Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Live Streaming FAQs

Επίλεξε κατηγορία

Χαρακτηριστικά υπηρεσίας

Τι είναι η υπηρεσία Live Streaming;
Η υπηρεσία Live Streaming παρέχει την δυνατότητα παρακολούθησης ζωντανών μεταδόσεων βίντεο και ήχου (live streaming) μέσω διαδικτύου. Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία μπορείς να παρακολουθήσεις ζωντανά τους σημαντικότερους αθλητικούς αγώνες ποδοσφαίρου, χρησιμοποιώντας μια ευρυζωνική πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Το περιεχόμενο που παρέχεται στους συνδρομητές μέσω της υπηρεσίας και για το οποίο η Cytavision διαθέτει τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι:
  • Ζωντανή μετάδοση των εντός έδρας αγώνων κυπριακού ποδοσφαίρου και αγώνων διεθνών διοργανώσεων.
  • Μαγνητοσκοπημένη μετάδοση των αγώνων.
  • Αρχείο με υλικό από παλαιότερους αγώνες (αθλητικά στιγμιότυπα).
Ποιοί μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία Live Streaming;
Μπορείς να έχεις πρόσβαση σε αυτήν την υπηρεσία από οποιοδήποτε PC ή lap-top με μια σύνδεση στο Διαδίκτυο, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, στο σπίτι ή στο γραφείο.
Πώς μπορώ να αγοράσω και να παρακολουθήσω κάποιο αγώνα;

Για να αγοράσεις οποιοδήποτε αγώνα, επίλεξε αυτόν που σε ενδιαφέρει και κάνε κλικ στο εικονίδιο "αγορά".
Ακολούθως, για να προχωρήσεις με την πληρωμή, συμπλήρωσε τα στοιχεία του email σου που σου ζητούνται, αποδέξου τους όρους και επίλεξε "αγορά".

Θα πρέπει να καταβάλεις το χρηματικό ποσό, που αντιστοιχεί στoν Αγώνα που επίλεξες, μέσω της πιστωτικής σου κάρτας. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της αγοράς συγκεκριμένου αγώνα σου παρέχετε ένας κωδικός για πρόσβαση σε αυτόν. Ο κωδικός πρόσβασής σου εμφανίζεται κατευθείαν στην οθόνη του υπολογιστή σου, όπως επίσης σου αποστέλλεται με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με όλες τις πληροφορίες που αφορούν την αγορά.

Για να παρακολουθήσεις τον αγώνα που αγόρασες απλά κάνε κλικ στο εικονίδιο "δες" και εισήγαγε τον κωδικό που απόκτησες από την "αγορά".

Πόσες φορές μπορώ να χρησιμοποιήσω τον κωδικό πρόσβασης;
  • Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον ίδιο κωδικό μόνο μια φορά.
  • Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο χρειαστεί επανεκκίνηση υπολογιστή ή επανασύνδεση στην εφαρμογή τότε δεν χρειάζεται να ξαναεισάξεις τον κωδικό σου. 
  • Εάν προσπαθήσεις να χρησιμοποιήσεις τον κώδικα για δεύτερη φορά, από ένα άλλο PC, δεν θα λειτουργήσει.
Mπορώ να χρησιμοποιήσω τoν κωδικό πρόσβασής μου σε οποιοδήποτε αγώνα;
Ο κάθε κωδικός πρόσβασης ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο αγώνα για τον οποίο έχει αγοραστεί.
Τι γίνεται αν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου ή ο κωδικός δεν δουλεύει;
Εάν o κωδικός πρόσβασής σου παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα, τον έχεις χάσει ή ξεχάσει, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Cytanet στο +357 22880200 (με χρέωση) ή να αποστείλεις email στο support@cytanet.com.cy.
Μπορώ να αγοράσω κάποιο αγώνα εκ των προτέρων;
Στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας webtv.cytanet.com.cy αναγράφονται όλοι οι διαθέσιμοι αγώνες και το πρόγραμμα ενημερώνεται αρκετές ημέρες πριν τους αγώνες, ώστε να μπορείς να προ-αγοράσεις τον αγώνα που σε ενδιαφέρει. Οι αγώνες είναι διαθέσιμοι για αγορά μία βδομάδα πριν την ημερομηνία και ώρα έναρξης τους.

