Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Διαδίκτυο FAQs

Επίλεξε κατηγορία

Υπηρεσία Safe Internet

Τι είναι η υπηρεσία Safe Internet;
Η υπηρεσία Safe Internet είναι μια υπηρεσία που σου προσφέρει η Cytanet, η οποία φιλτράρει διαδικτυακό περιεχόμενο και μπλοκάρει εφαρμογές διαδικτύου. Μ’ έναν εύκολο και πρακτικό τρόπο μπορείς να επιλέξεις κατηγορίες διαδικτυακού περιεχομένου, συγκεκριμένες ιστοσελίδες ή/και εφαρμογές διαδικτύου, στις οποίες δεν επιθυμείς να έχουν πρόσβαση οι χρήστες, καθώς επίσης και να καθορίσεις το χρόνο επιτρεπόμενης πρόσβασης στο διαδίκτυο για όλους όσους χρησιμοποιούν την υπηρεσία.
Ποια τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας;
Μερικά από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας Safe Internet είναι:
  • Δυνατότητα εγκατάστασης του λογισμικού στους υπολογιστές σου. Ο αριθμός των υπολογιστών στους οποίους μπορεί να εγκατασταθεί το λογισμικό εξαρτάται από το πακέτο υπηρεσίας που έχεις επιλέξει.
  • Δυνατότητα δημιουργίας διαφορετικών προφίλ χρηστών καθορίζοντας τις κατηγορίες περιεχομένου που δεν θα επιτρέπεται η πρόσβαση και τις εφαρμογές Η/Υ που δεν θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν κλπ.
  • Δυνατότητα επιλογής ανάμεσα από περισσότερες των 30 διαφορετικών κατηγοριών για φιλτράρισμα όπως Ναρκωτικά, Κυβεία, Βία, Περιεχόμενο για ενηλίκους κλπ. Σε αυτές περιλαμβάνονται επίσης και υποκατηγορίες όπως Παιχνίδια, Πολιτική, Αθλητικά, Διαδικτυακές Αγορές, Προγράμματα Υποκλοπής προσωπικών δεδομένων κλπ.
  • Δυνατότητα για μπλοκάρισμα εφαρμογών Η/Υ όπως εφαρμογές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, άμεσης αποστολής μηνυμάτων (Instant Messaging), P2P, FTP κλπ.
  • Δυνατότητα δημιουργίας καταλόγου με διαδικτυακές διευθύνσεις στις οποίες δεν επιθυμείς ο χρήστης να έχει ή/και να μην έχει πρόσβαση (Λευκή και Μαύρη λίστα - white and black list).
  • Δυνατότητα καθορισμού ημερών και ωρών πρόσβασης του διαδικτύου.
  • Στατιστικά αποτελέσματα χρήσης της υπηρεσίας και γραφική απεικόνιση των αποτελεσμάτων φιλτραρίσματος.
  • Εξ' αποστάσεως διαχείριση της υπηρεσίας. Ο Διαχειριστής της υπηρεσίας μπορεί από οποιονδήποτε υπολογιστή να διαχειριστεί τα Προφίλ των χρηστών της υπηρεσίας του. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο, χωρίς η εγκατάσταση του λογισμικού να είναι αναγκαία.
Ποιοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία Safe Internet;
Η υπηρεσία Safe Internet - for Home προσφέρεται σε όλους τους οικιακούς πελάτες της Cytanet με πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω επιλεγόμενης PSTN, ISDN και ευρυζωνικής ADSL σύνδεσης.
Πώς μπορώ να εξασφαλίσω/ενεργοποιήσω την υπηρεσία Safe Internet;
Μπορείς να τηλεφωνήσεις στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (8000 8080) ή να επισκεφθείς ένα από τα Cytashop και να ζητήσεις την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Safe Internet. Θα σου δοθούν οι κωδικοί πρόσβασής σου στην υπηρεσία (username και password). Με την ενεργοποίηση θα σου σταλεί σε ηλεκτρονικό μήνυμα το λογισμικό της υπηρεσίας και οδηγίες εγκατάστασης και χρήσης της. Οι κωδικοί θα σου χρειαστούν κατά την εγκατάσταση του λογισμικού και για διαχείριση της υπηρεσίας.
