Τηλεόραση FAQs

Εισαγωγή στη Cytavision μέσω TV App

Ποιες είναι οι κύριες λειτουργίες χρήσης της υπηρεσίας;

Οι κύριες λειτουργίες της υπηρεσίας είναι οι εξής:

  • Ζωντανή θέαση τηλεοπτικών καναλιών σε High και Ultra-High Definition.
  • Ζωντανή θέαση ποδοσφαιρικών αγώνων είτε μέσω των πακέτων αθλητικών καναλιών ή με αγορά αγώνων (Pay per View).
  • Θέαση: μπορείς να παρακολουθήσεις το περιεχόμενο του πακέτου σου και σε άλλα υποστατικά.
  • Cytavision Go: μπορείς να παρακολουθήσεις Cytavision και έξω από το σπίτι, στην Κύπρο και στο εξωτερικό (EE).
  • Ενοικίαση ταινιών Video on Demand για να απολαμβάνεις: Ταινίες & Σειρές στην τηλεόραση και στις κινητές συσκευές.
  • Ετεροχρονισμένη θέαση μέχρι και 7 μέρες πίσω: αν χάσεις το πρόγραμμα που σε ενδιαφέρει, μπορείς να γυρίσεις 7 ημέρες πίσω και να το παρακολουθήσεις.
  • Παύση & επανεκκίνηση: μπορείς να διακόψεις τη θέαση προγράμματος για λίγη ώρα και να το επανεκκινήσεις από το σημείο που σταμάτησες.
  • Εκκίνηση από την αρχή: αν χάσεις μέρος από ένα πρόγραμμα, μπορείς να το εκκινήσεις από την αρχή.
  • Ενεργοποίηση Υπενθυμίσεων για προγράμματα ή σειρές.
  • Δημιουργία Προφίλ για τα μέλη της οικογένειάς σου, ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν τη Cytavision με εξατομικευμένη εμπειρία, από τις δικές τους συσκευές.
  • Ενεργοποίηση Γονικού Ελέγχου για προστασία των μελών της οικογένειας σου.
Τι πρέπει να κάνω για να γίνω συνδρομητής της υπηρεσίας Cytavision;

Μπορείς να γίνεις συνδρομητής της υπηρεσίας Cytavision με ένα από τους ακόλουθους τρόπους:

  • Καταχωρώντας ηλεκτρονικά την παραγγελία σου στη διεύθυνση www.cyta.com.cy/tv-packages-via-app.
  • Επικοινωνώντας με το Kέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή ηλεκτρονικά μέσω email, Live Chat, Facebook ή Twitter.
  • Σε οποιοδήποτε Cytashop σε όλη την Κύπρο ή μέσω οποιοδήποτε συνεργάτη της Cyta.
Πώς μπορώ να επιλέξω το σωστό πακέτο για μένα;
H Cytavision παρέχει τρία βασικά πακέτα για τις ανάγκες των οικιακών συνδρομητών:
Αναλυτικές πληροφορίες για τα κανάλια που περιλαμβάνονται στο κάθε πακέτο, μπορείς να βρεις στην διεύθυνση www.cyta.com.cy/tv-channel-catalogue.
Ποιες είναι οι χρεώσεις του κάθε πακέτου;

Αναλυτικές πληροφορίες για τα πακέτα και τις τιμές, μπορείς να βρεις στην διεύθυνση www.cyta.com.cy/tv-packages-via-app.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία;

Θα χρειαστεί να κάνεις αίτηση μέσω των καταστημάτων Cyta, του Κέντρου Επαφής Πελάτη ( καλώντας το 132) ή την ιστοσελίδα της Cyta. Στη συνέχεια θα πρέπει να εγκαταστήσεις την εφαρμογή Cytavision στην τηλεόρασή σου. Για να συνδεθείς, θα χρειαστείς το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό Διαχειριστή που σου έχει δοδεί ή αποσταλεί κατά την αίτηση για παροχή της υπηρεσίας.

Μπορώ να έχω περισσότερες από μια θεάσεις σε τηλεόραση;

Μπορεις να ζητήσεις 2η ή 3η επιπρόσθετη θέαση με μηνιαία χρέωση €4,95/θέαση εδώ www.cyta.com.cy/cytavision-app-additional-viewings, σε ένα κατάστημα Cyta ή καλώντας το Κέντρο Επαφής Πελάτη καλώντας το 132, ηλεκτρονικά μέσω email, Live Chat, Facebook ή Twitter.