Μπορείς επίσης να αγοράσεις ένα αγώνα, οποιαδήποτε στιγμή μετά την έναρξή του.
Μεταδίδονται όλοι οι ζωντανοί αγώνες και μαγνητοσκοπημένοι;
Όλοι οι αγώνες είναι διαθέσιμοι από την υπηρεσία Live Streaming της Cytanet για ζωντανή και μαγνητοσκοπημένη παρακολούθηση.
Πότε είναι οι μαγνητοσκοπημένοι αγώνες διαθέσιμοι για θέαση;
Οι μαγνητοσκοπημένοι αγώνες είναι διαθέσιμοι για θέαση περίπου ενενήντα λεπτά μετά το τέλος της ζωντανής μετάδοσης, για περίοδο μιας βδομάδας.
Για πόσο καιρό ισχύει ο κωδικός πρόσβασης μου για μαγνητοσκοπημένη παρακολούθηση;
Ο κωδικός πρόσβασης σου ισχύει για 24 ώρες, από την στιγμή από την οποία θα τον χρησιμοποιήσεις, για πρώτη φορά.
Γιατί χρειάζεται η ηλεκτρονική μου διεύθυνση (e-mail);
Χρειαζόμαστε την ηλεκτρονική σου διεύθυνση για να σου αποστείλουμε τον κωδικό πρόσβασής σου και για να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου, σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την υπηρεσία. Παρακαλώ ενημερώσου για την Πολιτική Εμπιστευτικότητάς μας.
Είναι η υπηρεσία διαθέσιμη για αγορά, τόσο από την Κύπρο, όσο και από το εξωτερικό;
Η αγορά των αγώνων είναι δυνατή εντός και εκτός Κύπρου.
Πώς μπορώ να ελέγξω την ποιότητα της εικόνας μετάδοσης;
Έχεις την δυνατότητα να κάνεις χρήση του δωρεάν δοκιμαστικού βίντεο streaming για να δεις την ποιότητα της εικόνας μετάδοσης.

Πληρωμές

Ποιες είναι οι χρεώσεις της υπηρεσίας;
Πώς μπορεί να γίνει η πληρωμή;
Μπορείς να πληρώσεις με πιστωτική κάρτα VISA ή MasterCard.
Είναι ο τρόπος πληρωμής ασφαλής;
Να είσαι σίγουρος για την ασφάλεια που σου παρέχεται. Η Cyta χρησιμοποιεί τα συστήματα της JCC Payment Systems Ltd, που εξυπηρετούν εκατομμύρια κατόχους σε ολόκληρο τον κόσμο, εξασφαλίζοντας τη μεγαλύτερη ασφάλεια.
Πώς θα παρουσιάζονται οι χρεώσεις στην κάρτα μου;
Οι χρεώσεις στην κάρτα σου θα φαίνονται ως ακολούθως: "Cyta - Live Streaming".
Υπάρχει επιβάρυση ΦΠΑ για πελάτες εκτός της ΕΕ;
Για πελάτες εκτός της ΕΕ δεν υπάρχει επιβάρυνση ΦΠΑ.
Τι μπορώ να κάνω αν απορριφθεί η πιστωτική μου κάρτα;
Οι πιστωτικές κάρτες μπορεί να απορριφθούν για κάποιο από τους ακόλουθους λόγους:

1. Έχεις καταχωρήσει λανθασμένο αριθμό πιστωτικής κάρτας.
2. Έχεις καταχωρήσει λανθασμένο CVV κωδικό (3-digit card code).
3. Έχεις καταχωρήσει λανθασμένη ημερομηνία λήξης της πιστωτικής κάρτας.
4. Η ημερομηνία της πιστωτικής σου κάρτας έχει λήξει.
5. Η κάρτα σου έχει περιορισμένες λειτουργίες.
6. Λόγω διεθνών περιορισμών στις πιστωτικές κάρτες.

Εισηγούμαστε όπως ξανακαταχωρήσεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας ή δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις άλλη κάρτα σου. Εφόσον είσαι σίγουρος για τα στοιχεία που πληκτρολογείς, αλλά η συναλλαγή δεν διεκπεραιώνετε, επικοινώνησε με την τράπεζά σου.
Πώς μπορώ να ζητήσω αποζημίωση για την αγορά ενός αγώνα που δεν κατάφερα ή είχα πρόβλημα να παρακολουθήσω;
Η πολιτική μας σχετικά με τις αποζημιώσεις περιγράφεται στους Όρους Χρήσης. Τα αιτήματα πρέπει να υποβληθούν και θα ανταποκριθούμε το συντομότερο δυνατόν.