Ποια η διαφορά του λογισμικού Safe Internet (fail-open) και Safe Internet (fail-close);
Όταν το fail-open είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή του χρήστη και η επικοινωνία με τον Profile Server της Cytanet δεν είναι δυνατή πχ λόγω ενεργοποίησης κάποιου λογισμικού/εξοπλισμού προστασίας (firewall), η πρόσβαση στο διαδίκτυο γίνεται χωρίς περιορισμούς. Αντίθετα, όταν το fail-close είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή του χρήστη και η επικοινωνία με τον Profile Server της Cytanet δεν είναι δυνατή, η πρόσβαση στο διαδίκτυο δεν επιτρέπεται, εκτός σε μερικές διευθύνσεις όπως: *.cytanet.com.cy, *.cyta.com.cy, *.cybee.com.cy, *.cytamobile-vodafone.com.cy, *.i-choice.com.cy, *.mivision.com.cy και προς τις ιδιωτικές διευθύνσεις 192.168.x.x, 10.x.x.x, 172.16-32.x.x.
Ποιο λογισμικό χρησιμοποιώ εγώ;
Το λογισμικό που έχεις εγκαταστήσει στον υπολογιστή σου είναι το Safe Internet (fail close) που προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια. Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση που ο υπολογιστής σου δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τον Profile Server της Cytanet η πρόσβαση στο διαδίκτυο δεν θα είναι δυνατή εκτός στις διευθύνσεις που αναφέρονται στο 5 πιο πάνω. Αν υπάρχει άμεση ανάγκη να συνδεθείς στο διαδίκτυο μπορείς να το κάνεις αφού απενεργοποιήσεις πρώτα το φιλτράρισμα από το Control Panel. Να θυμάσαι όμως να το επαναενεργοποιήσεις στο τέλος της σύνδεσής σου.
Που βρίσκονται οι οδηγίες χρήσης για την υπηρεσία Safe Internet;
Οδηγίες χρήσης για την υπηρεσία Safe Internet υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μήνυμα που σου στέλνεται από το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (8000 8080) με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Επιπρόσθετα οι οδηγίες χρήσης βρίσκονται στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας.
Με ποιο τρόπο μπορώ να εγκαταστήσω το λογισμικό της υπηρεσίας Safe Internet;
Ακολούθησε τις οδηγίες που βρίσκονται στον οδηγό χρήσης του προϊόντος που σε ενδιαφέρει στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας.
Ποιές είναι οι κατηγορίες διαδικτυακού περιεχομένου που φιλτράρει η υπηρεσία Safe Internet;
Χρειάζομαι ειδικό πλοηγό διαδικτύου (browser) για να κάνω χρήση της υπηρεσίας Safe Internet;
Όχι, η υπηρεσία Safe Internet είναι συμβατή με τους πιο διαδεδομένους πλοηγούς διαδικτύου, π.χ. τον Microsoft Internet Explorer και τον Mozilla Firefox, αρκεί να χρησιμοποιούνται οι τελευταίες εκδόσεις.
Ο κωδικός πρόσβασης (password), που μου δίνεται με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, πού μπορεί να χρησιμοποιηθεί;
Ο κωδικός πρόσβασης (password), που σου δίνεται με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, θα χρησιμοποιηθεί:
  1. Στην οθόνη "First Time Login" κατά την εγκατάσταση του λογισμικού.
  2. Στην οθόνη "Profile Manager" για τη διαχείριση της υπηρεσίας.
  3. Στη χρήση του Προφίλ Parent για πλοήγηση στο διαδίκτυο.
  4. Στην απεγκατάσταση του λογισμικού όπως και στο Control Panel για απενεργοποίηση του φιλτραρίσματος.
Μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης (password) που μου δώσατε κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας;
Ναι, ο Διαχειριστής της υπηρεσίας, κι όχι ο οποιοσδήποτε χρήστης, μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει των κωδικό πρόσβασης (password) που του δίνεται με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Ο κωδικός αυτός χρησιμοποιείται στην οθόνη/σελίδα "Profile Manager" για διαχείριση της υπηρεσίας καθώς και στο Προφίλ Parent για πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Μέσα από την οθόνη "Profile Manager" κάνοντας κλικ στην επιλογή "Change Password" που υπάρχει στο αριστερό μενού, μπορεί ο Διαχειριστής Προφίλ να αλλάξει το password της οθόνης "Profile Manager", ενώ επιλέγοντας από το "Profile Manager" το Προφίλ parent ή admin μπορεί να αλλάξει και να διαφοροποιήσει, αν θέλει, το password του Προφίλ.
Τι γίνεται στις περιπτώσεις που ως διαχειριστής της υπηρεσίας ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασης μου (password);
Μπορείς να τηλεφωνήσεις στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (8000 8080) και θα σου δοθεί ΝΕΟΣ κωδικός πρόσβασης.
