My Cyta FAQs

Υπηρεσίες Cytamobile

Τι είναι οι «Υπηρεσίες Cytamobile»;
Οι «Υπηρεσίες Cytamobile» είναι μια ενότητα διαχείρισης υπηρεσιών που απευθύνεται σε όλους τους πελάτες της Cytamobile-Vodafone (προγραμμάτων συμβολαίου και προπληρωμένης soeasy). Η πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές γίνεται μέσω του My Cyta και σου παρέχει μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα να ελέγχεις το λογαριασμό σου και να διαχειρίζεσαι το πρόγραμμα και τα προϊόντα σου online.
Πώς μπορώ να προσθέσω το Cytamobile-Vodafone λογαριασμό μου για διαχείριση των υπηρεσιών του κινητού μου στο My Cyta;
Αφού συνδεθείς στο My Cyta, θα σου ζητηθεί να επιβεβαιώσεις τον κύριο αριθμό κινητού που θέλεις να προσθέσεις. Καταχώρισε τον αριθμό του κινητού σου (Προγράμματος Συμβολαίου ή Προπληρωμένης soeasy) και καθόρισε το όνομα χρήστη σου στο πεδίο «Όνομα Κινητού / Αποστολέας Web SMS». Αφού γίνουν τα πιο πάνω απέστειλε από το κινητό σου τηλέφωνο με SMS στον αριθμό 1000 τη λέξη κλειδί που εμφανίζεται στην οθόνη του PC σου για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Μπορείς να προσθέσεις επιπλέον λογαριασμούς Cytamobile: κάτω από την ενότητα Υπηρεσίες Cytamobile επίλεξε «Πρόσθεσε Κινητό» και ακολούθησε τις οδηγίες.
Ποιες είναι οι υπηρεσίες που μου προσφέρονται ως εγγεγραμμένος χρήστης στο My Cyta με Πρόγραμμα Συμβολαίου;
Αν είσαι πελάτης Προγράμματος Συμβολαίου, μπορείς να βρίσκεις πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα και τα άλλα προϊόντα που έχεις επιλέξει, να βλέπεις το υπόλοιπο του λογαριασμού σου και να πληρώνεις online, να ελέγχεις τη χρήση του κινητού σου σε Λεπτά Ομιλίας, SMS, Mobile Internet και να ενεργοποιείς ρυθμίσεις και cybee alerts και να στέλνεις 10 δωρεάν Web SMS την ημέρα.
Ποιες είναι οι υπηρεσίες που μου προσφέρονται ως εγγεγραμμένος χρήστης στο My Cyta με Πρόγραμμα soeasy;
Αν είσαι πελάτης Προπληρωμένης κινητής μπορείς να βρίσκεις πληροφορίες για το πρόγραμμα soeasy και τα προϊόντα που διαθέτεις, να ενεργοποιείς το πρόγραμμα soeasy που ταιριάζει στις ανάγκες σου, να κάνεις Top-Up το λογαριασμό σου 24 ώρες το 24ωρο, γρήγορα, εύκολα και απόλυτα ασφαλισμένα, να βλέπεις τους κωδικούς του soeasy Rewards που δεν έχεις εξαργυρώσει ακόμα αλλά και τα πέντε τελευταία δώρα που έχεις κερδίσει.
Πόσα κινητά τηλέφωνα μπορώ να προσθέσω στο My Cyta;
Μπορείς να προσθέσεις όσα κινητά τηλέφωνα επιθυμείς (Προγράμματος Συμβολαίου ή Προπληρωμένης soeasy), δεν υπάρχει κανένας περιορισμός.
Πώς μπορώ να αφαιρέσω κινητά τηλέφωνα από το My Cyta;
Για να αφαιρέσεις κινητά τηλέφωνα θα πρέπει πρώτα να συνδεθείς στο My Cyta και να επιλέξεις από το μενού πλοήγησης στο αριστερό μέρος της ιστοσελίδας «Αφαίρεση Υπηρεσίας» κάτω από το υπομενού «My Cyta > Πληροφορίες Εγγραφής». Στην οθόνη «Αφαίρεση Υπηρεσίας» επίλεξε το κινητό που θέλεις να αφαιρέσεις.
