Κινητή FAQs

Vodafone Mobile Broadband

Τι είναι η υπηρεσία Vodafone Mobile Broadband;
Η υπηρεσία Vodafone Mobile Broadband (VMB) αφορά κάρτες SIM μόνο για σύνδεση διαδικτύου και όχι ομιλίας οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορες συσκευές. Για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελία δες εδώ.
Πώς μπορώ να μαθαίνω το υπόλοιπο της VMB Pay As You Go κάρτας μου;

Ο έλεγχος του υπολοίπου της σύνδεσης σου για τη VMB PAYG διαφέρει αναλόγως της συσκευής που χρησιμοποιείς και μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

Αν χρησιμοποιείς Laptop και έχεις εγκατεστημένο σε αυτό το λογισμικό της εφαρμογής VMB, μπορείς να ελέγξεις το υπόλοιπο μέσω του μενού της εφαρμογής.

Αν χρησιμοποιείς Tablet με δυνατότητα διενέργιας κλήσεων ή κινητό τηλέφωνο μπορείς να καλέσεις *110# από τη συσκευή.

Αν χρησιμοποιείς συσκευή η οποία δεν παρέχει τη δυνατότητα διενέργιας κλήσεων μπορείς να εγγραφείς στο My Cyta και να μαθαίνεις το υπόλοιπο σου μέσω της ιστοσελίδας.

Πώς μπορώ να ελέγχω/ενημερώνομαι για τον όγκο δεδομένων που χρησιμοποίησα;

Για να ελέγξεις τον όγκο δεδομένων της υπηρεσίας VMB θα πρέπει να επισκεφθείς την ιστοσελίδα miu.cyta.com.cy από τη συσκευή που είναι συνδεδεμένη.

Σε περίπτωση που η συσκευή δεν υποστηρίζει την αποστολή SMS μπορείς να ελέγχεις τη χρήση δεδομένων μέσω του My Cyta. (μόνο για εγγεγραμμένους χρήστες).

Τι πρέπει να κάνω για να αλλάξω τον όγκο δεδομένων της υπηρεσίας VMB monthly;
Για να αλλάξεις το πακέτο δεδομένων του συμβολαίου VMB που έχεις, πρέπει απλά να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή να επισκεφθείς κάποιο από τα καταστήματα του Δικτύου Πωλήσεων της Cyta με την ταυτότητά σου.
Αν δεν χρειάζομαι την υπηρεσία κάθε μήνα αλλά μόνο 3-4 μήνες το χρόνο ποιες άλλες επιλογές έχω;
Για σένα που χρειάζεσαι την υπηρεσία μόνο περιστασιακά η Cytamobile-Vodafone προσφέρει την προπληρωμένη μορφή της υπηρεσίας, Vodafone Mobile Broadband Pay As You Go. Με αυτή την μορφή της υπηρεσίας VMB, μπορείς να έχεις άμεσα πρόσβαση στο Internet από το Laptop ή το Tablet σου όπου και αν βρίσκεσαι, όποτε και όσο εσύ θέλεις, χωρίς συμβόλαια και δεσμεύσεις. Για περισσότερες πληροφορίες δες την καρτέλα VMB Pay As you Go στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.cyta.com.cy/mobile-internet-with-vmb
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία VMB στο εξωτερικό; Ποιες είναι οι χρεώσεις;

Βεβαίως και μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία στο εξωτερικό. Οι χρεώσεις διαμορφώνονται αναλόγως της χώρας και του δικτύου με το οποίο θα συνδεθείς στο εξωτερικό. Εάν θα επισκεφθείς χώρα μέλος της Ε.Ε. χρησιμοποιείς την υπηρεσία ακριβώς όπως και στην Κύπρο (ΣΗΜ. Ισχύει η Πολιτική Εύλογης Χρήσης: https://www.cyta.com.cy/roaming-like-at-home). Εάν θα επισκεφθείς χώρα μη μέλος της Ε.Ε. δεν ισχύει το πακέτο δεδομένων που έχεις στην Κύπρο.

Περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τις χρεώσεις ανάλογα με την χώρα που θα επισκεφθείς μπορείς να βρεις στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.cyta.com.cy/roaming-charges

Η VMB υπηρεσία μου δεν συνδέεται στο διαδίκτυο. Τι μπορώ να κάνω;
Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει πρώτα να ελέγξεις κατά πόσον έχεις διαθέσιμο όγκο δεδομένων. Ακολούθως δοκίμασε να επανεκκινήσεις τη συσκευή μέσα στην οποία βρίσκεται η VMB κάρτα και αν δεν επιλυθεί τότε επικοινώνησε με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή σε κάποιο Cytashop για τεχνική υποστήριξη.