Ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ενδέχεται να μην υποστηρίζονται στην τρέχουσα έκδοση του πλοηγού σας. Παρακαλούμε όπως τον αναβαθμίσετε.

Διαδίκτυο FAQs

Επίλεξε κατηγορία

Σύνδεση με το Διαδίκτυο

Για ποιο λόγο δεν ανοίγει η ιστοσελίδα του modem;
Υπάρχουν συστήματα antivirus που εμποδίζουν τη συγκεκριμένη σελίδα να ανοίξει. Μπορείς να ελέγξεις ότι δεν υπάρχουν καθορισμένα DNS ή IPs πάνω στην κάρτα του computer. Σίγουρα, πρέπει να επιβεβαιώσεις ότι ο υπολογιστής είναι συνδεδεμένος με το modem και όχι μέσω κάποιου router.
Πώς μπορώ να αλλάξω το SSID name και το κλειδί ασφαλείας του modem μου;
Το όνομα και το κλειδί ασφαλείας του Wi-Fi του modem σου μπορεί να αλλάξει μέσω της ιστοσελίδας του modem σας. Γράψε τον αριθμό 192.168.10.254 στο address bar του Internet Explorer σου, διάλεξε την επιλογή wireless και μετά την επιλογή configure. Ακολούθως, κάνε τις αλλαγές που επιθυμείς και τις αποθηκεύεις πατώντας το apply.
Πώς μπορώ να ανοίξω τα Ports πάνω στο modem μου;
Μπορείς να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Cyta στο 132 ή στο 8000 8080 και να ζητήσεις να σου αποσταλεί η διαδικασία με ηλεκτρονικό μήνυμα.
Τι πρέπει να κάνω όταν το λαμπάκι του power στο modem μου είναι κόκκινο ή πορτοκαλί;
Μπορείς να αφαιρέσεις το καλώδιο τροφοδοσίας του ρεύματος από την πρίζα για δύο λεπτά. Επανασυνδέοντας το, θα πρέπει να επανέλθει το πράσινο χρώμα. Σε αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει να αλλαχτεί το modem.
Τι πρέπει να κάνω όταν το modem δεν συγχρονίζει;
Βεβαιώσου ότι το καλώδιο της τηλεφωνικής σου γραμμής είναι συνδεδεμένο σωστά στο modem. Ακολούθως, κλείσε το modem σου για δύο μέχρι τρία λεπτά. Επανεκκίνησε το modem σου. Αν το λαμπάκι του Broadband έχει σταθεροποιηθεί, τότε μπορείς να επανασυνδεθείς στο διαδίκτυο. Μπορείς ακόμη, εάν είναι εφικτό, να αλλάξεις τα φίλτρα που υπάρχουν στην πρίζα. Σε περίπτωση που το modem δεν επανέλθει, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το τηλεφωνικό μας κέντρο για περαιτέρω έλεγχο.
Χρειάζομαι τηλεφωνική γραμμή για να έχω ευρυζωνική (DSL) σύνδεση στο διαδίκτυο;
Είναι εφικτή η παροχή DSL σύνδεσης, χωρίς την ύπαρξη τηλεφωνικής υπηρεσίας. Για περισσότερες πληροφορίες επισκέψου την ιστοσελίδα www.cyta.com.cy.
Πώς μπορώ να ελέγξω την ταχύτητα της υπηρεσίας μου;
Από τη σελίδα www.cyta.com.cy επίλεξε την επιλογή “Measure your speed” και στην συνέχεια “Begin test”. Για πιο σωστά αποτελέσματα, οι μετρήσεις πρέπει να γίνονται με καλώδιο.
Έχω πάντα την ίδια διεύθυνση IP;
Όχι, η διεύθυνση IP της σύνδεσης σου αλλάζει κάθε φορά που γίνεται επανεκκίνηση του modem σου ή όταν, για οποιονδήποτε άλλο λόγο, χάνεται η σύνδεση σου. Σε περίπτωση που επιθυμείς να έχεις πάντοτε την ίδια διεύθυνση IP, θα πρέπει να ζητήσεις να σου παρέχουμε στατικό IP.
Γιατί χρειάζομαι φίλτρο σε κάθε συσκευή;