Πώς μπορώ να τερματίσω ένα λογαριασμό Cytamobile;
Αφού συνδεθείς στο My Cyta και ακολούθως στις Υπηρεσίες Cytamobile επίλεξε από το αριστερό μενού πλοήγησης το σύνδεσμο «Τερματισμός υπηρεσιών κινητού» και επίλεξε τον αριθμό κινητού που θέλεις να τερματίσεις. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που τερματίσεις έναν αριθμό κινητού ο αριθμός αυτός θα αφαιρεθεί από το My Cyta λογαριασμό με αποτέλεσμα να διαγράφονται όλες οι Web SMS επαφές του καθώς και η δυνατότητα αποστολής Web SMS. Επιπρόσθετα θα τερματίζονται για αυτό τον αριθμό όλες οι συνδρομές κινητής τηλεφωνίας που έχεις ενεργοποιήσει μέσω διαδικτύου ή/και με SMS. Ο αριθμός κινητού σου παραμένει όμως συνδεδεμένος (αφαιρείται μόνο από το My Cyta).
Πώς μπορώ να στείλω SMS από την ιστοσελίδα;
Αφού συνδεθείς στο My Cyta, επίλεξε το "Περισσότερα" δίπλα από τον αριθμό που επιθυμείς. Ακολούθως πάτησε την επιλογή "Web SMS" στα δεξιά.
Πώς μπορώ να αλλάξω το όνομα χρήστη (username) του Cytamobile λογαρισμού μου;
Για να αλλάξεις το όνομα χρήστη πρέπει να τερματίσεις το λογαριασμό Cytamobile και να δημιουργήσεις καινούριο. Αν έχεις αποθηκεύσει επαφές πρέπει να τις κάνεις εξαγωγή πριν τερματίσεις τον λογαριασμό σου για να μην τις χάσεις.
Μπορώ να ενεργοποιήσω ή να απενεργοποιήσω ηλεκτρονικά υπηρεσίες;
Βεβαίως μπορείς. Αφού προσθέσεις το κινητό σου στο My Cyta μπορείς μέσω των Υπηρεσιών Cytamobile να διαχειριστείς υπηρεσίες όπως η Απόρριψη Ανώνυμης Κλήσης, η Ειδοποίηση Χαμένης Κλήσης, Cybee alerts κ.ά.
Μπορώ να κάνω top-up σε soeasy κινητό ή prepaid VMB κάρτα μέσω της ιστοσελίδας;
Ναι, μπορείς να κάνεις top-up στο soeasy κινητό ή στην prepaid VMB σου. Απλά κάτω από τις Υπηρεσίες Cytamobile επίλεξε από το μενού αριστερά «Κάνε soeasy Top-Up» και στη συνέχεια επίλεξε «Αγόρασε Κάρτα Χρόνου».
Εναλλακτικά, μπορείς να πιστώσεις μία κάρτα soeasy μέσω άλλου κινητού με πρόγραμμα συμβολαίου, επιλέγοντας "Ηλεκτρονικό top-up".
Τι κάνω σε περίπτωση που αλλάξει ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου μου;
Αφού συνδεθείς στο My Cyta > Πληροφορίες Εγγραφής, επίλεξε από το αριστερό μενού πλοήγησης το σύνδεσμο "Υπηρεσίες Cytamobile" > "My mobile" και «Αλλαγή αριθμού τηλεφώνου». Καταχώρισε το νέο σου αριθμό. Ακολούθως θα σου ζητηθεί να στείλεις SMS στον αριθμό 1000 με τον κωδικό που θα εμφανιστεί στην οθόνη σου για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.