Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Υπηρεσία Vidatrack - Συχνές Ερωτήσεις


Χαρακτηριστικά Υπηρεσίας

Τι είναι η υπηρεσία Vidatrack;

H υπηρεσία Vidatrack είναι ένα σύστημα διαχείρισης εκπομπής και εντοπισμού σήματος έκτακτης ανάγκης.

Μέσα από τη χρήση της εξειδικευμένης συσκευής GPS tracker και της διαδικτυακής εφαρμογής www.vidatrack.com, δίνεται η δυνατότητα εντοπισμού θέσης του χρήστη, εκπομπής σήματος έκτακτης ανάγκης, καθώς και επικοινωνία με προκαθορισμένους τηλεφωνικούς αριθμούς με το πάτημα ενός κουμπιού.

Σε ποιους απευθύνεται;

Η υπηρεσία απευθύνεται κυρίως σε ευαίσθητες και ευάλωτες ομάδες όπως ηλικιωμένους, άτομα με χρόνιες παθήσεις, με ειδικές ανάγκες, με κινητικές δυσκολίες, με ψυχασθένειες, με έκπτωση των ανώτερων νοητικών λειτουργιών, καθώς και τους συγγενείς τους ή τα άτομα που έχουν τη φροντίδα τους.

Ποιες είναι οι βασικές λειτουργίες της;

Η υπηρεσία Vidatrack είναι μια τεχνολογικά εξελιγμένη υπηρεσία με πολλαπλές λειτουργίες και δυνατότητες όπως:

  • πλήκτρο SOS, με το οποίο ο χρήστης μπορεί πολύ εύκολα να στείλει σήμα alarm με τη θέση που βρίσκεται
  • δυνατότητα γρήγορης κλήσης σε τρείς προκαθορισμένους τηλεφωνικούς αριθμούς, πατώντας το αντίστοιχο κουμπί
  • δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας - λήψη εισερχόμενων κλήσεων
  • αυτόματη ενημέρωση της θέσης του χρήστη, μέσω εντολής SMS
  • εντοπισμό θέσης σε πραγματικό χρόνο, μέσω GPS (το GPS αφορά κυρίως εξωτερικούς χώρους),
  • καθορισμό περιοχής γεω-περίφραξης (περιοχή εισόδου-εξόδου)
  • αυτόματη ενημέρωση, μέσω SMS, σε περίπτωση μετακίνησης του χρήστη, εκτός προκαθορισμένων γεωγραφικών περιοχών
  • αναλυτικές αναφορές σχετικά με τις κινήσεις, τις ενέργειες και τα συμβάντα των χρηστών.
Τι προϋποθέτει η λειτουργία της υπηρεσίας;

Για τη λειτουργία της υπηρεσίας απαιτείται:

  • Συνδρομή στη υπηρεσία Vidatrack
  • Μεταφορά της συσκευής εντοπισμού θέσης από το χρήστη
  • Πρόσβαση για το λήπτη δεδομένων, στην υπηρεσία Vidatrack, μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής www.vidatrack.com
Ποιες είναι οι βασικές δυνατότητες της Συσκευής Εντοπισμού;

Η συσκευή παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα:

  • αποστολής άμεσης ειδοποίησης στο λήπτη δεδομένων/οικείο για βοήθεια μέσω SMS που περιλαμβάνει την τοποθεσία του χρήστη, με το πάτημα του πλήκτρου «πανικού»
  • κλήσης σε τρεις προκαθορισμένους τηλεφωνικούς αριθμούς, με το πάτημα ενός κουμπιού και
  • λήψης εισερχόμενων κλήσεων
  • αποστολής ειδοποιήσεων μέσω SMS για το επίπεδο της μπαταρίας της συσκευής
Τι δυνατότητες παρέχονται μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής Vidatrack;

Ο λήπτης δεδομένων έχει τη δυνατότητα, μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής www.vidatrack.com, να έχει πρόσβαση σε λειτουργίες και πληροφορίες όπως:

  • εντοπισμό θέσης, με  απεικόνιση της τελευταίας θέσης του χρήστη, όπως και των διαδρομών που πραγματοποιεί,
  • προσδιορισμό/αλλαγή ορίων ασφαλούς περιοχής μετακίνησης (geofencing),
  • ειδοποιήσεις για τη διαχείριση κρίσιμων καταστάσεων του χρήστη(Panic Button) και
  • αναφορές και στατιστικά σχετικά με τις κινήσεις και τις ενέργειες του χρήστη, για συγκεκριμένες χρονικές περιόδους.  