Μπορώ να δημιουργήσω ένα προφίλ χρήστη χωρίς κωδικό πρόσβασης (password);
Ναι, στην οθόνη "Profile Manager" επιλέγεις το προφίλ που θέλεις να τροποποιήσεις και ενεργοποιείς την επιλογή "No Password". Εισηγούμαστε όπως χρησιμοποιείς αυτή την επιλογή μόνο στα προφίλ με ψηλό επίπεδο ασφάλειας.
Στην οθόνη "Profile Manager" δημιουργώ ένα νέο προφίλ με τετραψήφιο κωδικό πρόσβασης (password) xxxx. Επιλέγοντας το "Add Profile", εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα:
"Your new password must be between 5 and 64 characters".
Δηλαδή δεν δημιουργείται το νέο προφίλ. Πού οφείλεται αυτό;
Πρέπει ο κωδικός πρόσβασης (password) του προφίλ να έχει τουλάχιστον 5 χαρακτήρες.
Το προφίλ child που δημιουργείται αυτόματα με την ενεργοποίηση / εγκατάσταση του λογισμικού, έχει κωδικό πρόσβασης (password);
Το προφίλ αυτό είναι προκαθορισμένο να ΜΗΝ έχει κωδικό πρόσβασης (password). Αν θέλεις να του δώσεις κωδικό πρόσβασης πήγαινε στην οθόνη "Profile Manager", επίλεξε το προφίλ και καθόρισε τον κωδικό του προφίλ.
Μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης μου (password);
Αν είσαι ο Διαχειριστής της υπηρεσίας μπορείς να αλλάξεις τους ακόλουθους κωδικούς πρόσβασης:
  1. Τον κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποιείς στο "Profile Manager".
  2. Τον κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποιείς στο προφίλ Parent.
  3. Τον κωδικό πρόσβασης (password) των υπόλοιπων τεσσάρων προφίλ.
Αν είσαι απλός χρήστης θα πρέπει να μιλήσεις με το Διαχειριστή σου, για να σου αλλάξει ΜΟΝΟΝ τον κωδικό πρόσβασης (password) του δικού σου προφίλ.
Σε πόσους ηλεκτρονικούς υπολογιστές ενός σπιτιού μπορεί να εγκατασταθεί το λογισμικό της υπηρεσίας Safe Internet;
To λογισμικό της υπηρεσίας Safe Internet for home μπορεί να εγκατασταθεί μέχρι και σε 3 ηλεκτρονικούς υπολογιστές ενός σπιτιού.
Πόσα Προφίλ χρηστών μπορώ να δημιουργήσω με την εγκατάσταση του λογισμικού;
Mπορείς να δημιουργήσεις μέχρι και 5 διαφορετικά Προφίλ χρηστών. Δύο απ΄αυτά τα Προφίλ δημιουργούνται αυτόματα με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.
Ποιες κατηγορίες και ποιες εφαρμογές μπλοκάρουν τα προδημιουργημένα Προφίλ;
Προφίλ Child
Το Προφίλ child μπλοκάρει τις ακόλουθες κατηγορίες:
  • Adult (all subcategories),
  • Information (sex education, self help),
  • Security (Phishing, Host is an IP, Malformed URL, Proxy Anonymizer),
  • Miscellaneous (Web Chat).
Το Προφίλ child μπλοκάρει τις ακόλουθες εφαρμογές:
  • File Sharing (all subcategories),
  • Instant Messaging (all subcategories),
  • VOIP (all subcategories),
  • Mics Protocols (all subcategories),
  • Streaming Media (all subcategories).
Προφίλ Parent
Το Προφίλ parent για δική σου προστασία μπλοκάρει τις ακόλουθες κατηγορίες:
  • Security (Phishing, Host is an IP, Malformed URL).
Το Προφίλ parent ΔΕΝ μπλοκάρει εφαρμογές.
Πώς μπορώ να προσθέσω, να αφαιρέσω ή να τροποποιήσω Προφίλ χρηστών;
Για να προσθέσεις, αφαιρέσεις ή να τροποποιήσεις Προφίλ χρηστών θα πρέπει να είσαι Διαχειριστής της υπηρεσίας και να έχεις πρόσβαση στη σελίδα "Profile Manager". Μέσα από την οθόνη "Profile Manager" ο Διαχειριστής μπορεί να τροποποιήσει ή να σβήσει υφιστάμενα προφίλ και να δημιουργήσει νέα προφίλ.
