Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Κινητή FAQs

Επίλεξε κατηγορία

BlackBerry

Τι είναι το BlackBerry;

Η λύση BlackBerry ® (που ανήκει στην εταιρεία Research In Motion, RIM) είναι ένας συνδυασμός έξυπνου τηλεφώνου και λογισμικού που διευκολύνει την πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία υπηρεσιών δεδομένων και επικοινωνιών όπως:

  • Email
  • Corporate Data
  • Instant Messaging
  • Internet and intranet access
  • MMS and SMS
  • Organizer
  • Phone
Γιατί δεν λαμβάνω email;

Ένας ή περισσότεροι από τους πιο κάτω λόγους μπορεί να συμβαίνουν όταν δεν μπορείς να λάβεις email στο BlackBerry σου:

•  Κάποιο άλλο πρόγραμμα ή εφαρμογή (π.χ. Microsoft® Outlook® ή Microsoft® Entourage®) διαγράφει - αφαιρεί τα email από τον email server πριν να τα παραλάβεις στο BlackBerry. Για να το αποφύγεις αυτό, πρέπει να ρυθμίσεις την ‘άλλη' εφαρμογή έτσι ώστε να αφήνει αντίγραφο του email στο server. Για περισσότερες πληροφορίες για το πώς θα γίνει αυτό μπορείς να συμβουλευτείς το ακόλουθο άρθρο KB12283.

•  Υπάρχουν πολύ μεγάλα σε μέγεθος email στο inbox του λογαριασμού που έχεις συνδεδεμένο στο τηλέφωνο σου. Για να επιλύσεις το πρόβλημα πρέπει να μεταφέρεις τα email που είναι μεγαλύτερα από 8 MB (συμπεριλαμβανομένου και των συνημμένων), από το inbox σου σε ένα υποφάκελο (subfolder). Στη περίπτωση που το email που έχεις ρυθμίσει στη συσκευή σου είναι πρωτοκόλλου IMAP (Internet Message Access Protocol), πρέπει να βεβαιωθείς ότι στο φάκελο αποστολής εξερχομένων μηνυμάτων (sent item folder), δεν υπάρχουν email μεγαλύτερα των 8 MB (συμπεριλαμβανομένου και των συνημμένων).

•  Ο λογαριασμός του email σου έχει καταχωρηθεί με λανθασμένα στοιχεία. Σε αυτή τη περίπτωση ο λογαριασμός σου πρέπει να διαγραφεί και να ξαναδημιουργηθεί στη συσκευή σου με τα σωστά στοιχεία.

•  Ο λογαριασμός σου έχει καταστεί ανενεργός. Αυτό οφείλεται είτε σε αλλαγή του κωδικού πρόσβασης του λογαριασμού σου (password), είτε σε αλλαγή των πληροφοριών του email server. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να αναβαθμίσεις τα στοιχεία του λογαριασμού σου ακολουθώντας τα πιο κάτω βήματα:

  1. Συνδέσου με το BlackBerry Internet Service (BIS) λογαριασμό σου (email)
  2. Κάνε κλικ στο εικονίδιο που δείχνει ότι ο λογαριασμός είναι ανενεργός
  3. Ενημέρωσε το λογαριασμό σου με τα νέα στοιχεία/κωδικούς πρόσβασης
  4. Κάνε κλικ στη ‘φύλαξη' (save) για να αποθηκευτούν οι αλλαγές
  5. Αν τα πιο πάνω βήματα δεν καταστήσουν το λογαριασμό σου ενεργό (valid), τότε ο λογαριασμός του email σου πρέπει να αφαιρεθεί και να καταχωρηθεί ξανά με τα ορθά στοιχεία

•  Κάποια αλλαγή έχει γίνει στον email messaging server του λογαριασμού email που διαθέτεις. Για παράδειγμα το όνομα του server έχει αλλάξει από mail.organization.com σε pop.organization.com. Αν συμβαίνει αυτό πρέπει να βεβαιωθείς ότι ο παροχέας του λογαριασμού σου δεν έχει προβεί σε κάποια αλλαγή.