Μπορείτε να δείτε περισσότερες σχετικές πληροφορίες εδώ.

Ποια είναι τα βασικά οφέλη της υπηρεσίας;

Τα οφέλη της υπηρεσίας, τόσο για τον χρήστη, όσον και για τους συγγενείς/οικείους του είναι πολλά:

  • βελτιωμένη και αναβαθμισμένη ποιότητα ζωής
  • ενίσχυση του αισθήματος της ασφάλειας στην καθημερινότητα του χρήστη
  • γρήγορη τηλεφωνική επικοινωνία, όταν χρειαστεί να αντιμετωπίσει ένα έκτακτο πρόβλημα υγείας
  • μείωση άγχους
  • ανεξαρτησία και δραστηριοποίηση
Πως μπορώ να αποκτήσω την Υπηρεσία Vidatrack;

Η παραγγελία της υπηρεσίας γίνεται μόνο με επίσκεψη του Συνδρομητή/Χρήστη (ή εγκεκριμένου / διορισμένου διαχειριστή) από όλα τα Cytashop και την υπογραφή της σχετικής αίτησης της υπηρεσίας και των απαραίτητων συγκαταθέσεων.

Πως μπορώ να τερματίσω την Υπηρεσία Vidatrack;

Αν οποιανδήποτε στιγμή θέλετε να τερματίσετε την Υπηρεσία θα πρέπει να επισκεφτείτε ένα από τα Cytashop παγκύπρια. Για να προχωρήσετε σε τερματισμό της υπηρεσίας υπάρχει προϋπόθεση εξόφλησης των όποιων υπολειπόμενων δόσεων της συσκευής σας υπάρχουν.


Λειτουργία Συσκευής Εντοπισμού

Πώς γίνεται η ρύθμιση της Συσκευής;

Όλα τα προϊόντα μας υποστηρίζονται τεχνικά και παραδίδονται στους πελάτες μας ρυθμισμένα και προγραμματισμένα.

Ο προγραμματισμός του εξοπλισμού και η απαραίτητη εκπαίδευση από την εξειδικευμένη ομάδα της Cyta είναι απλή και περιλαμβάνει:

  • ρύθμιση των τηλεφωνικών αριθμών στα αντίστοιχα πλήκτρα που επιθυμεί ο χρήστης,
  • ενημέρωση αναφορικά με τις δυνατότητες και τη λειτουργία της υπηρεσίας
  • εκπαίδευση του χρήστη για τις δυνατότητες και χρήση της συσκευής
  • επιπλέον εκπαίδευση των οικείων του, για χρήση της διαδικτυακής εφαρμογής, μέσω της οποίας ο μπορεί να εκμεταλλευτεί όλες οι δυνατότητες της υπηρεσίας. Για πρόσβαση στην εφαρμογή θα παρέχονται στους λήπτες δεδομένων μοναδικά username & password.

Σημ. Η βασική εγκατάσταση του συστήματος όπως περιγράφεται πιο πάνω, γίνεται κατόπιν ραντεβού μετά την καταχώρηση της παραγγελίας και έχει γύρω στα 20 λεπτά διάρκεια.

Πού τοποθετείται η Συσκευή;

Η συσκευή είναι εύκολη στη χρήση και στη μεταφορά. Συγκεκριμένα μπορεί:

  • να κρεμαστεί γύρω από το λαιμό
  • να μεταφερθεί στην τσέπη ή την τσάντα 
  • να τοποθετηθεί στη ζώνη

Καλό είναι να είναι μόνιμα τοποθετημένη, ώστε να μην ξεχαστεί σε άλλο σημείο.

Πόση διάρκεια έχει η μπαταρία της Συσκευής;

Η επαναφορτιζόμενη μπαταρία που ενσωματώνεται στη συσκευή εξασφαλίζει αυτονομία που αγγίζει τις 24-48 ώρες, ανάλογα με τη χρήση.

Μόλις η στάθμη της μπαταρίας πέσει σε χαμηλά επίπεδα περίπου στο 30%, αποστέλλεται αυτόματα ένα μήνυμα ειδοποίησης SMS στoν προκαθορισμένo τηλεφωνικό αριθμό που λαμβάνει ειδοποιήσεις. Αντίστοιχο μήνυμα αποστέλλεται όταν η μπαταρία έχει φορτιστεί στο 100%.