Υπάρχει επιπλέον χρέωση για τη δημιουργία κάθε Προφίλ;
Όχι. Δεν υπάρχει χρέωση. Ο μέγιστος αριθμός Προφίλ που μπορείς να δημιουργήσεις εξαρτάται από το πακέτο υπηρεσίας που έχεις επιλέξει.
Με ποιο προφίλ είναι προκαθορισμένο να λειτουργεί το λογισμικό με το άνοιγμα του πλοηγού διαδικτύου;
Με το άνοιγμα του πλοηγού διαδικτύου ο χρήστης καλείται να επιλέξει το προφίλ που επιθυμεί.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη σελίδα "Profile Manager" από τον υπολογιστή της εταιρείας μου ή οποιονδήποτε άλλο υπολογιστή, όπου δεν είναι εγκατεστημένο το λογισμικό της υπηρεσίας Safe Internet;
Ναι, σε περίπτωση που θέλεις να χρησιμοποιήσεις τη σελίδα "Profile Manager" (Σελίδα Διαχείρισης Προφίλ) αλλά δεν έχεις φυσική πρόσβαση σε υπολογιστή με εγκατεστημένο το λογισμικό της υπηρεσίας, η υπηρεσία σου δίνει τη δυνατότητα αυτή χρησιμοποιώντας έναν οποιοδήποτε άλλο υπολογιστή με ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο. Με δεδομένο ότι ο εξοπλισμός σου δεν μπλοκάρει την επικοινωνία προς την σελίδα "Profile Manager", πληκτρολόγησε την διαδικτυακή διεύθυνση: www.safeinternet.cytanet.com.cy και καταχώρησε τους κωδικούς πρόσβασης του Διαχειριστή Προφίλ.
Μπορεί η υπηρεσία Safe Internet να χρησιμοποιηθεί από την υπηρεσία Cytanet Wireless (Wi-Fi) zone;
Ναι.
Τι γίνεται στις περιπτώσεις που βρίσκομαι στην ιστοσελίδα "Profile Manager" και ο υπολογιστής μου παραμείνει ανενεργός για περισσότερα από 5 λεπτά;
Όταν βρίσκεσαι στην ιστοσελίδα "Profile Manager" (Διαχειριστή Προφίλ) και ο υπολογιστής σου παραμείνει ανενεργός για περισσότερα από 5 λεπτά, η σύνδεση με το "Profile Manager" θα διακόπτεται. Σε περίπτωση που επιθυμείς να συνεχίσεις θα πρέπει να επιλέξεις ξανά την επιλογή "Manage Profile" και να καταχωρήσεις ξανά τον κωδικό πρόσβασής σου.
Μπορεί κάποιο προφίλ να επιτρέπει πρόσβαση σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες που ανήκουν όμως σε μη προσβάσιμη κατηγορία;
Ναι. Ως διαχειριστής, έχοντας επιλέξει το προφίλ που θέλεις να τροποποιήσεις, εμφανίζονται πάνω δεξιά οι επιλογές: "Reports", "Categories", "Protocols", "Allow", "Deny" και "Time". Κάνοντας κλικ στην επιλογή “Allow” μπορείς να φτιάξεις έναν κατάλογο διαδικτυακών διευθύνσεων στις οποίες θέλεις να επιτρέπεις την πρόσβαση παρόλο που ανήκουν σε κατηγορίες διαδικτυακού περιεχομένου οι οποίες είναι μη προσβάσιμες.
Μπορώ να απαγορεύσω την πρόσβαση σε ιστοσελίδα που ανήκει σε προσβάσιμη κατηγορία ιστοσελίδων;
Ναι. Έχοντας επιλέξει το προφίλ που θέλεις να τροποποιήσεις, εμφανίζονται πάνω δεξιά οι επιλογές: “Reports”, “Categories”, “Protocols”, “Allow”, “Deny” και “Time”. Κάνοντας κλικ στην επιλογή “ Deny ” μπορείς να φτιάξεις έναν κατάλογο διαδικτυακών διευθύνσεων στις οποίες θέλεις να απαγορεύετε την πρόσβαση παρόλο που ανήκουν σε κατηγορίες διαδικτυακού περιεχομένου στις οποίες η πρόσβαση επιτρέπεται.
Κάθε πότε γίνεται η ενημέρωση των αναφορών του λογισμικού Safe Internet;
Καθημερινά.
