Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Δέσμευση στην Εξυπηρέτηση

Δέσμευση στην Εξυπηρέτηση

Ανάλογα με τον τρόπο ζωής και τις ανάγκες των πελατών μας προσαρμόζουμε τις διαδικασίες μας για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, υιοθετώντας εκσυγχρονισμένα συστήματα και μεθόδους. Μέσα από εξειδικευμένες έρευνες αγοράς αφουγκραζόμαστε και αναγνωρίζουμε συστηματικά τις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών μας με κύριο στόχο τη συνεχή βελτίωση στην ποιοτική και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση που τους προσφέρουμε. Επιπρόσθετα δεσμευόμαστε σε συμβατικό επίπεδο τόσο για την ποιότητα παροχής βασικών υπηρεσιών όσο και για την υποστήριξη που προσφέρεται μετά την παροχή τους.

Στα καταστήματά μας, το φιλικό και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό μας επιδεικνύει ενδιαφέρον και καθοδηγεί τους πελάτες μας στις επιλογές που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες τους. Οι αναβαθμίσεις στα cytashop είναι συνεχείς και στοχεύουν στην προσφορά ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης σε έναν μοντέρνα σχεδιασμένο, άνετο και ευχάριστο χώρο. Ταυτόχρονα δίνουμε έμφαση στην αύξηση της εμπορικότητας της αλυσίδας των cytashop, με την προβολή προϊόντων τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού, σε ειδικά σχεδιασμένους χώρους εντός του καταστήματος, ούτως ώστε οι πελάτες μας να έχουν την ευχέρεια να μελετήσουν τα προϊόντα μας και να επιλέξουν με άνεση αυτό που τους ταιριάζει καλύτερα.

Το Δίκτυο Πωλήσεων των Επιχειρηματικών μας Πελατών συνεχίζει να προσφέρει αναβαθμισμένη προσωπική εξυπηρέτηση στους ειδικούς και μεγάλους πελάτες και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Οι επιχειρηματικοί μας πελάτες, μέσω των τηλεπικοινωνιακών μας συμβούλων, λαμβάνουν συμβουλευτικές υπηρεσίες και εξυπηρέτηση για τα θέματα που τους απασχολούν. Όραμα του Δικτύου Πωλήσεων συνεχίζει να είναι το κτίσιμο, η ενδυνάμωση και η διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων αμοιβαίου οφέλους με τους πελάτες του.

Πέραν των καναλιών προσωπικής επαφής με την Cyta, προσφέρουμε στους πελάτες μας, ιδιώτες και επιχειρηματίες,  εξυπηρέτηση ψηλής ποιότητας μέσα από τα Κέντρα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης. Η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Οικιακών πελατών (τηλ. 132) λειτουργεί με εξειδικευμένο προσωπικό που μπορεί να βοηθήσει με πληροφορίες, παραγγελίες, τεχνική υποστήριξη και αναφορά βλαβών. Ταυτόχρονα η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Επιχειρηματικών πελατών (τηλ. 150) λειτουργεί με ειδικά καταρτισμένο προσωπικό, παρέχοντας εξυπηρέτηση τόσο στους υφιστάμενους Επιχειρηματικούς μας πελάτες όσο και σε πιθανούς νέους πελάτες που ενδιαφέρονται για τις επιχειρηματικές μας προτάσεις.

Όσο για τους φίλους της τεχνολογίας, προσφέρουμε τη δυνατότητα εξυπηρέτησης από τον δικό τους χώρο και σε 24ωρη βάση, μέσα από την Ηλεκτρονική μας Πύλη (www.cyta.com.cy). Η πύλη παρέχει τη δυνατότητα εύκολης και γρήγορης αναζήτησης πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες της Cyta αλλά και τη δυνατότητα καταχώρησης ηλεκτρονικής παραγγελίας (για επιλεγμένα προϊόντα), καθώς και αγοράς τηλεφωνικών συσκευών και αξεσουάρ.

Πέραν των δικών μας καναλιών εξυπηρέτησης, αντιλαμβανόμενοι την ανάγκη των πελατών μας να προμηθεύονται προϊόντα και υπηρεσίες μας από περισσότερα σημεία/καταστήματα, αναβαθμίζουμε συνεχώς και επεκτείνουμε το Δίκτυο Συνεργατών μας, το οποίο σήμερα είναι σε θέση να προσφέρει ευρεία γκάμα καταναλωτικών και επιχειρηματικών προϊόντων.

Για την εγκατάσταση υπηρεσιών που έχουν παραγγελθεί μέσω των διαφόρων καναλιών εξυπηρέτησης της Cyta, έμπειρο και άρτια καταρτισμένο τεχνικό προσωπικό μας επισκέπτεται τους πελάτες μας στα υποστατικά τους, παρέχοντας τους τον αναγκαίο τεχνικό εξοπλισμό αλλά και κάθε βοήθεια που χρειάζονται για την εξοικείωση τους, ως προς τη λειτουργία των υπηρεσιών.

Σε περίπτωση που οι πελάτες μας αισθάνονται ότι η ποιότητα υπηρεσίας ή/και η εξυπηρέτηση που τους προσφέραμε δεν τους ικανοποιεί, οι εισηγήσεις τους είναι για μας πολύτιμες πληροφορίες για τη βελτίωση των δραστηριοτήτων μας. Επιθυμία μας είναι να αυξήσουμε το βαθμό ικανοποίησης και την εμπιστοσύνη των πελατών μας προς εμάς. Γι αυτό το λόγο ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας, να υποβάλουν χωρίς δισταγμό οποιοδήποτε παράπονο έχουν και υποσχόμαστε ότι θα ανταποκριθούμε με την καλύτερη δυνατή λύση, το συντομότερο δυνατόν, είτε γραπτώς, είτε προφορικώς, αναλόγως της κάθε περίπτωσης.