Σημειώσεις
α. Για πλήρη φόρτιση της συσκευής στο 100% χρειάζονται γύρω στις 4 ώρες εάν η συσκευή κλειστή. Αντίστοιχα εάν η συσκευή είναι ανοιχτή και στέλνει και δεδομένα μπορεί να πάρει εως και 9 ώρες.
β. Την πρώτη φορά θα πρέπει να γίνει πλήρης φόρτιση της συσκευής με την χρήση ρεύματος (π.χ. όχι με χρήση usb σε κάποιον υπολογιστή).
γ. Εισήγηση μας είναι όπως η συσκευή φορτίζεται σε καθημερινή βάση και κάθε φορά να γίνεται πλήρης φόρτιση.

Για να λειτουργήσει η υπηρεσία είναι απαραίτητο η κάρτα SIM να είναι της Cyta;

Ναι. Η λειτουργία της υπηρεσίας προϋποθέτει κάρτα SIM της Cyta.


Λειτουργία Λογισμικής Εφαρμογής Vidatrack

Με ποιούς πλοηγούς διαδικτύου (internet browsers) είναι συμβατή η διαδικτυακή εφαρμογή Vidatrack;

Οι πλοηγοί διαδικτύου (internet browsers) που υποστηρίζουν τη διαδικτυακή εφαρμογή www.vidatrack.com είναι:

  • Internet Explorer 12 ή πιο πρόσφατο
  • Google Chrome 38 ή πιο πρόσφατο
  • Mozilla Firefox 38.5 ή πιο πρόσφατο

Συνιστούμε όπως χρησιμοποιείτε την τελευταία έκδοση αυτών των περιηγητών, με ενημερωμένο το σύστημα ασφάλειάς τους.

Πώς επιτυγχάνεται η σύνδεση στη διαδικτυακή εφαρμογή Vidatrack, έτσι ώστε να εντοπίζεται η θέση όπου βρίσκεται η συσκευή μου;

Ανοίξτε ένα πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο, πληκτρολογήστε τη διεύθυνση www.vidatrack.com και ακολούθως εισάγετε τους κωδικούς πρόσβασής σας.

Πώς μπορώ να ορίσω τα όρια της περιοχής ασφαλούς μετακίνησης του χρήστη (Γεωγραφικός περιορισμός κίνησης);

Μέσα από τη διαδικτυακή εφαρμογή Vidatrack (www.vidatrack.com), μπορείτε να ορίσετε την περιοχή ασφαλούς μετακίνησης του προστατευόμενου προσώπου. Βρείτε τις οδηγίες εδώ.

Πως μπορώ να εντοπίσω κάποιο χρήστη μέσω της υπηρεσίας;

Η διαδικτυακή εφαρμογή Vidatrack δίνει τη δυνατότητα στους λήπτες δεδομένων της αξιοποιήσουν όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες που αφορούν στο γεωγραφικό προσδιορισμό θέσης και εντοπισμό του χρήστη σε περίπτωση ανάγκης μέσω GPS, όπως και στην αποστολή μηνύματος SMS όταν κάποιος χρήστης περιπλανιέται έξω από μια προκαθορισμένη ζώνη. Μεταβαίνοντας στη διαδικτυακή εφαρμογή,  μπορείτε να δείτε την τελευταία τοποθεσία από την οποία έστειλε συντεταγμένες η συσκευή (tracker) του χρήστη.

Ενημέρωση για την τελευταία τοποθεσία του χρήστη μπορεί να λάβει ο λήπτης δεδομένων κι έπειτα από επικοινωνία με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 80002030.

Παράλληλα, έχετε τη δυνατότητα να εντοπίσετε που βρίσκεται ο χρήστης της υπηρεσίας αποστέλλοντας μήνυμα SMS στη συσκευή του χρήστη. Απλά στείλετε μήνυμα με την εντολή «Fix?» στον τηλεφωνικό αριθμό του χρήστη και σε λίγα λεπτά η συσκευή θα σας απαντήσει δίνοντας σας τις συντεταγμένες όπου βρίσκεται ο χρήστης. Στη συνέχεια εισάγετε τις συντεταγμένες σε κάποιο πρόγραμμα πλοηγήσεως όπως Google Maps στο κινητό ή στον υπολογιστή σας για να βρείτε ακριβώς την τοποθεσία του χρήστη.

