
Στη συνέχεια επιλέγεις "Αφαίρεση υπηρεσιών".

Βήμα 4:
Βρίσκεις την υπηρεσία που θέλεις να αφαιρέσεις και επιλέγεις "Αφαίρεση".

Πώς μπορώ να αλλάξω το όνομα με το οποίο εμφανίζεται μια υπηρεσία μου στο My Cyta app;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "My Cyta" κάτω δεξιά.

Βήμα 2:
Επιλέγεις "Ρυθμίσεις εφαρμογής".

Βήμα 3:
Στη συνέχεια επιλέγεις "Ρυθμίσεις υπηρεσιών".

Βήμα 4:
Επιλέγεις την υπηρεσία που θέλεις να ονομάσεις και ακολουθείς τις οδηγίες.

Πόσες υπηρεσίες μου μπορώ να βλέπω στην αρχική σελίδα;

Μπορείς να βλέπεις στην αρχική σελίδα πληροφορίες για μέχρι και τρεις υπηρεσίες σου. Έχεις τη δυνατότητα να διαχειριστείς τις υπηρεσίες που θέλεις να εμφανίζονται επιλέγοντας "My Cyta" (στο δεξιά κάτω τμήμα της αρχικής οθόνης) και στη συνέχεια "Ρυθμίσεις εφαρμογής" και "Ρυθμίσεις αρχικής σελίδας".

Πώς μπορώ να δω πληροφορίες για υπηρεσία κινητής που έχω προσθέσει στον λογαριασμό μου;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "Υπηρεσίες" κάτω αριστερά.

Βήμα 2:
Στις "Άλλες υπηρεσίες" επιλέγεις την υπηρεσία που σε ενδιαφέρει.

Βήμα 3:
Μπορείς να βλέπεις και να διαχειρίζεσαι την υπηρεσία που επέλεξες.

Πως μπορώ να αλλάξω τις υπηρεσίες μου που βλέπω στην αρχική σελίδα

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "My Cyta" κάτω δεξιά.

Βήμα 2:
Επιλέγεις "Ρυθμίσεις εφαρμογής".

Βήμα 3:
Στη συνέχεια επιλέγεις "Ρυθμίσεις αρχικής σελίδας".

Βήμα 4:
Επιλέγεις μέχρι και 3 υπηρεσίες που θέλεις να εμφανίζονται στην αρχική σελίδα.

Πώς μπορώ να δω τα μηνύματά μου στο My Cyta app;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "My Cyta" κάτω δεξιά.

Βήμα 2:
Στη συνέχεια επιλέγεις "Μηνύματα".

Βήμα 3:
Μπορείς να βλέπεις όλα τα μηνύματά σου ή μόνο τα μη αναγνωσμένα.

Πώς μπορώ να αλλάξω, από το My Cyta app, το όριο περιαγωγής όταν βρίσκομαι σε χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης;

Όταν βρίσκεται σε χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, η νομοθεσία της ΕΕ επιβάλλει όριο €50 για περιαγωγή mobile internet. Μπορείς να αλλάξεις το όριο περιαγωγής από την κεντρική σελίδα, επιλέγοντας "Roaming limit" στην οθόνη χρήσης data της υπηρεσίας σου. Ακολούθησε τις οδηγίες και άλλαξε το όριό σου μέχρι το τέλος του μήνα.

Πώς μπορώ να αλλάξω το όνομα χρήστη;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "My Cyta" κάτω δεξιά.

Βήμα 2:
Επιλέγεις "Ρυθμίσεις λογαριασμού".

Βήμα 3:
Στη συνέχεια επιλέγεις "Προσωπικά στοιχεία".

Βήμα 4:
Καταχωρείς το νέο όνομα χρήστη και επιλέγεις "Αποθήκευση και ενημέρωση".

Πώς μπορώ να ορίσω ή να αλλάξω τον αριθμό κινητού τηλεφώνου, στον οποίο θα λαμβάνω κωδικούς OTP;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "My Cyta" κάτω δεξιά.

Βήμα 2:
Επιλέγεις "Ρυθμίσεις λογαριασμού".

Βήμα 3:
Στη συνέχεια επιλέγεις "Προσωπικά στοιχεία".

