Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

CRM.COM

Η λύση της CRM.COM είναι σχεδιασμένη για να αυτοματοποιήσει όλο το εύρος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, όπως υποψήφιους πελάτες, παρακολούθησης παραγγελίας, διαχείρισης προωθητικών ενεργειών ή υποστήριξης κέντρου εξυπηρέτησης.

Το λογισμικό ξεχωρίζει για τη δυνατότητα του να υποστηρίζει εσωτερικές διαδικασίες ή διαδικασίες που συμπεριλαμβάνουν τους συνεργάτες, προμηθευτές και μεταπωλητές σου.

Η λύση μπορεί να σε βοηθήσει άμεσα να:

  • Αυτοματοποιήσεις και να βελτιώσεις τις υφιστάμενες διαδικασίες πωλήσεων, εξυπηρέτησης πελατών και μάρκετινγκ.
  • Μειώσεις τα έξοδα και το χρόνο διαχείρισης μέσω της αυτοματοποίησης διαδικασιών.
  • Εξατομικεύσεις τη σχέση σου με τον κάθε πελάτη.
  • Διαχειριστείς τη σχέση σου με τους συνεργάτες σου.
  • Στοχεύσεις αποτελεσματικά τις διαφημιστικές σου ενέργειες.
  • Έχεις απόλυτο έλεγχο, αξιοποιώντας ανθρώπινους πόρους και καταμερίζοντας ευθύνες.

Η λύση είναι απλή και εύκολη στο χειρισμό, αλλά ασφαλής και ισχυρή αφού μπορεί να διαχειριστεί ακόμα και τις πιο απαιτητικές σου επιχειρηματικές διαδικασίες. Επιπρόσθετα, είναι προσβάσιμη οποιαδήποτε ώρα και από οπουδήποτε επειδή λειτουργεί μέσω του διαδικτύου.

Επωφελήσου από τις δυνατότητες της λύσης CRM.COM χωρίς το αρχικό κόστος αγοράς, εγκατάστασης, παραμετροποίησης και στη συνέχεια λειτουργίας, συντήρησης και αναβάθμισης της στο χώρο της εταιρείας σου. Άφησε στα χέρια ειδικών τη λειτουργία, την ασφάλεια και τη διαχείριση της λύσης από τα datacenters της Cyta και πλήρωσε μόνο μια μικρή μηνιαία συνδρομή.

Διαφημιστικό Φυλλάδιο

Μάθε περισσότερα στο 150

  • Πλεονεκτήματα
  • Τεχνικά Χαρακτηριστικά
  • Υποστήριξη
  • Τιμολόγηση
  • Επικοινωνία
  • Βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης της εταιρείας σου μέσω της αυτοματοποίησης των διαδικασιών πελατειακών σχέσεων: πωλήσεων, εξυπηρέτησης, μάρκετινγκ και λειτουργίας.
  • Πρόσβαση μέσω διαδικτύου από 3 διαφορετικά περιβάλλοντα: agent, call center και self service.
  • Ενεργοποίηση των συνεργατών και μεταπωλητών σου μέσω του διαδικτύου για να εξυπηρετήσεις πελάτες, να πωλήσεις προϊόντα ή να καταμερίσεις εργασίες.
  • Απλή, διαισθητική χρήση.
  • Εύκολη παραμετροποίηση.
  • Χαμηλό κόστος.
Ενότητα / λειτουργία Περιγραφή
CRM.COM Software Core
Customer and Contact Management Κράτησε τα στοιχεία των πελατών & συνεργατών σου, καθόρισε τις σχέσεις και προτιμήσεις τους και κατάγραψε όλη την επικοινωνία μαζί τους. 
Customer Financials & Accounts Κράτησε οικονομικά στοιχεία για τους πελάτες σου, δημιούργησε και διατήρησε λογαριασμούς, κάρτες & επιταγές.
Customer Intelligence 360 πληροφόρηση για τους πελάτες/συνεργάτες με το πάτημα ενός πλήκτρου.
Product Management Διαχειρίσου οποιοδήποτε προϊόν, όσο πολύπλοκο και αν είναι, συμπεριλαμβανομένων πολλαπλών τιμολογίων. 
Assignment & Resource Management Ανάθεσε εργασίες σε χρήστες ή ομάδες, λαμβάνοντας υπόψη τον υφιστάμενο φόρτο εργασίας. 
Work Flow & Approvals Αύξησε τη λειτουργική σου απόδοση αυτοματοποιώντας τις διαδικασίες πωλήσεων, εξυπηρέτησης και λειτουργίας. Υποστηρίζει κοστολόγηση και  διαχείριση κλιμάκωσης προβλημάτων.
Reporting Χρησιμοποίησε εκατοντάδες έτοιμες αναφορές.
Access & Security Απεικόνισε τη δομή της εταιρείας σου και καθόρισε δικαιώματα πρόσβασης. Καθόρισε ποιος χρήστης μπορεί να υποστηρίξει ποιον πελάτη. 