Προσοχή! Η συγκεκριμένη διευκόλυνση λειτουργεί με τη χρήση δορυφόρων (GPS). Όταν ο χρήστης βρίσκεται σε εσωτερικό χώρο, μακριά από πόρτες ή παράθυρα ή σε υπόγειους χώρους, είναι πιθανόν η συσκευή να μην μπορέσει να εντοπίσει τη θέση της για να τη διαβιβάσει στον οικείο.

Για πόσο χρονικό διάστημα αποθηκεύονται τα δεδομένα στην διαδικτυακή εφαρμογή Vidatrack;

Τα δεδομένα σας μένουν αποθηκευμένα για διάρκεια 12 μηνών και μετά διαγράφονται.


Αντιμετώπιση Προβλημάτων

Χάλασε η συσκευή μου, τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση βλάβης της συσκευής, η συσκευή θα πρέπει να προσκομισθεί για επιδιόρθωση σε ένα από τα ακόλουθα Cytashop μας:

  • Λευκωσία - Στρόβολος και Λατσιά
  • Λεμεσός - Αθηνών
  • Λάρνακα - Κεντρικό  
  • Πάφος - Κεντρικό  
  • Αμμόχωστος - Κεντρικό

Η υπηρεσία έχει δύο χρόνια εγγύηση, για βλάβες που οφείλονται αποδεδειγμένα σε κατασκευαστικό λάθος. Η εγγύηση δεν καλύπτει καταστροφή του προϊόντος που οφείλεται σε κακή ή μη ενδεδειγμένη χρήση.
Μέσω της υπηρεσίας, παρέχεται η δυνατότητα αγοράς καινούριας συσκευής (εφάπαξ ή με δόσεις).

Η συσκευή μου δεν κάνει λήψη δορυφορικού σήματος; Τι μπορώ να κάνω;

Η συσκευή πρέπει να βρίσκεται σε ανοικτό χώρο ή κοντά σε πόρτα ή παράθυρο, προκειμένου να λάβει σήμα από δορυφόρο (GPS).

Οι συσκευές GPS επειδή επικοινωνούν με δορυφόρους δεν μπορούν να λειτουργήσουν σε κλειστούς χώρους ή υπαίθριους χώρους με φυσικά εμπόδια όπως κτήρια και κατασκευές μεγάλου ύψους σε μεγάλη πυκνότητα.

Η συσκευή σταμάτησε να στέλνει συντεταγμένες. Τι μπορώ να κάνω;

Για να ελέγξετε εάν η συσκευή είναι ανοικτή και έχει μπαταρία όπως και εάν παίρνει στίγμα GPS θα πρέπει να ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  • Αφαιρέσετε και να επανατοποθετήστε την μπαταρία και τη sim στη συσκευή.
  • Ενεργοποιήστε ξανά τη συσκευή και φροντίστε να έχει στίγμα GPS.
  • Ελέγξτε αν τα αντίστοιχα φωτάκια έχουν σταματήσει να αναβοσβήσουν.

Εναλλακτικά αποταθείτε στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 80002030.

Δεν ανάβει κανένα φωτάκι στη συσκευή μου;

Μπορείτε να ελέγξετε τα ακόλουθα:

  • Αν φορτίζει
  • Αν έχει κάρτα sim
  • Αν μπορεί να πραγματοποιήσει τηλεφωνική κλήση

Εναλλακτικά αποταθείτε στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 80002030.

Δεν λαμβάνω ειδοποιήσεις SMS στο κινητό μου;

Μπορείτε να ελέγξετε αν η συσκευή του χρήστη έχει σήμα GPRS και εάν έχει κλειδώσει το GPS.

Εναλλακτικά αποταθείτε στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 80002030.

Ξέχασα τους κωδικούς πρόσβασής μου στην διαδικτυακή εφαρμογή www.vidatrack.com; Τι πρέπει να κάνω;

Μπορείτε να αποταθείτε στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 80002030 για να σας εκδώσουν νέους κωδικούς πρόσβασης.

Η διαδικτυακή εφαρμογή www.vidatrack.com δεν λειτουργεί. Τί πρέπει να κάνω;

Μπορείτε να αποταθείτε στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 80002030.