Τι πρέπει να κάνω αν ξεχάσω τον κωδικό μου;

Σκάναρε τον QR Code που βλέπεις στην οθόνη σύνδεση του TV App, εντόπισε το "Ξέχασα τον κωδικό μου" και ακολούθησε τα βήματα.
Εναλλακτικά, μέσω της εφαρμογής CytavisionGo ή μέσω της ιστοσελίδας tvgo.cyta.com.cy, μπορείς να πατήσεις τον σύνδεσμο «Ξέχασα τον Κωδικό μου» και να ακολουθήσεις τη διαδικασία αλλαγής κωδικού.

Πώς μπορώ να αναβαθμίσω το βασικό μου πακέτο ή να προσθέσω αθλητικό addon;

Από την τηλεόρασή σου:
Από το μενού, επίλεξε «Ο Λογαριασμός μου». Εντόπισε "Οι Συνδρομές μου".

Στην οθόνη αυτή έχεις την δυνατότητα να δεις:
- Το υφιστάμενο βασικό πακέτο Cytavision και τυχόν addon που έχεις.
- Τα διαθέσιμα πακέτα για αναβάθμιση ή προσθήκη.

Αφού επιλέξεις το πακέτο που επιθυμείς θα ενημερωθείς για το μηνιαίο κόστος που θα χρεώνεται στον λογαριασμό σου και στην συνέχεια θα πρέπει να εισάξεις τον κωδικό αγοράς σου.

Πώς μπορώ να υποβαθμίσω το τρέχον πακέτο μου ή ακόμα και να τερματίσω την υπηρεσία μου;

Μπορείς να υποβαθμίσεις το πακέτο σου ή να τερματίσεις την υπηρεσία Cytavision καλώντας το Κέντρο Επαφής Πελάτη στο 132 ή να επισκεφτείς ένα από τα Cytashop.

Τι είναι ο Κωδικός Διαχειριστή και πού μπορώ να τον εντοπίσω;

Ο Κωδικός Διαχειριστή σου παρέχει τον έλεγχο της υπηρεσίας Cytavision. Με τον συγκεκριμένο κωδικό μπορείς να συνδεθείς στην εφαρμογή από την έξυπνη τηλεόρασή σου αλλά και στην εφαρμογή CytavisionGo από το κινητό, tablet ή τον υπολογιστή σου. Επιπλέον, θα τον χρειαστείς στην περίπτωση που θέλεις να διαχεριστείς τα επιπλέον προφίλ σου αλλά και τους υπόλοιπους κωδικούς σου όπως τον Γονικό Κωδικό και τον Κωδικό Αγοράς.

Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό του προφίλ μου;

Σε περίπτωση που δεν γνωρίζεις ή ξέχασες τον Kωδικό Διαχειριστή σου, μπορείς να τον ανακτήσεις σκανάροντας τον κωδικό QR στην οθόνη εισόδου της εφαρμογής στην τηλεόρασή σου ή μέσω της εφαρμογής CytavisionGo ή μέσω της ιστοσελίδας tvgo.cyta.com.cy, επιλέγοντας τον σύνδεσμο «Ξέχασα τον Κωδικό μου» ή "Βοήθεια".

