Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Κινητή FAQs

Επίλεξε κατηγορία

Vodafone Mobile Broadband

Τι είναι η υπηρεσία Vodafone Mobile Broadband;
Η υπηρεσία Vodafone Mobile Broadband (VMB) παρέχει τη δυνατότητα σύνδεσης στο Internet από το laptop ή το tablet σου μέσω του δικτύου κινητών επικοινωνιών της Cytamobile-Vodafone. Το ειδικό λογισμικό VMB σου προσφέρει τη δυνατότητα:
  • Ασύρματης σύνδεσης στο Internet ή/και με το εταιρικό σου δίκτυο οποιαδήποτε στιγμή, μέσω του δικτύου κινητών επικοινωνιών (3G ή GPRS) χωρίς να χρειάζεται να συνδεθείς σε σταθερή γραμμή ή κάποιο Internet 'Wi-Fi Hotspot'.
  • Αποστολής και λήψης email, γραπτών μηνυμάτων SMS, καθώς και άμεση επικοινωνία μέσω εφαρμογών Instant Messaging (IM).
  • Να χρησιμοποιήσεις εφαρμογές που σε ενημερώνουν διαρκώς για θέματα που σε ενδιαφέρουν.
Πώς μπορώ να συνδεθώ με την υπηρεσία;

Για να συνδεθείς σε κάποιο από τα προγράμματα Vodafone Mobile Broadband της Cytamobile-Vodafone πρέπει να επισκεφθείς ένα από τα καταστήματα της Cyta ή των συνεργατών μας, με την ταυτότητά σου ή την άδεια οδηγού. Αν πρόκειται για σύνδεση στα στοιχεία εταιρείας, θα πρέπει ο νόμιμος εκπρόσωπος να προσκομίσει άδεια οδηγού ή την ταυτότητά του, πιστοποιητικό εγγραφής και διευθυντών, καθώς και τη σφραγίδα της εταιρείας.

Με κάθε νέα σύνδεση θα προμηθευτείς τον ανάλογο εξοπλισμό που απαιτείται για τη χρήση της υπηρεσίας. Σε περίπτωση που έχεις Tablet ή Laptop με δυνατότητα 3G τότε θα χρειαστείς μόνο μια κάρτα δεδομένων (SIM card). Εάν όμως το Laptop σου δεν έχει αυτή τη δυνατότητα θα χρειαστείς επιπρόσθετα και ένα VMB Usb Stick/Modem.

Τι πρέπει να κάνω την πρώτη φορά που θα συνδέσω το USB Stick/Modem;
Αρχικά πρέπει να τοποθετήσεις την κάρτα SIM στο USB Stick/Modem και να το συνδέσεις σε μια θύρα USB του υπολογιστή σου. Στη συνέχεια θα ακολουθήσεις τα βήματα του οδηγού εγκατάστασης του λογισμικού της υπηρεσίας Vodafone Mobile Broadband που θα εμφανιστεί αυτόματα μετά τη σύνδεση του USB Stick/Modem. Ακολούθως, μετά το τέλος της εγκατάστασης του λογισμικού θα σου ζητηθεί να καταχωρήσεις τον κωδικό PIN της κάρτας SIM, να διαλέξεις τύπο λογαριασμού (συμβόλαιο ή προπληρωμένο) και να αποδεχτείς τους όρους στην ‘Άδεια χρήσης τελικού χρήστη’. Μόλις ολοκληρωθούν οι απαραίτητες αρχικές ρυθμίσεις θα εμφανιστεί ο Πίνακας Ελέγχου (Dashboard) του λογισμικού της υπηρεσίας και απλά θα κάνεις κλικ στη ‘Σύνδεση’.
Ποια τιμολογιακά σχέδια υπάρχουν;

Υπάρχουν δυο τιμολογιακά σχέδια:

  • Συμβόλαιο (Contract)
  • Προπληρωμένο (Pay As You Go και Pay As You Go-Holiday Pack)

Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.cyta.com.cy/mobile-internet-with-vmb