Σερφάρω στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας κάποιο προφίλ. Αν θελήσω να αλλάξω προφίλ τι πρέπει να κάνω;
  1. Κάνε διπλό κλικ στο εικονίδιο της υπηρεσίας στο κάτω δεξιό μέρος της οθόνης.
  2. Θα εμφανιστεί η σελίδα "Internet Access Status".
  3. Επίλεξε το σύνδεσμο "Click here to Log Out and Choose a Profile".
  4. Επίλεξε το όνομα του Προφίλ που θέλεις και καταχώρησε τον κωδικό πρόσβασής σου.
Σερφάρω στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας κάποιο προφίλ. Αν θελήσω να τερματίσω την πλοήγηση μου στο διαδίκτυο τι πρέπει να κάνω;
Θα πρέπει να κάνεις Log Out το προφίλ σου, διαφορετικά ο επόμενος χρήστης του υπολογιστή θα μπορεί να πλοηγηθεί στο διαδίκτυο κάνοντας χρήση το δικό σου προφίλ.
Τι μπορώ να κάνω στην περίπτωση που δω ότι μία ιστοσελίδα δεν έχει κατηγοριοποιηθεί ή έχει καταχωρηθεί σε λάθος κατηγορία ή θέλω να μπλοκάρω κάτι νέο π.χ. μία νέα εφαρμογή;
Ο Διαχειριστής της υπηρεσίας μπορεί να καταχωρήσει για εξέταση π.χ. μια ιστοσελίδα που πιστεύει ότι έχει καταχωρηθεί σε λάθος κατηγορία, κάνοντας κλικ στην επιλογή "Submit for review" (Υποβολή προς εξέταση) που υπάρχει στο αριστερό μενού της οθόνης "Profile Manager".

Προσωρινά μέχρι να γίνουν οι σχετικές αλλαγές, μπορείς να χρησιμοποιείς την επιλογή "Deny List".
Πού μπορώ να αναφέρω παράνομο, ανεπιθύμητο κι επιβλαβές διαδικτυακό περιεχόμενο;
Μπορείς να επισκεφθείς την ιστοσελίδα του cyberethics http://www.cyberethics.info. Το cyberethics είναι Κυπριακή υπηρεσία hotline, μέσω της οποίας παρέχεται η δυνατότητα στους χρήστες του Διαδικτύου να υποβάλουν αναφορές και καταγγελίες σχετικά με διακίνηση παράνομου περιεχομένου μέσω ιστοσελίδων (web sites) ή υπηρεσιών νέων (newsgroups).
Πώς μπορώ να απενεργοποιήσω την υπηρεσία Safe Internet;
Θα πρέπει πρώτα να κάνε απεγκατάσταση του λογισμικού της υπηρεσίας Safe Internet, χρησιμοποιώντας το password που σου έχει δοθεί με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Κατόπιν τηλεφώνησε στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (8000 8080) και ζήτησε την απενεργοποίηση της υπηρεσίας ώστε να τερματιστεί και η χρέωση της σχετικής συνδρομής στο λογαριασμό σου.
Τι αντιπροσωπεύουν τα στατιστικά στοιχεία του συστήματος που παρουσιάζονται στην ενότητα "Reports";
Τα στατιστικά στοιχεία που καταγράφονται αναφέρονται στη δραστηριότητα του ηλεκτρονικού υπολογιστή προς το διαδίκτυο και όχι αποκλειστικά του χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι συμπεριλαμβάνουν, εκτός από τις επισκέψεις του χρήστη στις διάφορες ιστοσελίδες και τα αιτήματα που εκτελεί αυτόματα η ίδια η ιστοσελίδα που επισκέπτεται ο χρήστης σε άλλους χώρους του διαδικτύου για να εξασφαλίσει τις πληροφορίες που θα παρουσιαστούν στην οθόνη. Επιπλέον, αν για παράδειγμα ο υπολογιστής έχει προσβληθεί από κάποιο ιό και ο ιός αυτός προσπαθεί να επισκεφθεί διάφορες ιστοσελίδες ή αν το λειτουργικό σύστημα ή άλλα λογισμικά που τρέχουν στον υπολογιστή, από μόνα τους, κάνουν προσπάθειες για να ενημερωθούν μέσω του διαδικτύου (είτε οι προσπάθειες αυτές επιτρέπονται είτε όχι από το διαχειριστή του προγράμματος), η όλη δραστηριότητα θα καταγράφεται και θα συμπεριλαμβάνεται στα στατιστικά στοιχεία.


Οδηγοί Χρήσης

Feedback