•  Κάποιο φίλτρο ηλεκτρονικών μηνυμάτων (email message filters) εμποδίζει την παράδοση email στη συσκευή BlackBerry. Βεβαιώσου ότι στο λογαριασμό σου δεν υπάρχει ένα τέτοιο φίλτρο ενεργοποιημένο, διαφορετικά πρέπει να μετατρέψεις ή να διαγράψεις τα φίλτρα ηλεκτρονικών μηνυμάτων που δημιουργούν το πρόβλημα. Για οδηγίες μπορείς να συμβουλευτείς το BlackBerry® Internet Service User Guide.

•  Τα email του ρυθμισμένου στη συσκευή λογαριασμού σου φυλάγονται σε ένα υποφάκελο (subfolder) αντί για το βασικό φάκελο (root folder) του inbox του email server. Αν αυτό ισχύει, βεβαιώσου ότι τα email παραλαμβάνονται στο ‘σωστό' φάκελο του server.

•  Η επιλογή ‘ασύρματος αναμεταδότης' (wireless transceiver) στη ‘Διαχείριση Συνδέσεων' (Manage Connections) είναι απενεργοποιημένη. Από τo μενού του κινητού σου πρέπει να κάνεις κλικ στο εικονίδιο "Διαχείριση Συνδέσεων - Manage Connections" (το εικονίδιο μοιάζει με αντένα του δικτύου κινητών επικοινωνιών) και ακολούθως να ενεργοποιήσεις το wireless transceiver επιλέγοντας "Αποκατάσταση συνδέσεων – Turn all connections on".

•  Η κατάσταση του δικτύου κινητών επικοινωνιών της BlackBerry συσκευής σου, δεν επιτρέπει την αποστολή/παραλαβή email. Μπορείς να συμβουλευτείς ένα από τους πιο κάτω συνδέσμους για να επιβεβαιώσεις αν η κατάσταση του δικτύου κινητών επικοινωνιών αντιστοιχεί σε ένα από τους τύπους δικτύων πιο κάτω:

  1. Αν η συσκευή BlackBerry λειτουργεί σε Global System for Mobile communications® (GSM®), General Packet Radio Service (GPRS), ή Enhanced Data Rates for Global Evolution (EDGE) δίκτυο, παραπομπή σε KB02334.
  2. Αν η συσκευή BlackBerry λειτουργεί σε Code Division Multiple Access (CDMA) δίκτυο, παραπομπή σε KB02335.
  3. Αν η συσκευή BlackBerry λειτουργεί σε Universal Mobile Telecommunications System (UMTS) δίκτυο, παραπομπή σε KB11787.

Αν τελικά το πρόβλημα συνδέεται με τη κατάσταση του δικτύου των κινητών επικοινωνιών τότε πρέπει να επικοινωνήσεις με το 132 ή να επισκεφθείς ένα κατάστημα του Δικτύου Πωλήσεων της Cyta για τεχνικό έλεγχο της συσκευής σου.

•  Ο τείχος προστασίας (firewall) της BlackBerry συσκευής σου είναι ενεργοποιημένος για να μπλοκάρει εισερχόμενα μηνύματα (email) από το BIS λογαριασμό σου. Η φραγή μπορεί να έχει δημιουργηθεί είτε από τη συσκευή είτε μέσω της πολιτικής του IT τμήματος της εταιρείας σου (company's ΙΤ policy). Βεβαιώσου ότι το firewall της συσκευής, επιτρέπει στα email του BIS λογαριασμού σου να παραδίδονται στο κινητό σου, ακολουθώντας τα πιο κάτω βήματα:

  1. Από το μενού Επιλογές > Ασφάλεια > Τείχος προστασίας (Options > Security > Firewall).
  2. Βεβαιώσου ότι κάτω από τη "Φραγή εισερχομένων μηνυμάτων" (Block Incoming Messages), το "προσωπικό email" (Personal email) δεν είναι επιλεγμένο.
  3. Αν η σύνδεση σου είναι BES και η συσκευή έχει δημιουργημένο κάποιο IT policy του τμήματος πληροφορικής της εταιρείας σου, τότε πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους.
  4. Αν υπάρχει IT policy, αλλά το τηλέφωνο δεν είναι πλέον ενωμένο με τη BES λύση, τότε πρέπει να την αφαιρέσεις ακολουθώντας τις οδηγίες στο πιο κάτω σύνδεσμο KB14202.