Τι μορφή πρέπει να έχει ο κωδικός μου;
Ο νέος Κωδικός Διαχειριστή θα πρέπει να αποτελείται από 8 ψηφία και να περιλαμβάνει τουλάχιστον 1 κεφαλαίο, 1 μικρό γράμμα και 1 αριθμό.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω ένα πρόγραμμα μετά την κανονική του προβολή;
Μπορείς να παρακολουθήσεις προγράμματα σε μαγνητοσκόπηση μέχρι και 7 μέρες μετά την κανονική τους προβολή. Επίλεξε "Πρόγραμμα" και ακολούθως τη μέρα που σε ενδιαφέρει. Ακολούθως, εντόπισε το κανάλι/πρόγραμμα που σε ενδιαφέρει και πάτα ΟΚ. Τέλος, επίλεξε "Αναπαραγωγή" για να παρακολουθήσεις το πρόγραμμα.
Πώς μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα των υποτίτλων και του ήχου των καναλιών;
Για να αλλάξεις τη γλώσσα ήχου και υποτίτλων στο Cytavision TV App, από το slide-out menu επίλεξε τις Ρυθμίσεις (γρανάζι).
Πώς μπορώ να δω όλα τα διαθέσιμα κανάλια της Cytavision και τα προγράμματα τους σε μία οθόνη (Πρόγραμμα);
Μπορείς να εντοπίσεις τα διαθέσιμα κανάλια από το μενού, στις κατηγορίες Αρχική και Ζωντανό Πρόγραμμα. Για να δεις το πρόγραμμα όλων των καναλιών, επίλεξε Πρόγραμμα.
Πώς μπορώ να δω το πρόγραμμα άλλων καναλιών χωρίς να φύγω από το κανάλι που έχω συντονιστεί;
Πάτα το OK για να δεις τις πληροφορίες του καναλιού που παρακολουθείς. Με τα βέλη αριστερά και δεξιά του τηλεχειριστηρίου μπορείς να ενημερωθείς για το πρόγραμμα των υπολοίπων καναλιών. Επίλεξε το κανάλι που θέλεις και πάτα ΟΚ για να μεταβείς σε αυτό. Εναλλακτικά, πάτα το ΟΚ και με τα βέλη του τηλεχειριστηρίου επίλεξε Κανάλια. Θα εμφανιστεί η λίστα καναλιών στο αριστερό μέρος της οθόνης και το πρόγραμμα των τελευταίων και επόμενων ωρών. Επίλεξε το κανάλι και το πρόγραμμα που θέλεις να παρακολουθήσεις και πάτα ΟΚ.
Πώς μπορώ να διαχειριστώ τα κανάλια μου (αγαπημένα, φραγή καναλιών κ.λπ/);
Από το μενού, επίλεξε το εικονίδιο του προφίλ σου. Πήγαινε στις Ρυθμίσεις (μολυβάκι) και εντόπισε "Διαχείριση Κλειδωμένων Καναλιών" και "Αγαπημένα Κανάλια". Τα κανάλια που θα επιλέξεις να κλειδώσεις θα ζητούν Γονικό Κωδικό κάθε φορά που θα συντονίζεσαι σε αυτά. Τα κανάλια που όρισες ως Αγαπημένα, θα εμφανίζονται στην αρχική οθόνη (Home).
Πώς μπορώ να ενοικιάσω μία ταινία;
Από το slide-out μενού, επίλεξε Ταινίες & Σειρές. Μπορείς να περιηγηθείς στις κατηγορίες για να δεις τις λεπτομέρειες και να παρακολουθήσεις τα trailers επιλεγμένων ταινιών. Οι ταινίες ενοικιάζονται και χρεώνονται με ένα εφάπαξ τέλος που σου επιτρέπει να απολαύσεις την ταινία για 48 ώρες.
Πώς μπορώ να δω ποιες ταινίες έχω ενοικιάσει; Πού μπορώ να βρω το ιστορικό των αγορών μου (ταινίες, σειρές, πακέτα κ.λπ.);
Από το μενού, επίλεξε Ο Λογαριασμός μου. Στην επιλογή Οι Αγορές μου μπορείς να δεις το ιστορικό αγορών των τελευταίων τριών μηνών.
Πόσα Προφίλ μπορώ να δημιουργήσω;
Μπορείς να δημιουργήσεις μέχρι 4 προφίλ. Έχοντας και το Προφίλ Διαχειριστή μπορείς να έχεις μέχρι και 5 Προφίλ.
Πώς μπορώ να ορίσω την ηλικία σε ένα προφίλ (age rating);