Γιατί ενώ δεν άνοιξα καμιά σελίδα με τη VMB σύνδεση μου, υπάρχει κίνηση και χρέωση του λογαριασμού μου;
Το πιο πιθανόν σε αυτή την περίπτωση είναι να υπάρχουν ενεργοποιημένες οι αυτόματες αναβαθμίσεις των εφαρμογών (Anrivirus, Media players) και του λειτουργικού συστήματος (π.χ. MS Windows®) που χρησιμοποιείς στον υπολογιστή σου. Συνιστούμε την απενεργοποίηση των ρυθμίσεων των αυτόματων αναβαθμίσεων έτσι ώστε να αποφεύγονται οι ανεπιθύμητες χρεώσεις.
Γιατί η ένδειξη χρήσης δεδομένων μέσω του μενού του λογισμικού VMB διαφέρει από τη χρέωση του μηνιαίου μου λογαριασμού;
Ο έλεγχος χρήσης δεδομένων μέσω της εφαρμογής VMB δίνει μια κατά προσέγγιση ένδειξη. Μόνο μέσω του δικτύου της Cytamobile-Vodafone μπορείς να έχεις την ακριβή χρέωση του λογαριασμού σου (περισσότερες πληροφορίες στην επόμενη ερώτηση).
Πώς μπορώ να ελέγχω / ενημερώνομαι για τον όγκο δεδομένων που χρησιμοποίησα;

Με τη Cytamobile-Vodafone ο πελάτης μπορεί να έχει τον έλεγχο του όγκου δεδομένων που διακινεί και του λογαριασμού του στέλνοντας SMS στο 8000.

  • Στέλνοντας DLUDLUEN για αγγλικά), για να ενημερωθεί για τον όγκο δεδομένων που έχει ήδη διακινήσει στην Κύπρο.
  • Στέλνοντας DRCDRCEN για αγγλικά), για να ενημερωθεί για τη χρέωση του όγκου που έχει διακινήσει στο εξωτερικό.
  • Όλοι οι πελάτες στην υπηρεσία προγραμμάτων συμβολαίου VMB θα λαμβάνουν αρχικά μήνυμα SMS όταν ξεπεράσουν περίπου το 70% και εν συνεχεία το 100% του συμπεριλαμβανόμενου όγκου του τιμολογιακού τους σχεδίου.
  • Ακόμα και στην περίπτωση που δεν αποστείλεις κάποιο SMS στο 8000 η Cytamobile-Vodafone θα σου αποστέλλει SMS υπενθυμίζοντας σου τη δυνατότητα που έχεις για να ελέγχεις το λογαριασμό σου.
  • Σε περίπτωση που η συσκευή δεν υποστηρίζει την αποστολή SMS μπορείς να ελέγχεις τη χρήση δεδομένων μέσω του My Cyta. (μόνο για εγγεγραμμένους χρήστες)
Αν δεν χρειάζομαι την υπηρεσία κάθε μήνα αλλά μόνο 3-4 μήνες το χρόνο ποιες άλλες επιλογές έχω;
Για σένα που χρειάζεσαι την υπηρεσία μόνο περιστασιακά η Cytamobile-Vodafone προσφέρει την προπληρωμένη μορφή της υπηρεσίας, Vodafone Mobile Broadband Pay As You Go. Με αυτή την μορφή της υπηρεσίας VMB, μπορείς να έχεις άμεσα πρόσβαση στο Internet από το Laptop ή το Tablet σου όπου και αν βρίσκεσαι, όποτε και όσο εσύ θέλεις, χωρίς συμβόλαια και δεσμεύσεις.
Πώς μπορώ να μαθαίνω το υπόλοιπο της VMB PAYG κάρτας μου;

Ο έλεγχος του υπολοίπου της σύνδεσης σου για τη VMB PAYG διαφέρει αναλόγως της συσκευής που χρησιμοποιείς και μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