•  Τα email προωθούνται σε άλλο λογαριασμό. Σε αυτή τη περίπτωση πρέπει να αφαιρέσεις τη προώθηση που έχεις ενεργοποιήσει έτσι ώστε να τα παραλαμβάνεις στη συσκευή σου.

•  Η βάση των δεδομένων των μηνυμάτων του BlackBerry smartphone σου έχει καταστραφεί. Για να διαπιστώσεις αν πράγματι η βάση δεδομένων έχει καταστραφεί μπορείς να συμβουλευτείς το άρθρο KB10396.

Το mailbox σου έχει γεμίσει. Σε αυτή τη περίπτωση πρέπει να ελευθερώσεις χώρο στο mailbox σου είτε διαγράφοντας κάποια email είτε μεταφέροντας τα σε άλλο φάκελο (folder).

Τι είναι το BlackBerry ID;
To BlackBerry ID® το οποίο είναι επίσης γνωστό σαν BlackBerry Identity είναι ένας ενιαίος κωδικός-ταυτότητα ο οποίος σου δίνει τη δυνατότητα για πρόσβαση σε διάφορα BlackBerry προϊόντα, υπηρεσίες και εφαρμογές όπως το BlackBerry® Messenger, BBM™ Music και το BlackBerry® Protect™ App. Το BlackBerry® ID σου δίνει το πλεονέκτημα ότι χρειάζεται να θυμάσαι μόνο ένα username και ένα password για όλες αυτές τις υπηρεσίες/εφαρμογές/προϊόντα.
Γιατί μου ζητά να δημιουργήσω BlackBerry ID;
To BlackBerry ID πρέπει υποχρεωτικά να δημιουργηθεί σε συσκευή BlackBerry OS 7 έτσι ώστε να μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις BlackBerry υπηρεσίες όπως το BlackBerry Internet Service (BIS), το BlackBerry Messenger, BlackBerry Music αλλά και το BlackBerry Protect. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να ακολουθήσεις τον πιο κάτω σύνδεσμο KB29610.
Πώς μπορώ να μάθω αν έχω δημιουργήσει BlackBerry ID;
Αν χρησιμοποιείς συσκευή BlackBerry OS 7 ή κάποιο από τα προϊόντα/υπηρεσίες ή εφαρμογές της BlackBerry λύσης τότε σίγουρα πρέπει να έχεις ήδη δημιουργήσει BlackBerry ID. Αν δεν θυμάσαι τα στοιχεία του BlackBerry ID σου τότε θα πρέπει να ζητήσεις να σου ξανασταλθούν μέσω της διαδικασίας ανάκτησης κωδικών από την ιστοσελίδα της BlackBerry στον πιο κάτω σύνδεσμο KB26361.
Γιατί δεν μπορώ να προσθέσω το εταιρικό μου email;
Αν δεν μπορείς να προσθέσεις το εταιρικό σου email με τη BlackBerry Internet Service σύνδεση σου, τότε το πιο πιθανόν είναι να μην έχεις τα δικαιώματα που χρειάζονται για πρόσβαση αυτού του λογαριασμού εκτός του εταιρικού δικτύου. Μπορείς να επικοινωνήσεις με τον πάροχο του εταιρικού email που διαθέτεις και να ζητήσεις να ενεργοποιηθεί στον email λογαριασμό σου πρόσβαση μέσω POP 3 πρωτοκόλλου. Μόλις γίνει αυτό, θα μπορείς να προσθέσεις το εταιρικό σου email . Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να απευθυνθείς στο σύνδεσμο που ακολουθεί KB12717.