Sales & Marketing
Lead Management Δημιούργησε και παρακολούθησε εύκολα στοιχεία για πιθανές πωλήσεις, και απόλαυσε τις πλούσιες δυνατότητες της κατηγοριοποίησης. 
Sales & Marketing Planning Δημιούργησε προϋπολογισμό μάρκετινγκ, βάλε στόχους, στρατηγική πωλήσεων και προσδιόρισε πως θέλεις να γίνονται οι πωλήσεις σου.
Sales Force Automation Αυτοματοποίησε, διαχειρίσου και άσκησε έλεγχο σε ολόκληρη τη διαδικασία πωλήσεων και στους πωλητές.
Sales Analysis Ανάλυσε και σύγκρινε τα αποτελέσματα των πωλήσεων της εταιρείας σου.

After Sales Service
Service Planning Προγραμμάτισε την στρατηγική εξυπηρέτησης, καθόρισε τη ροή εργασίας και τους κανόνες προτεραιότητας και αποφάσισε πως θέλεις να λύνονται αιτήματα, πχ. για επιδιορθώσεις. 
Service Requests Κατάγραψε, παρακολούθησε και λύσε αιτήματα για εξυπηρέτηση.
Repairs Χειρίσου επιδιορθώσεις προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων αιτήματα επιστροφής και RMAs ανταλλακτικά.
Service Level Agreements (SLAs) Καθόρισε και παρακολούθησε ΣΠΥ (Συμφωνίες Παροχής Υπηρεσίας). Εφάρμοσε τα κριτήρια τους (π.χ. χρόνος ανταπόκρισης) σε αιτήματα εξυπηρέτησης/επιδιόρθωσης.
Install Base Καθόρισε και παρακολούθησε την υφιστάμενη βάση πελατών σου, συμπεριλαμβανομένων αύξων αριθμών, τοποθεσιών και χρηστών. 
Service Analysis Ανάλυσε και σύγκρινε τις επιδόσεις της εξυπηρέτησης.

Job Management
Jobs Αυτοματοποίησε τις τεχνικές/επαγγελματικές υπηρεσίες. Σχεδίασε, διαχειρίσου και έλεγξε έργα. Υποστηρίζει φάσεις, πόρους, υλικά, έλεγχο ποιότητας και τιμολόγηση.
Η CRM.COM παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης στους πελάτες οι οποίες προαγοράζονται σε πακέτο των 8 ωρών. Η υποστήριξη καλύπτει τη διαμόρφωση συστημάτων πληροφορικής, διαχείριση δεδομένων, δημιουργία ηλεκτρονικών εκθέσεων, μικρές ενισχύσεις/προσαρμογές, ανάπτυξη διεπαφών, κ.α. Οι ώρες υποστήριξης δεν έχουν ημερομηνία λήξης. Μόλις χρησιμοποιηθούν ο πελάτης μπορεί να ανανεώσει το χρόνο υποστήριξής του αγοράζοντας άλλο ένα πακέτο των 8 ωρών. Για να ζητήσει ένας πελάτης υποστήριξη έρχεται σε επαφή με τη CRM.COM μέσω τηλέφωνου, φαξ, ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του δίνεται ένας αριθμός εισιτηρίου εξυπηρέτησης για μελλοντική αναφορά.

Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης δεν επιθυμεί να προαγοράσει το πακέτο υποστήριξης των 8 ωρών, τότε του προσφέρεται δωρεάν βασική υποστήριξη μόνον μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για διόρθωση κάποιων μικροπροβλημάτων, εγγραφή για χρήση της υπηρεσίας και είσοδο (login) στην υπηρεσία. Για να ζητήσει ένας πελάτης αυτού του είδους την υποστήριξη θα πρέπει να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα στο support@crm.com

Το τιμολογιακό πακέτο της λύσης τηλεπληροφορικής Hosted CRM.COM από τη Cyta αποτελείται από τα ακόλουθα:

Περιγραφή Μηνιαία Συνδρομή
5 χρήστες €47,60
6-10 χρήστες €9,52/ανά επιπλέον χρήστη
11-30 χρήστες €8,33/ανά επιπλέον χρήστη
31-50 χρήστες €5,95/ανά επιπλέον χρήστη
51+ χρήστες €3,57/ανά επιπλέον χρήστη

1. Μηνιαία συνδρομή - Βασική Χρέωση

Η μηνιαία συνδρομή για τη λύση Hosted CRM.COM από τη Cyta, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, έχει ως ακολούθως:

Σημειώσεις:

Η υπηρεσία Hosted CRM.COM από τη Cyta προσφέρεται δωρεάν τον πρώτο μήνα για δοκιμή.

Η υπηρεσία Hosted CRM.COM από τη Cyta περιλαμβάνει βασική υποστήριξη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επιπρόσθετα προσφέρονται από την εταιρεία CRM.COM Software Ltd, προαιρετικά και με επιπλέον χρέωση, υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης, υπηρεσίες εκπαίδευσης και υπηρεσίες παραμετροποίησης λογισμικού . Αν ένας οργανισμός δεν ενδιαφέρεται για ειδική παραμετροποίηση του συστήματος για κάλυψη εξατομικευμένων αναγκών του, τότε μπορεί να απολαμβάνει τη βασική υπηρεσία Hosted CRM.COM από τη Cyta πληρώνοντας μόνο τη μηνιαία συνδρομή.  

2. Εφάπαξ Χρέωση για Υπηρεσίες Παραμετροποίησης Λογισμικού και Εκπαίδευσης (Προαιρετικό)

Η CRM.COM Software Ltd μπορεί να παραμετροποιήσει το λογισμικό ούτως ώστε να διαμορφώσει το σύστημα σύμφωνα με τις εξατομικευμένες διαδικασίες της επιχείρησής σου.

Η CRM.COM Software Ltd μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανάλογη εκπαίδευση και κατάρτιση του προσωπικού σου στη χρήση του λογισμικού.

Η χρέωση για τις υπηρεσίες παραμετροποίησης καθορίζεται μετά από συνεννόηση με τον πελάτη και βασίζεται στην πολυπλοκότητα του έργου (π.χ. στον αριθμό των επιχειρησιακών διαδικασιών που επιθυμεί να αυτοματοποιήσει ο πελάτης).

Τα ακόλουθα τέλη είναι ενδεικτικά και δεν περιλαμβάνουν επιπλέον εξατομικευμένες υπηρεσίες όπως η δημιουργία διεπαφών με άλλα συστήματα πληροφορικής.

Παραμετροποίηση Λογισμικού και Εκπαίδευση:

  • Διαχείριση Πελατών και Επαφών: 4 μέρες @ €595/ μέρα (συμπ. ΦΠΑ)
  • Εξυπηρέτηση μετά την Πώληση: 6 μέρες @ €595/ μέρα (συμπ. ΦΠΑ)

3. Χρέωση Κέντρου Υποστήριξης (Προαιρετικό)

Η CRM.COM Software Ltd προσφέρει τη δυνατότητα υποστήριξης μέσω ενός εξειδικευμένου κέντρου υποστήριξης σε θέματα όπως παραμετροποίηση λογισμικού, διαχείριση στοιχείων, δημιουργία εκθέσεων, μικρές αναβαθμίσεις, δημιουργία διεπαφών κ.τ.λ. Οι υπηρεσίες αυτές χρεώνονται ως προπληρωμένα 8ωρα στην τιμή των 83,30 ευρώ την ώρα (συμπ ΦΠΑ).

 


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να αποταθείς στον Επιχειρηματικό σου Σύμβουλο ή κάλεσε την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Επιχειρηματικών Πελατών στο τηλέφωνο 150.

Feedback