Βήμα 4:
Καταχωρείς τον αριθμό κινητού, επιλέγεις "Επιβεβαίωση κινητού" και ακολουθείς τις οδηγίες.

Πώς μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα του My Cyta app;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "My Cyta" κάτω δεξιά.

Βήμα 2:
Επιλέγεις "Ρυθμίσεις εφαρμογής".

Βήμα 3:
Στη συνέχεια επιλέγεις "Ρυθμίσεις γλώσσας".

Βήμα 4:
Έχεις τη δυνατότητα να βλέπεις τις πληροφορίες στο My Cyta σε ελληνική ή αγγλικά.

Πώς μπορώ να μεταφερθώ από το Selfcare app στο My Cyta app;

Αν είσαι χρήστης του Selfcare app, με την ενημέρωση λογισμικού θα μεταφερθείς αυτόματα στο νέο My Cyta app, για να απολαμβάνεις αναβαθμισμένη εμπειρία ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης.

Πώς μπορώ να μπαίνω στο Cyta Rewards;

Από το My Cyta app, έχεις εύκολη πρόσβαση στο νέο πρόγραμμα Cyta Rewards για να επωφελείσαι άμεσα από το σχέδιο επιβράβευσης και να κερδίζεις αποκλειστικά δώρα και εμπειρίες. Απλά επίλεξε Cyta Rewards στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής.

Πώς μπορώ να μπαίνω στο soeasy Rewards;

Από το My Cyta app, έχεις εύκολη πρόσβαση στο νέο πρόγραμμα soeasy Rewards για να επωφελείσαι άμεσα από το σχέδιο επιβράβευσης και να κερδίζεις αποκλειστικά δώρα και εμπειρίες. Απλά επίλεξε Rewards στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής.

Πώς μπορώ να εξοφλώ τον λογαριασμό μου;

Με την εφαρμογή My Cyta μπορείς να διαχειρίζεσαι τον λογαριασμό σου…απλά. Μπορείς να δεις διαδραστικά αναλυτικά στοιχεία λογαριασμών, να πραγματοποιήσεις πληρωμές και top-up… τα πάντα, από όπου και αν βρίσκεσαι. Επίλεξε "Λογαριασμός" στην κεντρική σελίδα και στη συνέχεια διάλεξε τον λογαριασμό που θέλεις να εξοφλήσεις. Έχεις την επιλογή να πληρώσεις με πιστωτική/ χρεωστική κάρτα και να την αποθηκεύσεις στο My Cyta app για μελλοντική χρήση ή να πληρώσεις χωρίς να αποθηκευτεί η κάρτα σου.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω της υπηρεσία Ηλεκτρονικής τιμολόγησης e-invoicing;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "My Cyta" κάτω δεξιά.

Βήμα 2:
Στη συνέχεια επιλέγεις "Ρυθμίσεις λογαριασμού"

Βήμα 3:
και "Ρυθμίσεις λογαριασμού".

Βήμα 4:
Επιλέγεις "Ενεργοποίηση e-invoicing" και ο λογαριασμός σου θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά κάθε μήνα στο email σου.

Πώς μπορώ να δω τον αναλυτικό λογαριασμό για μια υπηρεσία μου;

Βήμα 1:
Αν έχεις ενεργοποιήσει τη δυνατότητα πρόσβασης στους αναλυτικούς λογαριασμούς των υπηρεσιών σου, αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "Λογαριασμός" στην κεντρική σελίδα.

Βήμα 2:
Επιλέγεις τον μήνα και την υπηρεσία που σε ενδιαφέρει.

Βήμα 3:
Επιλέγεις "Αναλυτικός λογαριασμός" και ακολουθείς τις οδηγίες για να δες τις αναλυτικές σου χρεώσεις.

Πώς μπορώ να δω το τρεχούμενο υπόλοιπο και το ιστορικό των λογαριασμών μου;

Με την εφαρμογή My Cyta μπορείς να διαχειρίζεσαι τον λογαριασμό σου…απλά. Μπορείς να δεις διαδραστικά αναλυτικά στοιχεία λογαριασμών, να πραγματοποιήσεις πληρωμές και top-up… τα πάντα, από όπου και αν βρίσκεσαι. Επίλεξε "Λογαριασμός" στην κεντρική σελίδα και δες το τρεχούμενο ποσό του λογαριασμού σου. Επίσης, έχεις τη δυνατότητα να δεις τους λογαριασμούς σου των τελευταίων 12 μηνών.