Θέλω να αλλάξω ένα από τους εξουσιοδοτημένους τηλεφωνικούς αριθμούς. Τί πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να επισκεφτείτε ένα από τα ακόλουθα Cytashop:

  • Λευκωσία - Στρόβολος και Λατσιά
  • Λεμεσός - Αθηνών
  • Λάρνακα - Κεντρικό  
  • Πάφος - Κεντρικό  
  • Αμμόχωστος - Κεντρικό

Δικαίωμα αίτησης έχει ο Πελάτης ή ο Τελικός Χρήστης της Υπηρεσίας.

Θέλω να αλλάξω τον αριθμό όπου αποστέλλεται το sms σε περίπτωση ενεργοποίησης του Panic Button ‘κουμπί συναγερμού’;

Θα πρέπει να επισκεφτείτε ένα από τα ακόλουθα Cytashop:

  • Λευκωσία - Στρόβολος και Λατσιά
  • Λεμεσός - Αθηνών
  • Λάρνακα - Κεντρικό  
  • Πάφος - Κεντρικό  
  • Αμμόχωστος - Κεντρικό

Δικαίωμα αίτησης έχει ο Πελάτης ή ο Χρήστης της Υπηρεσίας.


Χρεώσεις

Ποιες οι χρεώσεις της υπηρεσίας;
Περιγραφή Μηνιαία Συνδρομή (με ΦΠΑ)
Συσκευή €7,14
Πρόσβαση στην Υπηρεσία Vidatrack €5,95
Classic & Mobile Internet Ως το τιμολόγιο της Cyta

Σημειώσεις:

  1. Η εξόφληση της συσκευής μπορεί να γίνει σε 24 ισόποσες μηνιαίες δόσεις.
  2. Στις πιο πάνω τιμές δεν περιλαμβάνεται το τέλος σύνδεσης του Προγράμματος Συμβολαίου Classic €20,69 (με ΦΠΑ).
  3. Στη συνδρομή δεν περιλαμβάνονται οι χρεώσεις που αφορούν τα λεπτά ομιλίας, μηνύματα SMS και Mobile Internet άνω των 30MB, οι οποίες διέπονται από τις εκάστοτε χρεώσεις της Cyta.
  4. Υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα αγοράς της συσκευής εφάπαξ, με τη χρέωση να ανέρχεται στα €137,09 (με ΦΠΑ).
Τι αξεσουάρ περιλαμβάνoνται με την αγορά της συσκευής;

Συμπεριλαμβάνονται τα σχετικά αξεσουάρ της συσκευής όπως επαναφορτιζόμενη μπαταρία, λουράκι λαιμού, φορτιστή πρίζας και καλώδιο φόρτισης.

Θέλω να τερματίσω την υπηρεσία. Τι πρέπει να κάνω;

Για να προχωρήσετε σε τερματισμό της υπηρεσίας, θα πρέπει να επισκεφτείτε ένα από τα Cytashop μας και να εξοφλήσετε πρώτα το κόστος της Συσκευής σας, είτε τοις μετρητοίς είτε με πιστωτική κάρτα.

Πώς μπορώ να πληρώνω το μηνιαίο λογαριασμό μου;

Η συνδρομή στην υπηρεσία προϋποθέτει την εξόφληση του μηνιαίου λογαριασμού μέσω Τραπεζικής Εντολής Άμεσης Χρέωσης.


Υποστήριξη Υπηρεσίας

Που μπορώ να αποταθώ για υποστήριξη της υπηρεσίας;

- Για άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση και υποστήριξη, παρακαλώ καλέστε στο 80002030 (χωρίς χρέωση).

(Το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης βρίσκεται στη διάθεσή σας από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 08:00 - 24:00 και τα Σαββατοκύριακα από τις 10:00 - 24:00).
ή

- Επισκεφτείτε ένα από τα Cytashop παγκύπρια.

Σημείωση
Η τεχνική υποστήριξη της υπηρεσίας παρέχετε μόνο από τα ακόλουθα Cytashop:

  • Λευκωσία - Στρόβολος και Λατσιά
  • Λεμεσός - Αθηνών
  • Λάρνακα - Κεντρικό  
  • Πάφος - Κεντρικό  
  • Αμμόχωστος - Κεντρικό