Γιατί δεν μπορώ να στείλω ή να λάβω email της εταιρείας μου;
Σε μια τέτοια περίπτωση το πιο πιθανόν είναι να υπάρχει κάποια φραγή ενεργοποιημένη στον τοίχο προστασίας (firewall) του οργανισμού σας, ή να έχουν διαγραφεί ή καταστραφεί τα βιβλία ρυθμίσεων (service books) από την συσκευή σας. Σε αυτή την περίπτωση, αφού βεβαιωθείς ότι δεν υπάρχει κάποια φραγή στο εταιρικό firewall, τότε θα πρέπει να φρεσκάρεις τις ρυθμίσεις του email λογαριασμού σου αποστέλλοντας ξανά τα βιβλία ρυθμίσεων (service books). Για περισσότερες πληροφορίες για το πώς να στείλεις τα service books μπορείς να συμβουλευτείς τον πιο κάτω σύνδεσμο KB05010.
Έχω εταιρικό email χρειάζομαι BIS ή ΒΕS;
Το εταιρικό σου email μπορεί να δουλέψει μια χαρά και με το BIS αλλά και με το BES λογαριασμό. Η διαφορά είναι ότι με τη BIS σύνδεση δεν απολαμβάνεις τα ίδια πλεονεκτήματα όπως και τη BES. Με τη BES σύνδεση θα έχεις ασύρματο συγχρονισμό όχι μόνο με το email σου αλλά και με τις επαφές σου, το ημερολόγιο και τις εργασίες σου. Για περισσότερες πληροφορίες που αφορούν τους τύπους συνδέσεων της υπηρεσίας BlackBerry μπορείς να επισκεφθείς τον πιο κάτω σύνδεσμο http://www.cyta.com.cy/blackberry-from-vodafone.
Πώς μπορώ να αναβαθμίσω το λογισμικό της συσκευής μου;
Μπορείς να αναβαθμίσεις το λογισμικό της BlackBerry συσκευής σου μέσω Ηλεκτρονικού Υπολογιστή, χρησιμοποιώντας το λογισμικό BlackBerry Desktop Software το οποίο θα βρεις στην ιστοσελίδα http://www.cyta.com.cy/blackberry-upgrade-software. Θα ήταν καλό πριν κατεβάσεις το λογισμικό BlackBerry Desktop Software και το λογισμικό αναβάθμισης της συσκευής σου να συμβουλευτείς του οδηγούς εγκατάστασης οι οποίοι είναι αναρτημένοι στον πιο πάνω σύνδεσμο σε μορφή παρουσιάσεων.
Πώς μπορώ να συγχρονίσω τη συσκευή με το ημερολόγιο μου;
Απλά χρησιμοποιώντας το USB καλώδιο που πήρες με τη συσκευασία της συσκευής μπορείς να συνδέσεις το τηλέφωνο σου με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και ακολούθως θα ζητήσεις το συγχρονισμό της συσκευής με το ημερολόγιο σου.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την BlackBerry συσκευή μου προκειμένου να έχω πρόσβαση στο Internet από το laptop μου;

Μπορείς αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις τη συσκευή σου σαν modem με τους εξής τρόπους:

  • Με το λογισμικό που προσφέρει η Cytamobile-Vodafone και μπορείς να βρεις http://www.cyta.com.cy/mobile-internet-via-phone.
  • Μέσω του Bluetooth της συσκευής σου όπως εξηγά ο ακόλουθος σύνδεσμος KB12544.
  • Μέσω του BlackBerry Desktop Software και αφού συνδέσεις τη συσκευή σου με το λογισμικό μπορείς να κάνεις κλικ στην επιλογή ‘Internet για κινητές συσκευές' και στο παράθυρο που θα ανοίξει να επιλέξεις ‘Ρύθμιση παραμέτρων σύνδεσης'. Ακολούθως πρέπει να δημιουργήσεις το δικό σου προφίλ σύνδεσης με σημείο πρόσβασης ‘internet'. Τέλος κάνοντας κλικ στη ‘Σύνδεση' στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κινητό σου για πρόσβαση στο Internet.
Αν αγοράσω BlackBerry κινητό, θα μπορώ να μπαίνω στο internet ή να βλέπω τα e-mail μου;
Για να μπορείς να έχεις πρόσβαση στο Internet και να βλέπεις τα email σου από τη BlackBerry συσκευή σου θα πρέπει να έχεις μια από τις λύσεις BlackBerry ενεργοποιημένη στο λογαριασμό σου. Για περισσότερες πληροφορίες όσο αφορά τις λύσεις BlackBerry μπορείς να ακολουθήσεις τον πιο κάτω σύνδεσμο http://www.cyta.com.cy/blackberry-from-vodafone.
Ποια είναι η χρέωση του BlackBerry messenger στην Κύπρο και στο εξωτερικό;
To BlackBerry messenger είναι υπηρεσία Instant messaging που προσφέρει η ολοκληρωμένη λύση BlackBerry και η οποία χρησιμοποιεί το Internet για να παραλαμβάνει και να παραδίδει μηνύματα και όχι μόνο, μεταξύ των χρηστών BlackBerry, Android και iPhone. Η διακίνηση αυτή, αφού γίνεται μέσω Internet, εμπίπτει στη κατηγορία κατανάλωσης δεδομένων η οποία εξαρτάται από το μέγεθος και τη συχνότητα ανταλλαγής των μηνυμάτων. Για το τέλος χρέωσης στο εξωτερικό παίζει ρόλο η χώρα στην οποία βρίσκεσαι και το δίκτυο με το οποίο είσαι συνδεδεμένος.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω το BIS service;
Για τη λύση BlackBerry ® Internet Service™ απαιτείται μία ισχύουσα σύνδεση με ένα από τα Προγράμματα Συμβολαίου Cytamobile-Vodafone, RED, MakeYourOwn ή Classic και μία συσκευή BlackBerry.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω το BΕS service;

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λύση BlackBerry ® Enterprise Service είναι η υποδομή εταιρικού email server (Microsoft Exchange, IBM Lotus Domino ή Novell Groupwise) και η εγκατάσταση ειδικού λογισμικού στο εταιρικό δίκτυο. Επιπλέον, απαιτείται μία ισχύουσα σύνδεση με ένα από τα Προγράμματα Συμβολαίου Cytamobile-Vodafone, RED, MakeYourOwn ή Classic, μία συσκευή BlackBerry.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον Επιχειρηματικό σου σύμβουλο.

Τι δυνατότητες έχω με τη λύση BlackBerry από τη Cytamobile-Vodafone;

Με τη λύση BlackBerry μπορείς να έχεις τις ακόλουθες δυνατότητες:

Email
Μπορείς να διαβάσεις, να στείλεις και να λάβεις email ενώ βρίσκεσαι σε κίνηση.
Τα email σου προωθούνται αυτόματα στη BlackBerry συσκευή σου.

Συνημμένα αρχεία
Διάβασε και προώθησε σημαντικά συνημμένα αρχεία στις δημοφιλέστερες μορφές κειμένου όπως Microsoft Word, Excel, PowerPoint, WordPerfect, PDF, ASCII και εικόνας όπως JPEG, GIF, BMP, TIFF και PNG.

Internet
Σέρφαρε στο internet, διάβασε τις ειδήσεις, έλεγξε τις τιμές των μετοχών και κατέβασε αρχεία ενώ βρίσκεσαι σε κίνηση.

Κινητό τηλέφωνο και Vodafone live!
Χρησιμοποίησε τη συσκευή BlackBerry ® from Vodafone και ως κινητό τηλέφωνο. Επίσης, η υπηρεσία BlackBerry ® from Vodafone σου δίνει πρόσβαση και στο Vodafone live! για συνεχή ενημέρωση, για τα τελευταία νέα της επικαιρότητας και του αθλητισμού και για ατελείωτη διασκέδαση...

Ημερολόγιο, Ατζέντα, Επαφές
Θυμήσου σημαντικά ραντεβού από το ημερολόγιο σου, κατάγραψε εργασίες που χρειάζεται να γίνουν, αποθήκευσε διευθύνσεις, αριθμούς τηλεφώνων και email.