Τεχνικές Προϋποθέσεις

Σε ποιους πλοηγούς διαδικτύου μπορώ να δω την υπηρεσία;
Υποστηρίζονται οι πλοηγοί Internet Explorer 8 ή νεότερη έκδοση, Firefox και Google Chrome με εγκατεστημένο το πρόσθετο Flash Plugin έκδοση 10.1 ή νεότερη. Συνιστάται όπως χρησιμοποιείς την τελευταία έκδοση αυτών των πλοηγών, με ενημερωμένο το σύστημα ασφάλειάς τους.
Ποια είναι τα ελάχιστα απαραίτητα χαρακτηριστικά γνωρίσματα σε ένα υπολογιστή που υποστηρίζει την υπηρεσία Live Streaming;

Τα ελάχιστα τεχνικά χαρακτηριστικά του υπολογιστή είναι τα εξής:

  • Οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα με πλοηγό όπως αναφέρεται στην προηγούμενη ερώτηση.
  • Γρήγορη ευρυζωνική πρόσβαση στο διαδίκτυο, (με ελάχιστη ταχύτητα 300kbps).
  • Απενεργοποίησε προσωρινά εφαρμογές όπως firewall ή popup blockers, οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στην υπηρεσία.
  • Ενεργοποιημένη η JavaScript από τον πλοηγό διαδικτύου.

Mπορείς να ελέγξεις το σύστημά σου εδώ.

Ποια έκδοση του Flash Player πρέπει να έχω;

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Flash Player 10.1 ή νεώτερη έκδοση. Συνιστάται όπως εγκαταστήσεις την τελευταία έκδοση.

Για να ελέγξεις ποια έκδοση του Flash Player έχεις μπορείς να επισκεφτείς την ιστοσελίδα www.whatismyflash.com.

Υποστηρίζετε τα λειτουργικά συστήματα Macintosh ή Linux;
Ναι. Παρακαλώ όπως κοιτάξεις την απάντηση της ερώτησης 'Ποια είναι τα ελάχιστα απαραίτητα χαρακτηριστικά γνωρίσματα σε ένα υπολογιστή που υποστηρίζει την υπηρεσία Live Streaming;'
Μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλες εφαρμογές όπως Quicktime και Windows Media Player για να δω κάποιο αγώνα;
Η υπηρεσία βασίζεται στην τεχνολογία Flash. Επομένως δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν το Quicktime, ο Windows Media Player ή άλλη παρόμοια εφαρμογή.
Πώς παίρνω τις άδειες χρήσης DRM, ώστε να μπορώ να δω το περιεχόμενο της υπηρεσίας Live Streaming;
Η λήψη δικαιωμάτων πρόσβασης θα γίνει αυτόματα.
Πώς μπορώ να είμαι βέβαιος ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία Live Streaming;
Παρακαλώ προσπάθησε να παρακολουθήσεις το δοκιμαστικό βίντεο, στην αρχική σελίδα. Εάν μπορείς να το δεις, τότε πρέπει να είσαι σε θέση να δεις και άλλο περιεχόμενο της υπηρεσίας Live Streaming. Εάν αντιμετωπίζεις οποιαδήποτε προβλήματα παρακαλώ αναφέρσου στο πιο κάτω σημείο 'Επίλυση Τεχνικών Προβλημάτων' για να τα επιλύσεις. Εάν το πρόβλημα εμμένει, παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μας.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την dialup σύνδεση που ήδη έχω;
Όχι. Οι dial-up συνδέσεις είναι χαμηλής ταχύτητας κι επομένως ακατάλληλες για παρακολούθηση βίντεο.
Τι είναι DRM και τι, δικαιώματα χρήσης πολυμέσων;
Τα DRM είναι το αγγλικό ακρωνύμιο για τη διαχείριση ψηφιακών δικαιωμάτων - Digital Rights Management. Το DRM είναι μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται από τις υπηρεσίες παροχής περιεχομένου για την προστασία αρχείων πολυμέσων (π.χ. αρχεία μουσικής και βίντεο).
Μπορώ να καταργήσω τη διαχείριση ψηφιακών δικαιωμάτων (DRM) από ένα αρχείο;
Όχι. Όταν εφαρμοστεί το DRM στο αρχείο, δεν μπορεί να καταργηθεί.