Τα φίλτρα μπορούν να αποτρέψουν αποσυγχρονισμούς του modem, όπως επίσης και θόρυβο στην γραμμή. Γι’ αυτό το λόγο, όπου υπάρχει τηλεφωνική συσκευή ή modem, πρέπει να υπάρχει φίλτρο.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω δικό μου modem;
Η χρήση του δικού σου modem δεν είναι δυνατή.
Ποιος είναι ο τηλεφωνικός αριθμός για Dial-up και Cytanet for all συνδέσεις;
Για Dial-up συνδέσεις ο τηλεφωνικός αριθμός είναι 8090 1600 και για Cytanet for all συνδέσεις είναι 9090 2626.
Η σύνδεσή μου στο διαδίκτυο επηρεάζεται κάθε φορά που χρησιμοποιώ τη σταθερή γραμμή. Πού οφείλεται αυτό;
Το πιο πιθανόν είναι να υπάρχει κάποιο προβληματικό φίλτρο πάνω στην τηλεφωνική σύνδεση. Αντικατάστησέ το με άλλο που μπορείς να προμηθευτείς από τα cytashop. Για περαιτέρω έλεγχο, επικοινώνησε με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Cyta στο 132 ή στο 8000 8080.
Γιατί η σύνδεσή μου στο διαδίκτυο είναι αργή;
Αν δεν υπάρχει οποιαδήποτε βλάβη στην τηλεφωνική σου γραμμή ή στο modem σου, τότε μπορεί να επηρεάζει το πρόγραμμα που χρησιμοποιείς για πρόσβαση στο διαδίκτυο, το antivirus που χρησιμοποιείς ή ακόμη και ο μεγάλος αριθμός ενσύρματων ή ασύρματων συσκευών που έχεις συνδεδεμένες.
Εάν συνδεθώ στο διαδίκτυο από ένα Cytanet Wireless Zone (Wi-Fi) hotspot, θα επηρεαστεί η βασική σύνδεση μου στο διαδίκτυο;
Η σύνδεση στο διαδίκτυο από ένα Cytanet Wireless Zone (Wi-Fi) hotspot γίνεται με τους υφιστάμενους κωδικούς σου στην Cytanet, χωρίς να επηρεάζεται η βασική σου υπηρεσία στο σπίτι.
Ποια είναι τα βασικά αίτια αποσυγχρονισμού ενός modem;
Τα βασικά αίτια αποσυγχρονισμού του modem είναι η πιθανή βλάβη στην τηλεφωνική σου γραμμή, στο modem σου ή στο φίλτρο του modem σου. Η βλάβη, μπορεί, ακόμα, να προέρχεται και από ελαττωματικό καλώδιο DSL. Σε περίπτωση αποσυχρονισμού του modem σου, επικοινώνησε τηλεφωνικώς χωρίς χρέωση στο 132 ή στο 8000 8080.
Ποια είναι τα βασικά αίτια διακοπής της σύνδεσης στο διαδίκτυο, χωρίς να αποσυγχρονίζει το modem;
Τις περισσότερες φορές οφείλεται στο γεγονός ότι το modem είναι ενωμένο με πολύπριζο και όχι απευθείας με την πρίζα. Σε μεγάλο βαθμό επηρεάζει, επίσης, εάν το modem βρίσκεται κοντά σε άλλες ηλεκτρικές συσκευές, αποκωδικοποιητές κλπ.
Δημιουργούνται οποιαδήποτε προβλήματα αν σβήνουμε το modem κατά τις βραδινές ώρες;
Το modem είναι κατασκευασμένο για να λειτουργεί συνεχόμενα, χωρίς να δημιουργείται οποιαδήποτε ζημιά. Μπορείς όμως, όταν επιθυμείς, να το σβήνεις, χωρίς να προκαλείς κάποια βλάβη.
Σε πόση απόσταση μπορώ να χρησιμοποιήσω το wireless του modem, χωρίς προβλήματα αποσυνδέσεων;
Όσο πιο ανοικτός είναι ο χώρος και χωρίς εμπόδια, είτε αυτά είναι τοίχοι, είτε ασύρματες συσκευές, τόσο πιο δυνατή θα είναι πολύ η λήψη του. Προτείνουμε, αν υπάρχει αδυναμία λήψης, να αλλάξεις το κανάλι του wireless από την σελίδα του modem σου, για όσο το δυνατό καλύτερο αποτέλεσμα.
Feedback