Πώς μπορώ να κατεβάσω τον λογαριασμό μου σε αρχείο pdf για εκτύπωση;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "Λογαριασμός" στην κεντρική σελίδα.

Βήμα 2:
Επιλέγεις τον μήνα που σε ενδιαφέρει.

Βήμα 3:
Επιλέγεις "Λήψη και κοινοποίηση λογαριασμού" και έχεις τον λογαριασμό σου σε μορφή pdf.

Πώς μπορώ να παρακολουθώ το υπόλοιπο στο soeasy πλάνο μου;

Αν έχεις επιλέξει η συγκεκριμένη υπηρεσία soeasy να εμφανίζεται στην κεντρική σελίδα, μπορείς να παρακολουθείς το soeasy σου από εκεί. Ανάλογα με το πλάνο σου θα μπορείς να βλέπεις τις διαθέσιμες κλήσεις, sms και data, το υπόλοιπο ποσό του λογαριασμού σου και pocket money.
Ταυτόχρονα θα έχεις πρόσβαση στις πληροφορίες αυτές επιλέγοντας "Υπηρεσίες" στο κάτω μέρος της κεντρικής οθόνης και στη συνέχεια την soeasy υπηρεσία που επιθυμείς.

Ποιοι είναι οι μέθοδοι πληρωμής στο My Cyta app;

Για εξόφληση λογαριασμών:
Έχεις την επιλογή να πληρώσεις με πιστωτική/ χρεωστική κάρτα και να την αποθηκεύσεις στο My Cyta app για μελλοντική χρήση ή να πληρώσεις χωρίς να αποθηκευτεί η κάρτα σου.

Για πληρωμή top-up:
Έχεις την επιλογή να πληρώσεις χρεώνοντας υπηρεσία κινητής προγράμματος συμβολαίου ή με πιστωτική/ χρεωστική κάρτα και να την αποθηκεύσεις στο My Cyta app για μελλοντική χρήση ή να πληρώσεις με κάρτα χωρίς να αποθηκευτεί .

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω την κάρτα μου για μελλοντικές πληρωμές;

Στο My Cyta app μπορείς εύκολα να αποθηκεύσεις μια κάρτα και να την χρησιμοποιείς για τις πληρωμές σου. Έχεις τη δυνατότητα να αποθηκεύσεις την κάρτα σου κατά τη διαδικασία πληρωμής οποιουδήποτε λογαριασμού σου ή top-up. Στις "Μεθόδους πληρωμής" θα χρειαστεί να επιλέξεις "Χρήση & προσθήκη κάρτας (για μελλοντικές πληρωμές)". Μπορείς επίσης να αποθηκεύσεις την κάρτα σου επιλέγοντας "My Cyta" (στο κάτω τμήμα της αρχικής οθόνης) και στη συνέχεια "Μέθοδοι πληρωμής".

Πώς μπορώ να αντικαταστήσω την κάρτα μου που έχω αποθηκεύσει στο My Cyta;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "My Cyta" κάτω δεξιά.

Βήμα 2:
Επιλέγεις "Μέθοδοι πληρωμής".

Βήμα 3:
Στη συνέχεια επιλέγεις "Αντικατάσταση κάρτας".

Πώς μπορώ να αποστείλω γραπτώς απορίες ή εισηγήσεις για τον My Cyta λογαριασμό μου και τις υπηρεσίες που προσφέρει;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις το εικονίδιο με το αγγλικό ερωτηματικό στο κάτω μέρος της κεντρικής οθόνης.

Βήμα 2:
Επιλέγεις "Επικοινώνησε μαζί μας"

Βήμα 3:
Στη συνέχεια επιλέγεις "Στείλε μας email".

Βήμα 4:
Καταχωρείς την απορία ή εισήγησή σου. Εκτιμούμε τη γνώμη σου και σε ευχαριστούμε εκ των προτέρων για το χρόνο σου.

Πώς μπορώ να βρω ένα κατάστημα Cyta;

Στην κεντρική σελίδα του My Cyta app, μετακινήσου προς τα κάτω στην ενότητα "Ανακάλυψε" και επίλεξε "Βρες ένα κατάστημα".