Επίλυση Τεχνικών Προβλημάτων

Γιατί δεν μπορώ να κατεβάσω τα δικαιώματα χρήσης;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους δεν μπορείς να κατεβάσεις τα δικαιώματα χρήσης, όπως για παράδειγμα:

  • Δεν είσαι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο. Συνδέσου στο διαδίκτυο και δοκίμασε ξανά.
  • Υπάρχει πρόβλημα στη διαδικτυακή σου σύνδεση. Επικοινώνησε με τον Παροχέα Υπηρεσιών Διαδικτύου.
  • Δεν έχεις έγκυρο κουπόνι για το συγκεκριμένο αγώνα που θέλεις να παρακολουθήσεις.
  • Υπάρχει προσωρινό πρόβλημα με την υπηρεσία. Δοκίμασε ξανά αργότερα.
  • Τα δικαιώματα χρήσης δεν σου επιτρέπουν να προχωρήσεις στη συγκεκριμένη ενέργεια.
  • Δεν έχεις πληκτρολογήσει έγκυρο κουπόνι. Επικοινώνησε μαζί μας για περαιτέρω βοήθεια.
  • Η υπηρεσία χρειάζεται όπως έχεις την τελευταία έκδοση του Flash Player ή κάποια συστατικά ασφαλείας, τα οποία δεν έχεις εγκατεστημένα. Κατά την προτροπή, επίλεξε να εγκαταστήσεις το λογισμικό.
Γιατί το βίντεο διακόπτεται συχνά;

Η υπηρεσία Live Streaming χρειάζεται μια γρήγορη ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο. Δεν μπορεί να λειτουργήσει με dial-up σύνδεση. Σε περίπτωση που έχεις ευρυζωνική σύνδεση, έλεγξε την ταχύτητα της σύνδεσής σου με το εργαλείο της cytanet: http://speedtest.cytanet.com.cy. Αν η ταχύτητα της σύνδεσης είναι μικρότερη από 300kbps, είναι πιθανό να παρουσιάζονται διακοπές στο βίντεο. Παρακαλώ, επικοινώνησε με τον Παροχέα Υπηρεσιών Διαδικτύου που είσαι συνδεδεμένος.

Παράλληλα, μπορεί να υπάρχουν προβλήματα συμφόρησης του δικτύου. Δοκίμασε να κλείσεις όλα τα άλλα προγράμματα.

Αν και έχω γρήγορη ευρυζωνική σύνδεση, γιατί σταματά προσωρινά τη μετάδοση του βίντεο;

Τα περισσότερα προβλήματα της ζωντανής μετάδοσης προκαλούνται από προβλήματα "τελευταίου μιλίου". Αυτό είναι το τελευταίο μίλι της σύνδεσης από τον Παροχέα Διαδικτυακής Υπηρεσίας (ISP) μέχρι τη σύνδεση στο σπίτι. Τα προβλήματα μπορεί να κυμαίνονται από διακυμάνσεις στην ταχύτητα σύνδεσης με τον ISP, μέχρι και συγκεκριμένα προβλήματα στον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να έχουν διάφορες αιτίες, μερικές από τις οποίες να μην είναι εμφανείς. Γι' αυτό:

  • Βεβαιώσου ότι δεν χρησιμοποιεί κάποιος άλλος τη διαδικτυακή σύνδεση για να κατεβάσει περιεχόμενο, ενώ προσπαθείς να παρακολουθήσεις τον αγώνα.
  • Μερικές φορές οι ασύρματες συνδέσεις στο σπίτι μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα. Δοκίμασε να συνδεθείς ενσύρματα.
  • Έλεγξε ότι ο υπολογιστής σου πληροί τις προδιαγραφές όπως περιγράφονται σε αυτό τον οδηγό.
  • Δοκίμασε να κλείσεις όλα τα προγράμματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προγράμματα κατά των ιών και κατά των αυτόκλητων μηνυμάτων. Τέτοια προγράμματα μπορεί να καταλάβουν όλους τους πόρους του υπολογιστή και να μην επιτρέπουν διαδικτυακή κίνηση κατά το σκανάρισμα της εισερχόμενης κίνησης.
  • Το πρόβλημα μπορεί να προκαλείται από συμφόρηση του δικτύου (π.χ. πολλά άτομα χρησιμοποιούν το δίκτυο (τοπικό δίκτυο - LAN, ISP, ευρυζωνική σύνδεση). Αν δεν έχεις εναλλακτικό τρόπο σύνδεσης με το διαδίκτυο (π.χ. με άλλο ISP), δεν υπάρχει τρόπος επίλυσης του προβλήματος. Εντούτοις, το πρόβλημα, είναι προσωρινό. Αν το πρόβλημα παραμένει, επικοινώνησε με τον ISP σου.
  • Είναι σημαντικό όπως κάνεις χρήση κάποιου εργαλείου Online Virus Scanner (π.χ. AVG, Panda, McAffee, Symantec, Sofos, Trend Micro, Karperssky, BitDefender, F-Secure, CA) για να μειώσεις την πιθανότητα ιού στον υπολογιστή σου.
  • Αν το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο όταν χρησιμοποιείς την υπηρεσία Live Streaming, κι όχι με άλλες παρόμοιες υπηρεσίες (την ίδια στιγμή), επικοινώνησε μαζί μας για περαιτέρω βοήθεια.
Αν υπάρχει εικόνα αλλά δεν υπάρχει ήχος;

