Η υπηρεσία Vodafone Mobile Broadband (VMB) αφορά κάρτες SIM μόνο για σύνδεση διαδικτύου και όχι ομιλίας οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορες συσκευές. Για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελία δες
εδώ.
Ο έλεγχος του υπολοίπου της σύνδεσης σου για τη VMB PAYG διαφέρει αναλόγως της συσκευής που χρησιμοποιείς και μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:
Αν χρησιμοποιείς Laptop και έχεις εγκατεστημένο σε αυτό το λογισμικό της εφαρμογής VMB, μπορείς να ελέγξεις το υπόλοιπο μέσω του μενού της εφαρμογής.
Αν χρησιμοποιείς Tablet με δυνατότητα διενέργιας κλήσεων ή κινητό τηλέφωνο μπορείς να καλέσεις *110# από τη συσκευή.
Αν χρησιμοποιείς συσκευή η οποία δεν παρέχει τη δυνατότητα διενέργιας κλήσεων μπορείς να εγγραφείς στο My Cyta και να μαθαίνεις το υπόλοιπο σου μέσω της ιστοσελίδας.
Για να ελέγξεις τον όγκο δεδομένων της υπηρεσίας VMB θα πρέπει να επισκεφθείς την ιστοσελίδα miu.cyta.com.cy από τη συσκευή που είναι συνδεδεμένη.
Σε περίπτωση που η συσκευή δεν υποστηρίζει την αποστολή SMS μπορείς να ελέγχεις τη χρήση δεδομένων μέσω του My Cyta. (μόνο για εγγεγραμμένους χρήστες).
Για να αλλάξεις το πακέτο δεδομένων του συμβολαίου VMB που έχεις, πρέπει απλά να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή να επισκεφθείς κάποιο από τα καταστήματα του Δικτύου Πωλήσεων της Cyta με την ταυτότητά σου.
Βεβαίως και μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία στο εξωτερικό. Οι χρεώσεις διαμορφώνονται αναλόγως της χώρας και του δικτύου με το οποίο θα συνδεθείς στο εξωτερικό. Εάν θα επισκεφθείς χώρα μέλος της Ε.Ε. χρησιμοποιείς την υπηρεσία ακριβώς όπως και στην Κύπρο (ΣΗΜ. Ισχύει η Πολιτική Εύλογης Χρήσης: https://www.cyta.com.cy/roaming-like-at-home). Εάν θα επισκεφθείς χώρα μη μέλος της Ε.Ε. δεν ισχύει το πακέτο δεδομένων που έχεις στην Κύπρο.
Περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τις χρεώσεις ανάλογα με την χώρα που θα επισκεφθείς μπορείς να βρεις στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.cyta.com.cy/roaming-charges
Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει πρώτα να ελέγξεις κατά πόσον έχεις διαθέσιμο όγκο δεδομένων. Ακολούθως δοκίμασε να επανεκκινήσεις τη συσκευή μέσα στην οποία βρίσκεται η VMB κάρτα και αν δεν επιλυθεί τότε επικοινώνησε με το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή σε κάποιο Cytashop για τεχνική υποστήριξη.