Για να ορίσεις όριο ηλικίας σε ένα προφίλ, θα πρέπει να είσαι συνδεδεμένος με το προφίλ του Διαχειριστή. Aπό το μενού επίλεξε τον Διαχειριστή. Πήγαινε στις Ρυθμίσεις (μολυβάκι) του προφίλ και επίλεξε Επίπεδο Γονικής Συναίνεσης για να ορίσεις το όριο που επιθυμείς. Θα μπορείς να παρακάμψεις τη φραγή σε όποιο πρόγραμμα προβάλλεται με όριο μεγαλύτερο από αυτό που όρισες, καταχωρώντας τον Γονικό Κωδικό.
Πώς μπορώ να καθορίσω το όριο δαπανών σε ένα προφίλ (εκτός του Διαχειριστή);
Για να ορίσεις όριο δαπανών σε ένα προφίλ, θα πρέπει να είσαι συνδεδεμένος με το προφίλ του Διαχειριστή. Από το μενού επίλεξε τον Διαχειριστή. Πήγαινε στις ρυθμίσεις του προφίλ και επίλεξε Όριο Αγορών. Το μέγιστο ποσό που μπορείς να ορίσεις είναι €50.
Πώς μπορώ να μεταβώ από ένα προφίλ σε ένα άλλο;
Από το μενού, επίλεξε το προφίλ που είσαι συνδεδεμένος. Μπορείς να δεις τα προφίλ που έχεις δημιουργήσει και να επιλέξεις αυτό που θέλεις να συνδεθείς.
Τι είναι το "Προεπιλεγμένο Προφίλ";
Το «Προεπιλεγμένο Προφίλ» είναι αυτό το οποίο έχεις επιλέξει να συνδέεται με το άνοιγμα της εφαρμογής χωρίς να χρειάζεται να καταχωρείς τον κωδικό.
Πώς ορίζω ένα προφίλ ως "Προεπιλεγμένο Προφίλ";
Για να ορίσεις προκαθορισμένο προφίλ, θα πρέπει να είσαι συνδεδεμένος με το προφίλ του Διαχειριστή. Από το μενού επίλεξε τον Διαχειριστή. Πήγαινε στις ρυθμίσεις του προφίλ που θέλεις να ορίσεις ως προκαθορισμένο και εντόπισε την επιλογή Προεπιλεγμένο Προφίλ.
Στην τηλεόρασή μου εμφανίζεται μήνυμα "Χωρίς Σήμα". Πώς μπορώ να εντοπίσω να εντοπίσω την εφαρμογή Cytavision (TV App) σε έξυπνες τηλεοράσεις;
Στο τηλεχειριστήριο της τηλεόρασής σου, πάτα το Σπιτάκι ή Home. Εντόπισε την εφαρμογή Cytavision (TV App) σε έξυπνες τηλεοράσεις στη λίστα των εφαρμογών σου.
Τι μπορώ να κάνω αν βλέπω εικόνα χωρίς να ακούω ήχο;
Εάν το πρόβλημα εμφανίζεται σε όλα τα κανάλια, βεβαιώσου ότι η ένταση του ήχου της τηλεόρασης δεν είναι απενεργοποιημένη (mute) ή χαμηλωμένη.
Τι γίνεται αν καταχωρίσω λανθασμένο Κωδικό για το Προφίλ Διαχειριστή;
Αν καταχωρήσεις λανθασμένο κωδικό σε 5 συνεχόμενες προσπάθειες, η εφαρμογή θα κλειδώσει για 3 λεπτά. Αφού περάσουν 3 λεπτά, μπορείς να δοκιμάσεις ξανά να καταχωρίσεις τον ορθό κωδικό. Αν δεν είσαι σίγουρος/η για τον κωδικό μπορείς να ακολουθήσεις τη διαδικασία Αλλαγής Κωδικού.
Τι γίνεται αν καταχωρίσω λανθασμένο Κωδικό σε ένα από τα επιπρόσθετα προφίλ μου;
Αν καταχωρήσεις λανθασμένο κωδικό σε 5 συνεχόμενες προσπάθειες, η εφαρμογή θα κλειδώσει για 3 λεπτά. Αφού περάσουν 3 λεπτά, μπορείς να δοκιμάσεις ξανά να καταχωρίσεις τον ορθό κωδικό. Αν δεν είσαι σίγουρος/η για τον κωδικό Προφίλ μου, θα χρειαστεί να ζητήσεις από τον Διαχειριστή της Υπηρεσίας να σου αλλάξει τον Κωδικό του Προφίλ σου.
Τι γίνεται αν καταχωρίσω λανθασμένο PIN αγοράς;
Μετά την 5η λανθασμένη καταχώριση η δυνατότητα αγοράς δεν είναι δυνατή για διάστημα τριών λεπτών.