Παρακαλώ, έλεγξε τα ακόλουθα:

  • Βεβαιώσου ότι ο ήχος στα ηχεία, στον υπολογιστή και στον Flash Player είναι σε δυνατή ένταση.
  • Βεβαιώσου ότι μπορεί να αναπαραχθεί κάποιος δοκιμαστικός ήχος στον υπολογιστή (μπορείς να το ελέγξεις αυτό μέσω του Control Panel των Windows). Αν δεν μπορεί να αναπαραχθεί ο συγκεκριμένος ήχος, έλεγξε ότι τα ηχεία είναι συνδεδεμένα.
  • Βεβαιώσου ότι δεν υπάρχει καμία άλλη εφαρμογή ροής (streaming) που τρέχει στον υπολογιστή σου.
  • Προσπάθησε να αναβαθμίσεις τον Flash Player.
Υπάρχει ήχος αλλά δεν έχει εικόνα. Γιατί;
Βεβαιώσου ότι ο υπολογιστής που χρησιμοποιείς ικανοποιεί τις ελάχιστες απαιτήσεις για υποστήριξη της υπηρεσίας Cytanet Live Streaming. Παρακαλώ όπως αποταθείς στις Οδηγίες Χρήσης για να ελέγξεις αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία.
Έχω σύνδεση με μεγάλη χωρητικότητα. Η ποιότητα της εικόνας δεν είναι καλή. Γιατί;

Βεβαιώσου ότι η χωρητικότητα δεν καταναλώνεται από άλλο υπολογιστή ή πρόγραμμα.

Η προβολή video απαιτεί πολλή υπολογιστική ισχύ. Βεβαιώσου ότι δεν τρέχουν στον υπολογιστή σου άλλα προγράμματα.

Βεβαιώσου ότι το αντιιικό σου πρόγραμμα δεν σαρώνει τον υπολογιστή σου.

Απόφυγε τη προβολή του video σε πλήρη οθόνη ιδιαίτερα σε πεπαλαιωμένους υπολογιστές.

Αντί να ξεκινήσει ο αγώνας μου ζητά να κάνω sign in. Τι πρέπει να κάνω;
Αυτό σημαίνει πως δεν έχει εκδοθεί το πιστοποιητικό DRM. Κλείσε τον πλοηγό σου, διάλεξε τον αγώνα που θέλεις να δεις και καταχώρησε ένα έγκυρο κουπόνι. Κάθε κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά σε μόνο ένα υπολογιστή.

Υποστήριξη

Τι είδους υποστήριξη παρέχετε;

Για άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση και υποστήριξη, παρακαλώ κάλεσε:

  • Από Κύπρο: 8000 8080 (χωρίς χρέωση).
  • Από Εξωτερικό: +357 22880200.

Σημείωση: Η κλήση προς τον πιο πάνω αριθμό από το εξωτερικό, δεν είναι δωρεάν και εξαρτάται από το τιμολόγιο της ξένης εταιρείας, το δίκτυο της οποίας έχεις επιλέξει.

Το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης βρίσκεται στη διάθεσή σου από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή τις ώρες 08:00 - 24:00 και τα Σάββατοκυρίακα από τις 10:00 - 24:00.

Για γενικά σχόλια ή οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την υπηρεσία, παρακαλώ επικοινώνησε:

Fax: Από Κύπρο: 8000-8081 (δωρεάν) / Από Εξωτερικό: +357 22 701017 (με χρέωση)

E-Mail: support@cytanet.com.cy

Feedback