  • Αν χρησιμοποιείς Laptop και έχεις εγκατεστημένο σε αυτό το λογισμικό της εφαρμογής VMB, μπορείς να ελέγξεις το υπόλοιπο μέσω του μενού της εφαρμογής αλλά και με την αποστολή SMS με το λεκτικό ΒΑL στο 8000 μέσω των επιπρόσθετων επιλογών της εφαρμογής.
  • Αν χρησιμοποιείς Tablet με δυνατότητα αποστολής και λήψης SMS, μπορείς είτε να αποστείλεις SMS με το λεκτικό ΒΑL στο 8000, είτε απλά να καλέσεις *110# από τη συσκευή.
  • Αν χρησιμοποιείς συσκευή η οποία δεν παρέχει τη δυνατότητα αποστολής και λήψης SMS μπορείς να εγγραφείς στο My Cyta και να μαθαίνεις το υπόλοιπο σου μέσω της ιστοσελίδας.
Σε τι διαφέρει η υπηρεσία VMB PAYG Holiday Pack από την παραδοσιακή VMB PAYG;

Η υπηρεσία VMB Pay As You Go-Holiday Pack είναι καταλληλότερη κυρίως για όσους διακινούν μεγάλους όγκους δεδομένων σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα. Μπορούμε να πούμε ότι είναι η ιδανική υπηρεσία για όσους:

  • Διακινούν μεγάλο όγκο δεδομένων σε περιορισμένο χρονικό διάστημα.
  • Zητούν τις ευέλικτες χρεώσεις ακριβώς για όσο χρόνο χρησιμοποιούν την υπηρεσία.
  • Θέλουν πρόσβαση στο internet με υψηλές ταχύτητες, από όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς συμβόλαια και δεσμεύσεις.
  • Χρησιμοποιούν φορητό υπολογιστή ή tablet και χρειάζονται ασύρματη internet σύνδεση εκτός σπιτιού ή γραφείου για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα soeasy στην υπηρεσία VMB;
Μπορείς αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις την κάρτα SIM της υπηρεσίας soeasy και στο USB Stick/Modem της υπηρεσίας VMB αλλάζοντας τη ρύθμιση του APN σε cytamobile. Πρέπει να ξέρεις όμως ότι σε αυτή την περίπτωση ισχύουν οι χρεώσεις διακίνησης δεδομένων της υπηρεσίας soeasy. Για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τις χρεώσεις για διακίνηση δεδομένων της υπηρεσίας soeasy μπορείς να επισκεφθείς τον πιο κάτω σύνδεσμο http://www.cyta.com.cy/mobile-internet.
Τι πρέπει να κάνω αν θέλω να αλλάξω το τιμολογιακό μου σχέδιο συμβολαίου;
Για να αλλάξεις το τιμολογιακό σχέδιο συμβολαίου VMB που έχεις, πρέπει απλά να τηλεφωνήσεις στο 132 ή να επισκεφθείς κάποιο από τα καταστήματα του Δικτύου Πωλήσεων της Cyta με την ταυτότητά σου.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία VMB στο εξωτερικό; Ποιες είναι οι χρεώσεις;
Βεβαίως και μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία στο εξωτερικό. Οι χρεώσεις διαμορφώνονται αναλόγως της χώρας και του δικτύου με το οποίο θα συνδεθείς στο εξωτερικό. Ο συμπεριλαμβανόμενος όγκος των τιμολογιακών σχεδίων δεν ισχύει για χρήση στο εξωτερικό. Περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τις χρεώσεις μπορείς να βρεις στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://www.cyta.com.cy/mobile-internet-with-vmb.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία VMB σε περιβάλλον Apple Mac;
Ναι, η υπηρεσία VMB μπορεί να λειτουργήσει και σε περιβάλλον Apple Mac. Πρέπει όμως να εγκαταστήσεις το λογισμικό που είναι κατάλληλο για αυτό το λειτουργικό σύστημα. Για περισσότερες πληροφορίες που αφορούν την υπηρεσία VMB σε περιβάλλον Apple Mac μπορείς να ακολουθήσεις τον πιο κάτω σύνδεσμο http://www.cyta.com.cy/mobile-internet-with-vmb.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία VMB σε iPad/Android tablet;
Βεβαίως μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία VMB (χωρίς χρήση του λογισμικού) σε συσκευή tablet. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να επιλέξεις το κατάλληλο για την περίπτωσή σου τιμολογιακό σχέδιο και ακολούθως να τοποθετήσεις την κάρτα SIM στη συσκευή σου. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να καταχωρηθούν στη συσκευή οι κατάλληλες ρυθμίσεις όπως ακριβώς γίνεται και στο κινητό (μπορείς να συμβουλευτείς τον οδηγό χρήσης της συσκευής για το πώς θα την ρυθμίσεις). Όσον αφορά για το ποιες ρυθμίσεις πρέπει να καταχωρηθούν, μπορείς να τηλεφωνήσεις στο 132 ή να μεταβείς στον σύνδεσμο που ακολουθεί: http://www.cyta.com.cy/activate-settings.
Πώς ελέγχω τον όγκο δεδομένων όταν έχω συσκευή που δεν υποστηρίζει τη λήψη η αποστολή SMS π.χ. iPad (συμβόλαιο / Pay As You Go);
Στην περίπτωση που η συσκευή σου δεν υποστηρίζει την αποστολή και λήψη SMS (π.χ. iPad) έτσι ώστε να μπορείς να ενημερωθείς για τη διακίνηση του όγκου δεδομένων που έχεις καταναλώσει, θα ήταν καλό να εγγραφείς στο My Cyta για να μπορείς να ελέγχεις τη διακίνηση του όγκου δεδομένων μέσω της ιστοσελίδας. Εναλλακτικά μπορείς αν θέλεις να αφαιρέσεις την κάρτα SIM από τη συσκευή σου και να την τοποθετήσεις σε συσκευή με δυνατότητα λήψης και αποστολής μηνυμάτων SMS για να αποστείλεις μήνυμα στο 8000 με λεκτικό DLU. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα θα σου σταλεί απαντητικό SMS με ενημέρωση για τον όγκο δεδομένων που έχεις καταναλώσει από την αρχή του μήνα.
Η VMB έμεινε στην αναζήτηση δικτύου;
Στην περίπτωση που η υπηρεσία VMB παραμένει στην αναζήτηση δικτύου το πιο πιθανό είναι να μην υπάρχει επαρκής κάλυψη δικτύου στο σημείο που βρίσκεσαι και θα ήταν καλό να μετακινηθείς σε σημείο με καλύτερη κάλυψη για να ξαναδοκιμάσεις. Αν στο σημείο που βρίσκεσαι υπάρχει επαρκές σήμα αλλά το USB Stick/Modem εξακολουθεί να μένει στην αναζήτηση δικτύου, τότε το πιο πιθανόν είναι να υπάρχει πρόβλημα διένεξης με κάποια εγκατεστημένη εφαρμογή, λογισμικό ή άλλη συσκευή. Στην περίπτωση που δεν καταφέρεις να επιλύσεις το πρόβλημα, τηλεφώνα στο 132 ή επισκέψου το πλησιέστερο Cytashop για τεχνική εξυπηρέτηση.
Το σήμα μου είναι πολύ χαμηλό πώς μπορώ να το ενισχύσω;
Ίσως στο σημείο που βρίσκεσαι να μην έχεις την καλύτερη δυνατή κάλυψη δικτύου. Μερικά κτίρια είναι κατασκευασμένα από υλικά που μπορεί να εμποδίζουν το σήμα του Δικτύου Κινητών Επικοινωνιών να τα διαπεράσει. Θα ήταν καλύτερα να μετακινηθείς σε χώρο ο οποίος έχει καλύτερη κάλυψη όπως για παράδειγμα κάποιο παράθυρο ή σε κάποιο άλλο δωμάτιο (κατά προτίμηση ψηλότερα στο κτίριο).