Πώς μπορώ να αλλάξω την sim μου σε eSIM;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "Υπηρεσίες" κάτω αριστερά.

Βήμα 2:
Επιλέγεις την υπηρεσία κινητής που σε ενδιαφέρει να αλλάξεις σε eSIM.

Βήμα 3:
Στη συνέχεια επιλέγεις "Ενεργοποίηση/Μεταφορά eSIM" και ακολουθείς τις οδηγίες.

Πώς μπορώ να μεταφέρω την eSIM μου σε άλλη συσκευή;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "Υπηρεσίες" κάτω αριστερά.

Βήμα 2:
Επιλέγεις την υπηρεσία κινητής που σε ενδιαφέρει να μεταφέρεις την eSIM.

Βήμα 3:
Στη συνέχεια επιλέγεις "Ενεργοποίηση/Μεταφορά eSIM" και ακολουθείς τις οδηγίες.

Πώς μπορώ να δω πληροφορίες για τις υπηρεσίες μου;

Από το My Cyta app, μπορείς να έχεις πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που σου ανήκουν και τις υπηρεσίες που έχεις προσθέσει στον λογαριασμό σου. Για να δεις τις πληροφορίες που σε ενδιαφέρουν επιλέγεις "Υπηρεσίες" στο κάτω μέρος της αρχικής οθόνης και στη συνέχεια επιλέγεις την υπηρεσία που θέλεις. Σημειώνεται ότι η εφαρμογή αφορά πελάτες οικιακής αγοράς, έτσι σε περίπτωση που έχεις business υπηρεσίες στον λογαριασμό σου, μπορείς να τις δεις και να τις διαχειριστείς από το My Cyta στην ιστοσελίδα.

Πώς μπορώ να δω πληροφορίες εξόφλησης συσκευής που έχω συνδέσει με υπηρεσία κινητής προγράμματος συμβολαίου;

Βήμα 1:
Αφού συνδεθείς στην εφαρμογή, επιλέγεις "Υπηρεσίες" κάτω αριστερά.

Βήμα 2:
Επιλέγεις την υπηρεσία κινητής με την οποία έχεις συνδέσει την αγορά συσκευής.

Βήμα 3:
Στη συνέχεια επιλέγεις την ενότητα "Συσκευή".

Βήμα 4:
Δες πληροφορίες για το ποσό και τον αριθμό των δόσεων της συσκευής σου καθώς και την ημερομηνία εξόφλησης.

Πώς μπορώ να κάνω top-up σε soeasy κινητό ή prepaid VMB κάρτα;

Από το My Cyta app, μπορείς εύκολα να κάνεις top-up έναν αριθμό soeasy ή prepaid VMB κάρτα.
Αν στην αρχική σελίδα της εφαρμογής προβάλλεται υπηρεσία soeasy, επιλέγεις "Top-up". Αν είσαι ιδιοκτήτης υπηρεσιών και στην αρχική σελίδα προβάλλονται υπηρεσίες συμβολαίου, μετακινήσει την οθόνη προς τα κάτω στην ενότητα "Ανακάλυψε" και επιλέγεις "Top-up".
Στη συνέχεια, καταχωρείς τον αριθμό soeasy που θέλεις να πιστώσεις και επιλέγεις είδος Top-up ( "Ποσό" ή "Mobile internet") .
Έχεις την επιλογή να πληρώσεις το top-up χρεώνοντας υπηρεσία κινητής προγράμματος συμβολαίου ή με πιστωτική κάρτα .

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ του My Cyta app και του περιεχομένου του My Cyta από την ιστοσελίδα (web);

Η εφαρμογή My Cyta είναι ένα ηλεκτρονικό κανάλι εξυπηρέτησης για τους οικιακούς πελάτες της Cyta. Οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν να δουν και να διαχειριστούν όλες τις υπηρεσίες που έχουν στο όνομά τους καθώς και άλλες υπηρεσίες κινητής που χρησιμοποιούν.
Το My Cyta από την ιστοσελίδα προσφέρει επιπρόσθετα τη δυνατότητα προσθήκης και διαχείρισης υπηρεσιών επιχειρηματικής αγοράς.